Olen jo vuosia haaveillut että pääsisi pariskunnan tai parin miehen oppeihin, en ole vielä ollut koskaan miehen kanssa millään tavoin, mutta asia on aina kiihottanut,
Olen bottom, 35 vuotias mies, etelä-pohjammaan alueella, mutta työkseni kuljen ympäri suomea, joten olen kyllä valmis liikkumaan vähän kauemmaksikin
Uusia kokemuksia parista
Anonyymi-ap
2
245
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kivaahan se on, itse pidän enemmän naisista, mutta on se kivaa, kun parin mies ottaa suihin ja koskettelee, itse en halua ottaa pepuun, mutta viin kyllä naida.
Parempaa ja kiihkeämpää kolmestaan. Usein oarin mies ollut cukkold henkinen ja sekin on ok - Anonyymi00002
minä otin syvälle vaimo imi kerran löytänyt vaimo ei ottanut peppuun kun niin iso kalu minä otin vaimo imi samalla kaluani aivan upeeta uusimme illan aikana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571838Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18897- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543