1 kerran lääkäri antoin oman migreeni pillerinsä äärimäinen huippupilleri 1 viikon ajan mensan testit olivat helppoja keltainen halkouralla 7 mm halkaisijaltaan.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Rupesin syömään luontaispillereitä ,en lukenut ohjeita haittavaikutusia diabetes lääkityksen kanssa pääkipua,huimausta,pahoinvointia joka päivä kamala pääkipu 2 h pystyy jotakin tekemää muuten koko ajan pääkipu toivo: pääkipu loppuisi maanantaina 7 vrk käytön lopetuksesta.
- Anonyymi00002
Ei, migreeni ei ole lääkettä, jossa olisi testosteronia.
- Anonyymi00003
Kokeilen vielä 2 luotaistuotetts B 1 ja B 6 jos saan vain nieltyä alas ,oireitakin on huuli on useasti halki ja kieli turvonnut . Pääkipuakin on useasti apteekissa huomauttivat jo minua kun on kulunut niin paljon pillereitä ,säänöllinen ruokailu ja ruokaa syöntiä ,veden juontia,liikuntaa sopivasti .
- Anonyymi00004
Tilattu beko storg B12,b1,b3,b6 vitamiinia yksittäin ostettuna tulisi liian kalliiksi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tilattu beko storg B12,b1,b3,b6 vitamiinia yksittäin ostettuna tulisi liian kalliiksi.
Tilattu bego storg = Joutui lopettamaan niiden syönnin kova mahakipu tuli yöksi aina tuli,tukivyö olla aina yöllä ja kun lopetin mahakivutkin loppuivat siihen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tilattu bego storg = Joutui lopettamaan niiden syönnin kova mahakipu tuli yöksi aina tuli,tukivyö olla aina yöllä ja kun lopetin mahakivutkin loppuivat siihen.
Tilattu bego storg = Ei parantunut siihen mitä varten ostin muttei huonontunutkaan ,kokeilen vielä erikseen b12 vitamiinia jos silläkin tulee mahaoireita lopetan senkin ,sitten ne pillerit eivät mene haaskioon niille on toinenkin syöjä.
- Anonyymi00007
Migreenini= On ollut joka päivä mutta jos nielee varastoon monta pilleriä niin saa 2 vrk oireeton ,päivää ilman kipua mutta tulee ylipirteä olo ei pysty nukkumaan .Sitten unipillereitä tulee otettua monta ,eikä uni tule kuitenkaan ja taas sama alkaa alusta 4 vrk kovaa otsakipua ja joutuu ulkona käymään tummat aurinko lasit olla silmille.😎😖.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493