Tällaista elokuvaa kuulemma huhun mukaan puuhataan, K18
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Miten jostain Tynkkysestä voi muodostua niin paha pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa vuoden jokaisena päivänä valtava määrä avauksia s24 palstoille??
- Anonyymi00003
Kopiopersu pomppasi ensimmäisenä esiin kuin vieteriukko, kun Supo-akentin nimi mainittiin ja tottakai Kopiopersun tutuksi tulleella arkistokopiokommentillaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kopiopersu pomppasi ensimmäisenä esiin kuin vieteriukko, kun Supo-akentin nimi mainittiin ja tottakai Kopiopersun tutuksi tulleella arkistokopiokommentillaan.
Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille v..ttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko Kopiopersu itse Alan? Ainakaan ei ymmärrä suomenkielisiä viestejä eikä myöskään osaa kirjoittaa vaan ainoastaan kopioida sellaisia.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko Kopiopersu itse Alan? Ainakaan ei ymmärrä suomenkielisiä viestejä eikä myöskään osaa kirjoittaa vaan ainoastaan kopioida sellaisia.
Miksi kysyt persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava sometrolli kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi? Estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla niiden häiritessä sinun persujen maalittamista. Korvaten ne yksinpuheluillasi mielikuvituskavereittesi kanssa joiden kanssa väittelet jokaisessa viestiketjussa..
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi kysyt persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava sometrolli kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi? Estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla niiden häiritessä sinun persujen maalittamista. Korvaten ne yksinpuheluillasi mielikuvituskavereittesi kanssa joiden kanssa väittelet jokaisessa viestiketjussa..
Kopiopersu lipsauttaa saippuapalan itsensä eteen.
- Anonyymi00002
Renny kuulemma ohjaa tuon leffan.. ?
- Anonyymi00011
Aika gore leffa huhun mukaan. BBC painaa täysillä..
- Anonyymi00013
Tynkkynen ottaa kaiken vastaan mitä BBC tarjoaa. . .
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta683020Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3641129Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64772Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32729Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s261626Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä136584Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19559Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel30524Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17505Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489