Tynkkynen ja BBC returns 2

Anonyymi-ap

Tällaista elokuvaa kuulemma huhun mukaan puuhataan, K18

10

168

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miten jostain Tynkkysestä voi muodostua niin paha pakkomielle että siitä pitää kirjoittaa vuoden jokaisena päivänä valtava määrä avauksia s24 palstoille??

• Anonyymi00003

Kopiopersu pomppasi ensimmäisenä esiin kuin vieteriukko, kun Supo-akentin nimi mainittiin ja tottakai Kopiopersun tutuksi tulleella arkistokopiokommentillaan.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kopiopersu pomppasi ensimmäisenä esiin kuin vieteriukko, kun Supo-akentin nimi mainittiin ja tottakai Kopiopersun tutuksi tulleella arkistokopiokommentillaan.

Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille v..ttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Onko Kopiopersu itse Alan? Ainakaan ei ymmärrä suomenkielisiä viestejä eikä myöskään osaa kirjoittaa vaan ainoastaan kopioida sellaisia.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Onko Kopiopersu itse Alan? Ainakaan ei ymmärrä suomenkielisiä viestejä eikä myöskään osaa kirjoittaa vaan ainoastaan kopioida sellaisia.

Miksi kysyt persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava sometrolli kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi? Estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla niiden häiritessä sinun persujen maalittamista. Korvaten ne yksinpuheluillasi mielikuvituskavereittesi kanssa joiden kanssa väittelet jokaisessa viestiketjussa..

• Anonyymi00014
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miksi kysyt persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava sometrolli kun poistat kuitenkin kaikki vastaukset kysymyksiisi? Estäen muiden osallistumisen s24 palstojen keskusteluihin sensuurilla niiden häiritessä sinun persujen maalittamista. Korvaten ne yksinpuheluillasi mielikuvituskavereittesi kanssa joiden kanssa väittelet jokaisessa viestiketjussa..

Kopiopersu lipsauttaa saippuapalan itsensä eteen.

• Anonyymi00002

Renny kuulemma ohjaa tuon leffan.. ?

• Anonyymi00011

Aika gore leffa huhun mukaan. BBC painaa täysillä..

• Anonyymi00013

Tynkkynen ottaa kaiken vastaan mitä BBC tarjoaa. . .

• Luulin että perussuomalaiset ovat kriittisiä valtiollisia kansallisia mediayhtiöitä vastaan

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      68
      3020
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      364
      1129
    3. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      64
      772
    4. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      729
    5. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      261
      626
    6. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      136
      584
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      559
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      30
      524
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      505
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      29
      489
    Aihe