Erna Husko

Anonyymi-ap

Mikäs tämä daami on oikeesti? Elättää itsensä vaikuttajana, näin luin?
Olipa vetänyt varsinaiset pohjanoteeraukset tassahtelemalla videolla " hauskasti", kun syttyi iso tulipalo, jossa monilta paloi koti ja omaisuus. Eli teki seuraajilleen "hauskan shown" odottaen tykkäyksiä ja klikkauksia? Järjetöntä käytöstä ja tällaistako seurataan?

36

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Akka nautti, kun toiset menetti kotinsa ja nautti tanssimalla sen kunniaksi 🔥.

• Anonyymi00002
      UUSI

Eiks tää ole alkujaan virolainen? Leuhka tyyppi, valtavavine takapuolineen.

• Anonyymi00003
        UUSI

Virolainen on. Passi pois ja menkööt kotiin.

• Anonyymi00009
        UUSI

Ei ole virolainen vaan suomalais-venäläinen Turuust. Muutti nuorena Viroon treenaamaan taitoluistelua. Ei tullut luistelijaa, tuli sometyrkky.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei ole virolainen vaan suomalais-venäläinen Turuust. Muutti nuorena Viroon treenaamaan taitoluistelua. Ei tullut luistelijaa, tuli sometyrkky.

Niin siis näitä tyhjäpäisiä golddiggereitä joilla on someprinsessa status??

• Anonyymi00004
      UUSI

Vintti pimeenä, ilkkuu ja tanssii, kun toisten kodit palaa tulipalossa. Einole ollu paikalla kun järkeä jaettiin

• Anonyymi00005
        UUSI

Kaikkee se maa päällään kantaa, siinä pahan ilman lintu, muka vaikuttaja, tekee huonon vaikutuksen, ilkkuu tulipaloa kuvaten ja tanssii. Ei jatkoon sanon mie.

• Anonyymi00006
        UUSI

Naikkonen paljasti rehellisesti ainoastaan tyhmyytensä ja ymmärsikö itse edes asiaa?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Naikkonen paljasti rehellisesti ainoastaan tyhmyytensä ja ymmärsikö itse edes asiaa?

No eipä ymmärtänyt kun tuollaisen videon tyrkkäsi ilmoille. Tärkeintä oli olla sexikäs ja nykiä lyhyttä paidanhelmaa alemmas ja heiluttaa hiustenpidennyksiä.

Aatellaan toisin päin. Ernalta tuhoutuu koti tulipalossa/vesivahingon takia, johon hän itse ei ole syyllinen. Ihan takuulla hän antaisi haastiksia lehdille ja tarvittaessa itkisi silmät päästään sympatian saamiseksi.

Jos tekisin some-yhteistyötä tuon ajattelemattoman yksilön kanssa niin laittaisin sopparin poikki.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No eipä ymmärtänyt kun tuollaisen videon tyrkkäsi ilmoille. Tärkeintä oli olla sexikäs ja nykiä lyhyttä paidanhelmaa alemmas ja heiluttaa hiustenpidennyksiä.

Aatellaan toisin päin. Ernalta tuhoutuu koti tulipalossa/vesivahingon takia, johon hän itse ei ole syyllinen. Ihan takuulla hän antaisi haastiksia lehdille ja tarvittaessa itkisi silmät päästään sympatian saamiseksi.

Jos tekisin some-yhteistyötä tuon ajattelemattoman yksilön kanssa niin laittaisin sopparin poikki.

Paljon on yhteistyökumppaneita koska takapuolen esittely tuo paljon seuraajia.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Heti kun selvää keiden kanssa tekee tätä someyhteistyötä niin minä ainakin boikotoin.
        Someinfluensseria on helppo leikkiä ja vääntää toisten hätä vitsiksi.
        Edes kultalamellimekko- Iida ja Aatsipoppaa rokkari eivät säikähtäneine koirineen yllä tälle sometustasolle.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tyhmä kun on niin ei jummarra. Ja sama po-russki. Ana nje ponimajet.

• Anonyymi00007
      UUSI

"Ken toiselle kuoppaa kaivaa,itse siihen putoaa" sanoo vanha sananlasku.Ei ole blondilla äo.kovin suuri!

• Anonyymi00008
        UUSI

Mutta tärkeintä on tekotissit.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mutta tärkeintä on tekotissit.

Nekin on ja isot mutta perseellä tekee tiliä eli esittelee sitä instassa ja saa siksi paljon seuraajia ja sitäkautta yhteistöitä. Myy myös valmennuksia missä nuoret naiset kasvattavat itselleen yhtä ison perseen.

• Anonyymi00010
      UUSI

Turha on alkaa lässyttää mitään anteeksi pyyntöä! ET SAA!

• Anonyymi00011
      UUSI

Tanssii liekkien kanssa ja ilakoi😡ja sitten pyytelee anteeksi,ääliö.

• Anonyymi00013
      UUSI

Aloin joku aika sitten katsomaan että mikäs tämä on joka oli Petäistön kanssa yhteiskuvassa Seiskassa. Instaa katsoessa ajattelin että onpas tyhmänoloinen, mutta on vielä tyhmempi kuin kuvittelin. Seuraajia yli 300 tuhatta koska esittelee takapuolta ja tienaa takapuolellaan maltaita.

• Anonyymi00015
        UUSI

Eräs koulutettu asiantuntijanainen sanoo hyvin että anteeksipyyntö on paikallaan ja siinä ei saa takapuoli vilkkua.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Eräs koulutettu asiantuntijanainen sanoo hyvin että anteeksipyyntö on paikallaan ja siinä ei saa takapuoli vilkkua.

Kriisiviestinnän asiantuntija siis kyseessä.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

"– Itsestäänselvää on, että tällainen on äärimmäisen mautonta. Toisilta menee koko omaisuus ja tuossa onnettomuudessa olisi voinut mennä henkiäkin, kun palo oli vielä käynnissä. Erna Husko ei taatusti tiennyt videota kuvatessaan, että siellä olisi voinut olla myös ihmishenkiä vaarassa. Sitten hän tanssii, nauraa ja vitsailee, Kortesuo arvioi Iltalehdelle.

– Tämä kertoo siitä, että tilannetaju ja tyylikkyys ovat täysi nolla, hän jatkaa.

– Video pitää poistaa, koska se on loukkaava. Hänen pakaransa näkyvät varmaan aika monessa kuvassa valmiiksi, joten kukaan ei menetä mitään, kun tämän yhden pakaravideon nyt poistaa.

– Suosittelisin häntä poistamaan mauttoman videon ja pyytämään anteeksi. Siinä anteeksipyyntövideossa ei sitten pyllyn kuulu vilkkua, muuten vie uskottavuutta, Kortesuo päättää."

Asiantuntijalta täysin napakymppi kuittaus tälle turhalle pyllistelijälle. Kun katsoo tuonkin daamin pärstäkerrointa, niin ymmärtää täysin miksi hän haluaakin esitellä vain parhainta puoltaan, takapuolta. Vielä parempia kuvat olisivat jos katsoisi aina kamerasta poispäin. Ei uskoisi että tuokin on muka aikuinen ihminen, täyspäiseltä ei ainakaan vaikuta.

• Anonyymi00014
      UUSI

Miksi Seiska ei ole kirjoittanut tuosta Ernan töpeksimisestä mitään?

• Anonyymi00023
        UUSI

Onko tämä Erna siis näitä Sevenin tähtösiä by Maisa Torppa?

• Anonyymi00020
      UUSI

Ei vaan mee kaaliin kuinka joku saa iloa kotien palamisesta,täytyy olla jotain pahasti vialla

• Anonyymi00024
        UUSI

Jospa sillä onkin nautinto, kun näkee tulen lieskat loimuaa korkeuksiin ja pistää musiikin soimaan ja tanssimaan 🔥.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Jospa sillä onkin nautinto, kun näkee tulen lieskat loimuaa korkeuksiin ja pistää musiikin soimaan ja tanssimaan 🔥.

On siinnä isotakopuoli hytkynyt, kun on videoinut tulipaloa ja nauttinut, kun toisten kodit palaa..

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

On siinnä isotakopuoli hytkynyt, kun on videoinut tulipaloa ja nauttinut, kun toisten kodit palaa..

Mutta kuka on kuvaajana tuossa öisessä perseenheilutusvideossa?

Persevideon tiimoilta lööppilehdissä yliolkaiset anteeksipyytelyt eivät ole todellisia.
        Tiktok jauhaa rahaa joka klikkauksella.

• Anonyymi00029
        UUSI

Eukko on sentään kolmekymppinen. Jos ajatusmaailma sakkaa noin pahasti, kannattaa käydä vakava keskustelu jonkun oikeasti aikuisen ihmisen kanssa. Oma vanhempi tai terveysalan ammattilainen. Yksityisen puolen psykologille pääsee rahalla.

• Anonyymi00026
      UUSI

Osa ihmisistä on syntymästä saakka tyhmiä, eikä viisaus juurikaan yleensä iän karttuessa lisäänny. Tässä oiva esimerkki siitä.

• Anonyymi00030
      UUSI

Some vääristää ihmisten ajatusmaailmaa,täytyy tehdä näyttäviä videoita klikkausten toivossa.Tässä on kyllä äly ja ajattelu karannut avaruuteen.

• Anonyymi00032
        UUSI

Joopa joo, jonnekin avaruuteen se todellakin tuntuu karanneen!

• Anonyymi00031
      UUSI

Seiska vaikeni ja julkaisi vasta sen että Erna pahoitteli.

• Anonyymi00033
        UUSI

Erna kävi ensin yhteistyönä ottamassa botoxia ja sen jälkeen ehti pahoitella.

• Anonyymi00035
      UUSI

”Kaunis” kuva Seiskassa alle kolmekymppisestä Ernasta kun ”pahoittelee”. Haluaako esittää että on luonnollinen ja ilman meikkiä? No ei, koska eilen suurimman kohun aikana kävi ottamassa lisää botoksia kasvoihinsa. Yhteistyönä tietenkin koska seuraajia yli 300 tuhatta ja yhteistöitä seuraajamäärän takia riittää ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Seiska nimennyt naisen kuninkaalliseksi eli parkkisakkokuningattareksi.

• Anonyymi00036
        UUSI

Se on se tyyli minä minä minä minä ja hälläväliä muista. Rekkarissakin ERN-

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Se on se tyyli minä minä minä minä ja hälläväliä muista. Rekkarissakin ERN-

Kun suunsa tääkin nainen avaa, niin tyhmyys paljastuu heti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      87
      3617
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      187
      1433
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      77
      1387
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1070
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1010
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      314
      987
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      45
      907
    8. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      877
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      865
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      125
      852
    Aihe