Erna Husko

Anonyymi-ap

Mikäs tämä daami on oikeesti? Elättää itsensä vaikuttajana, näin luin?
Olipa vetänyt varsinaiset pohjanoteeraukset tassahtelemalla videolla " hauskasti", kun syttyi iso tulipalo, jossa monilta paloi koti ja omaisuus. Eli teki seuraajilleen "hauskan shown" odottaen tykkäyksiä ja klikkauksia? Järjetöntä käytöstä ja tällaistako seurataan?

126

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Akka nautti, kun toiset menetti kotinsa ja nautti tanssimalla sen kunniaksi 🔥.

• Anonyymi00002

Eiks tää ole alkujaan virolainen? Leuhka tyyppi, valtavavine takapuolineen.

• Anonyymi00003

Virolainen on. Passi pois ja menkööt kotiin.

• Anonyymi00009

Ei ole virolainen vaan suomalais-venäläinen Turuust. Muutti nuorena Viroon treenaamaan taitoluistelua. Ei tullut luistelijaa, tuli sometyrkky.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei ole virolainen vaan suomalais-venäläinen Turuust. Muutti nuorena Viroon treenaamaan taitoluistelua. Ei tullut luistelijaa, tuli sometyrkky.

Niin siis näitä tyhjäpäisiä golddiggereitä joilla on someprinsessa status??

• Anonyymi00004

Vintti pimeenä, ilkkuu ja tanssii, kun toisten kodit palaa tulipalossa. Einole ollu paikalla kun järkeä jaettiin

• Anonyymi00005

Kaikkee se maa päällään kantaa, siinä pahan ilman lintu, muka vaikuttaja, tekee huonon vaikutuksen, ilkkuu tulipaloa kuvaten ja tanssii. Ei jatkoon sanon mie.

• Anonyymi00006

Naikkonen paljasti rehellisesti ainoastaan tyhmyytensä ja ymmärsikö itse edes asiaa?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Naikkonen paljasti rehellisesti ainoastaan tyhmyytensä ja ymmärsikö itse edes asiaa?

No eipä ymmärtänyt kun tuollaisen videon tyrkkäsi ilmoille. Tärkeintä oli olla sexikäs ja nykiä lyhyttä paidanhelmaa alemmas ja heiluttaa hiustenpidennyksiä.

Aatellaan toisin päin. Ernalta tuhoutuu koti tulipalossa/vesivahingon takia, johon hän itse ei ole syyllinen. Ihan takuulla hän antaisi haastiksia lehdille ja tarvittaessa itkisi silmät päästään sympatian saamiseksi.

Jos tekisin some-yhteistyötä tuon ajattelemattoman yksilön kanssa niin laittaisin sopparin poikki.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No eipä ymmärtänyt kun tuollaisen videon tyrkkäsi ilmoille. Tärkeintä oli olla sexikäs ja nykiä lyhyttä paidanhelmaa alemmas ja heiluttaa hiustenpidennyksiä.

Aatellaan toisin päin. Ernalta tuhoutuu koti tulipalossa/vesivahingon takia, johon hän itse ei ole syyllinen. Ihan takuulla hän antaisi haastiksia lehdille ja tarvittaessa itkisi silmät päästään sympatian saamiseksi.

Jos tekisin some-yhteistyötä tuon ajattelemattoman yksilön kanssa niin laittaisin sopparin poikki.

Paljon on yhteistyökumppaneita koska takapuolen esittely tuo paljon seuraajia.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Heti kun selvää keiden kanssa tekee tätä someyhteistyötä niin minä ainakin boikotoin.
        Someinfluensseria on helppo leikkiä ja vääntää toisten hätä vitsiksi.
        Edes kultalamellimekko- Iida ja Aatsipoppaa rokkari eivät säikähtäneine koirineen yllä tälle sometustasolle.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tyhmä kun on niin ei jummarra. Ja sama po-russki. Ana nje ponimajet.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kohta joku vajakki sytyttää tulipalon ja ilkkuu ja kuvaa paloa, että selkainen "vaikuttaja".

• Anonyymi00084
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei, ei nämä ymmärrä. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Kasvatuksessa on mennyt jotain pahasti pieleen.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Seksikkyydestä voidaan olla montaa mieltä. Se ei tule "lisukkeilla" vaan se on synnynnäistä.

• Anonyymi00007

"Ken toiselle kuoppaa kaivaa,itse siihen putoaa" sanoo vanha sananlasku.Ei ole blondilla äo.kovin suuri!

• Anonyymi00008

Mutta tärkeintä on tekotissit.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mutta tärkeintä on tekotissit.

Nekin on ja isot mutta perseellä tekee tiliä eli esittelee sitä instassa ja saa siksi paljon seuraajia ja sitäkautta yhteistöitä. Myy myös valmennuksia missä nuoret naiset kasvattavat itselleen yhtä ison perseen.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Nekin on ja isot mutta perseellä tekee tiliä eli esittelee sitä instassa ja saa siksi paljon seuraajia ja sitäkautta yhteistöitä. Myy myös valmennuksia missä nuoret naiset kasvattavat itselleen yhtä ison perseen.

Kyllä porukka on tyhmää, jos kana-aivolle vielä maksaa tyhjästä. Nekin rahat voi käyttää oikeessa elämässä mennen vaikka salille ja osaavaan, ammattitaitoiseen personaltreineriin, sillä tuo kuvatus ei sitä ole. Kuka tahansa voi tituleerata itseään vaikka miksi, olematta sitä.

• Anonyymi00010

Turha on alkaa lässyttää mitään anteeksi pyyntöä! ET SAA!

• Anonyymi00011

Tanssii liekkien kanssa ja ilakoi😡ja sitten pyytelee anteeksi,ääliö.

• Anonyymi00013

Aloin joku aika sitten katsomaan että mikäs tämä on joka oli Petäistön kanssa yhteiskuvassa Seiskassa. Instaa katsoessa ajattelin että onpas tyhmänoloinen, mutta on vielä tyhmempi kuin kuvittelin. Seuraajia yli 300 tuhatta koska esittelee takapuolta ja tienaa takapuolellaan maltaita.

• Anonyymi00015

Eräs koulutettu asiantuntijanainen sanoo hyvin että anteeksipyyntö on paikallaan ja siinä ei saa takapuoli vilkkua.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Eräs koulutettu asiantuntijanainen sanoo hyvin että anteeksipyyntö on paikallaan ja siinä ei saa takapuoli vilkkua.

Kriisiviestinnän asiantuntija siis kyseessä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00015 kirjoitti:

"– Itsestäänselvää on, että tällainen on äärimmäisen mautonta. Toisilta menee koko omaisuus ja tuossa onnettomuudessa olisi voinut mennä henkiäkin, kun palo oli vielä käynnissä. Erna Husko ei taatusti tiennyt videota kuvatessaan, että siellä olisi voinut olla myös ihmishenkiä vaarassa. Sitten hän tanssii, nauraa ja vitsailee, Kortesuo arvioi Iltalehdelle.

– Tämä kertoo siitä, että tilannetaju ja tyylikkyys ovat täysi nolla, hän jatkaa.

– Video pitää poistaa, koska se on loukkaava. Hänen pakaransa näkyvät varmaan aika monessa kuvassa valmiiksi, joten kukaan ei menetä mitään, kun tämän yhden pakaravideon nyt poistaa.

– Suosittelisin häntä poistamaan mauttoman videon ja pyytämään anteeksi. Siinä anteeksipyyntövideossa ei sitten pyllyn kuulu vilkkua, muuten vie uskottavuutta, Kortesuo päättää."

Asiantuntijalta täysin napakymppi kuittaus tälle turhalle pyllistelijälle. Kun katsoo tuonkin daamin pärstäkerrointa, niin ymmärtää täysin miksi hän haluaakin esitellä vain parhainta puoltaan, takapuolta. Vielä parempia kuvat olisivat jos katsoisi aina kamerasta poispäin. Ei uskoisi että tuokin on muka aikuinen ihminen, täyspäiseltä ei ainakaan vaikuta.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00034 kirjoitti:

"– Itsestäänselvää on, että tällainen on äärimmäisen mautonta. Toisilta menee koko omaisuus ja tuossa onnettomuudessa olisi voinut mennä henkiäkin, kun palo oli vielä käynnissä. Erna Husko ei taatusti tiennyt videota kuvatessaan, että siellä olisi voinut olla myös ihmishenkiä vaarassa. Sitten hän tanssii, nauraa ja vitsailee, Kortesuo arvioi Iltalehdelle.

– Tämä kertoo siitä, että tilannetaju ja tyylikkyys ovat täysi nolla, hän jatkaa.

– Video pitää poistaa, koska se on loukkaava. Hänen pakaransa näkyvät varmaan aika monessa kuvassa valmiiksi, joten kukaan ei menetä mitään, kun tämän yhden pakaravideon nyt poistaa.

– Suosittelisin häntä poistamaan mauttoman videon ja pyytämään anteeksi. Siinä anteeksipyyntövideossa ei sitten pyllyn kuulu vilkkua, muuten vie uskottavuutta, Kortesuo päättää."

Asiantuntijalta täysin napakymppi kuittaus tälle turhalle pyllistelijälle. Kun katsoo tuonkin daamin pärstäkerrointa, niin ymmärtää täysin miksi hän haluaakin esitellä vain parhainta puoltaan, takapuolta. Vielä parempia kuvat olisivat jos katsoisi aina kamerasta poispäin. Ei uskoisi että tuokin on muka aikuinen ihminen, täyspäiseltä ei ainakaan vaikuta.

Johan se "pyysi" anteeksi, mutta vain siksi, kun sai "turpiinsa", ihan muodon vuoksi "olen pahoillani".

• Anonyymi00014

Miksi Seiska ei ole kirjoittanut tuosta Ernan töpeksimisestä mitään?

• Anonyymi00023

Onko tämä Erna siis näitä Sevenin tähtösiä by Maisa Torppa?

• Anonyymi00020

Ei vaan mee kaaliin kuinka joku saa iloa kotien palamisesta,täytyy olla jotain pahasti vialla

• Anonyymi00024

Jospa sillä onkin nautinto, kun näkee tulen lieskat loimuaa korkeuksiin ja pistää musiikin soimaan ja tanssimaan 🔥.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Jospa sillä onkin nautinto, kun näkee tulen lieskat loimuaa korkeuksiin ja pistää musiikin soimaan ja tanssimaan 🔥.

On siinnä isotakopuoli hytkynyt, kun on videoinut tulipaloa ja nauttinut, kun toisten kodit palaa..

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

On siinnä isotakopuoli hytkynyt, kun on videoinut tulipaloa ja nauttinut, kun toisten kodit palaa..

Mutta kuka on kuvaajana tuossa öisessä perseenheilutusvideossa?

Persevideon tiimoilta lööppilehdissä yliolkaiset anteeksipyytelyt eivät ole todellisia.
        Tiktok jauhaa rahaa joka klikkauksella.

• Anonyymi00029

Eukko on sentään kolmekymppinen. Jos ajatusmaailma sakkaa noin pahasti, kannattaa käydä vakava keskustelu jonkun oikeasti aikuisen ihmisen kanssa. Oma vanhempi tai terveysalan ammattilainen. Yksityisen puolen psykologille pääsee rahalla.

• Anonyymi00070

Ei tarvii olla muuta kun tyhmä....

• Anonyymi00089

Kyllä. Olen täysin samaa mieltä. Toinen ryhmä on nämä muut toljottajat, oli sitten kyse vaikka kolarista, niin heti filmataan ja myydään lehtiin ja lehdet kiljuu "lähetä kuva, lähetä kuva"! Nämä pitäisi saada rikolliseksi toiminnaksi, kunnon sakot! Mikään onnettomuus ei ole kuvattava asia! Aina on kyse siitä, että osallisena on ihmisiä! Jossain kolarissakin, jossa tulee uhreja, niin omaiset ei voi välttyä näkemästä näiden kusipääkuvaajien tuotoksia, jotka lähettää näitä lehtiin!
        Miettikää nyt saatanan edes sen verran, että tuntuisiko kivalta, jos osuisi omalle kohdalle

• Anonyymi00090
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Eukko on sentään kolmekymppinen. Jos ajatusmaailma sakkaa noin pahasti, kannattaa käydä vakava keskustelu jonkun oikeasti aikuisen ihmisen kanssa. Oma vanhempi tai terveysalan ammattilainen. Yksityisen puolen psykologille pääsee rahalla.

Oma vanhempi?? Mistä tuollainen kieroon kasvaminen alkaa? No sieltä "kasvatuksesta". Ei taida vanhemmista löytyä apua🤣

• Anonyymi00026

Osa ihmisistä on syntymästä saakka tyhmiä, eikä viisaus juurikaan yleensä iän karttuessa lisäänny. Tässä oiva esimerkki siitä.

• Anonyymi00030

Some vääristää ihmisten ajatusmaailmaa,täytyy tehdä näyttäviä videoita klikkausten toivossa.Tässä on kyllä äly ja ajattelu karannut avaruuteen.

• Anonyymi00032

Joopa joo, jonnekin avaruuteen se todellakin tuntuu karanneen!

• Anonyymi00031

Seiska vaikeni ja julkaisi vasta sen että Erna pahoitteli.

• Anonyymi00033

Erna kävi ensin yhteistyönä ottamassa botoxia ja sen jälkeen ehti pahoitella.

• Anonyymi00035

”Kaunis” kuva Seiskassa alle kolmekymppisestä Ernasta kun ”pahoittelee”. Haluaako esittää että on luonnollinen ja ilman meikkiä? No ei, koska eilen suurimman kohun aikana kävi ottamassa lisää botoksia kasvoihinsa. Yhteistyönä tietenkin koska seuraajia yli 300 tuhatta ja yhteistöitä seuraajamäärän takia riittää ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Seiska nimennyt naisen kuninkaalliseksi eli parkkisakkokuningattareksi.

• Anonyymi00036

Se on se tyyli minä minä minä minä ja hälläväliä muista. Rekkarissakin ERN-

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kun suunsa tääkin nainen avaa, niin tyhmyys paljastuu heti.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kun suunsa tääkin nainen avaa, niin tyhmyys paljastuu heti.

Ei ole toi Erna kauneudella oikeesti pilattu, kun katsoo sen kuvaa seiskalehden uutiset.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ei ole toi Erna kauneudella oikeesti pilattu, kun katsoo sen kuvaa seiskalehden uutiset.

Vahvat neuvostoliittolaisgeenit. Vanhemmat Venäjältä eli fakta.

• Anonyymi00071

Kertoo kyllä pajon myös seuraajien älykkyydestä....🤣🤣🤣

• Anonyymi00092
        Anonyymi00036 kirjoitti:

On vai? Tuollainen kertoo vain valtavasta omahyväisyydestä "MINÄ MINÄ, KATSOKAA KUKA MINÄ OLEN"! Narsismia. Tulee mieleen eräs ex-pm, joka oli jo kaudellaan keski-ikäinen, mutta käyttäytyi kuin teini. Ilman neurologisia tutkimuksiakin, pystyy päätteldmään, että aivojen kehitys on pysähtynyt noin 15:ta ikävuoteen. Se, mistä se johtuu, siihen tarvitsisikin sitten ammattilaisia tutkimaan asiaa, miksi aivojen kehitys pysähtyu. Siitä hyötyisi miljoonat ihmiset ympäriinsä.

• Anonyymi00042

Venäläiset ovat ylimielisiä k.päitä.

• Anonyymi00043

Painuisi sinne mistä on tullutkin ja mitä se täällä suomessa yleensä asuukin.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Painuisi sinne mistä on tullutkin ja mitä se täällä suomessa yleensä asuukin.

Noita teko perse akkoja, voi nimittää punaperse paviaaniksi 🦧.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Noita teko perse akkoja, voi nimittää punaperse paviaaniksi 🦧.

Sitä se teettää, kun ei ole koulutusta eikä ammattia. Perse pumpataan isommaksi ja isot silikonkponttoot etupuolle roikkuu näytille. Hammaskuoret, huulet turvoksiin ja kilo hiuksia päähän.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Sitä se teettää, kun ei ole koulutusta eikä ammattia. Perse pumpataan isommaksi ja isot silikonkponttoot etupuolle roikkuu näytille. Hammaskuoret, huulet turvoksiin ja kilo hiuksia päähän.

Oliks se noin kännissä, kun tanssi ja videoi tulipaloa toi naikkonen?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

TV-ohjelma alkaa ja heilutteleeko Erna sielläkin isoa peppuaan? On 8-kilpailijaa ja tietenkin aina noita samoja pärstöjä paikalla grillaamassa.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

elämäntapavalkuilla on usein kytköksiä huumemaailmaan. alkoholissa on paljon energiaa mutta mitähän ne laihdutuspillerit mahtanevat sisältää??

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

elämäntapavalkuilla on usein kytköksiä huumemaailmaan. alkoholissa on paljon energiaa mutta mitähän ne laihdutuspillerit mahtanevat sisältää??

Taitaa ainoastaan kusi nousta muijan päähän !

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Taitaa ainoastaan kusi nousta muijan päähän !

Jospa oli nauttinut muutakin, kuin kansalaisluottamusta?

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Nyt vaan karmaa odotellaan. Eihän tuo noin voi mennä että ilman seuraamuksia selviää.

• Anonyymi00105

Samoin kaikki ex-itäblokin eukot. Ryssiä mitä ryssiä, mentaliteetti on ja pysyy.

• Anonyymi00106
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Tasapainotus on tärkee asia🤣.
        Sairastahan tuo on. Säälittäviähän nuo on. Liekö silikonissa jotain sellaisia myrkkyjä, että aivosolut alkaa.tuhoutumaan? Ilmeisesti. Kun aikuisena miettii noita onnettomia, niin ovatko ne ajatelleet vielä 40 vuotiainakin roikkua jossain somessa typerine "ohjelmineen"?? Paras tapa päädtä eroon noista, on se, että älkää hyvät ihmiset tuhlatko rahojanne noiden sekopäiden seuraamiseen. Se ei ole oikeaa elämää vaan pelkkää valhetta. Ihmetellään mielenterveysongelmia, minä en. Nuo on yksi syy, koska on pelkkää valheellista paskaa ilman todellisuutta.

• Anonyymi00052

Kohta on keskusteluissa uusi superpari ja toisilleen hyvin sopivakin eli Petäistö ja Erna. Kohta alkaa TV-ohjelma Grillit tulessa ja heillä kahdella ohjelmaa mainostettiinkin jo.

• Anonyymi00053

Ernahan otti viime vuoden joulukuussa eron silloisesta miehestä. hm?

• Anonyymi00054

Esiintyykö Petäistö ohjelman pressissä Ernan paljaspersehuppari päällään? Ainakin Erna stooriin laittoi kun Petäistö sellaista puki päälleen.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Esiintyykö Petäistö ohjelman pressissä Ernan paljaspersehuppari päällään? Ainakin Erna stooriin laittoi kun Petäistö sellaista puki päälleen.

Erna kertoi juuri miesihanteensa ja se on löysät farkut, t-paita tai huppari, lippis ja saa olla koruja. Marimekon kangaskassi on no no mutta Petäistöllä onkin Frendin merkkilkasseja. Huvitti kun Petäistö sen jälkeen laittoi kuvan kassistaan kun mukamas kuvasi koiria.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Erna kertoi juuri miesihanteensa ja se on löysät farkut, t-paita tai huppari, lippis ja saa olla koruja. Marimekon kangaskassi on no no mutta Petäistöllä onkin Frendin merkkilkasseja. Huvitti kun Petäistö sen jälkeen laittoi kuvan kassistaan kun mukamas kuvasi koiria.

Noin puketuneita kyllä kulkee kadulla ruuhkaan asti, joten on ainakin Ernalla valinan suhteen hyvät mahikset.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Noin puketuneita kyllä kulkee kadulla ruuhkaan asti, joten on ainakin Ernalla valinan suhteen hyvät mahikset.

Ei ole ainakaan korkeat vaatimukset miehestä Ernalla 😂.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Pashalla on ne jättitissit Huskolla perse pyörii miltei ympyrää kun intoilee tulipalossa liekinheittimen tahtiin.
        Kumpi näistä puolivenakoista ansaitsee enemmän?

• Anonyymi00058

Kyllä on sa????tanan tyhmä ämmä, yrittää päästä tolla konstilla julkkikseksi, ja pääsi. Julkisuus on nykyään muotia. ,sillä tienaa hyvin

• Anonyymi00061

Onhan sillä jo kaksi omaa omistusasuntoa, ainakin sen oman puheiden mukaan.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Onhan sillä jo kaksi omaa omistusasuntoa, ainakin sen oman puheiden mukaan.

Tiän tosi monta sekopäätä, jolla on omaisuutta pilvin pimein. Ei kaksi eikä kaksikymmentä asuntoa tee ihmisestä yhtään fiksumpaa eikä empaattisenpaa.

• Anonyymi00063

Tyypillinen narsistinen itsekeskeinen nykynuori jolle ei edes tule mieleen mitä muut ajattelevat. ( Pakarat ei kyllä olleet yhtään hassummat , mutta ei niitäkään tarvitse viikoittain mainostaa)

• Anonyymi00064

Mainostaa kai videolla grilliohjelmaa samalla kun ilakoi tulipalosta....

• Anonyymi00065

Toivottavasti Petäistö ymmärtää pysyä ulkona leija julkisuudesta,ei taida tosin ymmärtää.

• Anonyymi00067

Onko tää Husko siis päässyt julkisuuteen tuon ahterinsa ansiosta? Henkilö on mulle vieras, tuli tutuksi näitten mokiensa vuoksi.

• Anonyymi00068

No tietenkin on ainut syy toi iso perse ja tyhmä käytös ja sen pää.

• Anonyymi00069

Tähän väliin on hyvä kirjoittaa: ottakaa nyt hyvät ihmiset se kotivakuutus! Maksaa 100-150 vuodessa.
      Ja itse otsikkoon: Erna oli hyvin hyvin tyhmä.

• Anonyymi00073

Onko Ernan aivot romahtaneet kokonaan alapäähän ?

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Onko Ernan aivot romahtaneet kokonaan alapäähän ?

Eiköhän ne ole olleet siellä syntymästä lähtien.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Eiköhän ne ole olleet siellä syntymästä lähtien.

Typeryys ja tyhmyys on geeneissä ja minkäs sille tääkään Erna voi.

• Anonyymi00076

Petäistö vaihtoi Martinan Ernaan. Onko kenellekään yllätys? Not!!

• Anonyymi00077

Kohta Erna on grillaamassa Petäistön ranchilla. Sehän jo haaveili maallemuutostakin.

• Anonyymi00078

Martina olikin aivan liian fiksu Matiaksen makuun.

• Anonyymi00079
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Kohta Erna on grillaamassa Petäistön ranchilla. Sehän jo haaveili maallemuutostakin.

Tottakai alkaa myös treenaamaan Petäistön "perselaboratoriossa" kuten Petäistö kuntosalinsa yhtä osaa kutsui. Mikäs sen parempaa mainosta kuntosalilleen.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Petäistö hankki jo uuden grillin ja kirjoitti että kohta on grillit tulessa. Tottakai Erna sinne rekvisiitaksi koska ei ole mikään kerrostalo, missä grillataan, koska Erna sellaista perseenesittelynsä kera moitti.

• Anonyymi00081

No nyt on Petäistö löytänyt Ernasta tasoisensa naisen. Missä olikaan kaikki nämä vuodet.

• Anonyymi00083

Petäistöä varmaan veetutti kun jatkuvasti yhdistettiin vanhaan naiseen eli Martinaan ja tuo nyt innokkaasti esille Ernaa instassaan, kuten Ernakin tuo Matiasta esille omassa instassaan.

• Anonyymi00088
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Petäistöä varmaan veetutti kun jatkuvasti yhdistettiin vanhaan naiseen eli Martinaan ja tuo nyt innokkaasti esille Ernaa instassaan, kuten Ernakin tuo Matiasta esille omassa instassaan.

En usko että sanomasi vanha nainen toimisi noin tyhmästi ja ajattelemattomasti kuin tämä Erna, vai onko niin, ettei kolmekymppisillä tarvi olla aivoja kunhan on iso takamus?

• Anonyymi00091
        Anonyymi00088 kirjoitti:

En usko että sanomasi vanha nainen toimisi noin tyhmästi ja ajattelemattomasti kuin tämä Erna, vai onko niin, ettei kolmekymppisillä tarvi olla aivoja kunhan on iso takamus?

Vanha nainen on liian fiksu Petäistölle, kuten tuolla edellä kirjoitetaankin. Siksi Erna.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Vanha nainen on liian fiksu Petäistölle, kuten tuolla edellä kirjoitetaankin. Siksi Erna.

Petäistö laittaa Ernan kanssa nyt yhteiskuvia koska ihastunut Ernaan ja yrittää näyttää että ei tuomitse tuota Ernan videota. Tyhmä mies.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Miksi Martinalla menee aina nämä miesvalinnat "vi*un vihkoon" kuten myös Hyrox-parin valinta? Ei vain ymmärrä. Mutta ehkä tuo yhteistyö nyt viimeinkin loppuu koska Petäistö on nyt löytänyt Ernan ja saa näin mainostaa omaa "peppulaboratoriota". Hyroxiin Ernasta ei taida koskaan olla kaveriksi.

• Anonyymi00082

En tunne, mutta näin tuon viden ja muuta ei voi todeta kuin sen, että kirjaimellisesti tyhmä blondi. Hauskinta on se, että tämmöistä kutsutaan tittelillä "vaikuttaja". Mikä v***n vaikuttaja? Ennemminkin mainostaa itseään "katsokaa, olen tyhmä kana"! Sitä se on.

• Anonyymi00095

Vaikuttaa ja kiihottaa miehiä ja mikäs sen parempi asia voisi miehille edes olla.

• Anonyymi00096

No niin nyt on jo iltapäivälehdessä pätkä uudesta tv-ohjelmassa grillit tulessa ja siellähän Matias heti "hoivaa" Ernaa kun tämä saa haavan sormeensa. Selvää flirttiä heti ensimetreillä. Hieman toisenlainen mies siellä kuin Erikoisjoukoissa Martinan kimpussa huutamassa ja haukkumassa paskanpuhujaksi.

• Anonyymi00097

Niin turhia julkkiksia neiti Matias ja tekotissi perse Erna. Kuinka voi olla noin kädettömiä ihmisiä 2026. Miten näitä turhien julkkisten TV ohjelmia keksitään aina vaan lisää.

• Anonyymi00098

Jotain hyvääkin sentään. Martina sai itselleen nyt kunnon Hyrox-kaverin Paulasta ja Matias alkoi hengailemaan peppu Ernan kanssa. Juuri noin se pitikin mennä.

• Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Jotain hyvääkin sentään. Martina sai itselleen nyt kunnon Hyrox-kaverin Paulasta ja Matias alkoi hengailemaan peppu Ernan kanssa. Juuri noin se pitikin mennä.

Erna laittoi stooriin jotain varjokuvaa ja vihjaili että kävi uimassa Matiaksen kanssa. Voi vain kuvitella että on ollut bikineisstä pelkkä naru persvaossa, jos sitäkään.

• Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Erna laittoi stooriin jotain varjokuvaa ja vihjaili että kävi uimassa Matiaksen kanssa. Voi vain kuvitella että on ollut bikineisstä pelkkä naru persvaossa, jos sitäkään.

Petäistön tatuoitu käsivarsi kuitenkin näkyi Ernan stoorissa, että sillai.

• Anonyymi00101
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Erna kertoikin että hänelle on tulossa elämänsä kesä ja että joka aamu pitää nipistää itseään että onko tämä edes totta. En kyllä pitäisi Matiasta noin hyvänä saaliina sentään.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Erna kertoikin että hänelle on tulossa elämänsä kesä ja että joka aamu pitää nipistää itseään että onko tämä edes totta. En kyllä pitäisi Matiasta noin hyvänä saaliina sentään.

Erna joku aika sitten haaveili maallemuutosta instassaan.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Erna kertoo että viime vuoden marraskuussa, kun oli Balilla, niin päätti jättää silloisen miesystävänsä. Ehkä oli jotain muuta tähtäimessä hällä?

• Anonyymi00107
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Mitä viime vuoden aikana huomannut niin Matiaksen naismaku kallistuu enemmänkin tuonne aikuisviihdenaisten tyylisiin naisiin. kuin mihinkään otsasuoni pullistellen treenaaviin urheilijanaisiin.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00103 kirjoitti:

Erna kertoo että viime vuoden marraskuussa, kun oli Balilla, niin päätti jättää silloisen miesystävänsä. Ehkä oli jotain muuta tähtäimessä hällä?

Tekoäly kertoo että Erna on puoliksi venäläinen ja Turusta kotoisin. Onko näin?

• Anonyymi00109
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Tekoäly kertoo että Erna on puoliksi venäläinen ja Turusta kotoisin. Onko näin?

On Venakko puoliksi Erna.

• Anonyymi00104

Joku kana-aivo, tuskinpa muuta.

• Anonyymi00110

Katsos vaan. Ernan törkeä haukkuminen loppui kuin seinään kun yhdistettiin Petäistöön.

• Anonyymi00111

Lopeta toi saman paskan jauhamiset. Ernaa haukutaan kokoajan ja se ei lopu yhtään mihinkään.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Lopeta toi saman paskan jauhamiset. Ernaa haukutaan kokoajan ja se ei lopu yhtään mihinkään.

Just ketjussa haukkuu joku Ernaa venakoksi ja tyjäaivoksi 🤭.

• Anonyymi00113
        Anonyymi00111 kirjoitti:

Viimeinen kommentti 29.5. Ja siihen näytti loppuvan. Nyt sitten sen jälkeen enää pari haukkumista ja tuosta törkeästä videosta ei enää sanaakaan. Selvästi loppui kun tuli tietoon yhteistyö Petäistön kanssa.

• Anonyymi00114
        Anonyymi00113 kirjoitti:

Viimeinen kommentti 29.5. Ja siihen näytti loppuvan. Nyt sitten sen jälkeen enää pari haukkumista ja tuosta törkeästä videosta ei enää sanaakaan. Selvästi loppui kun tuli tietoon yhteistyö Petäistön kanssa.

29.5. Klo 11 päivällä loppui. Seuraava 5.6. Illalla klo 11. Selvästi loppui haukkuminen mitä aloitus ja pitkä ketju ennen tuota 29.5.

• Anonyymi00115
        Anonyymi00114 kirjoitti:

29.5. Klo 11 päivällä loppui. Seuraava 5.6. Illalla klo 11. Selvästi loppui haukkuminen mitä aloitus ja pitkä ketju ennen tuota 29.5.

Tuo viimeinen kommentti 29.5. Koski sitä että Matias jossain ohjelmassa hoivaa Ernaa. Ja siihen loppui Ernan haukkuminen.

• Anonyymi00116
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Just ketjussa haukkuu joku Ernaa venakoksi ja tyjäaivoksi 🤭.

Kaksi viikkoa ja nyt vasta tänä aamuna tuo kommentti jossa noin joku kirjoittaa.

• Anonyymi00117
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Kaksi viikkoa ja nyt vasta tänä aamuna tuo kommentti jossa noin joku kirjoittaa.

Muut uudet kommentit koskee sitä mitä etenkin Erna on tuonut esille että on jotain juttua meneillään Matiaksen kanssa.

• Anonyymi00118
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Muut uudet kommentit koskee sitä mitä etenkin Erna on tuonut esille että on jotain juttua meneillään Matiaksen kanssa.

Miksi kannat huolta Ernasta, se on sinkku nainen ja saa seurustella kenen kanssa ikinä haluaa.

• Anonyymi00120
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Miksi kannat huolta Ernasta, se on sinkku nainen ja saa seurustella kenen kanssa ikinä haluaa.

Eikö noita tuolaisia naisia ole tarpeeksi suomalaisia, pitääkö niitä venakkoja vielä tänne tuoda ?

• Anonyymi00121
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Tässä kannetaan huolta lähinnä Petäistöstä että miten tuo yhteistyö Ernan kanssa vaikuttaa hänen statukseensa. Ernahan ei ole mitenkään erityisen arvostettu henkilö.

• Anonyymi00122
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Tässä kannetaan huolta lähinnä Petäistöstä että miten tuo yhteistyö Ernan kanssa vaikuttaa hänen statukseensa. Ernahan ei ole mitenkään erityisen arvostettu henkilö.

Erna sopii täydellisesti siihen habitukseen mitä Matias instassaan esittää. Ja paljastelu ilman paitaa on yksi Matiaksen tavaranumeroista ja Erna tuo siihen hyvän lisän pyllistelyllään.

• Anonyymi00123
        Anonyymi00121 kirjoitti:

Antaa Matiaksen polkea ketä ikinä haluaa. Hän on sinkku ja sen asiat ei pitäisi edes kuulua kellekään.

• Anonyymi00124
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Ernahan teki itsestään sinkun viime vuoden lopulla eli suunnitelmat taisi olla selvät.

• Anonyymi00125
        Anonyymi00123 kirjoitti:

Antaa Matiaksen polkea ketä ikinä haluaa. Hän on sinkku ja sen asiat ei pitäisi edes kuulua kellekään.

Kohta se varmaan kuvataan yhdessä Ernan ja kanojen kanssa?

• Anonyymi00126
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Kohta se varmaan kuvataan yhdessä Ernan ja kanojen kanssa?

Nyt kyllä naurattaa. Täällä joku haukkuu Ernaa kana-aivoksi ja toinen kirjoittaa että Matias saa polkea ketä haluaa. Toivottavasti ei kuvaa kanojen kanssa.

• Anonyymi00127
        Anonyymi00126 kirjoitti:

Nyt kyllä naurattaa. Täällä joku haukkuu Ernaa kana-aivoksi ja toinen kirjoittaa että Matias saa polkea ketä haluaa. Toivottavasti ei kuvaa kanojen kanssa.

Miksi ei Matias Petäistö laita punaisia sydän emoijoita ollenkaan Ernalle ja kuitenkin laittaa niitä kokoajan Martinalle sen instas?

• Anonyymi00128
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Miksi ei Matias Petäistö laita punaisia sydän emoijoita ollenkaan Ernalle ja kuitenkin laittaa niitä kokoajan Martinalle sen instas?

Ystävyys on tärkeä asia ja näin sujuu silloin hyvin yhteistyö ilmapiirikin molemilla.

• Anonyymi00129
        Anonyymi00127 kirjoitti:

🧐🧐🧐🧐🧐🧐👍.

• Anonyymi00130
        Anonyymi00129 kirjoitti:

🧐🧐🧐🧐🧐🧐👍.

Miksi täältä kyselet, kysy itse Matiakselta tuolaset kysymykset.

• Anonyymi00131
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Miksi täältä kyselet, kysy itse Matiakselta tuolaset kysymykset.

Ernakin on ainoastaan ystävä Matiaksen kanssa 🤭.

• Anonyymi00132
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Ernakin on ainoastaan ystävä Matiaksen kanssa 🤭.

No sehän on ihana asia ja ystäviä ei ole koskaan liikaa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1194
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      860
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      795
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      634
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      623
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      564
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      537
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe