Viranomaisille, erityisesti poliiseille sallitaan todella paljon työpaikkaetuna.
Kysymys on kuinka monia asioita läpi sormia katsoen, ei kuitenkin voida mitenkään sallia poliiseille seksuaalista tyydytystä?
Onko ongelmakohta maan oikeuden käsityksissä, että seksi ei ole ihmisen perustarve?
Ja seksin harjoittaminen on rikollista, varsinkin kun poliisi sen tekee.
Poliisi raiskii töitä paljon ja toteaa, että ei voi tyydyttää seksuaalista tarvettaan.
Töitä pitää paiskia aseksuaalina.
Kysytään, että onko poliisin avioliitto tallella tai hajonnut?
Onko käräjä puoltanut naisten oikeuksia jälleen ja ei jättänyt miehelle, jolloin mies jäi yksin?
Mielenkiintoista jos tuomari, varsinkin naistuomari jätti miespoliisin ilman seksuaalista turvallista kodin skeneä ja poliisin pitää itse nyt hakea seksiä jostakin tuntemattomasta paikasta.
Kyllä vastuu on hänellä myös kuka erottaa perheen, lapset.
On inhimillistä ajatella toisten puolesta, myös seksuaalista tyydytystä.
Jos poliisi saa monia työpaikkaetuja, mutta ei seksuaalista tyydytystä, silloin suurella todennäköisyydellä poliisin ammatti voi epäonnistua.
Seksuaalisuutta työpaikkaetuna
Anonyymi-ap
0
144
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493