Katson Love island sarjaa. Tuolla kaikki jo pussailee samantien, vaikka eivät edes tunne toisiaan. Miksi minä en uskalla mitään? Tai vaikka uskaltaisin, niin en minä saa ketään.
Miksi minulle kaikki on niin vaikeaa
17
245
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan tyhmä ohjelma,big brother oli kyl hyvä!
- Anonyymi00005
Minä katkerana tätä katson, kun itse en löydä rakkautta. Vaikka menisin tuonne ohjelmaan, niin ei varmasti minua kukaan pariksi halua.
- Anonyymi00002
Oikea rakkaus ei tule Paradise Islandissa pussailemalla.
Olet tulevaisuudessa tyytyväinen, kun annat aikaa itsellesi. Usko pois.- Anonyymi00008
aikuiset naiset osaavat erottaa aito rakkaus, seksuaaliseen myyntityöhön
seksi ei tarkoita mitään verrattuna aitoon rakkauteen
aikuiset naiset lisäksi sanovat, että ennen kuin löytää aidon rakkauden, pitää kokea hyvää seksiä vieraiden kanssa, koska eivät usko, että aito rakkaus ja hyvä seksi onnistu
- Anonyymi00003
Itselle ei tulisi mieleenkään ruveta suutelemaan jonkun kanssa, jos vasta on tavattu. Ne on ihan omanlaisensa ihmiset jotka haluaa edes mennä johonkin Love Islandiin, se ei ole tavallisten ihmisten juttu.
- Anonyymi00007
saavat rahaa näyttelemisestä
kysymys kuuluu osaisitko sinä näytellä palkan edestä
paljonko pyytäisit palkkaa?
- Anonyymi00004
Ollaan ihmetelty tätä porukalla ja en osaa sanoa mikä sussa on vialla; pitäis olla aloitteellinen ja vähintään kohtelias ja hauska
- Anonyymi00006
Mie 46v ja mies miuta ei ole kukaan koskjaan suudellut joten älä välitä p*skaa tää on muillakin...
- Anonyymi00009
joskus noissa kirjoituksissa pohdittiin naisen nukuttamisen hyviä puolia verrattuna perinteiseen välien vatvomiseen rakasta ei rakasta
No, sanon nyt suoraan, että melkeimpä toi heti pussaileva ois ohi. Mulle on tärkeempää että on sopiva, että jos ei, niin mieluummin sinkku.
- Anonyymi00010
En pidä Love Island ohjelmasta
No eihän siinä mitään järkee okaan. Kaupallisesti myyvä. Mutta kaupallisuus ei oo hyvästä. Se unohtaa itse ihmisen. Perustuu riistoon.
- Anonyymi00011
Toisilla on suhteita, myö peräkammarin pohjat jäämmö yksin.
- Anonyymi00012
- Anonyymi00013
The Onnelliset.
- Anonyymi00014
Jos ne laittaisivat sinne muutaman keski-ikäisen sikaäijän kaljavatsoine, johan loppuisi pussailu ja katsojaluvut romahtaisi.
- Anonyymi00015
Miksi haluaisi pussailla jonkun tuntemattoman kanssa? Ei se paljon mistään kotoisin, jos ei oikeaa tunnelatausta. Ihmetyyppejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487