voi niin nolo 😂 uskotko aina kaiken mitä sulle sanotaan? 🤷🏼♂️
Vieläkin nauran miten joku
32
465
Vastaukset
- Anonyymi00001
En usko. En sitä kuitenkaan ääneen toitota.
- Anonyymi00020
Jep. Toisin kuin eräät.
- Anonyymi00002
Joo :(
- Anonyymi00037
Kyllä mä uskoin ne jutut mitä jotkut sanoi mulle aikoinaan päin naamaa, ei ne valehdellut ja ne jutut ei mitään mukavia olleet, joten oli helppo uskoa ne. Eikä ne niitä sanojaan pyydellyt anteeks vaikka annoin ymmärtää niiden loukanneen mua. Ei kertaakaan kukaan mun entisistä tutuista mitään hyvää mulle sanonut, ne olisin uskonut valeeksi. Opinpa varomaan ihmisiä, en päästä ketään liian lähelle enää.
- Anonyymi00003
Minusta on kyllä nolompaa nauraa toisille.
- Anonyymi00005
Tietäisitpä miltä se nainen näyttää! Ai että kun naurattaa.
t. aloittaja - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
t. aloittajaAi että mua naurattaa kun mietin sitä miestä. Miltä se oikein näyttääkään. 😄😄😄
- Anonyymi00012
Sen mä kyllä uskon…
- Anonyymi00019
Anonyymi00005 kirjoitti:
t. aloittajaEi ole väliä. Oman mieheni mielipide riittää ❤️
- Anonyymi00028
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ai että mua naurattaa kun mietin sitä miestä. Miltä se oikein näyttääkään. 😄😄😄
Pöntöl istuu ja lähettää snäppiä
- Anonyymi00004
Niinhän sä luulet….
- Anonyymi00006
Uskon kyllä, että olet tullut kaapista ulos, homppa.
- Anonyymi00016
Oisinpa homppa niin elämä ois varmasti helpompaa 😂
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oisinpa homppa niin elämä ois varmasti helpompaa 😂
Mut oot puutteessa oleva hetero
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mut oot puutteessa oleva hetero
En oo tuttus enkä ketjun aloittaja et tiiä mitään
- Anonyymi00008
Nämä mies-emoji kommentit on usein näitä provointi-yrityksiä. Kuka tietää miksi.
- Anonyymi00010
*provosointi
- Anonyymi00013
Olet kyllä outo homo. Pidät muita hölmönä vaikka itse jakelet pashaa ympärillesi. Sinusta ei pidetä, silti näet itsesi kuin jonain jumalana. Teet palveluksen muille ihmisille jättämällä heidät rauhaan.
- Anonyymi00031
Olen antiikin Rooman homojumala 🥸😂
- Anonyymi00032
Tää Ap on tyypillinen trolli vähän jälkeen jääny lapsen tasolla oleva joka kuvittelee että tällä lailla saa arvostusta.
Siis psykologin termein aikuinen jonka henkinen/psyykkinen kehitys jäänyt muista jälkeen. Hän yrittää nostaa ”asemaansa” provoilulla tajuamatta sitä että hän näyttää muiden silmissä typerältä ja lapselliselta.
Näitä vähän henkisesti jälkeen jääneitä on täällä paljon anonyymipalsta nääs. Tosin eihän tämä tosiasiallisesti anonyymi ole kyllä jokaisen kirjoittelut pystytään selvittämään helposti ja tätä myös tehdään esim. poliisin taholta. Mutta tätä Ap tuskin tajuaa.
- Anonyymi00014
Aika usein. Tunnen kunnollisia ihmisiä jotka harvemmin valehtelee. Sekä aika hyvä tunnistamaan pskan puhujat.
- Anonyymi00015
Tiiän kyl et panit toisen kaa jo ennen ku erottiin.
- Anonyymi00017
ilmeisesti teidän suhde alkoi jo ennen meitä? ei en tiedä koska ja kaiken kiellät ja kertoilet kuinka sinkkuna meet mutta eiköhän se kohta albumia pukkaaa onnea ihanan m muikkisi kanssa
- Anonyymi00018
Ajattele, jotkut menettää näkönsä eivätkä tiedä koskaan miltä toinen näyttää. Ihmisten aitous mitataan silloin ihan eri mittarilla johon omasi ei juuri nyt riitä.
- Anonyymi00022
Siinäpä naurat.
- Anonyymi00024
Me naurettiin tänää koko porukan voimin sulle. Ei pahemmin naamaa näkyny.
- Anonyymi00027
Onneks kaikki luikkii nykyää vidduun mun tieltä inisemästä
- Anonyymi00025
Uskotko sinä kaiken mitä netin/puhelimen välityksellä sanotaan?
- Anonyymi00030
Uskoo, kun laittaa valheet ensin alulle.
- Anonyymi00026
Mahtoiko hävettää tänään. Hahahahaha mies.
- Anonyymi00033
En mut esitin vaa
- Anonyymi00034
eksäni sanoi tänään että oli ollut juuri p anemassa taas xD on se kyllä hirviö vttu
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811426
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121345Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.181130- 211026
Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras13929Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114888Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46878- 18816
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65777- 40677