Haapavesi kukkii ja soi

Anonyymi-ap

Kesä koittaa oi loi loi. Nurmet ihanaisesti viheriöi, hoi. Nyt juuri, Haapavesi kukkii ja soi. Ihmisillä ilo rinnassa ja houverosti souvaa muttei soverosti kouvaa, kun oloelma parenehtii kesän koitoksella kahteen kymmeneen viisariin ja takapasuunan kolmanteen kvintettiin heikutarallaa. Mieli paksunee, ei ohene näillä kesän koitoksilla. Linnuke laulaa iloloilotustaan oksalla ylimmällä!

6

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Haapavedellä kulttuurielämä kukkii ja soi erityisesti keväisin ja kesäisin. Kesän kohokohta on kansainvälisesti tunnettu Haapavesi Folk Music Festival, jota vietetään 25.–27.6.2026. Lisäksi kaupungissa järjestetään luontoon ja musiikkiin yhdistäviä tapahtumia, kuten toukokuun Metsä soi! -tapahtuma. Paikalliset kukkakaupat, kuten Kukkakauppa Pitsilehti ja Kukka ja Luontaistuote Niittykoski, palvelevat kukkatarpeissa.

• Anonyymi00003
        UUSI

Metsä soi oli huippu tapahtuma. Suositeltavan huippu. Tein hyvin, ku olin mukana. Haapavesi todellakin kukkii ja soi. Folkkeja ootellessa!

• Anonyymi00002

Kyllä minä nyt mieleni pahoitin tuosta Folk tapahtumasta missä ne gurmee ateriat ja ilmaisviinat eivät ole jaossa tasapuolisesti kaikille.
      Ei sitä nälkäisenä ja selvinpäin jaksa viidakkorummutusta kuunnella

• Anonyymi00004
        UUSI

Ei oo ilimaisviinoja. Ne sisältyy vippilippujen hintaan. Kaikkialla mennee niin, että ku laittaa taaloja reippaammin pinoon, saa enemmän. Kukkaan ei hyväntekeväisyyttään lahajota viinaa, eikä courmet-ruokaa ilimatteeksi.

• Anonyymi00005
      UUSI

Kantrimusiikin festarit Kylpyläsaaressa 12.6-14.6-26

• Anonyymi00006
        UUSI

Jippii! Eikä oo ees pitkä aika ootella! Sinne mennään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      51
      1154
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1147
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1020
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      868
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      773
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      758
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      702
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      687
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      599
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      70
      581
    Aihe