Kesä koittaa oi loi loi. Nurmet ihanaisesti viheriöi, hoi. Nyt juuri, Haapavesi kukkii ja soi. Ihmisillä ilo rinnassa ja houverosti souvaa muttei soverosti kouvaa, kun oloelma parenehtii kesän koitoksella kahteen kymmeneen viisariin ja takapasuunan kolmanteen kvintettiin heikutarallaa. Mieli paksunee, ei ohene näillä kesän koitoksilla. Linnuke laulaa iloloilotustaan oksalla ylimmällä!
Haapavesi kukkii ja soi
6
111
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haapavedellä kulttuurielämä kukkii ja soi erityisesti keväisin ja kesäisin. Kesän kohokohta on kansainvälisesti tunnettu Haapavesi Folk Music Festival, jota vietetään 25.–27.6.2026. Lisäksi kaupungissa järjestetään luontoon ja musiikkiin yhdistäviä tapahtumia, kuten toukokuun Metsä soi! -tapahtuma. Paikalliset kukkakaupat, kuten Kukkakauppa Pitsilehti ja Kukka ja Luontaistuote Niittykoski, palvelevat kukkatarpeissa.
- Anonyymi00003UUSI
Metsä soi oli huippu tapahtuma. Suositeltavan huippu. Tein hyvin, ku olin mukana. Haapavesi todellakin kukkii ja soi. Folkkeja ootellessa!
- Anonyymi00002
Kyllä minä nyt mieleni pahoitin tuosta Folk tapahtumasta missä ne gurmee ateriat ja ilmaisviinat eivät ole jaossa tasapuolisesti kaikille.
Ei sitä nälkäisenä ja selvinpäin jaksa viidakkorummutusta kuunnella- Anonyymi00004UUSI
Ei oo ilimaisviinoja. Ne sisältyy vippilippujen hintaan. Kaikkialla mennee niin, että ku laittaa taaloja reippaammin pinoon, saa enemmän. Kukkaan ei hyväntekeväisyyttään lahajota viinaa, eikä courmet-ruokaa ilimatteeksi.
- Anonyymi00005UUSI
Kantrimusiikin festarit Kylpyläsaaressa 12.6-14.6-26
- Anonyymi00006UUSI
Jippii! Eikä oo ees pitkä aika ootella! Sinne mennään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511154
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901147Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171020- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45773Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64702- 12687
- 38599
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70581