jota olet loukannut monin eri tavoin?
Tuskinpa kun et ymmärrä mitä olet aiheuttanut.
Ole kerrankin rehellinen.
Kehtaisitko enää tavata henkilöä
35
421
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
kaikkia jotka olivat minulle läpi elämän hirviöitä hakkaan takaisin kaikki kostetaan
- Anonyymi00002UUSI
Parempi kun annat olla.
- Anonyymi00003UUSI
Kuten sataman?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Parempi kun annat olla.
en koskaan häiriköin loppuelämäni ajan tiettyjä henkilöjä ja tietyt henkilöt eivät tule ikinä enää olemaan elämässäni.
- Anonyymi00010UUSI
Olet astunut aikuisten maailmaan
vuosia sitten. Aikoja sitten jo. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olet astunut aikuisten maailmaan
vuosia sitten. Aikoja sitten jo.olen todellakin. koin olevani aikuinen jo 7 vuotiaana. ajatukset ainakin olivat sen mukaisia. siksi koenkin olevani sairas ja olen täten syrjäytynyt työkyvytön jo vaikea ihminen.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
olen todellakin. koin olevani aikuinen jo 7 vuotiaana. ajatukset ainakin olivat sen mukaisia. siksi koenkin olevani sairas ja olen täten syrjäytynyt työkyvytön jo vaikea ihminen.
et kuitenkaan ole ainoa työkyvytön..
- Anonyymi00031UUSI
Samoin. Kaikki takas korkojen kera.
::
- Anonyymi00004UUSI
Jotkut ei ole rehellisiä vaan rikollisia kaikin puolin.
- Anonyymi00021UUSI
Juuri noin se on!!
- Anonyymi00005UUSI
Keneen perään huutelet ?
- Anonyymi00007UUSI
Yleinen viesti. Varmasti koskettaa moniakin ihmisiä.
- Anonyymi00008UUSI
Sä aloittaja otat kaikki itseesi herkästi mutta itse teilaat ja haukut, maalitat naisia täällä törkeesti, mopo karkaa usein käsistäsi.
- Anonyymi00009UUSI
Luulenpa että sun kannattaa miettiä pari kertaa jos tutkitaan mitä kukin kirjoittaa.
- Anonyymi00022UUSI
Se on huomattu jo kauan sitten! Hän on todennäköisesti myös sellainen henkilö, joka raivostuu helposti ja sellaisia ihmisiä en voi sietää ollenkaan!
- Anonyymi00011UUSI
Ei elämää tarvitse pyytää anteeksi.
Jos on loukannut sanoilla/teoilla, voi pyytää anteeksi.- Anonyymi00017UUSI
Haluan vielä jatkaa.
Minusta on väärin, että ihmiset syyttävät toisia ihan kuin he itse eivät olisi koskaan väärässä. Minkälainen ihminen syyttää aina muita? Eihän tuollaisen kanssa voi edes kuvitella mitään suhdetta. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Haluan vielä jatkaa.
Minusta on väärin, että ihmiset syyttävät toisia ihan kuin he itse eivät olisi koskaan väärässä. Minkälainen ihminen syyttää aina muita? Eihän tuollaisen kanssa voi edes kuvitella mitään suhdetta.Juuri siksi en ole koskaan halunnut häntä edes ystäväksi!
- Anonyymi00012UUSI
oma vika jos ei mitään kestä.
m->n- Anonyymi00018UUSI
Sun mielestä kaikki käytös on sallittua?
- Anonyymi00024UUSI
Sinähän outo hyypiö olet, kun noin ajattelet! Mene terapiaan, jotta opit jotain vuorovaikutuksesta!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sun mielestä kaikki käytös on sallittua?
Niin siis hänelle (tämä mies) itselleen kaikki käytös on sallittua ei muille!!
Hän kyllä varmasti ottaa nokkiinsa jos saa samanlaista käytöstä takaisin mitä itse harrastaa. 🤨 - Anonyymi00033UUSI
Tykkäätkö murtaa naisten mieliä?
Kauanko pitää kestää rääkkiäsi?
- Anonyymi00013UUSI
Miten sinua on loukattu?
- Anonyymi00014UUSI
Joku kusi jonkun muroihin
- Anonyymi00015UUSI
Ei Multa, mutta vastaukset kiinnostaa 😛
- Anonyymi00019UUSI
Ihmiset toimivat konfliktitilanteissa persoonansa mukaan: toiset vetäytyvät ja vaikenevat, toiset taistelevat kaikin keinoin näyttävästi vastaan. Tämä on itsestään selvää, eivätkä ihmiset voi toimia muuten kuin luontonsa mukaisesti. Se, että joskus on ollut riitaa menneisyydessä, ei tarkoita sitä, etteivätkö välit voisi muuttua täysin päinvastaisiksi joskus myöhemmin, jos siihen on molemminpuolista aitoa halua.
- Anonyymi00020UUSI
Olen juuri tuollainen, että vetäydyn. Vanhemmat riitelivät aina ja ahdistun konflikteista. Haluaisin sen miehen kanssa jutella ja pyytää anteeksi, että vetäydyin, mutta hän kai pitää minua jonain riippakivenä. En minä ole riippakivi. Haluan aidosti sopia. Se helpottaisi elämääni. Haluan onnistua ihmissuhteissa.
*sivusta naiselta vaan... - Anonyymi00032UUSI
Ei taida tarkoittaa molemminpuolista konfliktia
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olen juuri tuollainen, että vetäydyn. Vanhemmat riitelivät aina ja ahdistun konflikteista. Haluaisin sen miehen kanssa jutella ja pyytää anteeksi, että vetäydyin, mutta hän kai pitää minua jonain riippakivenä. En minä ole riippakivi. Haluan aidosti sopia. Se helpottaisi elämääni. Haluan onnistua ihmissuhteissa.
*sivusta naiselta vaan...Pyydä anteeksi. Se onkin varsin vaikeaa
- Anonyymi00028UUSI
Toki, puhuminen avaa asioita, jos molemmat joustavat ja pystyvät siihen. En kyllä ole tahallisesti ketään loukannut.
- Anonyymi00029UUSI
Iteppähän pelleilit kaikki oli kiinni sun käyttäytymiséstä no sä valitsit
- Anonyymi00030UUSI
Se taitaa mennä niinpäin, että minä en halua tavata ihmistä, joka on loukannut.
- Anonyymi00034UUSI
Tuskimpa sellaista on. Ja jos on niin siinä tapauksessa on täytynyt suututtaa minut pahoin. Enkä edes halua tavata.
- Anonyymi00035UUSI
Kyllä pitää hattu kourassa tulla mikäli verisesti loukattu eikä anteeksi vielä pyydetty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843212
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1761218Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817