Omaiset ihmettelevät, miten 89 vuotiaalta laitoshoidossa olevalta sairaalta vanhukselta vietiin 1076,300 € ja että miten Optian sijoitus neuvoja " lenkkikaveri" ohjasi varat ilman todistajia, ilman vakuutuksen tekoon kohdistuvia lääkärin lausuntoja ja ilman omaisia kuulematta. edunvalvoja valtuutetulle ? Potilasraporttien mukaan, vanhus on saman päivän iltana siirretty Oulaskankaan siraalaan, sairaalaahoitoon kesti yli 7 viikkoa. Edunsaaja oli edunvalvojavaltuutettuna ja puoliso varaedunvalvoja valtuutettuna. Molemmat valehtelivat omaisille, ettei mitään papereita ole tehty. Mielen kinntoista? Asiaa tutkitaan aina eu:ta myöten!
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Jos meikäläinen saisi valita,
ottaisin mieluummin
miljoona tussua kuin miljoona euroa. - Anonyymi00002
Asia on sillä tavalla todistettavasti epäilyttävä, että omaiset ovat saataneet sen kaikilta osin, niin Edunvalvonta valtuutettujen , kuin Pankin toiminnan suhteen laaja-alaiseen tutkintaan. Tutkinta koskee myös asiassa olleita lakihenkilöitä. Asiaa tutkii, mm Kela, Verohalinto, Hyvinvointialue pohde, Krp ja poliisin käskemänä DVV " väestö virasto". Odotellaan , lenkkikaverit saanevat myös ja kuten Optia toiminnastaan, tarvittaessa julkisuutta, jos toiminnassa esiintyy lain vastaista menettelyä?Odotetaan mitä tapahtuu, media on valmiina kuten , myös MOT. Oikeus voittakoon!
- Anonyymi00006
Mielenkiintoista!
- Anonyymi00009
Hittolainen, jos minulla olisi tuollainen summa, yli miljoona euroa, minä lähettelisin tuttaville postikortteja sietä, missä "kastanjetit tulisesti soivat...".
Valitettavasti minulla on vain se "yli" menevä osa, ei sitä miljoonaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2072187Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271081- 71927
- 58918
- 52869
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93787
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta118728Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707