kaivattusi kanssa? 🤔 Onhan yässä jo muutama vuosi vierähtänyt. 🤣 Hyvän piilon löytänyt. 👣
Kauanko olet leikkinyt piilosilla
14
291
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Pelkään sitä miestä liikaa!
- Anonyymi00002UUSI
minä en halua sitä miestä sillä hänenkin mielestä haisen pahalle ja olen jollakin lailla vtun vastenmielinen pskakasa
- Anonyymi00004UUSI
En oo piilossa ollut. Hän puolestaan on.
- Anonyymi00005UUSI
Luikin aina karkuun,jos huomaan hänet jossain!
- Anonyymi00007UUSI
Noin vuorokauden.
- Anonyymi00008UUSI
En kyllä pidä mitään kirjaa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
En kyllä pidä mitään kirjaa.
Mulla on päiväkirja kaikista naisista ketä mulla on ollu. ;)
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mulla on päiväkirja kaikista naisista ketä mulla on ollu. ;)
No kiva.
Olen nainen, eikä tuosta ollut kyse, vaan näkemisestä.
- Anonyymi00010UUSI
Ei ole kaivattua
- Anonyymi00012UUSI
Minä en leiki piilosta. En vain oikein tunne kuuluvani mihinkään enkä tykkää olla kovin monessa paikassa. Olen vähän semmoinen autistinen tai jotain. Minua kyllä harmittaa olla tämmöinen, mutta en tiedä miten olla muutakaan. Luultavasti vietän koko elämäni yksin. Kun olen vielä semmoinen, että naisen pitää olla ihan varmasti oikea. Ymmärtäisi minua jotenkin. Mutta olen niin hullunkurinen, että voi olla vaikeaa.
- Anonyymi00014UUSI
Minä en ole oikea sinulle! Enkä jaksa enää hoitaa ketään!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä en ole oikea sinulle! Enkä jaksa enää hoitaa ketään!
En minäkään ole sinulle oikea. Olet väärä.
- Anonyymi00013UUSI
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
- Anonyymi00015UUSI
En mä mielestäni piikeskele. Mutta säikähdän kyllä helposti.. 👻
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843212
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1761218Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43839
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817