Oletko koskaan miettinyt

Anonyymi-ap

miltä itse h a i s e t

👍

31

432

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuspaspis

• Anonyymi00002

Käyn suihkussa ja se riittää. 🤝 Hajuja on monenlaisia ja myös niillä jotkut puhuu toisten haisemisista

• Anonyymi00011

👍

• Anonyymi00029
        UUSI

Itse en käy päivittäin suihkussa ehkä 3 krt viikko keskimäärin ja en halua ajatella hajujeni kautta arkeani. Sellainen ajattelu synnyttää vain turhaa stressiä. Jos liikun aktiivisesti silloin suihkussa päivittäin muuten harvemmin. Työttömän arki vähän vaihtelee tilanteen mukaan.

• Anonyymi00005

siis hieltä haisen usein

• Anonyymi00006

🥴
      🦨🤏
      👖
      👞👞

• Anonyymi00007

Niin hyvälle aina.

• Anonyymi00008

🚿🧼 🧽 = 🌹🌼🌺

• Anonyymi00009

Kissankuselta

• Anonyymi00010

Samalle aina täällä 👍

• Anonyymi00012

Shampoolta

• Anonyymi00013

Ihan helvetin pahalta. Siksi minulla ei ole naistakaan.

• Anonyymi00014

Tissihiki, noruu rintojen välistä

• Anonyymi00015

olen palstan kiusaaja mies ja haisen ruumiilta koska en ole käynyt pesulla vuosiin kalsarini ovat kangistuneet kakasta

• Anonyymi00016

Sellainen josta tykkää, tuoksuu hyvälle ja se ei tosiaan ole hajuveden tuoksu.

• Anonyymi00017

Kyllä mä tiedän miltä mä tuoksun. Mulla toisessa kainalossa Wunder-Baumin Rose Thorn ja toisessa Artic White, ostin Motonetistä.

• Anonyymi00019
        UUSI

😂

• Anonyymi00018
      UUSI

Olen hyvin itsetietoinen enkä välttämättä edes halua tehdä asialle vielä mitään. Call me bananas but it works as we see 😉

• Anonyymi00021
      UUSI

Kannattaisi RAJOITTAA hajusteiden käyttöä, koska samassa tilassa oleva kanssa ihmiset kärsivät suuresti liiallisesta hajusteidenvaikutuksesta, hengitys vaikeutuu tuntuu kuin ei saisi happea ollenkaa hajusteet syrjäyttää hapen.

Tupakki on kielletty, miksei ole kielletty hajusteita jotka on hengitykselle suorastaan vaarallista, astmaa kärsivät voivat kuolla, kun ne ovat terveillekkin haastavia hengittää.

• Anonyymi00022
      UUSI

🥭 Tältä monesti.

• Anonyymi00023
      UUSI

Kaikki haisee tai tuoksuu joltakin, täysin hajutonta ihmistä ei olekaan. Eiköhän jokainen mieti miltä tuoksuu, kun menee ihmisten ilmoille tai no ei kaikki, jotkut ei stressaa omista, eikä toisten tuoksuista minkään vertaa.

• Anonyymi00024
      UUSI

Kahville ja tupakalle tuoksun.

• Anonyymi00025
      UUSI

tuollaisrssakin juitussa kun niin pro-näissä tyttöjen masennustyakin auyyamas... nukkumisjuttu nyt sellainen että äläl yurhaa mieti turhia asioita...

• Anonyymi00026
      UUSI

Ollaanpa rehellisiä. Luonto on rakentanut ihmisille hajun ja se vaikuttaa järkyttävän paljon ihmisten yhteen päätymiseen ja se ei ole sitä suoraa jopa "hajua" mikä nokkaan tulee vaan asialla on paljon syvempi ja vaikuttavampi teho ja vaikutus. Voisi sanoa, ilman hajua ihmiset eivät "löytäisi" toistensa luo.

• Anonyymi00027
        UUSI

Yhdellä miehellä on nenä Ihan tukossa 😡

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Yhdellä miehellä on nenä Ihan tukossa 😡

No sitä laitetaan parhaillaan kuntoon. Sitten pitää tulla lähemmäksi. Mies painaa nenänsä naisen kaulaa vasten ja sanoo: "Nyt iski masennus, tuoksut niin huumaavalle, kuin seireenin kutsu. Mitä minä nyt teen!"

• Anonyymi00030
      UUSI

En olosko tarvinnu sitä olen joskus miettiny kun kainalohikiä haistana että kuinka voi olla mahdollista että tuoksuu hyvin lähelle samalta kuin naisen kiimainen pillu

• Anonyymi00031
      UUSI

Eihän omaa hajua tunne, onneksi.

• Anonyymi00032
      UUSI

Mies, käy suihkussa joka päivä, kampaa tukka, pese hampaat kaksi kertaa, muista pestä myös jalkaterät ja nivuset. Deodorantti ja puhtaat alusvaatteet joka päivä! Lopeta tupakka ja nikotiinipussit.

• Anonyymi00034
      UUSI

Kaivatussani on ominaistuoksu, joka tekee ihan hulluksi. Ei ole kyse esim.hajusteista🤭

• Anonyymi00035
      UUSI

Elizabeth Arden Green Tea Citron Freesia ✨️

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      55
      1196
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1167
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1040
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      768
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      707
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      603
    Aihe