Vaatimattomuus luetaan hyveeksi, kaunistaako luonteen piirteenä. Entä kehuminen, ensimmäiseksi tuli mieleen eduskunnan kyselytunnilla Jorma Piisinen PS hehkutti Orpolle kuinka talous kasvaa toiseksi parhaiten maailmassa, Orpon naama oli yhtä hymyä naurua vailla, ihanaa olla onnellinen.
Kehumiselle on paikkansa, kehua itseään kyllä voi, teennäinen kehuminen se kyllä huomataan.
https://www.hs.fi/elama/art-2000012031424.html
Mitä mieltä olet itsestäsi
6
81
Vastaukset
- Anonyymi00001
Omakehu haisee.
Persu hehkutti tietysti Orpoa. Purra lienee Piisisen puheenvuoron tilaaja ja
kirjoittaja vai kuka ....?
Hallitus kehuu itse itseään, he ovat mielestään onnistuneet kaikessa
ja lisäksi he tilaavat kehuja omilta puolueiltaan. Se herättää myötähäpeää.
Toinen asia on vaatimattomuus yleensä. Jos kehuja kaipaa eikä kukaan kehu
on sitten kai kehuttava itse itseään ?
Nykyelämässä ei vaatimattomuudella taida enää päästä eteenpäin,
vaikka se kaunis piirre olisikin. - Anonyymi00002
Mitä mieltä ole itsestäni ? Se vaihtelee mielialojen mukaan.
En ainakaan itseäni sorru kehumaan. Se kuulostaa niin hävettävältä. - Anonyymi00003
" mä oon mikä oon, muuksi en voi tulla "
vastuullinen kunnon kansalainen kaikiltaosin , - Anonyymi00004
En ole hesarin tilaaja enkä lukija
- Anonyymi00005UUSI
Jos toinen kehuu minua asiallisesti, tykkään. Suhtaudun sanomalla että olen kyllä panostanut ollakseni parempi joissakin asioissa. Eli käyttäydyn juuri kuten aloittajan kirjoittama Orpo. En hymyille leveästi kun on niin huonot hampaat, mutta tyytyväisyys paistaa kasvoiltani ja saatan todeta: joo se tekemäni todella onnistui, kiva kun huomioit.
- Anonyymi00006UUSI
Vanha akka, joka yrittää jotenkin pysyä kartalla.
Vaatimaton, kiltti ja hiljainen en ole ollut koskaan. Rohkea, peloton, päämäärätietoinen ja kovaääninen olen ollut aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551196
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901167Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112768Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12707
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603