Vaatimattomuus luetaan hyveeksi, kaunistaako luonteen piirteenä. Entä kehuminen, ensimmäiseksi tuli mieleen eduskunnan kyselytunnilla Jorma Piisinen PS hehkutti Orpolle kuinka talous kasvaa toiseksi parhaiten maailmassa, Orpon naama oli yhtä hymyä naurua vailla, ihanaa olla onnellinen.
Kehumiselle on paikkansa, kehua itseään kyllä voi, teennäinen kehuminen se kyllä huomataan.
https://www.hs.fi/elama/art-2000012031424.html
Mitä mieltä olet itsestäsi
6
144
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Omakehu haisee.
Persu hehkutti tietysti Orpoa. Purra lienee Piisisen puheenvuoron tilaaja ja
kirjoittaja vai kuka ....?
Hallitus kehuu itse itseään, he ovat mielestään onnistuneet kaikessa
ja lisäksi he tilaavat kehuja omilta puolueiltaan. Se herättää myötähäpeää.
Toinen asia on vaatimattomuus yleensä. Jos kehuja kaipaa eikä kukaan kehu
on sitten kai kehuttava itse itseään ?
Nykyelämässä ei vaatimattomuudella taida enää päästä eteenpäin,
vaikka se kaunis piirre olisikin. - Anonyymi00002
Mitä mieltä ole itsestäni ? Se vaihtelee mielialojen mukaan.
En ainakaan itseäni sorru kehumaan. Se kuulostaa niin hävettävältä. - Anonyymi00003
" mä oon mikä oon, muuksi en voi tulla "
vastuullinen kunnon kansalainen kaikiltaosin , - Anonyymi00004
En ole hesarin tilaaja enkä lukija
- Anonyymi00005
Jos toinen kehuu minua asiallisesti, tykkään. Suhtaudun sanomalla että olen kyllä panostanut ollakseni parempi joissakin asioissa. Eli käyttäydyn juuri kuten aloittajan kirjoittama Orpo. En hymyille leveästi kun on niin huonot hampaat, mutta tyytyväisyys paistaa kasvoiltani ja saatan todeta: joo se tekemäni todella onnistui, kiva kun huomioit.
- Anonyymi00006
Vanha akka, joka yrittää jotenkin pysyä kartalla.
Vaatimaton, kiltti ja hiljainen en ole ollut koskaan. Rohkea, peloton, päämäärätietoinen ja kovaääninen olen ollut aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3701509Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä2449542 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk75852Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28815- 54803
- 40779
- 57722
- 65706
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa67706- 59705