Tämä ns KooSuperMarket Joutsensilta kannattaa kiertää oikeesti kaukaa. Vaikka siellä on ehkä mukavat työntekijät. Niin se kauppias on oikeesti täys "PELLE"
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Miksi hyvä kauppa pitäisi kiertää kaukaa? En muuten edes tiedä, kuka se kauppias edes on. Oon koittanut kaupassa joskus bongailla ja katsoa, kuka olisi se kaupan sivuilla oleva. Rouvan tunnistan, mutta ei kuvassaolevan näköistä miestä en ole kaupassa nähnyt ja asioinut melkein päivittäin jo monta vuotta.
Hyvä kauppa, tykkään kovasti! - Anonyymi00002
Silloin tällöin tulee käytyä tarjouksien perässä, jotka todella sekavat kys.myymälän mainoksessa Forum- ilmaisjakelulehdessä. Joku tarjous 'vain tänään'..toinen huomenna..ja kolmas ylihuomenna jne jne. Todella sekavaa.. ja ehkä vähän 'kieroakin'.. Hyvä, että ei ole vielä kellon aikaakin..milloin sattus kyseisen tarjouksen saamaan.. Mutta konstihan se on tuokin saada asiakkaita kauppaan..
En juurikaan suosi muuten K-ketjua, kuin hyvät tarjoukset. Muuten niin kallis koko K-ketju. - Anonyymi00003
Aloittaja voisi aavistuksen kertoa miksi kauppias pitäisi varustaa pellenenällä.
Kauppojahan siinä on tarjolla 800 metrin sisällä kolme.- Anonyymi00004
Neljä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2052167Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271081- 71927
- 58918
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 47833
- 93787
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta114712Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707