Rupesin miettimään...on vähän oudon näköinen, juu, ja range ehkä alkaa vähän jäämään markkinoiden terävimmästä päästä, mutta toisaalta, vähän käytettyjä löytyy suht järkevään hintaan. Vöyrään näköinen peli, hivelis duunarin itsetuntoa ajella sähkömesellä. Turvallinen lienee? Onko laatu kohdillaan?
Onko kokemuksia?
Lokemuksia EQA 300
4
165
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kelpaa toki kokemukset kaikista eqa-malleista.
- Anonyymi00002
Vähän jäänyt kärjestä noilla rangeilla ja vähäisellä säilytystilalla. En ole itse kokeillut mutta täyssähköinen cla tarjoaa kaikkea enemmän ja on myös nätimpi.
- Anonyymi00003
Noita ega-malleja putoilee markkinoille tasaiseen tahtiin kun liisarit menee umpeen, lyhyt range toki(kesällä 400+ ja talvella aika paljon vähemmän) vähän tilaa (frunkki täynnä putkia ja johtoja) mutta jos tarpeeseen sopii niin tuossa saa mersulaatua ja -statusta alle kolmeenkymppiin.
- Anonyymi00004
Ajettavuus hyvä - mukava auto ja 4-matic varmakulkuinen. Kuten sanottu, niin range ei ole ihan tätä päivää ja frunkki puuttuu kokonaan koska se on täynnä putkia ja johtoja - auto ei siis ole tilavampi kuin bensaversio ja siitäkin tilasta akku nappaa jokusen sentin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901831
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.116967Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo125897En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 59650
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57592- 38568