Olen sen jo aika usein sanonut, mutta Pasasen kateudella ei ole rajoja tai sääntöjä. Pasanen menee suunniltaan jos joku väittää kakkineensa kiinteän pökäleen, koska Pasasen pökäle oli viimeksi kiinteä silloin kun Mauno Koivisto oli presidentti.
>§<
Sananen kateudesta
4
159
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Dajavuu.
Sanonut jo aika usein ja tänään, huomenna ja loppuelämän.- Anonyymi00003
Dajavuu, vai olikohan se nyt kuitenkin Déjà-vu? Ei kannattaisi Pasasen kirjoittaa mitään kysymättä ensin Clauden mielipidettä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Dajavuu, vai olikohan se nyt kuitenkin Déjà-vu? Ei kannattaisi Pasasen kirjoittaa mitään kysymättä ensin Clauden mielipidettä.
Kun Senssu asteli dojolle usean danin mustassa vyössään, häneltä pääsi puolihuolimaton pieru. Oppilaat piteli nenästään kiinni ja Senssu koetti keventää tunnelmaa sanomalla "Dojo vu huhhu!"
Senssu komensi oppilaat riviin ja esitti perinteiset kysymykset.
Tunnetaanko tässä dojossa tappiota? -Ei sensei!
Tunnetaanko tässä dojossa sääliä? - Ei sensei!
Tunnetaanko tässä dojossa pelkoa? -Ei sensei!
Kuka päästi kurapierun...? -Sensei!
Senseillä kun sattui pahimoilleen olemaan dementia ja krapula niin unohti jo kuka se pierukalle tässä dojossa tällä kertaa oli.
- Anonyymi00002
Oon syönyt nyt treenatessa normaalia enemmän hedelmiä ja paljon kuitupitoista.
Vähän on sellaista tuo uloste kuin Posson pakinat, eli melkoista kuraa.
2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013768- 511197
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721173- 901085
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95926- 103784
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52777- 54766
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k34757Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121716