unta että synnytin lapsen ja välittömästi kuoli synnytyksen jälkeen....eli jos joku tietää mikä merkitys voisiko kertoa.... tai jos yleensä näkee unta kuolemisesta...
Näin....
5
254
Vastaukset
Elämässäsi on syntynyt jotain uutta mutta et uskalla tai halua ottaa sitä vastaan.
- har_tsa
Olen 3-kymppinen mies. Näin unta, että kannoin pientä, alle yksivuotiasta; lasta sylissäni, hän lipesi käsistäni aitan lautalattialle ja hänen päänsä irtosi. Pelästyin; miten tämän voin selittää? Kun katsoin lasta, huomasin että hän olikin NUKKE. Arvatkaapa olinko pikkasen helpottunut.. 'Oikeassa' elämässä minulla ei ole lapsia; voisiko uni kuitenkin liittyä jollain lailla kummilapseeni.. Tuo selityksesi voisi muuten kyllä sattua kohdalleen.. :)
har_tsa kirjoitti:
Olen 3-kymppinen mies. Näin unta, että kannoin pientä, alle yksivuotiasta; lasta sylissäni, hän lipesi käsistäni aitan lautalattialle ja hänen päänsä irtosi. Pelästyin; miten tämän voin selittää? Kun katsoin lasta, huomasin että hän olikin NUKKE. Arvatkaapa olinko pikkasen helpottunut.. 'Oikeassa' elämässä minulla ei ole lapsia; voisiko uni kuitenkin liittyä jollain lailla kummilapseeni.. Tuo selityksesi voisi muuten kyllä sattua kohdalleen.. :)
Jotain uutta sinullekin on syntynyt, mutta pilaat jollain tavalla uuden alun. Lopulta olet melkeinpä kiitollinen, että et päässyt alkua pidemmälle. Et ole "rikkonut" mitään pahasti, se ei satuta toista henkilöä, kuin ehkä ensin pelkäsit.
- hart_sa
Nukkumaijatar kirjoitti:
Jotain uutta sinullekin on syntynyt, mutta pilaat jollain tavalla uuden alun. Lopulta olet melkeinpä kiitollinen, että et päässyt alkua pidemmälle. Et ole "rikkonut" mitään pahasti, se ei satuta toista henkilöä, kuin ehkä ensin pelkäsit.
Kiitos. Tästä unesta on jo pari kuukautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329