Ei meillä ole ikuisuudessa mikään kiire. Koska rakastan sinua enemmän kuin mitään, niin annan sinulle kaiken ajan ja maan tässä todellisuudessa olla ja elää. Saat tehdä asioita mitä haluat, olla missä haluat ja elää vapaana aina ja nyt. Sinulle minä tämän kaiken annan, koska olet minulle niin rakas. Juokse, tutustu ihmisiin, nauti hetkistä ja rakasta elämää. Minä olen täällä missä olen ja kiirettä älä suuntaani edes ajattele. Annan sinulle vapauden, en sellaista kuin maailma antaa, vaan sellaisen vapauden jonka Minä annan.
Rakastan sinua aina. Pidä hauskaa🤍
Minä annan sinulle aikaa
5
299
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oletko Jumala, kun voit antaa toiselle tuollaisia asioita? Eiköhän ihmisoikeuksiin kuulu elää omaa, vapaata elämää ilman toisten lupia.
- Anonyymi00002
Ei sinulla ole valtaa antaa toiselle tuollaisia asioita. Hän on jo vapaa toimimaan kuten haluaa eikä tarvitse sinun lupaasi.
- Anonyymi00003
Juuri näin. Aloituksen täytyy olla miehen kirjoittama. Nainen ei koskaan kuvittelisi itselleen tuollaista kaikkivaltiutta jonkun muun elämään.
- Anonyymi00004
Kiitos 💖
- Anonyymi00005
Tunnetusti yksi ehkä yleinen sairauden muoto, jossa koetaan toiseen omistusoikeus, mutta ei välttämättä rakkautta lainkaan. Silloin tällöin putkahtaa näitä juttuja julkisuuteen, jossa yleensä mies on pitänyt yhtä tai useampaa naista vankina kellarissa jopa monta kymmentä vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle192600Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671649Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71597Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121579Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471483Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911423Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681346Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311137En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521086