🙈Muistatteko ajan, jolloin yrittivät brändätä itsestään "valmentajaa," vailla minkäänlaista psykologista täsmäkoulutusta?
Oikea ammattinimike Te-toimiston virkailijalle on:
1 vanginvartija (kohtelevat huonommin kuin vankeja ukaaseineen.Vangit pelaavat Pleikkaa/soittavat instrumentteja/pääsevät kursseille/saavat ilmaista terapiaa/ruoka lautaselle useaan kertaan päivässä/lämmin selli/sosiaalinen ympäristö,mihun työtön ei pääse/työttömyydestä tehty pahempi stigma kuin vankina olemisesta)
2 sarjahukuttaja (yrittävät pitää sinua pinnan alla tai omassa karsinassa, jotta rikkaammat voivat rauhassa nauttia etuuksistaan yritystukien muodossa)
3 tikapuiden altavetäjä (eivät edistä uraasi milläan tavalla, vaan pyrkivät sabotoimaan sitä)
Te-toimiston virkailijan oikea ammattinimike
39
483
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
Mikset mene takaisin vankilaan, jossa siellä oli noin ihanaa?
- Anonyymi00005
Vaikutat koulupufokkaalta
- Anonyymi00002
Ei ole minkäänlaista rikostaustaa.Kirjoituksen pointti on se, että Te-toimisto kohtelee arvokkaita kansalaisia kuin he olisivat vankeja.Onko luetunymmärtämisessä vaikeuksia?
- Anonyymi00007
Oletko sinä turhantoimittaja kiukkupussi muka arvokas?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko sinä turhantoimittaja kiukkupussi muka arvokas?
Olen arvokas ja kuningas
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen arvokas ja kuningas
Apina
- Anonyymi00013
Valmentaja voi hyvin olla työelämään valmentava, tai työnhakuun valmentava.
Vslmentaja ei tarkoita psykiatrisen puolen koulutuksen käynyttä, vaan on eräänlainen ammattinimike. - Anonyymi00018
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vslmentaja ei tarkoita psykiatrisen puolen koulutuksen käynyttä, vaan on eräänlainen ammattinimike.Psykologinen koulutus ja tietämys puuttuu.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vslmentaja ei tarkoita psykiatrisen puolen koulutuksen käynyttä, vaan on eräänlainen ammattinimike.Ymmärrätkö juonta takana: juoni on, että yrittivät brändätä nimitystään vähemmän ärdyttäväksi.Yrittivät häivyttää virkamiestä pois.Heillä ei ole minkäänlaista täsmäkoulutusta valmentajan tehtäviin.
- Anonyymi00003
Kai ymmärrät, että artikkeleista ja videoista ja dokulenteista saa varsin jyvan kuvan siitä minkalaista vangin elämä on?
- Anonyymi00011
Niistä saa myös aika hyvän kuvan työttömän elämästä. Kela maksaa kaiken ja aika menee päihteiden parissa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niistä saa myös aika hyvän kuvan työttömän elämästä. Kela maksaa kaiken ja aika menee päihteiden parissa.
Väität että kaikki yli 350 000 ihlisestä ovat päihteiden käyttäjiä?tule sanomaan tuo minulle kadulla nion haastan sinut oikeuteen.Perätön väite.Olet rikollinen.Esität perättömiä väitteitä.Se on rikos.
- Anonyymi00046
Anonyymi00026 kirjoitti:
Väität että kaikki yli 350 000 ihlisestä ovat päihteiden käyttäjiä?tule sanomaan tuo minulle kadulla nion haastan sinut oikeuteen.Perätön väite.Olet rikollinen.Esität perättömiä väitteitä.Se on rikos.
Sinä sanoit minua rikolliseksi, ja se on vielä perättömämpi väite. Ja jos työttömillä ei ole päihdeongelmia, niin miksi sitten eivät mene töihin? Selitäpäs se, jos pystyt.
- Anonyymi00004
Vangit saavat opiskella korkeakoulututkintoja vankilasta käsin.Murhaajat ja sellaiset opiskelevat yliopistotutkintoja
- Anonyymi00006
Virka-apina.
Suomessa on hävyttömästi taisteltu ihmisten perusoikeuksia vastaan pitkän aikaa. Julkiselle sektorille on päässyt soluttautumaan tällainen kapinallisryhmä, joka on kiusannut tavallisia kansalaisia.- Anonyymi00008
Heidän kommunikaatio on yleistävää ja leimaavaa.He näkevät yli 350 000 ihmisen joukon yhtenä massana, joka koostuu heille pelkästään juopoista/narkeista/mielenterveysongelmaosista/ ideologisesti työttömistä.näiden osuus tuosta määrästä on oikeasti hyvin pieni.Miksi kommunikaatio ja viestintä pitää siis muotoilla sen mukaisesti kuin kaikki tuosta 350 000 olisi ideologisesti työttömiä? Heidän viestintä on persulaista.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Heidän kommunikaatio on yleistävää ja leimaavaa.He näkevät yli 350 000 ihmisen joukon yhtenä massana, joka koostuu heille pelkästään juopoista/narkeista/mielenterveysongelmaosista/ ideologisesti työttömistä.näiden osuus tuosta määrästä on oikeasti hyvin pieni.Miksi kommunikaatio ja viestintä pitää siis muotoilla sen mukaisesti kuin kaikki tuosta 350 000 olisi ideologisesti työttömiä? Heidän viestintä on persulaista.
Mutta kun te olette kaikkien muidenkin mielestä samanlaisia.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mutta kun te olette kaikkien muidenkin mielestä samanlaisia.
En ole samanlainen muiden ihmisten kanssa. Maapallolla ei ole yhtäkään ihmistä, joka olisi samanlainen.Lopeta ruikuttaminen "mutta mutta".En kuuntele muttia.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
En ole samanlainen muiden ihmisten kanssa. Maapallolla ei ole yhtäkään ihmistä, joka olisi samanlainen.Lopeta ruikuttaminen "mutta mutta".En kuuntele muttia.
Rikosrekisterini on tyhjä.En käytä huumeita, enkä alkoholia, enkä ole ideologisesti työtön.Lopetappa sadistinen koulukiusaaja jo lyötyjen lyömistä.Toivon sinulle syöpää :)
- Anonyymi00029
Olen kuningas ja sinua kaikin tavoin parempi
- Anonyymi00030
Sadisti. Varmaan olet istunut vankilassa, koska sadistit tekee väkivaltarikoksia
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sadisti. Varmaan olet istunut vankilassa, koska sadistit tekee väkivaltarikoksia
Vankilassa istuneena olet yhteiskunnan pohjasakkaa
- Anonyymi00033
Kuulun Suomen terveyseliittiin niihin 30% joilla ei ole mt-diagnooseja.Ei kaikki voi olla sairaita, mutta sairas tietysti ajaytelee maailmaa oman sairautensa kautta eli sairaalle kaikki ovat sairaita senkin mielisairas 🤣🤣
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kuulun Suomen terveyseliittiin niihin 30% joilla ei ole mt-diagnooseja.Ei kaikki voi olla sairaita, mutta sairas tietysti ajaytelee maailmaa oman sairautensa kautta eli sairaalle kaikki ovat sairaita senkin mielisairas 🤣🤣
Apina
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Olen kuningas ja sinua kaikin tavoin parempi
Apina
- Anonyymi00039
Luonnevikainen voin olla, mutta niin ovat kaikki muutkin.Vähemman scoretan narskun piirteitä kuten muut.Luonteeni on sellainen, että minunlaisia työskentelee Piilaaksossa, jiten olen erittäin ylpea luonteestani.Sinun luonteesta en olisi ylpeä, koska sinulla on sadistisia piirteitä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Luonnevikainen voin olla, mutta niin ovat kaikki muutkin.Vähemman scoretan narskun piirteitä kuten muut.Luonteeni on sellainen, että minunlaisia työskentelee Piilaaksossa, jiten olen erittäin ylpea luonteestani.Sinun luonteesta en olisi ylpeä, koska sinulla on sadistisia piirteitä.
Apina
- Anonyymi00012
virkanilkki, perseilijä tai kampittaja
- Anonyymi00015
Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä. Itse koin sen, että työllistymistäni vaikeutettiin kaikin tavoin, kun olin työttömänä. Itse olen löytänyt kaikki työpaikkani. Luulen että ihmiset menisivät mielellään töihin, mutta kun te-toimiston kohtelu on täysin ala-arvoista, se vie kaikki halut auttaa yhteiskuntaa työllistymällä ja veroja maksamalla. Ymmärrän tuon näkemyksen täysin.
- Anonyymi00020
Eilen kun hain korkeakoulun kurssia kerrottiin, että odotusaika on 5 päivää 🙈🤣🤣🤣 ei ihme jos toiminta on tehotonta ja he nostavat palkkaa tehottomasta toiminnasta
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eilen kun hain korkeakoulun kurssia kerrottiin, että odotusaika on 5 päivää 🙈🤣🤣🤣 ei ihme jos toiminta on tehotonta ja he nostavat palkkaa tehottomasta toiminnasta
Siis heillä on tapa tpimia, eyyä arokas kansalainen joutuu odottamaan 5 päivää vastausta.Tämä tarkoittaa sitä, että ihmisarvosi on NOLLA.
- Anonyymi00037
Anonyymi00020 kirjoitti:
Apina
- Anonyymi00016
Suojatyöpaikkoja
- Anonyymi00025
Aloituksen tarkoitus on tuoda fakta esille, että työtä etsivä ihlinen EI ole lainsuojaton, eikä vanki, mutta heitä kohdellaan sellaisina.Olen teidän yläpuolella ja jokaisen työnhakijan tulisi tintea niin.Olette arvokkaita ja arvokkaampia kuin sadistiset koulukousaajat.Koulukiusaajat kasvavat karmeissa perheissa. Heille on tehty pahoja asioita.
- Anonyymi00028
Toistan: vangit,myös murhaajat saavat opiskella vankilasta käsin korkeakoulututkintoja
- Anonyymi00032
Te-toomiston virkailijat ovat sarjahukuttajia 🤣🤣🤣
- Anonyymi00038
Apina
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Apina
Miksi puolustelet apinoita.Taidat olla Persu
- Anonyymi00047
Virkailijat eivät itse päätä millä nimellä heitä kutsutaan. Rakkaalla lapsella on monta nimeä. Kuten myös turhakkeilla joiden toimenkuva on epäselvä.
Normaalitilanteessa tietenkin työnkuva itsessään määrittää myös ammatti- tai virkanimen. Koska työttömyystoimistolla verorahaloisivan tyhjäntoimittajaturhakkeen työnkuva on epäselvä ja itse viranomaisen funktio ilmeisen tarpeeton, on myös virkailijoille ollut vaikea keksiä sopivaa nimeä.
Joskus ne olivat "asiantuntijoita". Joskus ne olivat "työttömän oma-valmentajia". Joskus ne olivat "työvoimaviranomaisia".
Olisi kiva tietää kuka henkilö on esimerkiksi tämän säälittävän "työttömän oma- valmentaja" nimikkeen takana. Nimike on aivan selvästi työttömien pilkkaamistarkoituksessa kieli poskessa ja läpällä keksitty. Sen tarkoitus on alleviivata työtöntä kehitysvammaisen kaltaisena elämänkoululaisena joka tarvitsee valmentajan elämäänsä ohjailemaan.
Fakta että tällainen nimike on otettu käyttöön paljastaa sitä järkyttävää realismia millaisia ihmisiä meillä heiluu puikoissa päättämässä elämäämme koskevista asioista.
Päättäjät pitävät meitä pilkkanaan surutta ja täysin estoitta. Heillä ei ole - eikä ole koskaan ollut - minkäänlaisia pidäkkeitä sen vallan väärinkäytössä jonka äänestäjät ovat heille antaneet. Siis jos ovat. On aivan mahdollista että eduskunta ja hallitus koostuu pääsääntöisesti vaalivilpillä valtaan päässeistä sosiopaateista koska näyttää aivan selvästi siltä ettei näillä eduskunnan leikki- ikäisillä pennuilla tosiaan ole minkäänlaisia pidäkkeitä. He eivät edes yritä peitellä halveksuntaansa ja pilkkaansa niitä tavallisia ihmisiä kohtaan jotka elävät heidän vallankäyttönsä armoilla.
Työttömän oma- valmentaja nimike on vain yksi pieni esimerkki siitä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1922031Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581402Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231030- 71907
- 58888
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus71813- 47803
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151666