-Satakuntalainen poliisimies pidätettiin virasta seksuaalirikosepäilyjen vuoksi"
Ennen oli Porissa laulava seriffi.
Nyt Kankaanpäässä sitten hierova seriffi.
Satakuntalainen poliisi.
57
3380
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei vaikuta sinun elämääs ja mee töihi.
- Anonyymi00005
Mun elämään vaikutti. Ei ole ainoa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mun elämään vaikutti. Ei ole ainoa.
Mitennii vaikutti🤣
- Anonyymi00061
Järjestäytynyt rikollisuus suojaa itseään salaisella osoitetidoillaan. Salaavat osoiteensa päästäkseen pahoinpitelemään ja tappamaan suojatusta asemasta syyttömiä. https://areena.yle.fi/1-76546992
- Anonyymi00002
Onko joku yllättynyt?
- Anonyymi00003
Selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi00004
Siltä jäi juttu kesken mun kanssa
- Anonyymi00006
Et ole ainut.
- Anonyymi00009
Nälkä kasvanu syödessä
- Anonyymi00010
Eikä seutu kirjota asiasta mitään. Toisesta lehdestä saa lukee. Kankaanpäässä on muutama taho joka pitää seudun toimittajaa pikkurillin ympärillä.. toimittajalle voi suoltaa mitä tahansa valheita ja toimittaja painaa lehteen.
- Anonyymi00011
Eipä tietenkään ole paikallislehdessä, mutta kyllä Kankaanpäässä kaikki tietävät kenestä on kyse.
- Anonyymi00014
Paikallisten huoltoasemien kahviloissa ja toripäivillä uutiset kuullaan, ehkä paikallislehti uutisoi sitten kaiken tuomion tultua, jos uskaltaa.
- Anonyymi00012
Luulisi noissa kuvioissa muiden kustannuksella jo liian kauan loisineen käsittävän irtisanoa itsensä. Ainahan mätiä omenoita koriin mahtuu.
- Anonyymi00013
Siinähän sanotaan että Satakunnasta. Uskoisin että joku Porilainen.
- Anonyymi00015
Käy Kankaanpäässä kahvilla niin tiedät, tämä ei ole uskon asia vaikka voisniinkin luulla.
- Anonyymi00016
Ei ole porilainen, on Kankaanpäästä. Ja kauan on saanut porskuttaa tämä.
- Anonyymi00017
On Kankaanpäästä. Olen yksi hiljainen uhri.
- Anonyymi00027
Anonyymi00017 kirjoitti:
On Kankaanpäästä. Olen yksi hiljainen uhri.
Miksi et ole tehnyt rikosilmoitusta? Tuollanen mätäpallo pitää saada vastuuseen. Mä myös uhri, mutta en hiljanen..
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Miksi et ole tehnyt rikosilmoitusta? Tuollanen mätäpallo pitää saada vastuuseen. Mä myös uhri, mutta en hiljanen..
Uhreja varmaan useita
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Voisitko yhtään avata asiaa, kun nimettömänä voit sen tehdä. Onko uhri/uhrit täysi-ikäisiä? Onko toisessa ammatissa mennyt liian pitkälle vai missä tilanteessa nämä on tapahtuneet?
Kun lähes kaikki ovat olleet siinä uskossa, että hyvä ihminen kyseessä, niin nyt olisi tiedonjano tapahtuneesta. - Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Voisitko yhtään avata asiaa, kun nimettömänä voit sen tehdä. Onko uhri/uhrit täysi-ikäisiä? Onko toisessa ammatissa mennyt liian pitkälle vai missä tilanteessa nämä on tapahtuneet?
Kun lähes kaikki ovat olleet siinä uskossa, että hyvä ihminen kyseessä, niin nyt olisi tiedonjano tapahtuneesta.Ketkä kaikki ja missä uskossa?... Nyt taitaa olla naamiot riisuttu?
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kun lähes kaikki ovat olleet siinä uskossa, että hyvä ihminen kyseessä, niin nyt olisi tiedonjano tapahtuneesta.Taitaa ne pahimmat aina löytyä niistä, jotka eniten leikkivät uskonmiestä ja moraalinvartijaa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ketkä kaikki ja missä uskossa?... Nyt taitaa olla naamiot riisuttu?
No on riisuttu on. Mutta silti olisi uhrien hyvä avautua, niin selkiää, mitä on tapahtunut.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Taitaa ne pahimmat aina löytyä niistä, jotka eniten leikkivät uskonmiestä ja moraalinvartijaa.
Se pitää kyllä paikkansa.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
No on riisuttu on. Mutta silti olisi uhrien hyvä avautua, niin selkiää, mitä on tapahtunut.
Näin just. Moni uhri ei vaan uskalla, jaksa tai kehtaa avautua, vaikka ilmoituksen tekeminen olisi ehdottoman tärkeää.
- Anonyymi00039
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä aion ottaa myös yhteyttä, aikaisemmin ajattelin että painavat villasdella kun ei ole todisteita. Hieroo myös ilmaiseksi ja kaikki ei ole asiakasrekisterissä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ketkä kaikki ja missä uskossa?... Nyt taitaa olla naamiot riisuttu?
On siinä toisessa ammatissaan tehnyt.
- Anonyymi00044
Väestötietojärjestelmän mukaan Suomessa ei ole ainoatakaan Porilaista.
- Anonyymi00045
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kun lähes kaikki ovat olleet siinä uskossa, että hyvä ihminen kyseessä, niin nyt olisi tiedonjano tapahtuneesta.Olen täysi-ikäinen. Kyllä hieroja työssään meni liian pitkälle josta tein rikosilmotuksen. Ei ole hyvää ihmistä nähnytkään tämä!
- Anonyymi00046
Anonyymi00035 kirjoitti:
En itse ainakaan täysin avaa asiaa tänne palstalle, jos joku tulee kysyyn yksityisesti niin kerron kaiken kyllä
- Anonyymi00047
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kyllä aion ottaa myös yhteyttä, aikaisemmin ajattelin että painavat villasdella kun ei ole todisteita. Hieroo myös ilmaiseksi ja kaikki ei ole asiakasrekisterissä.
Hyvä, vaikka menisikin sana sanaa vastaan, niin ainakin tulee tietoon tämä.
- Anonyymi00051
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kun lähes kaikki ovat olleet siinä uskossa, että hyvä ihminen kyseessä, niin nyt olisi tiedonjano tapahtuneesta.Lehtitietojen mukaan juttu paisuu ja uhreja jo kuusi.
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Lehtitietojen mukaan juttu paisuu ja uhreja jo kuusi.
Ja mitä vielä selviää, en usko että jää tähän!
- Anonyymi00018
ei pidä paikkaansa tämä tieto tunnen kyseisen poliisin ,
- Anonyymi00022
Mikä ei pidä paikkaansa?
- Anonyymi00038
Pitää.
- Anonyymi00041
Kyllä se pitää. Täällä on uhreja nyt joukossa kommentoimassa.
- Anonyymi00052
Et tainnut tuntea.
- Anonyymi00020
Kyllähän niitä kaiken laisia kauppias/poliisi yhdistelmiäkin on Kankaanpäässä ollut. Aseita nyt vähän katos ja kirjanpito tais mennä samalla,nooh vuoden sisään takaisin poliisiksi. Siirtyi nyt sentään pois Kankaanpäästä kai, mutta kovasti ihmettelen kuinka paljon näitä mätiä omenoita tuossakin porukassa on. Kun kokoajan saa lukea, yks raiskaa alaikäisen itä suomes ja toinen ammuskelee katuun keskellä Helsinkiä näin nyt vaan muutaman mainitakseni...
Harvemmin sitten taas esim lääkäri, puolustusvoimien henkilöstö jne heistä tällaisia uutisia lukee?
Tuleeko siinä sitten jokin kaikkivaltias olo,ja tuntee olevansa lain ja rahvaan yläpuolella kun on poliisiksi päässyt?- Anonyymi00021
Ei ole poliisi enää kansalaisen ystävä ollut vuosikausiin.
- Anonyymi00023
J.P
- Anonyymi00024
J.L
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
J.L
Ei ole ku jp!
- Anonyymi00026
Pitää paikkansa!
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Pitää paikkansa!
Onko vaihtanu sukunimensä?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Onko vaihtanu sukunimensä?
Persujorma.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Persujorma.
ei muuten ole.
- Anonyymi00042
Anonyymi00024 kirjoitti:
J.L
Jp.
- Anonyymi00043
Anonyymi00030 kirjoitti:
Persujorma.
Ei.
- Anonyymi00048
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ei.
Persujormalt hukkui vaan aseet& kirjanpito
- Anonyymi00049
Onkohan poliisin pojatkin samanlaisia?
- Anonyymi00056
Miksei Seutu kirjoita asiasta mitään? Onko toimittajalla ja poliisilla hyväveli sopimus? Kaikkien muiden rikokset kyllä painetaan läpyskään ja melkein kuvan kanssa.
- Anonyymi00058
Ehkä käräjien jälkeen Seudussa toimittaja saa pari riviä aikaiseksi vihoviimeisenä mediana, tulisiko uutinen ulos oikein nimen kera. Ainakin muista virkamiesten töpeksinnöistä nimi ollut lehdissä, ainakin jos on tullut istumista. Kyllä vähän herättää kysymyksiä tuo ettei sanaakaan tule ulos.
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ehkä käräjien jälkeen Seudussa toimittaja saa pari riviä aikaiseksi vihoviimeisenä mediana, tulisiko uutinen ulos oikein nimen kera. Ainakin muista virkamiesten töpeksinnöistä nimi ollut lehdissä, ainakin jos on tullut istumista. Kyllä vähän herättää kysymyksiä tuo ettei sanaakaan tule ulos.
Pekka puupää kirjottaa keppipallo juttuja mieluummin,ku muusta ei mitään ymmärrä,täysin tyhjänpäiväsiä nämä pääkirjotukset ainaki.
- Anonyymi00060
On valehteleva ja korruptoitunut toimittajaporukka muutenkin.
- Anonyymi00062
Vilnderinkin rikosepäilyistä ei mitään mainintaa seudussa. Mutta kuulkaa; taitaa olla naama ja titteli mikä ratkaisee laittaako puupää lehteen juttua.
- Anonyymi00063
Juurikin näin.Karpo oli aikoinaan mikä toi näitä ikävempiä asioita julki ja MOT ohjelma
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594