että ihan olisin halunnut tutustua 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
yst terv feikki profiili tyyppi
Vaikutit niin kiinnostavalta
35
577
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä koskaan aliarvioi toisen älykkyyttä.
- Anonyymi00003
No jos on niin nolo akka että ei tajua olevansa huijauksen kohde, niin pahasti pääs vikaa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
No jos on niin nolo akka että ei tajua olevansa huijauksen kohde, niin pahasti pääs vikaa.
Olet typerä. 😠
- Anonyymi00015
Anonyymi00003 kirjoitti:
V*ttu että sä oot nolo!! Ja ällöttävä typerys! Sulla tässä on päässä vikaa ja pahasti!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
V*ttu että sä oot nolo!! Ja ällöttävä typerys! Sulla tässä on päässä vikaa ja pahasti!
Olepas ciannaama hiljaa! 😭
- Anonyymi00023
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kerrotko aloittajaäijä tästä fantasmastasi lisää? Miten minusta tuntuu ettei invaasiot somepirkkojen profiileihin ole oikein skulannut kuva jostain kuvastosta revitty profiiliin x jne
- Anonyymi00024
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olet typerä. 😠
Niin sinä omaan vamailuusi eläytyvä aloittajaäijä kyllä oletkin. Ketään normaalia ei kiinnosta tämäkään digisatu
- Anonyymi00026
Anonyymi00015 kirjoitti:
Meneekö nonaihetta kilvoitteleva apäijä vähän överiksi turhanaikaisen kommenttisi päivittely?
- Anonyymi00027
Anonyymi00016 kirjoitti:
Olepas ciannaama hiljaa! 😭
Nämä jokku gubbe kiihottuu tästä, fakta o
- Anonyymi00002
tykkäämis-ohjelma, dokumrenyyi ylr1 en kyllä tunnistaisi itseäni noista hypoteeseista
- Anonyymi00004
Taisi laittaa feikkiprofiili viestiä feikkiprofiilille..😅
- Anonyymi00028
Jee, näin määki autuas aloittajaäijä ymmärsin riemastuttavan skeemasi, mutta en äänestä kommenttia uffafaa
- Anonyymi00006
Halusko se #seurustella 😂😂
- Anonyymi00007
Varmaan joo
- Anonyymi00030
Anonyymi00007 kirjoitti:
Varmaan joo
Niin kuka aloittajaäijä kaikkien naisten kanssa vai pakkomielteen kohteesi josta yrität uuttaa uutta tietoa jatkuvasti?
- Anonyymi00009
Juu. Huomattu. Tahallaan trollasin vastaukseksi. Sitten olikin jo estänyt. Fiksu ja filmaattinen finninaama oli
- Anonyymi00031
I tend to be friggin mean too
- Anonyymi00010
onnex poistin tinterin jo aikapäiviä sitten! ja paluuta ei ole!
- Anonyymi00012
Anna minulle armahduksesi
- Anonyymi00013
Muistatko kun vuosia sitten nainen menneisyydestä halusi sinut? 🤣🤣🤣🤔🤥🤥🫣
- Anonyymi00017
Ai se ciannaama 😭
- Anonyymi00035
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ai se ciannaama 😭
Koskaan oo halunnut sua! Millään tavoin ja sehän sua kyrpiikin
- Anonyymi00018
Pelle ja sùri sellainen olet sairas jopa
- Anonyymi00019
Tunteemme eivät kohtaa. Minä en ikävöi sinua vaan jotain toista.
- Anonyymi00021
Ei tainnut olla sulle.
- Anonyymi00022
Ootko vapaata riistaa
- Anonyymi00029
Siinä nää jutut vaikutta ala-asteella olevan kirjoituksilta. 😳
- Anonyymi00033
No eipä vähän, mutta aloittajaäijä uskoo ainakin itse fantasiaansa
- Anonyymi00032
Sinähän juuri tällä todistat vain sen, että kiusaamista todellakin on eikä pelkästään palstalla.
- Anonyymi00036
Eikös vaan! Paljastaa itse itsensä!
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Eikös vaan! Paljastaa itse itsensä!
On tainnut jo tapahtua.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
On tainnut jo tapahtua.
On jäänyt kiinni! Hänet on tunnistettu!!
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
On jäänyt kiinni! Hänet on tunnistettu!!
Feikkiprofiilina esiintyminen on Suomen lain mukaan rangaistava teko.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Feikkiprofiilina esiintyminen on Suomen lain mukaan rangaistava teko.
Ai niinkö? Mun exäni oli myös feikkiprofiililla.
- Anonyymi00034
oletko mulkuton kuin marko?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial161741Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3071361Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091092- 132998
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898