Kun olet sen kanssa. Normaalisti ihminen jättää sitten toiset pois kuvioista muttet tee sitä
Se vaan sattuu
16
248
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sievää peräänsä esittelee yhähän muille.
- Anonyymi00003UUSI
Lattea se on paljon lätympi
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lattea se on paljon lätympi
Onneksi on näitä muodollisia seikkoja mitä fundeerata, älyllisesti ette ainakaan pärjää 😁
Yhyhyyy nainen sitä ja tätä, samaa aikaan kun vellotte narsistisessa epävarmuudessa.
Äkkiä muuten kroonistuu noin liejunen ajatusmaailma...
- Anonyymi00002UUSI
Tietääkö hän itse että hänellä on mahdollisuus olla kanssasi? Puille paljoille joutuminen lähtiessä jopa yksinäisyydestä, on joillekin suuri riski. Mä ymmärrän kyllä miten se satuttaa.. Se on hämmentävää kun odottaa jotain pitkään. Kyllä kipeää tekee
- Anonyymi00010UUSI
..jatkan tästä että en tiedä onko tunteesi muuttunut.. tai jätitkö kenties jotain mulle kertomatta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
..jatkan tästä että en tiedä onko tunteesi muuttunut.. tai jätitkö kenties jotain mulle kertomatta.
Sinähän se jätit kertomatta. Ei kukaan muu.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinähän se jätit kertomatta. Ei kukaan muu.
Kertomatta mistä asiasta??
Miehelle kerroin tykkääväni hänestä ym.ym.
Sitä myös että odotan että jotain tapahtuis. Hän ymmärsi että oon yksinäinen siinä. Lienee tämä eri henkilö jolle nyt kirjoitan.. jopa ap ei ollutkaan sama henkilö.
- Anonyymi00004UUSI
Miksi hänet pitäisi jättää jos hän ei ole tehnyt mitään väärää. Eikä siinäkään ole mitään väärää että rakastuu johonkin toiseen. Se voi olla täysin oikein, ei tunnetta tarvitse estää. Mutta omaa käytöstä täytyy pystyä säätelemään. Ei nää asiat ole ihan niin yksoikoisia kuin eräät vaan ajattelee. Pitää kurkata myös kolikon toiselle puolelle, ettei sielläkin puolella ole klaava.
- Anonyymi00007UUSI
Unohdit mainita tärkeimmän eli avoimuus kaikille osapuolille siitä minkälaisessa kuviossa on mukana ja mitä kukin haluaa ja tuntee.
- Anonyymi00006UUSI
Olen naimisissa. Sinun tunteistasi ei minulla ole minkäänlaista tietoa eikä varmuutta ja vaikka olisikin, päätös ei olisi helppo. Olet vain ihminen, joka ehkä anonyymisti on kirjoittanut jotain kaipausviestejä joskus.
- Anonyymi00008UUSI
Jos kirjoitat exällesi niin olet tulkinnut viestini olevan sinulle vaikka kaipaan täällä sitä henkilöä josta olen sinulle kertonut. En missään tapauksessa halua, että eroat sillä hän on sinulle sopivampi. Toivon aidosti teille hyvää. Vaikka sillon joskus en olisi halunnut erota ymmärsin myöhemmin, että se oli todella hyvä ratkaisu. Toivon, että keskityt kumppaniisi. Kun aloitte seurustelemaan, en tohtinut ottaa yhteyttä ettei tule hämmennystä. Ajattelun, että ehkä itse otat ja pidät yhteyttä jos haluat, mutta et pitänyt. Kavereina voidaan tavata ja ootte edelleen tervetulleita kylään niin kuin joskus suunniteltiin. Ei vain olisi ollut korrektia minun puolelta jatkaa yksipuolista viestittelyä.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos kirjoitat exällesi niin olet tulkinnut viestini olevan sinulle vaikka kaipaan täällä sitä henkilöä josta olen sinulle kertonut. En missään tapauksessa halua, että eroat sillä hän on sinulle sopivampi. Toivon aidosti teille hyvää. Vaikka sillon joskus en olisi halunnut erota ymmärsin myöhemmin, että se oli todella hyvä ratkaisu. Toivon, että keskityt kumppaniisi. Kun aloitte seurustelemaan, en tohtinut ottaa yhteyttä ettei tule hämmennystä. Ajattelun, että ehkä itse otat ja pidät yhteyttä jos haluat, mutta et pitänyt. Kavereina voidaan tavata ja ootte edelleen tervetulleita kylään niin kuin joskus suunniteltiin. Ei vain olisi ollut korrektia minun puolelta jatkaa yksipuolista viestittelyä.
Ja siis sivusta tämä
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tämä meni täysin ohi. En kirjoita millekään exälle. Exäni kohtalosta ei ole mitään tietoa, ehkei ole enää elossakaan :(
Kirjoitin ap.lle, kuin hänelle, enemmän tosin itselle terapiaksi. Hyvin vähän enää olen täällä kirjoitellut, kun ymmärsin, miksi hän ylipäätään on tällä palstalla pyörinyt.
13.20.17 (n)
- Anonyymi00011UUSI
Normaalisti jättää toiset pois kuvioista......
Eikö toinen saa kirjoitella muille kuin sinulle?
Jos palstalla tuokin piti sanoa niin ei sillon ole mitään kuvioita irl elämässä. Miksi sen jonkun pitäisi olla yksin Jos et ole hänen elämässään edes irl? Ja mistä edes tiedät jostain toisesta,
tai että hän joku on jonkun toisen kanssa?
Onko hän edes kenenkään kanssa oikeasti?
Entäs jos vaan oletat niin ja todellisuudessa ei olekaan muuta kuin ehkä viestittää jonkun kanssa? Jokainen tarvii jonkun jolle voi puhua.
Jos et itse puhu ja ole irl kuviossa mukana niin mitä hlvttiä oikein tollanen syyllistäminen ja valittaminen on? - Anonyymi00014UUSI
Ei ole mitään "kuvioita" Jos ei ole oikeasti jotain meneillään ihan tuolla oikeassa elämässä.
Kenen pitäisi jättää pois ja kuka ja miksi?
Tietääkö hän edes itse mistään kuvioista?
Anonyymi vaatii että jonkun pitää jättää joku pois elämästään oikeassa elämässä vain palsta juttujen perusteella?
Kuulostaa tutulle tavallaan tuo homma.
Joku syytti/väitti että on muitakin vaikkei ollut kuin jutusteluja tai siis viestittelyjä jonkun muun kanssa eikä edes irl suorilla yhteyksillä vaan sähköposteilla ilman mitään ihan oikeita henkilöllisyyksiä, eikä mitään "sellaista" ollut.
Toinen vaan päätteli asioista itsekseen ihan muuta kuin mitä ne olivatkaan. Sen olisi pitänyt jo kertoa paljon että kerroin suoraan hänelle kaikesta ja kaikista joiden kanssa kirjoitin.
Tein tyhmästi kun jätin kaikki muut pois niistä vtun "kuvioista" hänen vuokseen.
Koska siinä vaiheessa hän poistui itse mun elämästä kuitenkin. - Anonyymi00015UUSI
En ole kenenkään kanssa. Eikä edes ole enää ketään jota voisi jättää pois mistään kuvioista.
Ei ketään, eikä myöskään mitään ole enää pois jätettävää. Ei edes häntä jonka vuoksi kaiken jätin ja jonka vuoksi luovuin kaikesta mitä oli.
Jäi vain palsta, ikävä, suru ja yksinäisyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941659
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261539Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761345- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1201088Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46988- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773