En tiedä, onko tästä asiasta tutkimustietoa, mutta itse veikkaan vahvasti, että tämä palstalla kirjoittelu ja lukeminen pehmentävät ja tylsistyttävät aivoja. Jollain tapaa ihmisen tarvitsee olla ”kipeä” monellakin tapaa, että täällä pystyy oleskelemaan. Tällainen kuva tästä paikasta on tullut. Kristittynä ihmisenä täällä liukuu helposti kirjoittelemaan asioita, jotka ovat oman vakaumuksen vastaisia.
Toivon jokaiselle voimia löytää muuta tekemistä, ja itselleni mahdollisimman pikaista poistumista täältä. Olenkin jo epätoivoisesti yrittänyt tehdä itsestä hänelle vastenmieliseksi, että hän poistuisi myös jos minut on tunnistanut.
Tutkimustietoa
25
302
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täällä myös puolustetaan omia ja muiden oikeuksia turhilta syyttämisiltä ja provoamisilta.
- Anonyymi00002
Oletko varma varsin joviaalisti esiintyvä, ettei nämä syytökset ja provoamiset mitä ikinä se provopalstalla tässä tapauksessa tarkoittaakaan ei ole vain omassa päässäsi? TT
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oletko varma varsin joviaalisti esiintyvä, ettei nämä syytökset ja provoamiset mitä ikinä se provopalstalla tässä tapauksessa tarkoittaakaan ei ole vain omassa päässäsi? TT
Täysin varma.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Täysin varma.
No niin, hyvä sitten netissä jonkun agendan asiamiestä leikkivä, sinähän pistät sitten liperit kaulaan ja lompsit kohti lehteriä länkyttämään isosta jyrkystä tjsp
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No niin, hyvä sitten netissä jonkun agendan asiamiestä leikkivä, sinähän pistät sitten liperit kaulaan ja lompsit kohti lehteriä länkyttämään isosta jyrkystä tjsp
Sinä täällä aina mongerrat länkytyksistä.
Ihme soopaa, jota monikaan ymmärrä.
Ei täällä turhaa länkytellä on aika isoja asioita. - Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinä täällä aina mongerrat länkytyksistä.
Ihme soopaa, jota monikaan ymmärrä.
Ei täällä turhaa länkytellä on aika isoja asioita.Nyt kyllä vastasit kovin nääs kärkevästi ja Vulgaariati minulle, onko kaikki okej
- Anonyymi00003
Miksi sinä kristittynä olet tällaisessa paikassa?
En sano, että tämä olisi hyvää ajanvietettä, mutta jonkinlaista tylsyyttä kait tälläkin keinoin yrittää välttää? Huonosti asiat ovat toki silloin. On liian paljon ja kaikkea ei tarvitse kestää....voi tehdä tämmöistä. Joku pilkkoo puita, joku juoksee maratonin jne. kullakin keinonsa. En silti täällä tahtoisi täällä kirjoittaa. Ehkä se on vähän kuin tupakan polttaminen? Haitallista, mutta ei osaa lopettaa.
LS- Anonyymi00022
Etkö sinä kristittynä ymmärrä,että valheet pitää korjata?
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Nämähän ihmiset ovat yksilöitä täälläkin. Kukin omanlaisiaan. Monia taitaa yhdistää tunne, johon ovat jääneet kiinni. Ei minun tehtäväni ole puuttua heidän elämäänsä. Minulla on tarpeeksi omassa elämässä. Toki olisi hyvä, että he pääsisivät irti niin ikävästä tunteesta kuin ikävä. Varmaan monille ei suoda asiassa tervehdyttävää kokemusta. Onhan täällä varmaan myös pelleilymielessä kirjoittavia.
LS - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jokaisella voi olla valheellisia olettamuksia. Paras tapa olisi saada keskustella ihmisen kanssa, jota kaipailee. Se ei kyllä ole mahdollista suurimmalle osalle. Kuitenkin paras tapa selvittää oletukset, on kommunikointi ja kuunteleminen. Ehkä siinä se ihannoinnin kohdekin voi muuttua omissa silmissä ihan tavalliseksi ihmiseksi.
LS
- Anonyymi00006
Sellainen tutkimustieto minkä minä löysin. Täällä majailee kirjoitusten perusteella enemmän kristittyjä uskovia kuin missään...jos ei ole uskovien seuraa, niin tule ikävä palstalle, heitä lymyää joka puskassa piilossa :) niin, onhan sekin yksinäiselle jotain, katsella heidän touhujaan. Ei tämä kyllä ole sitä kuuluisaa evankeliumin viemistä koko maailmaan. En tiedä, ehkä jotain kaipaavat hekin?
LS- Anonyymi00009
Saattaa olla. Puskista lähtevät sivulta edestä ja takaa.
Hiukan, kun liikahtaa on kauhea kusiaisparvi pörisemässä.
- Anonyymi00010
Minun se kaipaamani henkilö. Varmaan hän halusi uskovaa seuraa ja tutustua uskoviin. Oli vähän sama tilanne kuin itsellänikin. Uskovista ei ollut oikein lähimmäisiksi, he olivat jopa kylmempiä kuin eiuskovat. Itse aibakin olen paljon viettänyt aikaani nettiuskovien kesken, mutta tiedän mitä uskovien 'yhteys' on muuallakin. En kie samankaltaisuutta.
Minulla, kun tuo oma avioliitto, kun ei ole ollut toimiva, niin pilasin asiat. Sitten tuli se kaipaamisen jakso. Silti yhä teen tätä kirjoittelua, en oikein aina edes tiedä miksi.
LS - Anonyymi00011
Niin taisi usuttaa.
- Anonyymi00012
Arvatkaa kuka on lakanan alla? https://www.youtube.com/watch?v=XsIlj1Bt2KI
- Anonyymi00013
Varmaan palapeleistä koottu nainen😅
- Anonyymi00015
Sitähän aloittajaäijä aka palstasetä nämä sinun tusinaperformaatiosi nimenomaan on, eikä ikävä kyllä ainoastaan sinulle
- Anonyymi00017
Thus get real stupidos.
- Anonyymi00018
Ei täällä tarvitse oleskella. Se ei tylsistytä ketään jos kirjoittaa tänne pari riviä ja poistuu palstalta.
- Anonyymi00025
Tietenkään täällä ei tarvitse oleskella, mutta kyllä esimerkiksi työ vähentäisi täällä oleskelua onnistuneesti vhäisemmäksi.
Toisaalta, kun on tuhlannut elämää palstailuun ja muuhun turhuuteen, kuten pakotettuun henkisyyteen yms. niin onpahan ainakin entistä enemmän tavoitteita ja päämäriä, joita kohti kulkea.
- Anonyymi00019
Hän oli eilen aamuna viimeeksi hetken täällä.
Kiitos kun haukut siinä missä muutkin. - Anonyymi00020
Luen, mutta en hauku ketään.
- Anonyymi00021
Palstailu ei todellakaan tee hyvää kenenkään mielialalle. Siksi työllistyminen onkin ykköstavoite, jotta käyttäisin aikani johonkin oleelliseen ja kehittävään tämän kuonaämpärin lukemisen sijaan.
Henkolökohtaisell tasolla yhtä turhaa, kuin tekoälyn kouluttaminen tai lähiNesteellä kahvilla käyminen.
En palstalile kaipuumielessä, koska rakkaudelle ei ole aikaa tai tilaa ennen, kuin olen palannut työelämään opiskelujen ohessa. - Anonyymi00026
Onhan tässä palstailun lisäksi uusi harrastus, joka on käydä klikkaamasaa alaspäin peukkua kaikille mahdollisille youtube-tarottulkinnoille kuuntelemisen sijaan.
- Anonyymi00027
Tiedän, että täällä olevat kirjoitukset ole kovinkaan todenperäisiä. On niin paljon trollaamista ja hupijuttuja, että on vaikea hahmottaa jopa onko täällä monikaan kirjoottaja tosissaan. Täällä on käsite jopa palstaguppe, se tarkoittaa, että henkilön ajatellaan olevan trollaaja, jokin gupoe, joka ehtii kaikkialle trollaustensa kanssa. Eiköhän tänne ole pesiytyneet myös ihan normi ihmisiä, jitka ovat jostain syystä jääneet ikäänkuin kiinni kokemukseen jostain ihmisestä. Onko kokemus vain muisto, onko se edes todellisuutta.
Ikävää, että olemme täällä. Tämä on semmoisen kaipuun palsta, kaipuu löytää elämääsä jotain.
LS
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273335Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122479Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.902411Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072104Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261476Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1291217
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136