Aamupostin uutisessa kerrotaan: "Virastokeskus Veturin (KOY Riihimäen Yritystalo) käyttökielto jatkuu toistaiseksi. Tämän vuoksi Riihimäen kaupunki palvelee kaupunkilaisia Veturissa sijainneiden palveluiden osalta pääosin sähköisesti ja puhelimitse syksyyn asti."
Riihimäellä on aika monta rakennusta, jotka ovat jonkin verran vajonneet. Ja on sitä jossain paikoissa jo osattu ennakoidakin.
Kun Peltosaaren siltaa rakennettiin 1970-luvun alkupuolella, niin silloin pelättiin sen rakentamisen vaikutuksia Västäräkki -kerrostalon perustuksiin. Ihan keskustassa on liike-asuintalo, jonka kellarissa on vajoamista havaittu.
Rakennukset vajoavat Riihimäellä
Anonyymi-ap
2
205
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Monet kaupungin alla kulkevat tunnelit on menneet matalaksi mutta onneksi korvaavia reittejä on saatu tehtyä.
Harmi sinällään että perustukset painuu kaupungin rakennuksien alla. - Anonyymi00002
Vantaanjoki on joskus kauan sitten ollut siinä Keskuskadun paikkeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2981085Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50938- 106899
- 101859
- 78853
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11528