On ikävä ja

Anonyymi-ap

Haluaisin halauksia.

23

366

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mene halaamaan metsään puita.

• Anonyymi00002

Olipa palstaäijälle posmottava lähes kiintiöhaufkan feministin tittelin veroinen sutkautus. Rilmo 2.0? Anna palaa

• Anonyymi00005

Puiden nuzziminen ei tuo mitään lohtua, jos joku pöllii puut niin sehän on varkaus ja silloin se on POLIISI ASIA!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Puiden nuzziminen ei tuo mitään lohtua, jos joku pöllii puut niin sehän on varkaus ja silloin se on POLIISI ASIA!

Tarvitsetko tukea konsultaatiota siihen, että nostaisit tällaisen poliisiasian? Vähän kuin tukari tuumaa ”nostin syytteen” kun tuhertaa lähtökohtaisesti vähemmän relevantin rikosilmoituksen

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tarvitsetko tukea konsultaatiota siihen, että nostaisit tällaisen poliisiasian? Vähän kuin tukari tuumaa ”nostin syytteen” kun tuhertaa lähtökohtaisesti vähemmän relevantin rikosilmoituksen

Jos omaisuutta tärvellään tai varastetaan on se silloin POLIISI ASIA.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jos omaisuutta tärvellään tai varastetaan on se silloin POLIISI ASIA.

Tietenkin on, mutta joko olet tehnyt sen poliisi_asian, eli ilmoittanut niille ja päästät kätesi irti tästä aiheesta? Tee se ny ensin ja anna niiden tehdä sitten työnsä. TT

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tietenkin on, mutta joko olet tehnyt sen poliisi_asian, eli ilmoittanut niille ja päästät kätesi irti tästä aiheesta? Tee se ny ensin ja anna niiden tehdä sitten työnsä. TT

Mihänä se yks keteju muuten on katos taivaan tuuliin

• Anonyymi00003

🤗 Naisen halaaminen!
      Kaipaamani naisen 🤗 halaaminen, siinä olisi sitä jotakin energiaa, mitä tämä mies kaipaisi.

• Anonyymi00016

Tule hakemaan pöllisi 😏

• Anonyymi00004

Minä haluaisin halata yhtä miestä ❤️

• Anonyymi00008

Oikein 😁
        Minä naista ♥️

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oikein 😁
        Minä naista ♥️

samoin 🤗 ♂️ -> ♀️

• Anonyymi00011

Joo. Minä tahtoisin naiselta semmoisen halipusuttelun ja voisi kertoa, että olen ihanin mies koko maailmassa ja, että hän rakastaa minua loppuelämänsä ja aina ja ikuisesti. Mieheltä.

• Anonyymi00020

Minä en ole haaveillut koskaan mistään tuollaisesta yhdenkään miehen kanssa! En halua enää koskaan yhtään miestä elämääni pilaamaan!

• Anonyymi00013

Häntä olisi kyllä halu halailla, mytistellä kaipuunsa ja nauttia niistä tunnelmista mitkä rakkaus tuo tullessaan.

https://www.youtube.com/watch?v=MSEgZlfu3JA&list=RDMSEgZlfu3JA&start_radio=1

• Anonyymi00014

HH, hali Hoolta🤭

• Anonyymi00015

Kuitenkin, että haista h*lvetti 😂

• Anonyymi00017

Oon ensin ihan näin😑 ja sit kun tulee siihen sopivalle etäisyydelle, niin äkkiä näin😚

• Anonyymi00018

Halaus tekee kyllä hyvää, jaloista katoaa voima mutta kädet jaksaa pitää tiukasti kiinni. 🖤💘🖤💘

• Anonyymi00019

Minä en halua halauksia keneltäkään enää koskaan! Yksikään uusi ihminen ei ole millään tavalla tervetullut elämääni!

• Anonyymi00021

Halauksia saatavilla, aina kun haluat. Miehelle.

• Anonyymi00022

jos tekee kesätyönä jnotain niin kaupungin puutarhahommia, kerran minua säikäytti vähän kun jostain pensaasrta påullahti jonkun tytön päää,

kun ihmettelin mikä ääni kuuluu tuolta.

mutta kesätöinä hauskaa voi olla jos ei pelkää pikkueläimiä..

• Anonyymi00023

Ikävä on ja hali miehen kanssa olis tarpeen nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3325
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2469
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      87
      2396
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2094
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1673
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      48
      1574
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1476
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1305
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      128
      1207
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1136
    Aihe