Milloinkohan myönnän tosiasiat...💖
Huomenta Julia
15
180
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hämmentää. Missä tämä Julia vaikuttaa?
- Anonyymi00004UUSI
Hän tietää itse parhaiten missä vaikuttaa. Minun sydämessäni omalla kohdallani eniten. En ole tavannut häntä, mutta vahvat tunteet aikaan sai.💖
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hän tietää itse parhaiten missä vaikuttaa. Minun sydämessäni omalla kohdallani eniten. En ole tavannut häntä, mutta vahvat tunteet aikaan sai.💖
No kerro edes missä päin ootte Julian kanssa?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
No kerro edes missä päin ootte Julian kanssa?
Itä-Suomessa💖
- Anonyymi00002UUSI
J mies sitä tätä tota ja järvi on märkä
- Anonyymi00003UUSI
Ei liity J-mies tähän mitenkään.
- Anonyymi00005UUSI
Tämä on s miehen illuusio. Naiseta vaaleilla pitkillä hiuksilla jota ei ole " koskaan tavannut" mutta nainen hänen mielikuvissaan tekstailee täälle hänelle.
- Anonyymi00006UUSI
Kys Mies on katkera j miehelle josta sen eksä tykkää. On hirmu mustasukkainen.
- Anonyymi00007UUSI
Siis äääääässss mies
- Anonyymi00008UUSI
Ei liity s-miehet tai j-miehet aloitukseen mitenkään.
~Aloittaja- Anonyymi00009UUSI
Tiedän💖
- Anonyymi00012UUSI
Sä taidat olla nainen joka kiinnostunut Juliasta mutta kun mä tykkään miehistä.
- Anonyymi00013UUSI
Aloitus on mieheltä naiselle.💖
- Anonyymi00014UUSI
Enpä tiedä milloin, enkä sitäkään onko edes mahdollisuutta siihen jos tarkoitat myöntämistä "Julialle" tuossa. 💔
- Anonyymi00015UUSI
Kaikkea ei tässä maailmassa tarvitsekaan tietää. Riitämme Jumalan edessä tälläisinä kun olemme, ja Hän pitää huolen aivan kaikesta. Se mikä on tarkoitettu, totisesti tapahtuu. Ei meistä kukaan tiedä kuulummeko me yhteen ja onko se Jumalan tahto. Vain aika ja todellisuus tuo kaiken todellisen ilmi. Olkaamme siis ihan rauhassa tämän asian kanssa ja luotetaan Jumalan rakastavaan tahtoon. 💖
Minulla on nilkkakipeä, väsyttää ja silmät kuivaa. Tarvitsen lepoa ja rauhaa tästä palstasta. Voi hyvin.🤍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941659
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261539Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761345- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1201088Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46988- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773