Turhaan enää yritän. Ei kiusaaminen lopu. Elään mielummin ilman ihmisiä kuin siedän kiusaamista yhtään. Töissä käyn. Jos ei ihminen välitä sen vertaa, että auttaa minua saamaan kiusaaminen loppumaan. Ei hän ansaitse minun rakkautta lainkaan! Nautin mielummin töistä, jossa minua EI kiusata!!! En tarvitse kiusaajia minun elämääni yhtään. Töissä on kivaa olla
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
KymHvan Etätyö vanhusosaston hyvä tiimi, ei tarvitse konttorilla istua . Etätöissä voi keventää vaikka opiskelemalla elämää kissataloudessa.
- Anonyymi00002
Kotkassa on ihana asua ja jään sinne mielelläni töihin
- Anonyymi00003
Nautiskele rauhassa….
- Anonyymi00004
Nautin töissä Battery Energyä ja etätöissä.......no kyllä te tiedätte tai arvaatte
Töissä parasta on meidän hyvän tiimin perjantaipullo arvonta
https://i.imgflip.com/at60qz.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1691049
- 60842
- 86800
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46673
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko77616- 62599
- 28575
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35575Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569