Monta kymmentä vuotta sitten - joskus 60-luvun alkuvuosia - ehdotit iltasella, että lähdetään sorsastamaan. Minua ei tarvinnut pyytää. Kaksipiippuinen hana-Husqvarna ja Palijäven rantaan, Minä nousin ensin siihen veneeseen perätuhdolle ja sen, että ehdin siihen istua kajahti laukaus - meni oikeanpuoleisen korvan vierestä ohi. Ihan oli muutamasta senttimetristä kiinni. Ei - se ei ollut vahinko - sinä ammuit vahingossa ohi. Minä pidin sitä vahinkona - että se haulikko sinun käsissäsi laukesi vahingossa kun nousit veneeseen.
Meni siinä vuosia kunnes ymmärsin sen miksi ammuit? Sinä pelkäsit että minä puhun sen mitä siellä pieniä lapsia täynnä olevassa pikkumökissä oikeasti tapahtui. Kehotit minun kanssa mennä sinne kammariin ja "naimaan" pikkulasten äitiä. Menin ja istuin siellä olevan hetekan laidalla tovin ja tulin sitten pois.
Minä olin jotain 13v ja sinä, otaksun 30v?
Parahin Lasse M-nen.
Anonyymi-ap
2
261
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
.. nousin veneestä ja totesin metsästyksen loppuvan tähän, odottamatta edes vastausta - poistuin kotiini. Sen koommin emme ole tavanneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081767- 1471145
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143857- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654