Kuntavaalit

Anonyymi-ap

Seuraavissa kuntavaaleissa EI sitten äänestetä kepulaisia eikä persuja? En ainakaan äänestä niitä jos yleensäkään käyn lapun täyttämässä.

14

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Eipä täällä muitakaa oo tai nukkuvat!!

    • Anonyymi00002

      Eiköhän sole jokkaisen omassa harkinnassa mitä puoluetta/ketä äänestää, nukkuvat antaa äänensä muille..

      • Anonyymi00003

        Nukkuvilla ei ymmärrys riitä siihen, että nukkumalla Orpon, Purran jne. hallituksessa korvaa esim. Nasima, Tuppurainen jne.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Nukkuvilla ei ymmärrys riitä siihen, että nukkumalla Orpon, Purran jne. hallituksessa korvaa esim. Nasima, Tuppurainen jne.

        Jos joku nukkuu niin keskusta vasemmiston halutessa niiden kanssa samaan hallitukseen. Mikä tarkoittaa sitä, ettei vihervassarien apupuolueleimastaeroon pääseminen ole mennyt ihan putkeen keskustalta.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Jos joku nukkuu niin keskusta vasemmiston halutessa niiden kanssa samaan hallitukseen. Mikä tarkoittaa sitä, ettei vihervassarien apupuolueleimastaeroon pääseminen ole mennyt ihan putkeen keskustalta.

        Kieltämättä huvittavaa kuinka mamuhalaaja vassarit halua ”emme rikollisia, emme pummeja tänne kaipaa” Kaikkosen kanssa kepuineen samaan hallitukseen. On varmaan jäänyt keskustan mamupoliittiset linjaukset jääneet lukematta? Tai sitten on tiedossa että ne unohtuu keskustalta samantien jos hyppäävät Lindtmanin hallitukseen?


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Jos joku nukkuu niin keskusta vasemmiston halutessa niiden kanssa samaan hallitukseen. Mikä tarkoittaa sitä, ettei vihervassarien apupuolueleimastaeroon pääseminen ole mennyt ihan putkeen keskustalta.

        Eivät tiedä vielä kumpi voittaa vaalit kokoomus vai demarit niin ovat mielinkielin vasemmalle ja oikealle pallo ihan hukassa puolueena.


    • Anonyymi00007

      Totaalinen petosjytky..

    • Anonyymi00008

      mitähän helv. järkeä on enää äänestää ollenkaan mirään kun läänestyksen lopppurulos ei vaikuta.

      loperwraan äänesräminen kokonaan ruehana kun koskaloppurulos ei caikura mihinkään

    • Anonyymi00009

      me kansa-liike valtaan !!!

    • Anonyymi00010

      tietääköhän kunta/teollisuuskinteistöt millaisen piilotetun jäteläjän ostivat korjaamon kaupan yhteydessä ?

      • Anonyymi00013

        Ostaja voi reklamoida mikäli aihetta on ja järein ase on nostaa kanne käräjäoikeudessa jos kauppaa ei muuten saa purettua. Reklamoinnissa ei pidä viivytellä ja toisaalta pitäisi kyllä ostajankin ymmärtää millainen loputon rahareikä vanhoihin rakennuksiin sijoittaminen on. Kuntapolitiikka tuppaa olemaan surkuhupaisaa maalaiskomedia realitya arjen kulisseissa


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ostaja voi reklamoida mikäli aihetta on ja järein ase on nostaa kanne käräjäoikeudessa jos kauppaa ei muuten saa purettua. Reklamoinnissa ei pidä viivytellä ja toisaalta pitäisi kyllä ostajankin ymmärtää millainen loputon rahareikä vanhoihin rakennuksiin sijoittaminen on. Kuntapolitiikka tuppaa olemaan surkuhupaisaa maalaiskomedia realitya arjen kulisseissa

        Kuuluuko komedian tekijänoikeudet kunnalle, valtuutetuille vai peräti äänestäjille?


    • Anonyymi00011

      Käräjähauki kolmannelle kaudelle!

    • Anonyymi00014

      Huonolta näyttää tulevaisuus, kun oikeasti osaavat ja taitavat jäävät sivuun ennemmin tai myöhemmin, ja jäljelle jää vain innokkaat hölmöt

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe