Seuraavissa kuntavaaleissa EI sitten äänestetä kepulaisia eikä persuja? En ainakaan äänestä niitä jos yleensäkään käyn lapun täyttämässä.
Kuntavaalit
14
454
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eipä täällä muitakaa oo tai nukkuvat!!
- Anonyymi00002
Eiköhän sole jokkaisen omassa harkinnassa mitä puoluetta/ketä äänestää, nukkuvat antaa äänensä muille..
- Anonyymi00003
Nukkuvilla ei ymmärrys riitä siihen, että nukkumalla Orpon, Purran jne. hallituksessa korvaa esim. Nasima, Tuppurainen jne.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nukkuvilla ei ymmärrys riitä siihen, että nukkumalla Orpon, Purran jne. hallituksessa korvaa esim. Nasima, Tuppurainen jne.
Jos joku nukkuu niin keskusta vasemmiston halutessa niiden kanssa samaan hallitukseen. Mikä tarkoittaa sitä, ettei vihervassarien apupuolueleimastaeroon pääseminen ole mennyt ihan putkeen keskustalta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos joku nukkuu niin keskusta vasemmiston halutessa niiden kanssa samaan hallitukseen. Mikä tarkoittaa sitä, ettei vihervassarien apupuolueleimastaeroon pääseminen ole mennyt ihan putkeen keskustalta.
Kieltämättä huvittavaa kuinka mamuhalaaja vassarit halua ”emme rikollisia, emme pummeja tänne kaipaa” Kaikkosen kanssa kepuineen samaan hallitukseen. On varmaan jäänyt keskustan mamupoliittiset linjaukset jääneet lukematta? Tai sitten on tiedossa että ne unohtuu keskustalta samantien jos hyppäävät Lindtmanin hallitukseen?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos joku nukkuu niin keskusta vasemmiston halutessa niiden kanssa samaan hallitukseen. Mikä tarkoittaa sitä, ettei vihervassarien apupuolueleimastaeroon pääseminen ole mennyt ihan putkeen keskustalta.
Eivät tiedä vielä kumpi voittaa vaalit kokoomus vai demarit niin ovat mielinkielin vasemmalle ja oikealle pallo ihan hukassa puolueena.
- Anonyymi00007
Totaalinen petosjytky..
- Anonyymi00008
mitähän helv. järkeä on enää äänestää ollenkaan mirään kun läänestyksen lopppurulos ei vaikuta.
loperwraan äänesräminen kokonaan ruehana kun koskaloppurulos ei caikura mihinkään - Anonyymi00009
me kansa-liike valtaan !!!
- Anonyymi00010
tietääköhän kunta/teollisuuskinteistöt millaisen piilotetun jäteläjän ostivat korjaamon kaupan yhteydessä ?
- Anonyymi00013
Ostaja voi reklamoida mikäli aihetta on ja järein ase on nostaa kanne käräjäoikeudessa jos kauppaa ei muuten saa purettua. Reklamoinnissa ei pidä viivytellä ja toisaalta pitäisi kyllä ostajankin ymmärtää millainen loputon rahareikä vanhoihin rakennuksiin sijoittaminen on. Kuntapolitiikka tuppaa olemaan surkuhupaisaa maalaiskomedia realitya arjen kulisseissa
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ostaja voi reklamoida mikäli aihetta on ja järein ase on nostaa kanne käräjäoikeudessa jos kauppaa ei muuten saa purettua. Reklamoinnissa ei pidä viivytellä ja toisaalta pitäisi kyllä ostajankin ymmärtää millainen loputon rahareikä vanhoihin rakennuksiin sijoittaminen on. Kuntapolitiikka tuppaa olemaan surkuhupaisaa maalaiskomedia realitya arjen kulisseissa
Kuuluuko komedian tekijänoikeudet kunnalle, valtuutetuille vai peräti äänestäjille?
- Anonyymi00011
Käräjähauki kolmannelle kaudelle!
- Anonyymi00014
Huonolta näyttää tulevaisuus, kun oikeasti osaavat ja taitavat jäävät sivuun ennemmin tai myöhemmin, ja jäljelle jää vain innokkaat hölmöt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460