En tunne enkä halua koskaan tutustua suhun pakkomielteinen tyyppi. Mulla jatkuu elämä muualla.
Uskottele ja kuvittele ihan mitä haluat
8
217
Vastaukset
- Anonyymi00001
minä tuun n ssimaan sun mieltä kunnes kuolen! en helpolla päästä teit alusta asti niin kusiset!
- Anonyymi00003
Entäs jos giljotiini käy johonkin 😄
- Anonyymi00004
tuollainen aloitus kertoo toista
- Anonyymi00005
Hyvältä kuulostaa, jos noin koet, olen näin vähän aistinutkin siksi peukkua toiveillesi, et elämäsi jatkuu jossain muualla👍
- Anonyymi00006
no tää on kyllä toisaalta totta hyvä että jatkaa , olisiko sitä tarvinnut tänne edes kertoa, luuleeko että joku muka tekee hirokarit sen vuoksi
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
no tää on kyllä toisaalta totta hyvä että jatkaa , olisiko sitä tarvinnut tänne edes kertoa, luuleeko että joku muka tekee hirokarit sen vuoksi
Harhaisuutta ja olettamuksia näissä lähes aina on, minusta.
- Anonyymi00007
Miksi sitten tavataan?
- Anonyymi00008
Si ei kun siirryt muualle jatkamaan elämääsi onnea
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273455Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122619Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172582Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112231Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481614Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261566Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166