Vai oliko kaikki todellakin vain harhakuvitelmaa?
Mies, kaipasitko minua koskaan?
17
236
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tietysti kaipasin.
- Anonyymi00002UUSI
Minäkin kaipasin ja kaipaan edelleen. 😢❤️
- Anonyymi00003UUSI
Olet kyllä vttumaisin akka ketä olen ikinä tavannut, mutta olen jollain sadistisella tavalla kaipaillut sinua.
- Anonyymi00004UUSI
En edes ole vttumainen.
- Anonyymi00005UUSI
Jotkut, kuten sinä, on tosiaan tosi pimeitä saalistajia
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En edes ole vttumainen.
Kyl ne minusta aika usein ovat harhaisia aistimuksia vain, jos ne jäävät vain ajatuksen tasolle.
- Anonyymi00006UUSI
Tälläkin hetkellä valtavasti...
- Anonyymi00007UUSI
Kaipasin. Et tehnyt aloitetta! Odotin kauan. miehenä en voinut, kun minua oltaisiin häirinnästä syytetty.
- Anonyymi00009UUSI
Niin bullshittiä taas, ettei paremmasta väliä 🤣
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niin bullshittiä taas, ettei paremmasta väliä 🤣
Niin sw on nykyään.
- Anonyymi00015UUSI
Ei miehiä syytetä häirinnöstä aloitteen teon takia
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei miehiä syytetä häirinnöstä aloitteen teon takia
Kyllä voidaan syyttää. Esimerkiksi aseman vuoksi näin voi käydä.
- Anonyymi00008UUSI
Tapoin tunteet sinua kohtaan, koska et tehnyt aloitetta!! Et pyytänyt nähdä livenä.
- Anonyymi00017UUSI
Miksi naisen pitää tehdä kaikki? Minun tapauksessani olen tehnyt selkeän aloitteen, josta kaikki alkoi. Mies ei koskaan tehnyt seuraavaa muuvia. Varmaan odotteli, että minä teen kaikki muutkin liikkeet. Antaa olla. Olen tekemisissä vastavuoroisten ihmisten kanssa. En kivireen, jota pitää vetää perässä.
- Anonyymi00010UUSI
Tilanteessa ei voi kieltäytyä. Näin se menee.
- Anonyymi00011UUSI
Mies on se heikoin lenkki.
- Anonyymi00014UUSI
Se johtuu siitä että syövät liikaa lenkkimakkaraa. Mitä syöt, sitä olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1281653Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.1991038- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48843Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29837