Oletko sitä mieltä? Että suhteessa ei ikinä pidä saada ja antaa?? Kuka haluaa loppu elämän olla selibaatissa? Vain koska oma ei halua koskaan. Tajuatko miten noloa on kuulla kuin muut ovat saaneet ja kehuskelee kuinka hyvä oli nainen sängyssä! Minua pidetään homona, jos sanon, etten p*ne ikinä. Haluatko, että minua haukutaan homokksi sinun takia?
Pihtarille
11
133
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vaihda naista, mussukka, jos noin korpeaa.
- Anonyymi00003UUSI
Etkö tajua,että minua haukutaan homokksi. Sw on noloa!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos olet jo suhteessa naisen kanssa ja silti sinua haukutaan homoksi, niin sitten siinä on kyllä kyse jostain ihan muusta kuin kotikammarin tapahtumista..
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
No asiahan täytyy korjata tuotapikaa!
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos olet jo suhteessa naisen kanssa ja silti sinua haukutaan homoksi, niin sitten siinä on kyllä kyse jostain ihan muusta kuin kotikammarin tapahtumista..
Suhteessa olevat ei tekstaile mitä sattuu. Näyttelijät sensijaan, ilman muuta elämää tekevät käsikirjoituksia kuka paremman keksii. Elämä vilisee ohi ja sitte mietitään päivien päättyessä, mitä sainkaan aikaiseksi.
Minkälaisia vanhuksia palstailijat mahtaa olla.
- Anonyymi00002UUSI
Nainen päättää joten näillä on mentävä.
- Anonyymi00006UUSI
En ole en tuota mieltä. Suhteessa kaikki on vastavuoroista, aitoa välittämistä kaikilla elämän osa-alueilla. Itse en ole suhteessa vastakkaisen sukupuolen eli miehen kanssa ollut reiluun kymmeneen vuoteen. Mahdolliseen homouteen en liity mitenkään, en liioin mahdollisiin puheisiin, jos niitä jotkut tyhjäpäät levittävät.
Jokainen luo itse elämäntarinansa elinvuosien aikana.
Tähän vaikuttaa aivan kaikki, mitä sinä puuhaat ja miten sinä toimit asioissa.
Jos et välitä kiintymyksestä jos et halua tutustua toiseen ihmiseen normaalilla tavalla se on oma ongelmasi. Jos kuvittelet, että vain seksiä vonkaamalla ja kadehtien sitä kun joku toinen hoitaa elämänsä toisin suoralla toiminnalla. Voisit luopua kuvittelemasta, että tuollainen tapa toimii ja on fiksua kaikkien naisten kanssa.
En ole suhteillut reiluun kymmeneen vuoteen sanan kaikessa merkityksessä.
Olen keskittynyt henkilökohtaiseen elämään ja selviytymiseen. Olen rakastanut ja tulen aina rakastamaan heitä muutamaa ihmistä ketkä kuuluvat perheeseen ja lähipiiriin. Riippumatta siitä vaikka nämä ihmiset ovat tehneet ehkä virheitä hyvin isoissa asioissa.
En tunne kiintymystä tai pysty rakastamaan tuntematonta ihmistä, ihmistä kuka ei välitä tutustua minuun eikä ole kiinnostunut aidosti minusta ihmisenä naisena omana itsenäni. Ihmissuhteet ovat kuin myrsky/aallokko. Tulevat ja menevät menojaan.
Arvostus toiseen ihmiseen tulee vain tutustumisen ja aidon välittämisen kautta! - Anonyymi00007UUSI
kyllä nykiyään joutuu miettimään rahan käyttöä, minä käytän taulukoklaskentaohjelmaakin omassa kirjanpidossa, joka onkin kätevä
kaikki rahat menee ahneille raharikkaille valtioilta. - Anonyymi00008UUSI
Miten loukkaavaa tyhmyyttä.
Voi helvetti tätä itsekkyyden määrää!
Mitä sun pitää saada?
Onko seksin saaminen ja sänkymaine
sulle jotain kaupasta ostettavaa harmitonta?
Sä ruinaat….koska sun paskakaverit haukkuu sua ”homoksi”?
Sun ns. ”rakas” … on ”pakko antaa” jotta ….
PÄÄSET LEVEILEMÄÄN SILLÄ?
Sun seksi on yksi runkkauskerta ja
HÄN on se joka raskautuu tai saa sinulta taudin.
Luojan kiitos tälle palstalle, että ihmisten
ajattelu tulee vihdoin näkyväksi.
Miksi isoäiti ei kertonut, että miehet ovat
älykääpiöitä.
Kaikki se miesten esittämä viha kumpuaa tyhmyydestä.- Anonyymi00009UUSI
Me naiset joudutaan oppimaan miesten ajatusmaailma kantapään kautta.
- Anonyymi00010UUSI
Ei kai tässä ketjussa kirjoita se eilinen mies, joka väitti että siinä kun naiset on mustasukkaisia, miehet on kateellisia. Tämä ajatusta pahan johtaa juuri trofee-vaimoihin ja seksikokemuksilla leveilyyn. Minä vähän ihmettelen, kun en ole koskaan ollut paikalla, kun miehet ovat vertailleet keskenään naisia tai kokemuksiaan. Siksi vähän tuollainen varatun miehen homottelu kuulostaa enemmän trollikirjoitukselta. Tai sitten ap on maailman ainoa mies joka kertoo yksityisasiansa laajalla levikillä. Siinä tapauksessa säälin tyttöystävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875