Sinun takia

Anonyymi-ap

Sinun takia minua haukutaan homokksi! Muut luulee minut homokksi ja haukkuvat, kun en kerro ikinä, että p*nen naistani! On noloa kuulla työssä tai missään, että olen muka hommo! Kohta minun miespuoliset ystävät hylkää minua. Kenen kanssa sitten käyn juomassa puistossa?

18

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kyllä sieltä puiston pusikoista ja yleisistä vessoista edelleen löytyy sulle seuraa.

• Anonyymi00002
      UUSI

Aijaa, olen luullut aina että puistokaverit ovat automaattisesti homoja, miksi ne muuten olisi yhdessä.

• Anonyymi00006
        UUSI

Eivät ole. Ystäviä ovat! Baari on liian kallis. Siellä helpommin erehtyy pyytää naisen puhelinnumeron ja jatkoille. Silloin pettää omaa naistaan. Miksei saisi juoda ystävän kanssa ja kumpikin ollaan miehiä ja hereroita ja puhutaan p*skaa töistä!

• Anonyymi00003
      UUSI

Voithan sä kertoa niistä muista panoista

• Anonyymi00005
        UUSI

Nainen varmaan arvostaisi kovasti puistokavereiden kosketusta.

• Anonyymi00008
        UUSI

Ei ole!! Ollut monta kuukautta ilman. Vain ystävää nähnyt ja mies hänkin on ja emme ole hommoja! Kenen kanssa puhun p*skaa töistä? Ai sinulle? Et sinä halua joutua kuuntelee kaikkea p*skaa minun töistä. Hekin luulee minua hommoksi, kun sanoin, että en p*ne ketään!

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei kannata juoda.

• Anonyymi00007
        UUSI

Jos on ns. promillehomo?

• Anonyymi00009
        UUSI

Miksei saisi ystävää nähdä, joka on myös mies kuten minä ja juoda edes harvoin? Minun työni p*skaa! Hommoksi haukutaan, kun en koko vuonna ole saanut. Kuka sitä jaksaa kuunnella ilman, että juo joskus ja unohtaa sen!!

• Anonyymi00010
      UUSI

Et halua, että käyn baarissa edes harvoin ryyppää. Nyt et halua, että harvoin ryyppään ystäväni kanssa puistossa? Missä sitten saan harvoin ryypätä?

• Anonyymi00011
      UUSI

Baarissa on vähän tollaiset maalaisten jutut, jos eksyisin sinne niin saattaisin kännissä ja läpällä sanoa jokaista navetassa syntyneeksi mullin äpäräksi. Se ei ole henkilökohtaista vaan lähinnä sellainen karu fakta.

• Anonyymi00012
      UUSI

Kännissä unohtuu.. tai siis en osaa oikein selittää tätä dilemmaa, mutta kännissä on tosi tylsää olla.

• Anonyymi00013
      UUSI

Eikun siis. Mun egoni on vähän haastavampi kuin mitä voi yleisesti odottaa..

• Anonyymi00014
      UUSI

Voi teiän satutunteja. Luoja on mielissään, kun ootte noin kekseliäitä.

• Anonyymi00015
      UUSI

Voi jumalauta miten nämä trollit jaksaa tätä paskaa jauhaa. Eikö teillä siellä työpaikalla ja vapaalla ole muuta tekemistä, kuin täällä tyhmyytenne paljastaa !

• Anonyymi00016
      UUSI

Etkö yksin kehtaa vai pelkäätkö hellan duudeleilta saavasi selkääsi isoilta miehiltä uskaltavat juopuneen hakata kun eivät muille pärjää

• Anonyymi00019
      UUSI

Oletko lapsellinen. Ei panotarinoita kerrota.

• Anonyymi00021
      UUSI

Meemi sä olet

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      139
      1697
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      289
      1286
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      905
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe