Sinun takia minua haukutaan homokksi! Muut luulee minut homokksi ja haukkuvat, kun en kerro ikinä, että p*nen naistani! On noloa kuulla työssä tai missään, että olen muka hommo! Kohta minun miespuoliset ystävät hylkää minua. Kenen kanssa sitten käyn juomassa puistossa?
Sinun takia
18
191
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kyllä sieltä puiston pusikoista ja yleisistä vessoista edelleen löytyy sulle seuraa.
- Anonyymi00002UUSI
Aijaa, olen luullut aina että puistokaverit ovat automaattisesti homoja, miksi ne muuten olisi yhdessä.
- Anonyymi00006UUSI
Eivät ole. Ystäviä ovat! Baari on liian kallis. Siellä helpommin erehtyy pyytää naisen puhelinnumeron ja jatkoille. Silloin pettää omaa naistaan. Miksei saisi juoda ystävän kanssa ja kumpikin ollaan miehiä ja hereroita ja puhutaan p*skaa töistä!
- Anonyymi00003UUSI
Voithan sä kertoa niistä muista panoista
- Anonyymi00005UUSI
Nainen varmaan arvostaisi kovasti puistokavereiden kosketusta.
- Anonyymi00008UUSI
Ei ole!! Ollut monta kuukautta ilman. Vain ystävää nähnyt ja mies hänkin on ja emme ole hommoja! Kenen kanssa puhun p*skaa töistä? Ai sinulle? Et sinä halua joutua kuuntelee kaikkea p*skaa minun töistä. Hekin luulee minua hommoksi, kun sanoin, että en p*ne ketään!
- Anonyymi00004UUSI
Ei kannata juoda.
- Anonyymi00007UUSI
Jos on ns. promillehomo?
- Anonyymi00009UUSI
Miksei saisi ystävää nähdä, joka on myös mies kuten minä ja juoda edes harvoin? Minun työni p*skaa! Hommoksi haukutaan, kun en koko vuonna ole saanut. Kuka sitä jaksaa kuunnella ilman, että juo joskus ja unohtaa sen!!
- Anonyymi00010UUSI
Et halua, että käyn baarissa edes harvoin ryyppää. Nyt et halua, että harvoin ryyppään ystäväni kanssa puistossa? Missä sitten saan harvoin ryypätä?
- Anonyymi00011UUSI
Baarissa on vähän tollaiset maalaisten jutut, jos eksyisin sinne niin saattaisin kännissä ja läpällä sanoa jokaista navetassa syntyneeksi mullin äpäräksi. Se ei ole henkilökohtaista vaan lähinnä sellainen karu fakta.
- Anonyymi00012UUSI
Kännissä unohtuu.. tai siis en osaa oikein selittää tätä dilemmaa, mutta kännissä on tosi tylsää olla.
- Anonyymi00013UUSI
Eikun siis. Mun egoni on vähän haastavampi kuin mitä voi yleisesti odottaa..
- Anonyymi00014UUSI
Voi teiän satutunteja. Luoja on mielissään, kun ootte noin kekseliäitä.
- Anonyymi00015UUSI
Voi jumalauta miten nämä trollit jaksaa tätä paskaa jauhaa. Eikö teillä siellä työpaikalla ja vapaalla ole muuta tekemistä, kuin täällä tyhmyytenne paljastaa !
- Anonyymi00016UUSI
Etkö yksin kehtaa vai pelkäätkö hellan duudeleilta saavasi selkääsi isoilta miehiltä uskaltavat juopuneen hakata kun eivät muille pärjää
- Anonyymi00019UUSI
Oletko lapsellinen. Ei panotarinoita kerrota.
- Anonyymi00021UUSI
Meemi sä olet
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875