niin sitä vaan

että se impolan puukottaja sai sitten tuomion, perjantain satakunnan kansassa luki että 9vuotta ,kai te tunnette miehen jota "teletapiksi" kutsutaan ja puukotti sen kellä oli hirveän iso punainen nenä ,nimeä en tiedä, ja aika epäsosiaalista populaa kaikki
122529
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

paitsi nää tiivitaavit sun muut-kukas tämä puukottaja teletappi sit on?typerää puhua teletapista ja sit ajatellaan että kaikki täällä tuntee teletapin ja kellä nyt sit on iso punainen nenä,muuta kun petteripunakuonolla =D

Äänestä
  • ne kyllä kun puhutaan "teletapista" tietää kenenstä puhutaan ,vaan ketä ei tunne niin ei tiedä!ja se "perunanenä"kin tuntee jos tuntee ,ei porissa kaikki tunne toisiaan ,mut vaan ilmoitin kelle ei tuu lehteä ja tuntee nää henkilöt

Äänestä

• minä kirjoitti:

ne kyllä kun puhutaan "teletapista" tietää kenenstä puhutaan ,vaan ketä ei tunne niin ei tiedä!ja se "perunanenä"kin tuntee jos tuntee ,ei porissa kaikki tunne toisiaan ,mut vaan ilmoitin kelle ei tuu lehteä ja tuntee nää henkilöt

ja kai sitä pitää olla vaan iloinen ettei tunne näitä teletappeja ja perunaneniä...tietty vois niinko tietää jos vastaan tulee-ulkonäöltä siis...

Äänestä

• ymmärsin... kirjoitti:

ja kai sitä pitää olla vaan iloinen ettei tunne näitä teletappeja ja perunaneniä...tietty vois niinko tietää jos vastaan tulee-ulkonäöltä siis...

minukaan tuttava piiriin ei kuulu,mutta ovat rällästelleet samassa lähiössä missä asuin ,mutta onneksi osasasin muuttaa pois!

Äänestä

• minä kirjoitti:

minukaan tuttava piiriin ei kuulu,mutta ovat rällästelleet samassa lähiössä missä asuin ,mutta onneksi osasasin muuttaa pois!

jonka tämä teletappi tappoi oli eläkeläinen. En tuntenut, tiedän (pottunokaisen) ihmisen kuitenkin ulkonäöltä. Kun tämä tappaja taisi olla 24v, aika poika ja kovis. Nyt linnassa varmaan elvistelee kuinka kova tekijä on?

Äänestä

• ihminen kirjoitti:

jonka tämä teletappi tappoi oli eläkeläinen. En tuntenut, tiedän (pottunokaisen) ihmisen kuitenkin ulkonäöltä. Kun tämä tappaja taisi olla 24v, aika poika ja kovis. Nyt linnassa varmaan elvistelee kuinka kova tekijä on?

pieni surkea deeku vain,huhutaan et otti syyt itelleen en tiedä muuta, mutta onneton jäbä.

Äänestä

• Tervetuloa poriin. JA KATSOTAAN KUKA ON ONNETON . SAATANAN ASIASTA MITÄÄN TIETÄMÄTÖN. FUCKING JUDEN.

Äänestä

• Asia puhetta kyll

Äänestä

• minä kirjoitti:

pieni surkea deeku vain,huhutaan et otti syyt itelleen en tiedä muuta, mutta onneton jäbä.

Jos noi alkupään kukkahattu laydyt olisi hiljaa kun ei tiedä mtn....

Äänestä

Sama mies pajautti penkkimiehelle lyijyä koipeen, tässä kuva paikalta osumien jälkeen, kaveri kuvassa paljoa penkkaile:
http://www.huutokuva.net/JbX3.jpg

Äänestä
  • Mää olen luullut että noi on polkupyöriä varten??

Äänestä

• tapansakullakin kirjoitti:

Mää olen luullut että noi on polkupyöriä varten??

Niihin voi laittaa myös kusipäitä huilaamaan :D

Äänestä

Kommentoi aloitusta

minä kirjoitti:

että se impolan puukottaja sai sitten tuomion, perjantain satakunnan kansassa luki että 9vuotta ,kai te tunnette miehen jota "teletapiksi" kutsutaan ja puukotti sen kellä oli hirveän iso punainen nenä ,nimeä en tiedä, ja aika epäsosiaalista populaa kaikki

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu