Että ajattelet vain minua etkä halua enempää
Miten pystyt tähän
28
397
Vastaukset
- Anonyymi00001
en ajattele sinua ja katseita tekoja ne ja puuhia ne, mitkä on kestänyt vuosia. toivottavasti kaikki pahaa valuu elömiinne takaisin ja saatte kaikesta kaikkea ikävää, huonoa ja pahaa.
- Anonyymi00002
Haluan!
- Anonyymi00003
Sanoi Thomas
- Anonyymi00004
Vuosikausien harjoittelun ja toistuvien pettymysten tulos.
- Anonyymi00007
Mitä se tarkoittaa sitten?
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa sitten?
Varmaan että kuvittelit kaiken
- Anonyymi00005
minä olen pilalla oleva ylijäämä nainen paikkani otin palstalta jo yli kaksi vuotta sitten kun erosin. täällä myöskin pysyn tosin vaihtelevalla menestyksellä jatkossa toivottavasti sillä olis varmaan muutakin tekemisistä elämässä. mun tavaran parasta ennen päiväys on menny kaks vuotta sitten sekä sitten en halua sen koommin tutustua miehiin sen enempää koska he pettyvät minuun. naisia haluisin muutamia ystäviksi mutta saa nyt nähä enkä syksyn kurssilla löydän jotain semmoista lenkkeily/kahvittelu seuraa samankaltaisest ihmisest
- Anonyymi00006
No empä tiedä. Ehkä kuitenkin se kaikkia eniten kummastuttava kysymys on, että miten jotkut pystyvät törkeään rikollisuuteen samalla esittäen kulissit pystyssä vaikka mitä?
Viekö yöunet, aiheuttaako erilaisia psyykkisiä oireita? Tosi ikävää, se on varmaan se omatunto tai sen puute😁 teikäläisillä. - Anonyymi00008
Ei ole annettu vaihtoehtoja.
- Anonyymi00009
No ei mikään helppoa. Toki haluaisi muutakin kuin ajatella ja ikävöidä, että vois paljon rakentaakin. Siis en tiedä oletko sama jota aattelen.
- Anonyymi00010
Pystynyt pqljon muuhunkin
- Anonyymi00011
Voin ottaa yhteyttä jos saan tehdä sen ihan kaverina ja jos ensin poistat bannini
- Anonyymi00013
Tämäkin on ärsyttävä vaikeutus että en voi käyttää sivuhistoriaa tai muita toimintoja kun minun pitää käyttää tätä helskutan Elisa turvaselainta Ilman mitään syytä
- Anonyymi00020
Malsan siitä tietyn summan vuodessa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kohta en kylläkään enää käytä ja sitten en voi enää kirjoittaa täällä ollenkaan.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Suojaukset hyvä olla päällä.
- Anonyymi00014
Koska elämäni on niin täysi muutenkin. Voin keskittyä siihen muuhun, joka on lähelläni, saavutettavissa ja joka ottaa minuun koko ajan oikeasti kontaktia. Sinä olet kaukana ja liu'ut koko ajan kauemmas ja vieraammaksi. En tiedä todellisista tunteistasi tai ajatuksistasi mitään. Muut kertovat ajatuksistaan, tekemisistään, toiveistaan koko ajan, liikaakin. Ennen kaikkea olen kuitenkin kartalla heistä. Sinusta en ole.
n>m - Anonyymi00015
Miten pystyt tähän palstan aktivointiin ?
- Anonyymi00016
Mitä vähemmän ja harvemmin näen sinua kasvokkain, sitä vähemmän luotan ja uskon sinuun. Eiköhän se mene aika monella ihmisellä näin. Oikea elämä ajaa virtuaalielämän ohi. Alkaa uskoa, että mitään ei ollutkaan. Ja että se ihminen oli ehkä huijari tai muuten epäilyttävä.
- Anonyymi00017
Sun kommunikaatio on äärimmäisen tai äärettömän heikkoa
- Anonyymi00018
Tiedostamalla sen, että olemme erilaisia. Mieheltä.
- Anonyymi00019
Erilaisuushan voi nimenomaan olla rikkaus.
Sivusta - Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Erilaisuushan voi nimenomaan olla rikkaus.
SivustaTällä palstalla täysi katastrofi
- Anonyymi00023
Rakentavalla tavalla samanlaisia. Suolaa ja sokeria sopivassa suhteessa.
- Anonyymi00021
Mitenkä se nyt vois olla mahdotonta ei mun tarvis ajatella ketään jos ei mua ajateltaisi lapseni vat minulle ainoa asia joita ajattelen toisinaan jopa ilman että he ajattelevat isäänsä
- Anonyymi00026
Usko riittää minulle,toivon mukaan myös sinulle.?
- Anonyymi00027
En ajattele vain sinua ja en toden totta halua enempää
- Anonyymi00028
Luottamus pitää olla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273465Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122629Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172582Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112251Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761713Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥491619Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261566Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371277
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166