Miten pystyt tähän

Anonyymi-ap

Että ajattelet vain minua etkä halua enempää

28

397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

en ajattele sinua ja katseita tekoja ne ja puuhia ne, mitkä on kestänyt vuosia. toivottavasti kaikki pahaa valuu elömiinne takaisin ja saatte kaikesta kaikkea ikävää, huonoa ja pahaa.

• Anonyymi00002

Haluan!

• Anonyymi00003

Sanoi Thomas

• Anonyymi00004

Vuosikausien harjoittelun ja toistuvien pettymysten tulos.

• Anonyymi00007

Mitä se tarkoittaa sitten?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa sitten?

Varmaan että kuvittelit kaiken

• Anonyymi00005

minä olen pilalla oleva ylijäämä nainen paikkani otin palstalta jo yli kaksi vuotta sitten kun erosin. täällä myöskin pysyn tosin vaihtelevalla menestyksellä jatkossa toivottavasti sillä olis varmaan muutakin tekemisistä elämässä. mun tavaran parasta ennen päiväys on menny kaks vuotta sitten sekä sitten en halua sen koommin tutustua miehiin sen enempää koska he pettyvät minuun. naisia haluisin muutamia ystäviksi mutta saa nyt nähä enkä syksyn kurssilla löydän jotain semmoista lenkkeily/kahvittelu seuraa samankaltaisest ihmisest

• Anonyymi00006

No empä tiedä. Ehkä kuitenkin se kaikkia eniten kummastuttava kysymys on, että miten jotkut pystyvät törkeään rikollisuuteen samalla esittäen kulissit pystyssä vaikka mitä?

Viekö yöunet, aiheuttaako erilaisia psyykkisiä oireita? Tosi ikävää, se on varmaan se omatunto tai sen puute😁 teikäläisillä.

• Anonyymi00008

Ei ole annettu vaihtoehtoja.

• Anonyymi00009

No ei mikään helppoa. Toki haluaisi muutakin kuin ajatella ja ikävöidä, että vois paljon rakentaakin. Siis en tiedä oletko sama jota aattelen.

• Anonyymi00010

Pystynyt pqljon muuhunkin

• Anonyymi00011

Voin ottaa yhteyttä jos saan tehdä sen ihan kaverina ja jos ensin poistat bannini

• Anonyymi00013

Tämäkin on ärsyttävä vaikeutus että en voi käyttää sivuhistoriaa tai muita toimintoja kun minun pitää käyttää tätä helskutan Elisa turvaselainta Ilman mitään syytä

• Anonyymi00020

Malsan siitä tietyn summan vuodessa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kohta en kylläkään enää käytä ja sitten en voi enää kirjoittaa täällä ollenkaan.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Suojaukset hyvä olla päällä.

• Anonyymi00014

Koska elämäni on niin täysi muutenkin. Voin keskittyä siihen muuhun, joka on lähelläni, saavutettavissa ja joka ottaa minuun koko ajan oikeasti kontaktia. Sinä olet kaukana ja liu'ut koko ajan kauemmas ja vieraammaksi. En tiedä todellisista tunteistasi tai ajatuksistasi mitään. Muut kertovat ajatuksistaan, tekemisistään, toiveistaan koko ajan, liikaakin. Ennen kaikkea olen kuitenkin kartalla heistä. Sinusta en ole.
      n>m

• Anonyymi00015

Miten pystyt tähän palstan aktivointiin ?

• Anonyymi00016

Mitä vähemmän ja harvemmin näen sinua kasvokkain, sitä vähemmän luotan ja uskon sinuun. Eiköhän se mene aika monella ihmisellä näin. Oikea elämä ajaa virtuaalielämän ohi. Alkaa uskoa, että mitään ei ollutkaan. Ja että se ihminen oli ehkä huijari tai muuten epäilyttävä.

• Anonyymi00017

Sun kommunikaatio on äärimmäisen tai äärettömän heikkoa

• Anonyymi00018

Tiedostamalla sen, että olemme erilaisia. Mieheltä.

• Anonyymi00019

Erilaisuushan voi nimenomaan olla rikkaus.
        Sivusta

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Erilaisuushan voi nimenomaan olla rikkaus.
        Sivusta

Tällä palstalla täysi katastrofi

• Anonyymi00023

Rakentavalla tavalla samanlaisia. Suolaa ja sokeria sopivassa suhteessa.

• Anonyymi00021

Mitenkä se nyt vois olla mahdotonta ei mun tarvis ajatella ketään jos ei mua ajateltaisi lapseni vat minulle ainoa asia joita ajattelen toisinaan jopa ilman että he ajattelevat isäänsä

• Anonyymi00026

Usko riittää minulle,toivon mukaan myös sinulle.?

• Anonyymi00027

En ajattele vain sinua ja en toden totta halua enempää

• Anonyymi00028

Luottamus pitää olla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3465
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2629
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      117
      2582
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2251
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1713
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      49
      1619
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1566
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1315
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      137
      1277
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1166
    Aihe