Pattayan rakkaalla Savolaisella on tarve laittaa sanoja toisen suuhun, joten seuraavassa omiani.
On täysin selvää, että kun lasten kanssa lähdetään lomanviettoon, niin yksi päätarkoitushan on järjestää lapsille mukavaa ajanviettoa ja muistoja sen myötä.
Siitähän vanhemmatkin saavat mukavan mielen.
Kun nyt tällä forkalla on kyseessä Pattaya, jossa tarjontaa pursuaa niin se on toki jokaisen oma asia järjestääkö lapsilleen kokemuksenaan vain Pattayaa ja taas Pattayaa, tai myös jotain muuta.
Aikuisten mielenkiinnot esim. golfit, snorkkelit ja kalareissut voi varmaankin yhdistää tavalla tai toisella jos ne on välttämättömiä.
Tottakai perheet nauttii ruokailuista eri tavoin joita en nyt tässä luetteloi.
Jos aikuisilla on voimakas tarve kaikkiin aktiviteetteihin sen sijaan, että viettää leppoisaa aikaa, niin eikös sellainen ole enemmänkin stressaavaa.
Koska rakkaalla on tarve toki tästäkin naamailla, niin totean että kyllä ne lapsetkin saisivat muistoja ja kokemuksia enemmän kun kokisivat oikeaa Thaimaata myös, jota on turistipyydysten ulkopuolella.
Jos viettää kuukauden perheloman, niin varmasti se on antoisampaa kun hieman vaihtaa paikkakuntaa sen sijaan että on alusta loppuun samassa paikassa.
Tosin voihan sitä onkia Turun saaristossakin jos on nakitettuna jälleen neljäntenäkin kesälomana.
Voipi vaikka vaihtaa itse öljyt Volvo Pentaan.
Lapsimatkailua eli matkailua lapsena, siis perhematkailua.
7
152
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyrvånsyylå ei ole vielä tähän päivään mennessä pystynyt kertomaan mitä se aito thaimaa on.
Pohdippa siellä junttilassa onko aito Suomi siellä Hesassa, vai esimerkiksi Mäntyharjulla, Pohjoissuomessa, Saaristossa, miksi on käsite maaseutumatkailu, oletko käynyt Helvetin kolussa?
Täällä Thaimaassa on myös ihmisiä joiden ammatti on jotain muuta kuin turistien palvelu.
Juttele Kääläpin kanssa miksi hän on tyytyväinen kokemuksiinsa, mitä ei ole tarjolla normaalisti turreille.
Sun matkailus on nollilla.- Anonyymi00003
SENSSU kirjoitti:
Pohdippa siellä junttilassa onko aito Suomi siellä Hesassa, vai esimerkiksi Mäntyharjulla, Pohjoissuomessa, Saaristossa, miksi on käsite maaseutumatkailu, oletko käynyt Helvetin kolussa?
Täällä Thaimaassa on myös ihmisiä joiden ammatti on jotain muuta kuin turistien palvelu.
Juttele Kääläpin kanssa miksi hän on tyytyväinen kokemuksiinsa, mitä ei ole tarjolla normaalisti turreille.
Sun matkailus on nollilla.Kyrvånsyylån pitäisi ensin päästä edes thaimaahan, pähkinävuori ei ole thaimaassa vaan on sitä aitoa vantaan vuokraslummia.
- Anonyymi00004
SENSSU kirjoitti:
Sun matkailus on nollilla.Isäntähahmosi tyrmäsi jyrkästi sen että mentäisiin perhelomalla lasten ehdoilla ja mainitsi että vanhemmilla on jotakin pahasti päässä vikaa jos tekevät lapsistaan velliperseitä kuuntelemalla heidän toiveitaan päästä pois rannalta, jossa heidän Pasasen mukaan tulee pystyä olemaan pari viikkoa mitään tekemättä.
Sinä siis viet heidät Mäntyharjulle, mutta sielläkin on edessä se että lasten kanssa pitää tehdä jotakin ja keksiä tekemistä. Pasanenhan ei suostu lasten kanssa tekemään mitään koska se ei hänen mukaansa ole isän tehtävä.
Teillä on siis kovin eriävät mielipiteet tällä kertaa. Anonyymi00004 kirjoitti:
Isäntähahmosi tyrmäsi jyrkästi sen että mentäisiin perhelomalla lasten ehdoilla ja mainitsi että vanhemmilla on jotakin pahasti päässä vikaa jos tekevät lapsistaan velliperseitä kuuntelemalla heidän toiveitaan päästä pois rannalta, jossa heidän Pasasen mukaan tulee pystyä olemaan pari viikkoa mitään tekemättä.
Sinä siis viet heidät Mäntyharjulle, mutta sielläkin on edessä se että lasten kanssa pitää tehdä jotakin ja keksiä tekemistä. Pasanenhan ei suostu lasten kanssa tekemään mitään koska se ei hänen mukaansa ole isän tehtävä.
Teillä on siis kovin eriävät mielipiteet tällä kertaa.Eri ihmisillä on eriäviä mielipiteitä, mutta sun ongelmas on että pidät kaikkia ihmisiä samana jotka ei ole samaa mieltä sun kanssas.
Koitappa lukea aloitus, se on minun mielipiteeni ja riitaisuutesi Numban ei vaikuta mun mielipiteeseen.
Tähän lopetan tässä asiassa sun kanssa, joten voit jatkaa .... tänään, huomenna ja loppuelämäsi.- Anonyymi00005
SENSSU kirjoitti:
Eri ihmisillä on eriäviä mielipiteitä, mutta sun ongelmas on että pidät kaikkia ihmisiä samana jotka ei ole samaa mieltä sun kanssas.
Koitappa lukea aloitus, se on minun mielipiteeni ja riitaisuutesi Numban ei vaikuta mun mielipiteeseen.
Tähän lopetan tässä asiassa sun kanssa, joten voit jatkaa .... tänään, huomenna ja loppuelämäsi.Kyrvånsyylå on helppo aktivoida päivittäin.
- Anonyymi00006
SENSSU kirjoitti:
Eri ihmisillä on eriäviä mielipiteitä, mutta sun ongelmas on että pidät kaikkia ihmisiä samana jotka ei ole samaa mieltä sun kanssas.
Tähän lopetan tässä asiassa sun kanssa, joten voit jatkaa .... tänään, huomenna ja loppuelämäsi.Se on hyvä että tuomitset Pasasen lapsivihan mielisairaan miehen ajatuksina, pisteet sinulle siitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152182Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom661486Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061439Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61322Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681285Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell731144Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.321100Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311067En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046