Miksi suuri osa isänmaallisiksi itseään kutsuvista persuista ei ole suorittanut asevelvollisuutta?

Anonyymi-ap

Milloin lusmuilevia käpykaartilaisia on alettu pitämään isänmaallisina?

207

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ja sitten, millaista onkaan mamukundien halukkuus puolustaa Suomea? Aika heikkoa?

      • Anonyymi00003

        Ap kirjoitti persuista, ei maahanmuuttajista. Pysy adiassa.


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ap kirjoitti persuista, ei maahanmuuttajista. Pysy adiassa.

        adiassa 😹👍


      • Jeesus pelastaa.🧔‍♀️👍❤️✝️


      • Anonyymi00133

        Naurattaa tämä persujen ainainen mamumamumamumamu.... Miksi moni persu ei ole käynyt armeijaa kysyttiin!


      • Anonyymi00139

        Tynkkysen Alan sai kansalaisuuden ilman asepalvelusvelvoitetta.


      • Anonyymi00200
        Demokrates kirjoitti:

        adiassa 😹👍

        Vastaus aloittajan kysymykseen; Suomessa on asepalvelukseen hyväksyttäville olemassa tietyt kriteerit.
        Meidän saapumiserästä 1/-72 muutama lähti kotiin lyhyen kokeilun jälkeen. Nykyisin kriteerit ovat kuulemma vielä tiukemmat.


      • Anonyymi00203
        Anonyymi00133 kirjoitti:

        Naurattaa tämä persujen ainainen mamumamumamumamu.... Miksi moni persu ei ole käynyt armeijaa kysyttiin!

        Vihreä Pekka Haavisto ei ole käynyt armeijaa. Valtamedia ja erityisesti todennäköisesti kokoomuslainen toimittaja Lauri Nurmi yrittivät saada hänestä Suomen tasavallan presidentin. Todennäköisesti edelleen haluavat.


    • Anonyymi00002

      On se punapää aloittajalla varmasti vaikeeta jos putin setä ei lähetä hälle riittävästi saapikkaita nuoltavaksi.

      • Anonyymi00005

        Ottamatta nyt huomioon ala-arvoista tekstiäsi aloittajan suhteeen, niin vaikuttaa siltä, että olet itse juuri yksi näistä itseään isänmaallisiksi väittävistä vastuunvälttelijöistä. Minä olen suorittanut asepalveluksen ja on suorastaan törkeää suunsoittamista väittää suomalaista isänmaallista reserviläistä Putinin saappaiden nuolijaksi. Tuollainen suunsoittaja joutaa miinanpolkijaksi, jos ryssien kanssa aletaan ottamaan mittaa toisistaan. Ei mene ensimmäisenä taistelutaitoinen ja taistelutahtoinen vaan lusmuileva suunsoittaja, joka ei kanna vastuutaan.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ottamatta nyt huomioon ala-arvoista tekstiäsi aloittajan suhteeen, niin vaikuttaa siltä, että olet itse juuri yksi näistä itseään isänmaallisiksi väittävistä vastuunvälttelijöistä. Minä olen suorittanut asepalveluksen ja on suorastaan törkeää suunsoittamista väittää suomalaista isänmaallista reserviläistä Putinin saappaiden nuolijaksi. Tuollainen suunsoittaja joutaa miinanpolkijaksi, jos ryssien kanssa aletaan ottamaan mittaa toisistaan. Ei mene ensimmäisenä taistelutaitoinen ja taistelutahtoinen vaan lusmuileva suunsoittaja, joka ei kanna vastuutaan.

        Sä oot jotain käynyt heh ihanko kävit pottuja kuorimassa martta kerhossa putinin saappaan nuolija.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Sä oot jotain käynyt heh ihanko kävit pottuja kuorimassa martta kerhossa putinin saappaan nuolija.

        Puhu vain itsestäsi, sivaripersu.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Puhu vain itsestäsi, sivaripersu.

        Sellanen on persu kuin johtajansa mikäs halla lahon sotilasarvo? Entäs keskikalja vai mikäs se olikaa?


      • Anonyymi00071
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Sä oot jotain käynyt heh ihanko kävit pottuja kuorimassa martta kerhossa putinin saappaan nuolija.

        Sä oot jotain käynyt ja lässyn, lässyn.
        Säälittävä tapaus olet, ei muuta.


      • Anonyymi00088
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Puhu vain itsestäsi, sivaripersu.

        Persuissa on paljon sivareita ja myös paljon armeijaan kelpaamattomia.


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Puhu vain itsestäsi, sivaripersu.

        Täällä perussuomalaisten palstalla viihtyvät Ap Se-Se Seko ja hänen mielikuvituskaverinsa ja muutama normaalijärkinen.


      • Anonyymi00122
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ottamatta nyt huomioon ala-arvoista tekstiäsi aloittajan suhteeen, niin vaikuttaa siltä, että olet itse juuri yksi näistä itseään isänmaallisiksi väittävistä vastuunvälttelijöistä. Minä olen suorittanut asepalveluksen ja on suorastaan törkeää suunsoittamista väittää suomalaista isänmaallista reserviläistä Putinin saappaiden nuolijaksi. Tuollainen suunsoittaja joutaa miinanpolkijaksi, jos ryssien kanssa aletaan ottamaan mittaa toisistaan. Ei mene ensimmäisenä taistelutaitoinen ja taistelutahtoinen vaan lusmuileva suunsoittaja, joka ei kanna vastuutaan.

        Näillä sivuilla eräs sivari on natokiimassa jo vuosikymmeniä esittänyt sankaria. Tyyppi on patologinen valehtelija ja se esittäytyy Moloch Horridukseksi.


      • Anonyymi00135

        Mamumamumamumamu.... Miksi niin usea persu ei ole käynyt sitä armeijaa?? Persu pettää aina??


      • Anonyymi00140
        Anonyymi00135 kirjoitti:

        Mamumamumamumamu.... Miksi niin usea persu ei ole käynyt sitä armeijaa?? Persu pettää aina??

        Miksei vaihdeta aihetta?
        Marsu pettua syö olis hyvä.


      • Anonyymi00165
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ottamatta nyt huomioon ala-arvoista tekstiäsi aloittajan suhteeen, niin vaikuttaa siltä, että olet itse juuri yksi näistä itseään isänmaallisiksi väittävistä vastuunvälttelijöistä. Minä olen suorittanut asepalveluksen ja on suorastaan törkeää suunsoittamista väittää suomalaista isänmaallista reserviläistä Putinin saappaiden nuolijaksi. Tuollainen suunsoittaja joutaa miinanpolkijaksi, jos ryssien kanssa aletaan ottamaan mittaa toisistaan. Ei mene ensimmäisenä taistelutaitoinen ja taistelutahtoinen vaan lusmuileva suunsoittaja, joka ei kanna vastuutaan.

        Onkohan persulla edes aselupia? Niilläkun on kaikenlaisia rikoksia taustoissaan


      • Anonyymi00171
        Anonyymi00088 kirjoitti:

        Persuissa on paljon sivareita ja myös paljon armeijaan kelpaamattomia.

        "Persuissa on paljon sivareita ja myös paljon armeijaan kelpaamattomia."

        Laittaisitko linkin tuohon tutkimukseen, johon väitteesi perustuu, kiitos! Muutoinhan tuokin juttusi luokitellaan TAAS VALHEEKSI!!!


      • Anonyymi00172
        Anonyymi00135 kirjoitti:

        Mamumamumamumamu.... Miksi niin usea persu ei ole käynyt sitä armeijaa?? Persu pettää aina??

        "Miksi niin usea persu ei ole käynyt sitä armeijaa??"

        Miksi Sinä et laita sitä linkkiä!? MIKSI PETÄT JA VALEHTELET TAAS!!??


      • Anonyymi00180
        Anonyymi00171 kirjoitti:

        "Persuissa on paljon sivareita ja myös paljon armeijaan kelpaamattomia."

        Laittaisitko linkin tuohon tutkimukseen, johon väitteesi perustuu, kiitos! Muutoinhan tuokin juttusi luokitellaan TAAS VALHEEKSI!!!

        Katselepas puolueesi käpykaartia. Valehtelevatkos silmäsi?


      • Anonyymi00181
        Anonyymi00172 kirjoitti:

        "Miksi niin usea persu ei ole käynyt sitä armeijaa??"

        Miksi Sinä et laita sitä linkkiä!? MIKSI PETÄT JA VALEHTELET TAAS!!??

        Miksi persu sortui huutamaan? Ikävä tosiasia?


    • Anonyymi00007

      Jos on fyysisesti ja henkisesti terve, ei ole syytä alkaa sivariksi.
      Mielipiteenäni ilmoitan, etten arvosta sivareiden valintaa.
      Mahtaako heistä kriisin aikana olla apua? Oudoksun myös, että käyttävät leijona-tunnuksia.

      • Anonyymi00052

        Persut on sitä miltä näyttääkin - pelkkiä feikkejä ja vääriä rahoja


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Persut on sitä miltä näyttääkin - pelkkiä feikkejä ja vääriä rahoja

        Persut ja persut ja persut...
        Mitäs muuta sinne ap:n läävään kuuluu?


      • Kuopijon Potkukelekkapataljoona pelastaa!⚔️💪🦁🇫🇮
        HALLELUJAA!🟦🟨🌼🐔


      • Anonyymi00115
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Persut on sitä miltä näyttääkin - pelkkiä feikkejä ja vääriä rahoja

        Ap kuvaa nyt itseään. Ap on feikki.


      • Anonyymi00153
        Anonyymi00115 kirjoitti:

        Ap kuvaa nyt itseään. Ap on feikki.

        Sivaripersu on täysin feikki isänmaalliseksi. Suu käy, ei mikään muu. Ei ole isänmaamme puolustajaksi. Asevelvollisuuden suorittaneet kyllä tietävät, että uhka tulee idästä. Sivaripersu toitottaa trumpismiaan ja väittää suurimman uhan tulevan maan sisältä käsin. Täten sivaripersu väheksyy Venäjän tuottamaa uhkaa. Sivaripersu on siis unelmasuomalainen Kremlille.


    • Anonyymi00008

      Huoltohommia ehkä kykenevät tekemään.
      Ja kaakattamaan, juoruilemaan kuin akat.

      • Anonyymi00022

        Sodassa ei edes takarintamien huoltohommiin huolita näitä sivareita.
        Sodassa sivarit siivoavat sairaaloita ja tekevät muita toisarvoisia tehtäviä joita melooneita lippalakittelevat persut nimittävät nykyään paskaduuneiksi.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Sodassa ei edes takarintamien huoltohommiin huolita näitä sivareita.
        Sodassa sivarit siivoavat sairaaloita ja tekevät muita toisarvoisia tehtäviä joita melooneita lippalakittelevat persut nimittävät nykyään paskaduuneiksi.

        Mummojen ja pappojen pyllynpesijöinä.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Sodassa ei edes takarintamien huoltohommiin huolita näitä sivareita.
        Sodassa sivarit siivoavat sairaaloita ja tekevät muita toisarvoisia tehtäviä joita melooneita lippalakittelevat persut nimittävät nykyään paskaduuneiksi.

        Eihän niille voi edes antaa konetuliaseita käsiiin


      • Anonyymi00074

        Huolotohommia ehkä kykenevät....
        Säälittävän surkeaa länkytystä eli kontakti normaaliin elämään on aika kehno.


      • Anonyymi00053 kirjoitti:

        Eihän niille voi edes antaa konetuliaseita käsiiin

        Ne ampuu sitte ne neekkkerit minkä hyö näkkööp.🐵🐵🐵☠️☠️☠️


      • Anonyymi00083

        Kaikki huoltokompanjan RUK:ssa käyneitä.


      • Anonyymi00089
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Eihän niille voi edes antaa konetuliaseita käsiiin

        Pistoolikin on ollut Eduskunnan persulle liian raskas povitaskussa.


      • Anonyymi00116

        Ap kaakattaa täällä Suomi24:ssä päivä- ja yökaudet, kun muuta elämää ei oikein ole.


      • Anonyymi00141

        30% saa nykyään vapautuksen aseellisesta palveluksesta Suomessa.


      • Anonyymi00173
        Anonyymi00141 kirjoitti:

        30% saa nykyään vapautuksen aseellisesta palveluksesta Suomessa.

        "30% saa nykyään vapautuksen aseellisesta palveluksesta Suomessa."

        Ja noista 99% äärivihervassudemuja, kertoo tilastot!!!!!!


      • Anonyymi00183
        Anonyymi00116 kirjoitti:

        Ap kaakattaa täällä Suomi24:ssä päivä- ja yökaudet, kun muuta elämää ei oikein ole.

        Onko persulla hätä päällä, kun piti kommentoida aiheen ulkopuolelle? Hämäilyn taktiikkaa?


      • Anonyymi00184
        Anonyymi00173 kirjoitti:

        "30% saa nykyään vapautuksen aseellisesta palveluksesta Suomessa."

        Ja noista 99% äärivihervassudemuja, kertoo tilastot!!!!!!

        No esitäpäs nuo tilastosi. Taitaa käydä kuten ennenkin kohdallasi, että nuo tilastosi jäävät näkemättä.


    • Anonyymi00009

      Sivareita löytyykin vassareista pilvinpimein. Vassareitten olematon maanpuolustus tahto vain 70%kun porvareilla 90%j myös vihreillä.

      • Anonyymi00011

        Ja mistähän nämä lukusi olet tempaissut? Omasta mielikuvituksestasi?


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Ja mistähän nämä lukusi olet tempaissut? Omasta mielikuvituksestasi?

        Joo tais olla vasemmistoliitto esim joka tuomitsi putinin ugraina hyökkäyksenkin


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Joo tais olla vasemmistoliitto esim joka tuomitsi putinin ugraina hyökkäyksenkin

        Tuo on tosi nopeiten tuomitsi vasemmisto


      • Anonyymi00084

        siis vassasrit käyvät siviilipalveluksen ja persut vapautetaan palveluksesta?
        kumpi nyt sitten on isänmaallisempaa?


    • Anonyymi00012

      Ketjussa havaittavissa sivaripersujen nillitystä.

      • Anonyymi00016

        Sinulla on oudot harrastukset. Hyh hyh...


      • Anonyymi00075

        Ketjussa on havaittavissa Ap Seko-Seko-Sekon sekoilua.


      • Anonyymi00117

        Ap se nillittää, minkä ehtii.


      • Anonyymi00155
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Ketjussa on havaittavissa Ap Seko-Seko-Sekon sekoilua.

        Herkkä aihe persuille, kun pitää toisia kirjoittajia mollata, kun ei asiapuolella pärjää?


    • Anonyymi00014

      Ois pitän lähteä kotoa äitin helmoista pois jo kahdeksantoista vuotiaana kysymyksenä kuinka syntyy alkoholisteja

      • Anonyymi00076

        Hah hah. Kuka puhuu?


      • Anonyymi00142
        Anonyymi00076 kirjoitti:

        Hah hah. Kuka puhuu?

        Ap taitaa puhua?


      • Anonyymi00174

        "Ois pitän lähteä kotoa äitin helmoista pois jo kahdeksantoista vuotiaana kysymyksenä kuinka syntyy alkoholisteja."

        Älä ole huolissasi, olet ihan normaali äärivihervassudemari... sitten kun 60 tulee täyteen alat olla kypsä kulkemaan omin jaloin......


      • Anonyymi00187
        Anonyymi00174 kirjoitti:

        "Ois pitän lähteä kotoa äitin helmoista pois jo kahdeksantoista vuotiaana kysymyksenä kuinka syntyy alkoholisteja."

        Älä ole huolissasi, olet ihan normaali äärivihervassudemari... sitten kun 60 tulee täyteen alat olla kypsä kulkemaan omin jaloin......

        Persu on jo käytännössä pystyyn lahonnut puu 60 ikävuoteen menneessä, jos ylipäätään selviää niin pitkälle (ainakaan maksan poksahtamatta).


    • Anonyymi00017

      Demari putin rolli itkee taas kun ei pääse putinin syliin kehräämään ja haukkuu kaikkia natseiksi..siellä jo sakoon urpojen rosvot ovatkin hankkimassa uusia ohjeita miten saadaan jäseniltä , valtiolta ja köyhiltä enemmän rahaa varastettua.

      • Anonyymi00019

        Räkimisestä päätellen aloitus napsahti suorraan sivaripersua herkimpään kohtaan. Valhepaska lentää Junttilan tuvasta....


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Räkimisestä päätellen aloitus napsahti suorraan sivaripersua herkimpään kohtaan. Valhepaska lentää Junttilan tuvasta....

        Tiesitkö demari putin rölli miten venäjänmielinen oletkaan. Reppana vastustaa ankarasti ukrainan tukemista , natoo ja rajalakia. Kyllä putin myhäilee tuollaiselle venäjän palvojalle.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Tiesitkö demari putin rölli miten venäjänmielinen oletkaan. Reppana vastustaa ankarasti ukrainan tukemista , natoo ja rajalakia. Kyllä putin myhäilee tuollaiselle venäjän palvojalle.

        Pidähän soukempaa suuta sivaripersu! Minä olen aito isänmaallinen suomalainen ja sinä et!


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Räkimisestä päätellen aloitus napsahti suorraan sivaripersua herkimpään kohtaan. Valhepaska lentää Junttilan tuvasta....

        Junttilan tuvassa ei ole asunut eikä asu yhtään persua!


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Junttilan tuvassa ei ole asunut eikä asu yhtään persua!

        Missäs muualla impivaaralaiset persut sitten muka asuvat? Datsoilla?


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00080 kirjoitti:

        Missäs muualla impivaaralaiset persut sitten muka asuvat? Datsoilla?

        Vuokralla kunnan ja kaupugin osakkeissa ja sossu maksaa persun viokrat. On ne niin porvaria ööli maistuu tupakki palaa mutta työt ei kiinnosta


      • Anonyymi00091
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Junttilan tuvassa ei ole asunut eikä asu yhtään persua!

        Niin persu Ano Turtiainen tosiaan lähti venäjälle Putinin helmoihin ja nykyään puhuu paskaa Suomesta.


    • Anonyymi00018

      Mestarin asevelvollisuusaikana homoja ei otettu armeijaan mutta nykyisin jopa naiset suorittavat intin .
      Miksi siis persujen hillotolpan garniture `a la cre`me koostuu sivareista?

      • Anonyymi00020

        Punikki ei tiedä sen vertaa että demarit on johtava pride puolue.


      • Anonyymi00021

        Vaaliteltoilla kannattaa muuten kysyä näiltä, että miksikäs he ovat jättäneet asepalveluksen väliin ja kysyä samalla, että eikö sellainen ole varsin epäisänmaallinen valinta.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Punikki ei tiedä sen vertaa että demarit on johtava pride puolue.

        Sanoo Tynkkysen ja Vigeliuksen bottomkundi?


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Sanoo Tynkkysen ja Vigeliuksen bottomkundi?

        Itsehän niistä joka päivä vaahtoot, elikkä sua reppanaa asia kiinnostaa erittäin paljon. Mikset reppana etsi muualta mies seuraa .


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Itsehän niistä joka päivä vaahtoot, elikkä sua reppanaa asia kiinnostaa erittäin paljon. Mikset reppana etsi muualta mies seuraa .

        Älä siirrä maalitolppaa sivarihinuri! Kukahan se tuossa edellä alkoi "pridettelemään"? Sitäkö te persuhomppelit kiukuttelette, kun siellä Pridessä ei öyhötetä mamuista?


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Älä siirrä maalitolppaa sivarihinuri! Kukahan se tuossa edellä alkoi "pridettelemään"? Sitäkö te persuhomppelit kiukuttelette, kun siellä Pridessä ei öyhötetä mamuista?

        Mikset vassari hae itelles seuraa gay palstoilta.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Mikset vassari hae itelles seuraa gay palstoilta.

        Ensinnäkin en ole vassari ja toisekseen olen hetero.

        Voit aivan vapaasti itse mennä gay-sivuillesi.


      • Anonyymi00090

        Aito persu ei uskalla samaan kasarmiin, jossa on aikuisia naisia.


      • Anonyymi00119
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Älä siirrä maalitolppaa sivarihinuri! Kukahan se tuossa edellä alkoi "pridettelemään"? Sitäkö te persuhomppelit kiukuttelette, kun siellä Pridessä ei öyhötetä mamuista?

        Ap taitaakin olla Pridestä kiinnostunut?
        No niin! Pitihän se arvata!


      • Anonyymi00157
        Anonyymi00119 kirjoitti:

        Ap taitaakin olla Pridestä kiinnostunut?
        No niin! Pitihän se arvata!

        Kuka niin väitti? Sinä itse!


      • Anonyymi00177
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Sanoo Tynkkysen ja Vigeliuksen bottomkundi?

        En muutoin pidä Joakimista, mutta kaksi plussaa se saa. 1. On suorittanut asepalveluksen, sot arvo jääkäri. 2. On se tosi söpö!


    • Anonyymi00025

      Silloin, kun itsenäisyys menetettiin EU:lle.

      • Anonyymi00029

        Kelvoton selitys. Suomi on yhä itsenäinen valtio. Persut kaipaavat takaisin suomettumisen aikaan?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Kelvoton selitys. Suomi on yhä itsenäinen valtio. Persut kaipaavat takaisin suomettumisen aikaan?

        Vassarit itse olivat suomettumisen aikaan aina takamus pystyssä moskovaan päin..näkyvät olevan vieläkin.


      • Anonyymi00033

      • Anonyymi00034

      • Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Siinä kirjoittelee putinin virallinen saapikkaan nuolija putinin armosta.

        Oletko infantiili? Sisälukutaidoissasi näkyy olevan runsaasti korjattavaa.


      • Anonyymi00038

        Oletko vielä vähäpoikakin?


    • Anonyymi00039

      On varmasti sakoon uunojen hienoo pistää haisemaan kun rahaa on ja mikä parasta kansalta ja valtiolta varastettua rahaa..siitäkös putin setä tykkää hulluna ja varma tie putinin sydän ystäviksi varma.

      • Anonyymi00042

        Kerro demari putin rölli ketkä vastusti rajalakia, miinoja, natoo, ydinpommi juttuu? Vai podetko pitkälle edennyttä muistinmenetystä.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Kerro demari putin rölli ketkä vastusti rajalakia, miinoja, natoo, ydinpommi juttuu? Vai podetko pitkälle edennyttä muistinmenetystä.

        Ketkä levittelivät itärajan hybridioperaatioiden aikaan tekoälykuvia syötettävistä maahanmuuttajista?

        https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06

        Marinin hallitus uudisti rajalain. Unohtuiko?


      • Anonyymi00127
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Kerro demari putin rölli ketkä vastusti rajalakia, miinoja, natoo, ydinpommi juttuu? Vai podetko pitkälle edennyttä muistinmenetystä.

        Rajalaki on perseestä. Suomi on ainoa maa joka sulki Venäjän vastaisen rajansa. Syyksi esitettiin välineellistetyn maahantulon järjestämistä. Suomeen saapui tuolloin 2023 yli 70 tuhatta pakolaista joista peräti 1300 Venäjän kauttasuljettu - siis alle 2 prosenttia.
        Miksi muita rajoja ei suljettu?

        Rajalaki oli poliittista pelleilyä eikä sellaiseen muissa maissa viitsitty ryhtyä. Vain meidän imbesillit poliittiset johtajat pystyvät vajoamaan noin alas.


    • Anonyymi00040

      Moni sivaripersu on myös homo.

      • Anonyymi00120

        Ne harvat vihreiden miesoletetut ovat joko avoimesti homppeleita tai vielä kaapissa, kuten sönköttävä ja sokeltava Hatte Arja-Janne.


      • Anonyymi00158
        Anonyymi00120 kirjoitti:

        Ne harvat vihreiden miesoletetut ovat joko avoimesti homppeleita tai vielä kaapissa, kuten sönköttävä ja sokeltava Hatte Arja-Janne.

        Et sitten muuta enää keksinyt?


    • Anonyymi00044

      Persut, nuo ikuiset käpykaartilaiset piilossa metsän siimeksessä.

      • Anonyymi00047

        Vihervasut kallion baareissa imemässä keppanaa yhteikunnan varoilla.


      • Anonyymi00049

        Kuule toi sodan lietsomine ei ole alkuunkaa hyvä juttu .Valtion päämieste tehtävä on turvata jotta sotaan ei jouduta ja voin taata ja alleviivata että joka ukkoa pelotta kun alkaa kaverit kaatua viereltä ja mitä vähemmäksi käy sitä enemmän tulee halua lähteä. Siinä seisominen vaatii ajatus kantaa jotta tähä kuollan ja sitä löytyy tieksä harvalta kun kuolema tulee kohti.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Vihervasut kallion baareissa imemässä keppanaa yhteikunnan varoilla.

        Projisoit Kelan duunaripersujen harrastusta,


      • Anonyymi00121
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Vihervasut kallion baareissa imemässä keppanaa yhteikunnan varoilla.

        Mitäs ne sitten imee parin kaljan jälkeen?


    • PeruSSuomaistet mahdollisesti ajattelevat isämmaallisuuden tarkoittavan samaa asiaa kuin maahanmuuton vastustaminen sekä suoranainen rasismi? Ei asevelvollisuutta tarvitse suorittaa.Isämmaalisuuteen riittää kunhan öyhötää maahnmuutosta mahdollisemman usein.

      • Anonyymi00051

        Hyvin trumpmaista "isänmaallisuutta". Trump luisteli armeijan viisi kertaa ja halveksuu sotaveteraaneja sekä sankarivainajia. Pensa-Mauri horisee suojeluskunnista vaikka itse ei ole palvelusta suorittanut Trumpin lailla.

        Mamuöyhötys ei tee isänmaalliseksi. Ja vielä vähemmän sivarina. Trump käyttää sitä keppihevosenaan päästäksen diktaattoriksi ja rikastamaan itseään. Siinä missä Trump pitää USA:n perustuslakia pilkkanaan, sitä samaa tekevät oikeusvaltion horjuttamista yrittäneet persut.


    • Anonyymi00054

      Armeijalla ei ole mitään tekemistä Isänmaallisuuden kanssa.

      • Anonyymi00055

        Kyllä sillä vain on. Mamuista mölöttävät sivaritko isänmaallisia?


      • Anonyymi00068

        Persun mielestä vain avuttoman tytön hakkaaminen joukolla naamioituneena on isänmaallinen teko.


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Persun mielestä vain avuttoman tytön hakkaaminen joukolla naamioituneena on isänmaallinen teko.

        Kuka persu näin sanoi?


      • Anonyymi00092

        Nythän sinä tyttö vitsin murjaisit. Isänmaallinen mies on armeijan suorittanut !


      • Anonyymi00123
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Kyllä sillä vain on. Mamuista mölöttävät sivaritko isänmaallisia?

        Mamut tulevat suomalaisille kalliiksi. Yksi somali kuluttaa miljoona euroa suomalaisten veronmaksajien rahaa.
        Irakilainen on halvempi eli 700 000 euroa kuluu.


      • Anonyymi00128

        Varsinkaan Natolla ei ole mitään tekemistä isänmaallisuuden kanssa - tai on jos se isänmaa on USA.


      • Anonyymi00143
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Kyllä sillä vain on. Mamuista mölöttävät sivaritko isänmaallisia?

        Muslimit ei tulleet tänne työn perässä.


      • Anonyymi00160
        Anonyymi00143 kirjoitti:

        Muslimit ei tulleet tänne työn perässä.

        Mikäs on sivaripersujen elämäntehtävä? Riidellä mamujen kanssa ja uhkailla heitä? Ja toivottaa Putin tervetulleeksi "Wokelandiaan"?


      • Anonyymi00167
        Anonyymi00128 kirjoitti:

        Varsinkaan Natolla ei ole mitään tekemistä isänmaallisuuden kanssa - tai on jos se isänmaa on USA.

        Juurinäin on Usa kuppaa muita jäseniä ja hankinnat ohjataan heille Trump vaatii jatkuasti lisää


    • Asevelvollisuus on pellejä varten, isänmaallisuus ei edellytä, eikä tarvitse armeijaa.

      • Anonyymi00056

        Kukas tätä isänmaata puolustaisi, jos koko maa olisi kaltaisiasi täynnä? Tässä nähdään persun trumpilaisuus. Ei mitään kunnioitusta aseveljiämme kohtaan. Te sivaripellet olisitte ensimmäisiä venepakolaisia juoksemassa karkuun, kun tosipaikka tulisi kysymykseen.


      • Anonyymi00056 kirjoitti:

        Kukas tätä isänmaata puolustaisi, jos koko maa olisi kaltaisiasi täynnä? Tässä nähdään persun trumpilaisuus. Ei mitään kunnioitusta aseveljiämme kohtaan. Te sivaripellet olisitte ensimmäisiä venepakolaisia juoksemassa karkuun, kun tosipaikka tulisi kysymykseen.

        Kuten kommenttisi vahvistaa, idiotismi on ainoa jota "aaevevelvollisuus" aiheuttaa - ei siis mitään tekemistä isänmaallisuuden kanssa.


      • toppolino kirjoitti:

        Kuten kommenttisi vahvistaa, idiotismi on ainoa jota "aaevevelvollisuus" aiheuttaa - ei siis mitään tekemistä isänmaallisuuden kanssa.

        Aivan. Mutta entä miten itse asia, isänmaallisuus. Eikö maanpuolustaminen viholliselta ole isänmaallisuutta?


      • landlord kirjoitti:

        Aivan. Mutta entä miten itse asia, isänmaallisuus. Eikö maanpuolustaminen viholliselta ole isänmaallisuutta?

        Riippuu täysin siitä, onko sellaisia arvoja joita voisi kuvitella puolustavansa - tällaisessa suomessa niitä ole, ja tietystikin riippuen, mitä ja ketä olisi tarjoamassa vaihtoehtoa. Tällainen Suomi ei ole puolustettava.


      • Anonyymi00065
        toppolino kirjoitti:

        Riippuu täysin siitä, onko sellaisia arvoja joita voisi kuvitella puolustavansa - tällaisessa suomessa niitä ole, ja tietystikin riippuen, mitä ja ketä olisi tarjoamassa vaihtoehtoa. Tällainen Suomi ei ole puolustettava.

        Persut puolustavat vain afrikkalaisia poikakavereitaan, mutta mökin mummon puolustaminen ei heitä kiinnosta.


      • toppolino kirjoitti:

        Riippuu täysin siitä, onko sellaisia arvoja joita voisi kuvitella puolustavansa - tällaisessa suomessa niitä ole, ja tietystikin riippuen, mitä ja ketä olisi tarjoamassa vaihtoehtoa. Tällainen Suomi ei ole puolustettava.

        Aivan. Suomessa on 5,7 miljoonaa ihmistä varustettuna erilaisilla arvoilla.

        Sinä katsot, että sinun arvosi ylittävät maanpuolustuksen tavoitteet ja muut hoitavat maanpuolustuksen rintamalla sinun puolestasi.


      • landlord kirjoitti:

        Aivan. Suomessa on 5,7 miljoonaa ihmistä varustettuna erilaisilla arvoilla.

        Sinä katsot, että sinun arvosi ylittävät maanpuolustuksen tavoitteet ja muut hoitavat maanpuolustuksen rintamalla sinun puolestasi.

        Voin puhua ja kirjoittaa vain omista "arvoistani, mielipiteistäni ja ajatuksistani". Ei minun puolestani kukaan hoida mitään puolustusta . . . . etkö ymmärtänyt taaskaan lukemaasi ?


      • Anonyymi00108
        toppolino kirjoitti:

        Voin puhua ja kirjoittaa vain omista "arvoistani, mielipiteistäni ja ajatuksistani". Ei minun puolestani kukaan hoida mitään puolustusta . . . . etkö ymmärtänyt taaskaan lukemaasi ?

        Vladimir Putin siis puolustaa arvojasi?


      • Anonyymi00108 kirjoitti:

        Vladimir Putin siis puolustaa arvojasi?

        Mitä Putin kuuluu tähän ? Minä en ole Putinista puhunut, en hänen arvoistaan. Vain omistani. Miksi sinua vaivaa tuollainen sairas Venärä- ja Putin raivo. Kyse on meistä ja meidän, Suomen ja suomalaisten tekemisestä. Ei minua kiinnosta mitä Putin arvostaa ja puolustaa.


      • toppolino kirjoitti:

        Voin puhua ja kirjoittaa vain omista "arvoistani, mielipiteistäni ja ajatuksistani". Ei minun puolestani kukaan hoida mitään puolustusta . . . . etkö ymmärtänyt taaskaan lukemaasi ?

        Sinun puolestasi hoitaa maanpuolustusta jokainen, joka maksaa veroja ja osallistuu asepalvelukseen.

        Nimitätin sinähän voit kyllä kirjoittaa mitä tahansa omista arvoistasi ja ajatuksista, mutta teot ja tekemättä jättämiset ratkaisevat. Miten itse arvioisit itseäsi ja omaa hyödyllisyyttä Suomelle? Minulle ei tarvitse vastata, sillä käsitys on jo syntynyt yhteiskunnan siivellä eläjästä, joka omiin arvoihin vedoten välttelee vastuita.


      • landlord kirjoitti:

        Sinun puolestasi hoitaa maanpuolustusta jokainen, joka maksaa veroja ja osallistuu asepalvelukseen.

        Nimitätin sinähän voit kyllä kirjoittaa mitä tahansa omista arvoistasi ja ajatuksista, mutta teot ja tekemättä jättämiset ratkaisevat. Miten itse arvioisit itseäsi ja omaa hyödyllisyyttä Suomelle? Minulle ei tarvitse vastata, sillä käsitys on jo syntynyt yhteiskunnan siivellä eläjästä, joka omiin arvoihin vedoten välttelee vastuita.

        Valitettavasti olen hyödyllisempi suomelle, kuin Suomi minulle. Vastuut on kannettu ja kannetaan, mutta kun maan arvot on tuhottu. Ei ole syytä sen enempää siihen panostaa. Ne hoitakoot joiden "arvoilla" mennään. Se ei kiinosta tykkäätkö vai oletko tykkäämättä "arvoistani", ja tekemisistäni. Kun sinulla on osoitusta omista arvoistasi ja tekemisistäsi - hyösyllisyydestäsi, voimme jatkaa keskustelua, Näillä eväillä joita sinulla on esittää omista toimistasi - olet vain tyhjä ääni turhalla palstalla.


      • Anonyymi00109
        toppolino kirjoitti:

        Valitettavasti olen hyödyllisempi suomelle, kuin Suomi minulle. Vastuut on kannettu ja kannetaan, mutta kun maan arvot on tuhottu. Ei ole syytä sen enempää siihen panostaa. Ne hoitakoot joiden "arvoilla" mennään. Se ei kiinosta tykkäätkö vai oletko tykkäämättä "arvoistani", ja tekemisistäni. Kun sinulla on osoitusta omista arvoistasi ja tekemisistäsi - hyösyllisyydestäsi, voimme jatkaa keskustelua, Näillä eväillä joita sinulla on esittää omista toimistasi - olet vain tyhjä ääni turhalla palstalla.

        Sinä olet hyödyllinen lähinnä mt. osaston hoitajille heidän työpaikkojensa vuoksi.


      • Anonyymi00130
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Kukas tätä isänmaata puolustaisi, jos koko maa olisi kaltaisiasi täynnä? Tässä nähdään persun trumpilaisuus. Ei mitään kunnioitusta aseveljiämme kohtaan. Te sivaripellet olisitte ensimmäisiä venepakolaisia juoksemassa karkuun, kun tosipaikka tulisi kysymykseen.

        Puolustaisinn Suomea, mutta Naton eteen en tekisi mitään.


      • Anonyymi00161
        toppolino kirjoitti:

        Mitä Putin kuuluu tähän ? Minä en ole Putinista puhunut, en hänen arvoistaan. Vain omistani. Miksi sinua vaivaa tuollainen sairas Venärä- ja Putin raivo. Kyse on meistä ja meidän, Suomen ja suomalaisten tekemisestä. Ei minua kiinnosta mitä Putin arvostaa ja puolustaa.

        Mitä Putin kuuluu tähän? No jatkojalostetaanpa edellistä kysymystä. Mistä suunnasta tulee suurin uhka isänmaallemme Suomelle? Venäjältä, Brysselistä vaiko maamme sisältä käsin?

        Se että sinä sanot, ettei sinua muka kiinnostaisi, mitä Putin arvostaa ja puolustaa, ovat ilmiselvää Venäjän aiheuttaman uhan vähättelyä, koska jokainen sotilasvalan vannonut kyllä tietää, ettei vihollisia pidä mennä ikinä aliarvioimaan.

        Yllätykö, jos väitän, että jaat Putinin kanssa yhteisen äärikonservatiivisen arvomaailman? Minä väitän, että et ylläty vaikka kirjoittelisitkin sitten mitä tahansa vastauksenasi.


      • Anonyymi00161 kirjoitti:

        Mitä Putin kuuluu tähän? No jatkojalostetaanpa edellistä kysymystä. Mistä suunnasta tulee suurin uhka isänmaallemme Suomelle? Venäjältä, Brysselistä vaiko maamme sisältä käsin?

        Se että sinä sanot, ettei sinua muka kiinnostaisi, mitä Putin arvostaa ja puolustaa, ovat ilmiselvää Venäjän aiheuttaman uhan vähättelyä, koska jokainen sotilasvalan vannonut kyllä tietää, ettei vihollisia pidä mennä ikinä aliarvioimaan.

        Yllätykö, jos väitän, että jaat Putinin kanssa yhteisen äärikonservatiivisen arvomaailman? Minä väitän, että et ylläty vaikka kirjoittelisitkin sitten mitä tahansa vastauksenasi.

        Olet sinä raukka omituinen höpöttelijä - oikeastaan mielisairas joka kehittelee outoja satujaan . . . . mutta siitä vaan, et sinä tuon naurettavammaksi itseäsi enää saa.


      • Anonyymi00204
        toppolino kirjoitti:

        Olet sinä raukka omituinen höpöttelijä - oikeastaan mielisairas joka kehittelee outoja satujaan . . . . mutta siitä vaan, et sinä tuon naurettavammaksi itseäsi enää saa.

        Nyt taisi sivaripersua osua todella arkaan paikkaan. Ja kuten tyypillistä, persu flippasi kysymyksen. Sen sijaan teilasi itseään viisaamman.


      • Anonyymi00204 kirjoitti:

        Nyt taisi sivaripersua osua todella arkaan paikkaan. Ja kuten tyypillistä, persu flippasi kysymyksen. Sen sijaan teilasi itseään viisaamman.

        On tämä palsta, varsinainen persuraivoisten sekoilupaikka - ei jumalauta mikään äly sovi väliin, vaan raukka hakkaa polveensa minkä ehtii. Mutta tuntee itsensä varmasti fiksuksi. Ihan ilman aivoja.


    • Anonyymi00058

      Persut ei vähä-älyisinä läpäisseet kutsuntoja. Hullun paperit käteen ja eläkkeelle.

      • Anonyymi00059

        Jos kaikki persut ovat kuten juna-ammuskelulla fantasioinut Purra, niin mitään jäätelötuuttia vaarallisempaa "kättä pidempää" ei pidä koskaan luovuttaa persun käsiin.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Jos kaikki persut ovat kuten juna-ammuskelulla fantasioinut Purra, niin mitään jäätelötuuttia vaarallisempaa "kättä pidempää" ei pidä koskaan luovuttaa persun käsiin.

        Kuten yleensäkään - et tajunnut tuotakaan fikstiota, sen merkitystä.


      • Anonyymi00125

        Oletko tutkinut asian? Taidat itse olla se vähä-älyinen? Mikäs onkaan Sinun ÄO:si?
        Onko tutkittu??


    • Anonyymi00061

      Olen suorittanut asevelvollisuuden ja
      saan kyllä sosialistin pois päiviltä.
      Etten sanoisi kepeästi.
      Sdp- inhottaa.

      • Anonyymi00069

        Metsässä juokseminen ja siellä nallipyssyn paukuttelu ei ole asevelvollisuutta. Mutta kuinkapa persu sitä tietäisi.


      • Anonyymi00086

        Tuo ei kuulosta kovinkaan isänmaalliselta toiminnalta. Ei suomalaisen pidä toista suomalaista vastaan nousta, eri mieltä saa olla. Minusta tuntuu, ettet sinä kyllä Suomen puolella ole, kun tuollaisia puhelet.


    • Anonyymi00064

      Persuissa on huomattava osa sivareita ja hannuja.

      • Anonyymi00079

        Kuinka "huomattava osa"?
        Onko prosenttilukuja olemassa?


      • Anonyymi00126

        Käytätkö peukkua? Taidat käyttää.


    • Anonyymi00066

      ei me viittitty menä ku sielä pitää herötä aikasi ja olla ulkonakin sielä armeijjasa

      • Anonyymi00112

        Ap taas keksii juttuja. Onko tehty ja koska on tehty tutkimusta armeijan suorittaneuden puoluekannoista?
        Tällaiset päättömät heitot ei hyödytä mitään. Ei edes ap:tä.


      • Anonyymi00162
        Anonyymi00112 kirjoitti:

        Ap taas keksii juttuja. Onko tehty ja koska on tehty tutkimusta armeijan suorittaneuden puoluekannoista?
        Tällaiset päättömät heitot ei hyödytä mitään. Ei edes ap:tä.

        Älähän johda asiaa harhapoluillesi. Nyt puhuttiin sivaripersujen suuresta määrästä.


    • Anonyymi00067

      "Miksi suuri osa isänmaallisiksi itseään kutsuvista persuista ei ole suorittanut asevelvollisuutta?"

      SILTI KUITENKIN 50% useampi, kuin vaikkapa äärivihervassudemuista!!!!!

      • Anonyymi00072

        Ei muuten ole persujen nimilistaa läpikäymällä selviää, että järkiään ovat Suomen Sisun sivareita.


    • Pers. neurtraloitava jotenkin, sivistysvaltion🇫🇮tapaan.☠️👎

    • Anonyymi00085

      Westerholm on ainoita joka on käynyt armeijan. Upseerismies.

      • Anonyymi00087

        Eihän tuo ole käynyt edes reserviupseerikoulutusta. Vaatimattomat ovat hänen saavutuksensa.


      • Anonyymi00093

        Joakim Vigelius on suorittanut armeijan. On jääkäri.


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00087 kirjoitti:

        Eihän tuo ole käynyt edes reserviupseerikoulutusta. Vaatimattomat ovat hänen saavutuksensa.

        Taitaa olla armeijan kadetti ja reservin luutnantti ?


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Taitaa olla armeijan kadetti ja reservin luutnantti ?

        eli isompi herra kuin vänrikki Nappula.


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Taitaa olla armeijan kadetti ja reservin luutnantti ?

        Siis Westerholm on luutnantti


    • Anonyymi00097

      Siis onko tuo herra Westerholm ainoa PERSU joka on suorittanut armeijapalveluksensa ?

      • Anonyymi00098

        Nyt voitte ilmoittaa myös rouvat


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00098 kirjoitti:

        Nyt voitte ilmoittaa myös rouvat

        Eikö edes kukaan persujen naisedustaja ole suorittanut asevelvollisuutta ?

        nyt menee heikosti


      • Anonyymi00100

        Joakim Vigelius on jääkäri.


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Eikö edes kukaan persujen naisedustaja ole suorittanut asevelvollisuutta ?

        nyt menee heikosti

        Kike on suorittanut Junnu Vainion "seisoohan sullakin" tutkinnon


      • Anonyymi00102

        Westerholm on tosiaan ammattiupseeri, mutta hän on joutunut hillotolppaeliitin epäsuosioon, eikä pääse ehdokkaaksi.


      • Anonyymi00103
        Anonyymi00102 kirjoitti:

        Westerholm on tosiaan ammattiupseeri, mutta hän on joutunut hillotolppaeliitin epäsuosioon, eikä pääse ehdokkaaksi.

        Okei, uskotaan.
        Onko siinä siis kaikki ?


      • Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

        Okei, uskotaan.
        Onko siinä siis kaikki ?

        Taitaa vaan olla hassun hauskaa olla marssivinaan kulkueessa ja piestä vastaantulevia pikkutyttöjä ?


      • Anonyymi00182
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Eikö edes kukaan persujen naisedustaja ole suorittanut asevelvollisuutta ?

        nyt menee heikosti

        Ei edes Simula vaikka muuten kantaa rynkkykorua, poseeraa aseiden kanssa ja on niin ”poikatyttö”!


      • Anonyymi00188
        Anonyymi00182 kirjoitti:

        Ei edes Simula vaikka muuten kantaa rynkkykorua, poseeraa aseiden kanssa ja on niin ”poikatyttö”!

        Pappilan hätävara.


    • Anonyymi00105

      Muistelen jotain kirjoitusta jossa nykyinen eduskunnan puhemies harmitteli, että olisi voinut jopa suorittaa myöhemmin asevelvollisuuden, nyt noin vanhaa ukkoo ei päästetä asekaapille. Eikä Presidentiksi. Pekkapojan presidenttihaaveet on 3 kertaa karahtaneet siihen ja siihen toiseen.

      • Anonyymi00106

        Molemmat ovat menneen kauden miehiä. nuoruus katos.


      • Anonyymi00186
        Anonyymi00106 kirjoitti:

        Molemmat ovat menneen kauden miehiä. nuoruus katos.

        Muistatteko minkälainen Halla-aho oli voimiensa päivinä 2017. Nyt aivan saman kaltainen kuin suuri idolinsa viime hetkinä valtakunnan komentobunkkerissa!


    • Anonyymi00107

      Hameskankahia tuallaasille poijille.

      • Anonyymi00111

        Demareille ei kannata asetta antaa, tulee olkapääkän reikä?


    • Anonyymi00110

      Sdp, made in Venäjä 1918.

      • Anonyymi00163

        Missä persu, siellä kolossaalinen valhe.

        SDP, perustettu autonomisen Suomen Turussa vuonna 1899. Sen sijaan SKP on perustettu Neuvosto-Venäjällä vuonna 1918.

        Olisit reppana lukenut koulussa historiaa lintsaamisesi sijasta.


    • Anonyymi00113

      Onkos armeijan käyneiden puoluekannat tutkittu virallisesti?

    • Anonyymi00118

      Esim. Halla-ahon kohdalla asia on luonnollista. Meillä kehitysvammaiset eivät käy armeijaa.

      • Anonyymi00151

        Kehitysvammaisille on järjestetty aiemmin armeijan taholta armeijaleiri. Saivat maastopuvut, telttamajoituksen ja muonat ihan kuin asevelvollisetkin. Pitivät kovasti leirillä olosta. Ovat kunnon kansalaisia.


    • Anonyymi00131

      Koska persu pettää aina.

      • Anonyymi00144

        Turha hokea pettäviä persuja kerran toisensa jälkeen.


      • Anonyymi00178
        Anonyymi00144 kirjoitti:

        Turha hokea pettäviä persuja kerran toisensa jälkeen.

        Milloin totuuden kertomisesta on tullut muka pahe?


    • Anonyymi00132

      Demari saa aina nokkaan tavalla tai toisella, se on tyhmän osa.

      • Anonyymi00176

        Persu ihailee Breivikiä yhä. Selvästikin.


    • Anonyymi00137

      Presidenttiehdokkaansakin oli kansalaisvelvollisuudestaan luistellut sivariluikuri, ja ilkesi vielä yrittää Suomen armeijan ylipäälliköksi 🤣Persu pettää tosiaankin aina.

    • Anonyymi00138

      oisin menyt armeijjaan ku sielä on paljo alastomii miähii suihkusa muta ku ei pästetty

      • Anonyymi00145

        Nyt kyllä vedit tämän palstan pohjat.


      • Anonyymi00146
        Anonyymi00145 kirjoitti:

        Nyt kyllä vedit tämän palstan pohjat.

        Mutta tumman mies on v etäissyt T ynkkystä.


    • Anonyymi00147

      eikös pitäisi olla aina paremman puolella ? samankaltaisten puolella on kaikki , kun olosuhteita hieman kiristetään

    • Anonyymi00148

      Latvakakkosia. Näkeehän sen jo kaukaa.

      • Anonyymi00150

        immoslaisia reikäpäitä
        Aina kun persut hävisi aluevaaleissa ne vain naureskeli


    • Anonyymi00152

      mars kantamaan matujen laukkuja 🤔 eipä kiinnosta tällaisen paskapuljun riveissä kuolla

      • Anonyymi00156

        Siinä rehti persu.


      • Anonyymi00166

    • Anonyymi00164

      Miten olis isänmaata kynsien-alla.pitä puolustettavaa siinä olisi.
      Suomalaista valtaapitää ei ole jota tarvitsis puolustaa/kieroja kaikki.
      Onneksi ovat kokoontuneet KETOIHIN asumaan kimppakivaa pitämään.
      Suomi ei tarvitse puolustusta/tämän tiedostaa kyllä VIHULAINENKIN.
      Näitä Persuja on kumminkin todella vähän,vastuu on siiretty SDP ja Kokoomus
      laisille valopäille. Näitä kun oikein sikiöö KETOISSA.

      • Anonyymi00168

        Kuka tai ketkä ovat siirtäneet ja nimenomaan Kokoomukselle ja SDP:lle? Älähän kirjoittele täyttä tuubaa. Persuilla on sivareita ihan ylintä puoluejohtoa myöten.


    • Anonyymi00169

      En menny armeijjaan ku sielä eisaa mustaa melaa

      • Anonyymi00190

        Ei mennyt Sebukaan. Sen sijaan meni vihollisen propagandaleirille Venäjällä ja hankki itselleen "mustaa makiaa" Venäjä-mielisestä Mosambikista.


    • Anonyymi00170

      Miksi suuri osa isänmaallisiksi itseään kutsuvista persuista ei ole suorittanut asevelvollisuutta?

      Tuon "isänmaallisiksi" termin takiahan et kysymystäsi äärivihervassuille voisi edes esittää, kun sillä tarkoitetaan tässä SUOMEA!!

      Laitatko linkin tuohon tilastoosi, mistä selviää, ettei suurin osa olisi suorittanut asevelvollisuutta. Muutoinhan joku voisi vaikka LUULLA Sinun TAAS valehtelevan. Kiitos

      • Anonyymi00175

        Kuka puhui suurimmasta osasta? Puhuttiin suuresta osasta. Vaikeuksia luetun ymmärtämisessäsi?


    • Anonyymi00185

      Jos ne on hippelmanneja tai latva b vaivaa.

      • Anonyymi00189

        Eipä tarvitse ihmetellä muutoinkaan Suomen nykytilaa, jos hallituksessa istuu latvakakkosia.


    • Anonyymi00194

      Persuille huulipunaa niin voivat miellyttää eksoottisia puolisoitaan

      • Anonyymi00195

        Liukkaria myös.


    • Anonyymi00196

      mä olin kustunoissa ja sielä yksi napiherra, joku vesterhalm tai joku sellanen alko kyseleen mun osaamisesta ja harastuksesta sanoin sile että tykään kovasti muljatella anustapila perseesä ja tää napiherra alko kovasti kiinostuun ja kysy tulisnko antaan sivuhuaneeseen näytön siitö osaamisesta mut sit sihen tuli joku tonen napiherra ja sano sile ekalle että lähe nyt vetän ja äkiä enkä pääsykkään armeijjaan

    • Anonyymi00197

      Jussi Halla-ahon ollessa perussuomalaisten puheenjohtaja minua ihmetytti aina se, kuinka perussuomalaiset ihailivat ja tukivat suurta mestariaan, vaikka hän oli käynyt siviilipalveluksen armeijan sijaan.

    • Anonyymi00198

      minä ilmottaudion reipaasti kutsunasa haluten varasamieäheksi se luutlantti katso vähän pitän jakysy että pysykö sulla edes vasara käressä jaminä vastassin että se on opetettu jo halla jugend leirisä toissa kesänä sitte se luutlanti anto mulle vasaran käteen muta eihän se pysynyködess' kun oli unohtanu kuivata kädet anutapin jäljjiltä eikä se päästnäyt mua intiin

    • Anonyymi00199

      Joopa joo, joillekin isänmaallisille armeijan käyminen eli asevelvollisuus ei käy, paljon mieluisampaa on politiikan hiekkalaatikolla leikkiminen ja naamiomarssit itsenäisyyspäivänä, sekään perkele ei onnistu kun ei ole tahdissa koskaan tarvinnut kävellä ! Mutta voihan sitä aina vaikka naisia potkia !!

    • Anonyymi00202

      Näistä tulee mieleen historiallinen persujenkin ihannoima hahmo Heinrich Himmler jolla oli vaikka minkälaista SS-mitalia ja killuketta mutta ei yhtäkään taistelu- tai sotamitalia :D

      • Anonyymi00205

        Yritti leikkiä pienen ajan ntamakomentajaa, ja sekin meni täysin perseelleen (perseelleen, mikä ihana sana ajattelee persu). Sama koski muuten Göringiä. Oli ihan kelpo taistelulentäjä, eikä sitten sen enempää. Häneltä, kuten Himleriltä ja etenkin Hitleriltä, puuttui kokonaan se ymmärrys strategiasta jonka kenraalit osasivat, mutta "suuret" johtajat olivat tietävinään paremmin.


      • Anonyymi00206
        Anonyymi00205 kirjoitti:

        Yritti leikkiä pienen ajan ntamakomentajaa, ja sekin meni täysin perseelleen (perseelleen, mikä ihana sana ajattelee persu). Sama koski muuten Göringiä. Oli ihan kelpo taistelulentäjä, eikä sitten sen enempää. Häneltä, kuten Himleriltä ja etenkin Hitleriltä, puuttui kokonaan se ymmärrys strategiasta jonka kenraalit osasivat, mutta "suuret" johtajat olivat tietävinään paremmin.

        Aika melkomoisia sekopäitä ne kumpikin kuvitteli että he voisivat neuvotella jostakin sodan päätyttyä mahtoi heitä pidättäneilleä olla naurussa pitelemistä ;D


      • Anonyymi00210
        Anonyymi00206 kirjoitti:

        Aika melkomoisia sekopäitä ne kumpikin kuvitteli että he voisivat neuvotella jostakin sodan päätyttyä mahtoi heitä pidättäneilleä olla naurussa pitelemistä ;D

        Hitler ja Himler pistivät itsensä saman tien päiviltä kun huomasivat mistä kana kusee. Göring vasta vähän ennen kuin olisi joutunut kaulakiikkuun.


    • Anonyymi00208

      Oletko tehnyt oikein virallisen tutkimuksen PS-kannattajista, kuka on käynyt armeijan ja kuka ei? Jos et ole sitä tehnyt, älä viitsi täällä ihan omasta päästä keksittyjä suoranaisia valheita kirjoittaa.

      • Anonyymi00211

        Meni pahasti persun ihon alle. Millä keinolla vältit itse asepalveluksen, vai jääväsivätkö kun kerroit olevasi persu ?


      • Anonyymi00213
        Anonyymi00211 kirjoitti:

        Meni pahasti persun ihon alle. Millä keinolla vältit itse asepalveluksen, vai jääväsivätkö kun kerroit olevasi persu ?

        Yritti kiivetä tupakaverin "selkään" himoissaan...


    • Anonyymi00209

      Tunnerusti vihreät ja kommarit ovat aseista kieltäytyjiä.

    • Anonyymi00212

      Jopa Vihreissä on enemmän armeijan käyneitä miehiä.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe