Milloin lusmuilevia käpykaartilaisia on alettu pitämään isänmaallisina?
Miksi suuri osa isänmaallisiksi itseään kutsuvista persuista ei ole suorittanut asevelvollisuutta?
207
1086
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja sitten, millaista onkaan mamukundien halukkuus puolustaa Suomea? Aika heikkoa?
- Anonyymi00003
Ap kirjoitti persuista, ei maahanmuuttajista. Pysy adiassa.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ap kirjoitti persuista, ei maahanmuuttajista. Pysy adiassa.
adiassa 😹👍
- Anonyymi00133
Naurattaa tämä persujen ainainen mamumamumamumamu.... Miksi moni persu ei ole käynyt armeijaa kysyttiin!
- Anonyymi00139
Tynkkysen Alan sai kansalaisuuden ilman asepalvelusvelvoitetta.
- Anonyymi00200
Demokrates kirjoitti:
adiassa 😹👍
Vastaus aloittajan kysymykseen; Suomessa on asepalvelukseen hyväksyttäville olemassa tietyt kriteerit.
Meidän saapumiserästä 1/-72 muutama lähti kotiin lyhyen kokeilun jälkeen. Nykyisin kriteerit ovat kuulemma vielä tiukemmat. - Anonyymi00203
Anonyymi00133 kirjoitti:
Naurattaa tämä persujen ainainen mamumamumamumamu.... Miksi moni persu ei ole käynyt armeijaa kysyttiin!
Vihreä Pekka Haavisto ei ole käynyt armeijaa. Valtamedia ja erityisesti todennäköisesti kokoomuslainen toimittaja Lauri Nurmi yrittivät saada hänestä Suomen tasavallan presidentin. Todennäköisesti edelleen haluavat.
- Anonyymi00002
On se punapää aloittajalla varmasti vaikeeta jos putin setä ei lähetä hälle riittävästi saapikkaita nuoltavaksi.
- Anonyymi00005
Ottamatta nyt huomioon ala-arvoista tekstiäsi aloittajan suhteeen, niin vaikuttaa siltä, että olet itse juuri yksi näistä itseään isänmaallisiksi väittävistä vastuunvälttelijöistä. Minä olen suorittanut asepalveluksen ja on suorastaan törkeää suunsoittamista väittää suomalaista isänmaallista reserviläistä Putinin saappaiden nuolijaksi. Tuollainen suunsoittaja joutaa miinanpolkijaksi, jos ryssien kanssa aletaan ottamaan mittaa toisistaan. Ei mene ensimmäisenä taistelutaitoinen ja taistelutahtoinen vaan lusmuileva suunsoittaja, joka ei kanna vastuutaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ottamatta nyt huomioon ala-arvoista tekstiäsi aloittajan suhteeen, niin vaikuttaa siltä, että olet itse juuri yksi näistä itseään isänmaallisiksi väittävistä vastuunvälttelijöistä. Minä olen suorittanut asepalveluksen ja on suorastaan törkeää suunsoittamista väittää suomalaista isänmaallista reserviläistä Putinin saappaiden nuolijaksi. Tuollainen suunsoittaja joutaa miinanpolkijaksi, jos ryssien kanssa aletaan ottamaan mittaa toisistaan. Ei mene ensimmäisenä taistelutaitoinen ja taistelutahtoinen vaan lusmuileva suunsoittaja, joka ei kanna vastuutaan.
Sä oot jotain käynyt heh ihanko kävit pottuja kuorimassa martta kerhossa putinin saappaan nuolija.
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sä oot jotain käynyt heh ihanko kävit pottuja kuorimassa martta kerhossa putinin saappaan nuolija.
Puhu vain itsestäsi, sivaripersu.
- Anonyymi00057
Anonyymi00015 kirjoitti:
Puhu vain itsestäsi, sivaripersu.
Sellanen on persu kuin johtajansa mikäs halla lahon sotilasarvo? Entäs keskikalja vai mikäs se olikaa?
- Anonyymi00071
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sä oot jotain käynyt heh ihanko kävit pottuja kuorimassa martta kerhossa putinin saappaan nuolija.
Sä oot jotain käynyt ja lässyn, lässyn.
Säälittävä tapaus olet, ei muuta. - Anonyymi00088
Anonyymi00015 kirjoitti:
Puhu vain itsestäsi, sivaripersu.
Persuissa on paljon sivareita ja myös paljon armeijaan kelpaamattomia.
- Anonyymi00114
Anonyymi00015 kirjoitti:
Puhu vain itsestäsi, sivaripersu.
Täällä perussuomalaisten palstalla viihtyvät Ap Se-Se Seko ja hänen mielikuvituskaverinsa ja muutama normaalijärkinen.
- Anonyymi00122
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ottamatta nyt huomioon ala-arvoista tekstiäsi aloittajan suhteeen, niin vaikuttaa siltä, että olet itse juuri yksi näistä itseään isänmaallisiksi väittävistä vastuunvälttelijöistä. Minä olen suorittanut asepalveluksen ja on suorastaan törkeää suunsoittamista väittää suomalaista isänmaallista reserviläistä Putinin saappaiden nuolijaksi. Tuollainen suunsoittaja joutaa miinanpolkijaksi, jos ryssien kanssa aletaan ottamaan mittaa toisistaan. Ei mene ensimmäisenä taistelutaitoinen ja taistelutahtoinen vaan lusmuileva suunsoittaja, joka ei kanna vastuutaan.
Näillä sivuilla eräs sivari on natokiimassa jo vuosikymmeniä esittänyt sankaria. Tyyppi on patologinen valehtelija ja se esittäytyy Moloch Horridukseksi.
- Anonyymi00135
Mamumamumamumamu.... Miksi niin usea persu ei ole käynyt sitä armeijaa?? Persu pettää aina??
- Anonyymi00140
Anonyymi00135 kirjoitti:
Mamumamumamumamu.... Miksi niin usea persu ei ole käynyt sitä armeijaa?? Persu pettää aina??
Miksei vaihdeta aihetta?
Marsu pettua syö olis hyvä. - Anonyymi00165
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ottamatta nyt huomioon ala-arvoista tekstiäsi aloittajan suhteeen, niin vaikuttaa siltä, että olet itse juuri yksi näistä itseään isänmaallisiksi väittävistä vastuunvälttelijöistä. Minä olen suorittanut asepalveluksen ja on suorastaan törkeää suunsoittamista väittää suomalaista isänmaallista reserviläistä Putinin saappaiden nuolijaksi. Tuollainen suunsoittaja joutaa miinanpolkijaksi, jos ryssien kanssa aletaan ottamaan mittaa toisistaan. Ei mene ensimmäisenä taistelutaitoinen ja taistelutahtoinen vaan lusmuileva suunsoittaja, joka ei kanna vastuutaan.
Onkohan persulla edes aselupia? Niilläkun on kaikenlaisia rikoksia taustoissaan
- Anonyymi00171
Anonyymi00088 kirjoitti:
Persuissa on paljon sivareita ja myös paljon armeijaan kelpaamattomia.
"Persuissa on paljon sivareita ja myös paljon armeijaan kelpaamattomia."
Laittaisitko linkin tuohon tutkimukseen, johon väitteesi perustuu, kiitos! Muutoinhan tuokin juttusi luokitellaan TAAS VALHEEKSI!!! - Anonyymi00172
Anonyymi00135 kirjoitti:
Mamumamumamumamu.... Miksi niin usea persu ei ole käynyt sitä armeijaa?? Persu pettää aina??
"Miksi niin usea persu ei ole käynyt sitä armeijaa??"
Miksi Sinä et laita sitä linkkiä!? MIKSI PETÄT JA VALEHTELET TAAS!!?? - Anonyymi00180
Anonyymi00171 kirjoitti:
"Persuissa on paljon sivareita ja myös paljon armeijaan kelpaamattomia."
Laittaisitko linkin tuohon tutkimukseen, johon väitteesi perustuu, kiitos! Muutoinhan tuokin juttusi luokitellaan TAAS VALHEEKSI!!!Katselepas puolueesi käpykaartia. Valehtelevatkos silmäsi?
- Anonyymi00181
Anonyymi00172 kirjoitti:
"Miksi niin usea persu ei ole käynyt sitä armeijaa??"
Miksi Sinä et laita sitä linkkiä!? MIKSI PETÄT JA VALEHTELET TAAS!!??Miksi persu sortui huutamaan? Ikävä tosiasia?
- Anonyymi00007
Jos on fyysisesti ja henkisesti terve, ei ole syytä alkaa sivariksi.
Mielipiteenäni ilmoitan, etten arvosta sivareiden valintaa.
Mahtaako heistä kriisin aikana olla apua? Oudoksun myös, että käyttävät leijona-tunnuksia.- Anonyymi00052
Persut on sitä miltä näyttääkin - pelkkiä feikkejä ja vääriä rahoja
- Anonyymi00073
Anonyymi00052 kirjoitti:
Persut on sitä miltä näyttääkin - pelkkiä feikkejä ja vääriä rahoja
Persut ja persut ja persut...
Mitäs muuta sinne ap:n läävään kuuluu? - Anonyymi00115
Anonyymi00052 kirjoitti:
Persut on sitä miltä näyttääkin - pelkkiä feikkejä ja vääriä rahoja
Ap kuvaa nyt itseään. Ap on feikki.
- Anonyymi00153
Anonyymi00115 kirjoitti:
Ap kuvaa nyt itseään. Ap on feikki.
Sivaripersu on täysin feikki isänmaalliseksi. Suu käy, ei mikään muu. Ei ole isänmaamme puolustajaksi. Asevelvollisuuden suorittaneet kyllä tietävät, että uhka tulee idästä. Sivaripersu toitottaa trumpismiaan ja väittää suurimman uhan tulevan maan sisältä käsin. Täten sivaripersu väheksyy Venäjän tuottamaa uhkaa. Sivaripersu on siis unelmasuomalainen Kremlille.
- Anonyymi00008
Huoltohommia ehkä kykenevät tekemään.
Ja kaakattamaan, juoruilemaan kuin akat.- Anonyymi00022
Sodassa ei edes takarintamien huoltohommiin huolita näitä sivareita.
Sodassa sivarit siivoavat sairaaloita ja tekevät muita toisarvoisia tehtäviä joita melooneita lippalakittelevat persut nimittävät nykyään paskaduuneiksi. - Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sodassa ei edes takarintamien huoltohommiin huolita näitä sivareita.
Sodassa sivarit siivoavat sairaaloita ja tekevät muita toisarvoisia tehtäviä joita melooneita lippalakittelevat persut nimittävät nykyään paskaduuneiksi.Mummojen ja pappojen pyllynpesijöinä.
- Anonyymi00053
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sodassa ei edes takarintamien huoltohommiin huolita näitä sivareita.
Sodassa sivarit siivoavat sairaaloita ja tekevät muita toisarvoisia tehtäviä joita melooneita lippalakittelevat persut nimittävät nykyään paskaduuneiksi.Eihän niille voi edes antaa konetuliaseita käsiiin
- Anonyymi00074
Huolotohommia ehkä kykenevät....
Säälittävän surkeaa länkytystä eli kontakti normaaliin elämään on aika kehno. Anonyymi00053 kirjoitti:
Eihän niille voi edes antaa konetuliaseita käsiiin
Ne ampuu sitte ne neekkkerit minkä hyö näkkööp.🐵🐵🐵☠️☠️☠️
- Anonyymi00083
Kaikki huoltokompanjan RUK:ssa käyneitä.
- Anonyymi00089
Anonyymi00053 kirjoitti:
Eihän niille voi edes antaa konetuliaseita käsiiin
Pistoolikin on ollut Eduskunnan persulle liian raskas povitaskussa.
- Anonyymi00116
Ap kaakattaa täällä Suomi24:ssä päivä- ja yökaudet, kun muuta elämää ei oikein ole.
- Anonyymi00141
30% saa nykyään vapautuksen aseellisesta palveluksesta Suomessa.
- Anonyymi00173
Anonyymi00141 kirjoitti:
30% saa nykyään vapautuksen aseellisesta palveluksesta Suomessa.
"30% saa nykyään vapautuksen aseellisesta palveluksesta Suomessa."
Ja noista 99% äärivihervassudemuja, kertoo tilastot!!!!!! - Anonyymi00183
Anonyymi00116 kirjoitti:
Ap kaakattaa täällä Suomi24:ssä päivä- ja yökaudet, kun muuta elämää ei oikein ole.
Onko persulla hätä päällä, kun piti kommentoida aiheen ulkopuolelle? Hämäilyn taktiikkaa?
- Anonyymi00184
Anonyymi00173 kirjoitti:
"30% saa nykyään vapautuksen aseellisesta palveluksesta Suomessa."
Ja noista 99% äärivihervassudemuja, kertoo tilastot!!!!!!No esitäpäs nuo tilastosi. Taitaa käydä kuten ennenkin kohdallasi, että nuo tilastosi jäävät näkemättä.
- Anonyymi00009
Sivareita löytyykin vassareista pilvinpimein. Vassareitten olematon maanpuolustus tahto vain 70%kun porvareilla 90%j myös vihreillä.
- Anonyymi00011
Ja mistähän nämä lukusi olet tempaissut? Omasta mielikuvituksestasi?
- Anonyymi00062
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja mistähän nämä lukusi olet tempaissut? Omasta mielikuvituksestasi?
Joo tais olla vasemmistoliitto esim joka tuomitsi putinin ugraina hyökkäyksenkin
- Anonyymi00081
Anonyymi00062 kirjoitti:
Joo tais olla vasemmistoliitto esim joka tuomitsi putinin ugraina hyökkäyksenkin
Tuo on tosi nopeiten tuomitsi vasemmisto
- Anonyymi00084
siis vassasrit käyvät siviilipalveluksen ja persut vapautetaan palveluksesta?
kumpi nyt sitten on isänmaallisempaa?
- Anonyymi00012
Ketjussa havaittavissa sivaripersujen nillitystä.
- Anonyymi00016
Sinulla on oudot harrastukset. Hyh hyh...
- Anonyymi00075
Ketjussa on havaittavissa Ap Seko-Seko-Sekon sekoilua.
- Anonyymi00117
Ap se nillittää, minkä ehtii.
- Anonyymi00155
Anonyymi00075 kirjoitti:
Ketjussa on havaittavissa Ap Seko-Seko-Sekon sekoilua.
Herkkä aihe persuille, kun pitää toisia kirjoittajia mollata, kun ei asiapuolella pärjää?
- Anonyymi00014
Ois pitän lähteä kotoa äitin helmoista pois jo kahdeksantoista vuotiaana kysymyksenä kuinka syntyy alkoholisteja
- Anonyymi00076
Hah hah. Kuka puhuu?
- Anonyymi00142
Anonyymi00076 kirjoitti:
Hah hah. Kuka puhuu?
Ap taitaa puhua?
- Anonyymi00174
"Ois pitän lähteä kotoa äitin helmoista pois jo kahdeksantoista vuotiaana kysymyksenä kuinka syntyy alkoholisteja."
Älä ole huolissasi, olet ihan normaali äärivihervassudemari... sitten kun 60 tulee täyteen alat olla kypsä kulkemaan omin jaloin...... - Anonyymi00187
Anonyymi00174 kirjoitti:
"Ois pitän lähteä kotoa äitin helmoista pois jo kahdeksantoista vuotiaana kysymyksenä kuinka syntyy alkoholisteja."
Älä ole huolissasi, olet ihan normaali äärivihervassudemari... sitten kun 60 tulee täyteen alat olla kypsä kulkemaan omin jaloin......Persu on jo käytännössä pystyyn lahonnut puu 60 ikävuoteen menneessä, jos ylipäätään selviää niin pitkälle (ainakaan maksan poksahtamatta).
- Anonyymi00017
Demari putin rolli itkee taas kun ei pääse putinin syliin kehräämään ja haukkuu kaikkia natseiksi..siellä jo sakoon urpojen rosvot ovatkin hankkimassa uusia ohjeita miten saadaan jäseniltä , valtiolta ja köyhiltä enemmän rahaa varastettua.
- Anonyymi00019
Räkimisestä päätellen aloitus napsahti suorraan sivaripersua herkimpään kohtaan. Valhepaska lentää Junttilan tuvasta....
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Räkimisestä päätellen aloitus napsahti suorraan sivaripersua herkimpään kohtaan. Valhepaska lentää Junttilan tuvasta....
Tiesitkö demari putin rölli miten venäjänmielinen oletkaan. Reppana vastustaa ankarasti ukrainan tukemista , natoo ja rajalakia. Kyllä putin myhäilee tuollaiselle venäjän palvojalle.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tiesitkö demari putin rölli miten venäjänmielinen oletkaan. Reppana vastustaa ankarasti ukrainan tukemista , natoo ja rajalakia. Kyllä putin myhäilee tuollaiselle venäjän palvojalle.
Pidähän soukempaa suuta sivaripersu! Minä olen aito isänmaallinen suomalainen ja sinä et!
- Anonyymi00063
Anonyymi00019 kirjoitti:
Räkimisestä päätellen aloitus napsahti suorraan sivaripersua herkimpään kohtaan. Valhepaska lentää Junttilan tuvasta....
Junttilan tuvassa ei ole asunut eikä asu yhtään persua!
- Anonyymi00080
Anonyymi00063 kirjoitti:
Junttilan tuvassa ei ole asunut eikä asu yhtään persua!
Missäs muualla impivaaralaiset persut sitten muka asuvat? Datsoilla?
- Anonyymi00082
Anonyymi00080 kirjoitti:
Missäs muualla impivaaralaiset persut sitten muka asuvat? Datsoilla?
Vuokralla kunnan ja kaupugin osakkeissa ja sossu maksaa persun viokrat. On ne niin porvaria ööli maistuu tupakki palaa mutta työt ei kiinnosta
- Anonyymi00091
Anonyymi00063 kirjoitti:
Junttilan tuvassa ei ole asunut eikä asu yhtään persua!
Niin persu Ano Turtiainen tosiaan lähti venäjälle Putinin helmoihin ja nykyään puhuu paskaa Suomesta.
- Anonyymi00018
Mestarin asevelvollisuusaikana homoja ei otettu armeijaan mutta nykyisin jopa naiset suorittavat intin .
Miksi siis persujen hillotolpan garniture `a la cre`me koostuu sivareista?- Anonyymi00020
Punikki ei tiedä sen vertaa että demarit on johtava pride puolue.
- Anonyymi00021
Vaaliteltoilla kannattaa muuten kysyä näiltä, että miksikäs he ovat jättäneet asepalveluksen väliin ja kysyä samalla, että eikö sellainen ole varsin epäisänmaallinen valinta.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Punikki ei tiedä sen vertaa että demarit on johtava pride puolue.
Sanoo Tynkkysen ja Vigeliuksen bottomkundi?
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sanoo Tynkkysen ja Vigeliuksen bottomkundi?
Itsehän niistä joka päivä vaahtoot, elikkä sua reppanaa asia kiinnostaa erittäin paljon. Mikset reppana etsi muualta mies seuraa .
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Itsehän niistä joka päivä vaahtoot, elikkä sua reppanaa asia kiinnostaa erittäin paljon. Mikset reppana etsi muualta mies seuraa .
Älä siirrä maalitolppaa sivarihinuri! Kukahan se tuossa edellä alkoi "pridettelemään"? Sitäkö te persuhomppelit kiukuttelette, kun siellä Pridessä ei öyhötetä mamuista?
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Älä siirrä maalitolppaa sivarihinuri! Kukahan se tuossa edellä alkoi "pridettelemään"? Sitäkö te persuhomppelit kiukuttelette, kun siellä Pridessä ei öyhötetä mamuista?
Mikset vassari hae itelles seuraa gay palstoilta.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mikset vassari hae itelles seuraa gay palstoilta.
Ensinnäkin en ole vassari ja toisekseen olen hetero.
Voit aivan vapaasti itse mennä gay-sivuillesi. - Anonyymi00090
Aito persu ei uskalla samaan kasarmiin, jossa on aikuisia naisia.
- Anonyymi00119
Anonyymi00030 kirjoitti:
Älä siirrä maalitolppaa sivarihinuri! Kukahan se tuossa edellä alkoi "pridettelemään"? Sitäkö te persuhomppelit kiukuttelette, kun siellä Pridessä ei öyhötetä mamuista?
Ap taitaakin olla Pridestä kiinnostunut?
No niin! Pitihän se arvata! - Anonyymi00157
Anonyymi00119 kirjoitti:
Ap taitaakin olla Pridestä kiinnostunut?
No niin! Pitihän se arvata!Kuka niin väitti? Sinä itse!
- Anonyymi00177
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sanoo Tynkkysen ja Vigeliuksen bottomkundi?
En muutoin pidä Joakimista, mutta kaksi plussaa se saa. 1. On suorittanut asepalveluksen, sot arvo jääkäri. 2. On se tosi söpö!
- Anonyymi00025
Silloin, kun itsenäisyys menetettiin EU:lle.
- Anonyymi00029
Kelvoton selitys. Suomi on yhä itsenäinen valtio. Persut kaipaavat takaisin suomettumisen aikaan?
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kelvoton selitys. Suomi on yhä itsenäinen valtio. Persut kaipaavat takaisin suomettumisen aikaan?
Vassarit itse olivat suomettumisen aikaan aina takamus pystyssä moskovaan päin..näkyvät olevan vieläkin.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vassarit itse olivat suomettumisen aikaan aina takamus pystyssä moskovaan päin..näkyvät olevan vieläkin.
Näistä ei ole kovin montaakaan vuotta aikaa. Ei näytä kovin vasemmistolaiselta....
"Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan – jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html
https://www.verkkouutiset.fi/a/psn-mepit-aanestivat-venajan-propagandan-tuomitsemista-vastaan/#72effdc3 - Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Näistä ei ole kovin montaakaan vuotta aikaa. Ei näytä kovin vasemmistolaiselta....
"Kommentti: Perussuomalaiset hyppäsi Putinin kelkkaan – jopa Karjalan menetys näyttäytyy hyvänä asiana"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005632649.html
https://www.verkkouutiset.fi/a/psn-mepit-aanestivat-venajan-propagandan-tuomitsemista-vastaan/#72effdc3Siinä kirjoittelee putinin virallinen saapikkaan nuolija putinin armosta.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Siinä kirjoittelee putinin virallinen saapikkaan nuolija putinin armosta.
Oletko infantiili? Sisälukutaidoissasi näkyy olevan runsaasti korjattavaa.
- Anonyymi00038
Oletko vielä vähäpoikakin?
- Anonyymi00039
On varmasti sakoon uunojen hienoo pistää haisemaan kun rahaa on ja mikä parasta kansalta ja valtiolta varastettua rahaa..siitäkös putin setä tykkää hulluna ja varma tie putinin sydän ystäviksi varma.
- Anonyymi00042
Kerro demari putin rölli ketkä vastusti rajalakia, miinoja, natoo, ydinpommi juttuu? Vai podetko pitkälle edennyttä muistinmenetystä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kerro demari putin rölli ketkä vastusti rajalakia, miinoja, natoo, ydinpommi juttuu? Vai podetko pitkälle edennyttä muistinmenetystä.
Ketkä levittelivät itärajan hybridioperaatioiden aikaan tekoälykuvia syötettävistä maahanmuuttajista?
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06
Marinin hallitus uudisti rajalain. Unohtuiko? - Anonyymi00127
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kerro demari putin rölli ketkä vastusti rajalakia, miinoja, natoo, ydinpommi juttuu? Vai podetko pitkälle edennyttä muistinmenetystä.
Rajalaki on perseestä. Suomi on ainoa maa joka sulki Venäjän vastaisen rajansa. Syyksi esitettiin välineellistetyn maahantulon järjestämistä. Suomeen saapui tuolloin 2023 yli 70 tuhatta pakolaista joista peräti 1300 Venäjän kauttasuljettu - siis alle 2 prosenttia.
Miksi muita rajoja ei suljettu?
Rajalaki oli poliittista pelleilyä eikä sellaiseen muissa maissa viitsitty ryhtyä. Vain meidän imbesillit poliittiset johtajat pystyvät vajoamaan noin alas.
- Anonyymi00040
Moni sivaripersu on myös homo.
- Anonyymi00120
Ne harvat vihreiden miesoletetut ovat joko avoimesti homppeleita tai vielä kaapissa, kuten sönköttävä ja sokeltava Hatte Arja-Janne.
- Anonyymi00158
Anonyymi00120 kirjoitti:
Ne harvat vihreiden miesoletetut ovat joko avoimesti homppeleita tai vielä kaapissa, kuten sönköttävä ja sokeltava Hatte Arja-Janne.
Et sitten muuta enää keksinyt?
- Anonyymi00044
Persut, nuo ikuiset käpykaartilaiset piilossa metsän siimeksessä.
- Anonyymi00047
Vihervasut kallion baareissa imemässä keppanaa yhteikunnan varoilla.
- Anonyymi00049
Kuule toi sodan lietsomine ei ole alkuunkaa hyvä juttu .Valtion päämieste tehtävä on turvata jotta sotaan ei jouduta ja voin taata ja alleviivata että joka ukkoa pelotta kun alkaa kaverit kaatua viereltä ja mitä vähemmäksi käy sitä enemmän tulee halua lähteä. Siinä seisominen vaatii ajatus kantaa jotta tähä kuollan ja sitä löytyy tieksä harvalta kun kuolema tulee kohti.
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Vihervasut kallion baareissa imemässä keppanaa yhteikunnan varoilla.
Projisoit Kelan duunaripersujen harrastusta,
- Anonyymi00121
Anonyymi00047 kirjoitti:
Vihervasut kallion baareissa imemässä keppanaa yhteikunnan varoilla.
Mitäs ne sitten imee parin kaljan jälkeen?
PeruSSuomaistet mahdollisesti ajattelevat isämmaallisuuden tarkoittavan samaa asiaa kuin maahanmuuton vastustaminen sekä suoranainen rasismi? Ei asevelvollisuutta tarvitse suorittaa.Isämmaalisuuteen riittää kunhan öyhötää maahnmuutosta mahdollisemman usein.
- Anonyymi00051
Hyvin trumpmaista "isänmaallisuutta". Trump luisteli armeijan viisi kertaa ja halveksuu sotaveteraaneja sekä sankarivainajia. Pensa-Mauri horisee suojeluskunnista vaikka itse ei ole palvelusta suorittanut Trumpin lailla.
Mamuöyhötys ei tee isänmaalliseksi. Ja vielä vähemmän sivarina. Trump käyttää sitä keppihevosenaan päästäksen diktaattoriksi ja rikastamaan itseään. Siinä missä Trump pitää USA:n perustuslakia pilkkanaan, sitä samaa tekevät oikeusvaltion horjuttamista yrittäneet persut.
- Anonyymi00054
Armeijalla ei ole mitään tekemistä Isänmaallisuuden kanssa.
- Anonyymi00055
Kyllä sillä vain on. Mamuista mölöttävät sivaritko isänmaallisia?
- Anonyymi00068
Persun mielestä vain avuttoman tytön hakkaaminen joukolla naamioituneena on isänmaallinen teko.
- Anonyymi00077
Anonyymi00068 kirjoitti:
Persun mielestä vain avuttoman tytön hakkaaminen joukolla naamioituneena on isänmaallinen teko.
Kuka persu näin sanoi?
- Anonyymi00092
Nythän sinä tyttö vitsin murjaisit. Isänmaallinen mies on armeijan suorittanut !
- Anonyymi00123
Anonyymi00055 kirjoitti:
Kyllä sillä vain on. Mamuista mölöttävät sivaritko isänmaallisia?
Mamut tulevat suomalaisille kalliiksi. Yksi somali kuluttaa miljoona euroa suomalaisten veronmaksajien rahaa.
Irakilainen on halvempi eli 700 000 euroa kuluu. - Anonyymi00128
Varsinkaan Natolla ei ole mitään tekemistä isänmaallisuuden kanssa - tai on jos se isänmaa on USA.
- Anonyymi00143
Anonyymi00055 kirjoitti:
Kyllä sillä vain on. Mamuista mölöttävät sivaritko isänmaallisia?
Muslimit ei tulleet tänne työn perässä.
- Anonyymi00160
Anonyymi00143 kirjoitti:
Muslimit ei tulleet tänne työn perässä.
Mikäs on sivaripersujen elämäntehtävä? Riidellä mamujen kanssa ja uhkailla heitä? Ja toivottaa Putin tervetulleeksi "Wokelandiaan"?
- Anonyymi00167
Anonyymi00128 kirjoitti:
Varsinkaan Natolla ei ole mitään tekemistä isänmaallisuuden kanssa - tai on jos se isänmaa on USA.
Juurinäin on Usa kuppaa muita jäseniä ja hankinnat ohjataan heille Trump vaatii jatkuasti lisää
Asevelvollisuus on pellejä varten, isänmaallisuus ei edellytä, eikä tarvitse armeijaa.
- Anonyymi00056
Kukas tätä isänmaata puolustaisi, jos koko maa olisi kaltaisiasi täynnä? Tässä nähdään persun trumpilaisuus. Ei mitään kunnioitusta aseveljiämme kohtaan. Te sivaripellet olisitte ensimmäisiä venepakolaisia juoksemassa karkuun, kun tosipaikka tulisi kysymykseen.
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kukas tätä isänmaata puolustaisi, jos koko maa olisi kaltaisiasi täynnä? Tässä nähdään persun trumpilaisuus. Ei mitään kunnioitusta aseveljiämme kohtaan. Te sivaripellet olisitte ensimmäisiä venepakolaisia juoksemassa karkuun, kun tosipaikka tulisi kysymykseen.
Kuten kommenttisi vahvistaa, idiotismi on ainoa jota "aaevevelvollisuus" aiheuttaa - ei siis mitään tekemistä isänmaallisuuden kanssa.
toppolino kirjoitti:
Kuten kommenttisi vahvistaa, idiotismi on ainoa jota "aaevevelvollisuus" aiheuttaa - ei siis mitään tekemistä isänmaallisuuden kanssa.
Aivan. Mutta entä miten itse asia, isänmaallisuus. Eikö maanpuolustaminen viholliselta ole isänmaallisuutta?
landlord kirjoitti:
Aivan. Mutta entä miten itse asia, isänmaallisuus. Eikö maanpuolustaminen viholliselta ole isänmaallisuutta?
Riippuu täysin siitä, onko sellaisia arvoja joita voisi kuvitella puolustavansa - tällaisessa suomessa niitä ole, ja tietystikin riippuen, mitä ja ketä olisi tarjoamassa vaihtoehtoa. Tällainen Suomi ei ole puolustettava.
- Anonyymi00065
toppolino kirjoitti:
Riippuu täysin siitä, onko sellaisia arvoja joita voisi kuvitella puolustavansa - tällaisessa suomessa niitä ole, ja tietystikin riippuen, mitä ja ketä olisi tarjoamassa vaihtoehtoa. Tällainen Suomi ei ole puolustettava.
Persut puolustavat vain afrikkalaisia poikakavereitaan, mutta mökin mummon puolustaminen ei heitä kiinnosta.
toppolino kirjoitti:
Riippuu täysin siitä, onko sellaisia arvoja joita voisi kuvitella puolustavansa - tällaisessa suomessa niitä ole, ja tietystikin riippuen, mitä ja ketä olisi tarjoamassa vaihtoehtoa. Tällainen Suomi ei ole puolustettava.
Aivan. Suomessa on 5,7 miljoonaa ihmistä varustettuna erilaisilla arvoilla.
Sinä katsot, että sinun arvosi ylittävät maanpuolustuksen tavoitteet ja muut hoitavat maanpuolustuksen rintamalla sinun puolestasi.landlord kirjoitti:
Aivan. Suomessa on 5,7 miljoonaa ihmistä varustettuna erilaisilla arvoilla.
Sinä katsot, että sinun arvosi ylittävät maanpuolustuksen tavoitteet ja muut hoitavat maanpuolustuksen rintamalla sinun puolestasi.Voin puhua ja kirjoittaa vain omista "arvoistani, mielipiteistäni ja ajatuksistani". Ei minun puolestani kukaan hoida mitään puolustusta . . . . etkö ymmärtänyt taaskaan lukemaasi ?
- Anonyymi00108
toppolino kirjoitti:
Voin puhua ja kirjoittaa vain omista "arvoistani, mielipiteistäni ja ajatuksistani". Ei minun puolestani kukaan hoida mitään puolustusta . . . . etkö ymmärtänyt taaskaan lukemaasi ?
Vladimir Putin siis puolustaa arvojasi?
Anonyymi00108 kirjoitti:
Vladimir Putin siis puolustaa arvojasi?
Mitä Putin kuuluu tähän ? Minä en ole Putinista puhunut, en hänen arvoistaan. Vain omistani. Miksi sinua vaivaa tuollainen sairas Venärä- ja Putin raivo. Kyse on meistä ja meidän, Suomen ja suomalaisten tekemisestä. Ei minua kiinnosta mitä Putin arvostaa ja puolustaa.
toppolino kirjoitti:
Voin puhua ja kirjoittaa vain omista "arvoistani, mielipiteistäni ja ajatuksistani". Ei minun puolestani kukaan hoida mitään puolustusta . . . . etkö ymmärtänyt taaskaan lukemaasi ?
Sinun puolestasi hoitaa maanpuolustusta jokainen, joka maksaa veroja ja osallistuu asepalvelukseen.
Nimitätin sinähän voit kyllä kirjoittaa mitä tahansa omista arvoistasi ja ajatuksista, mutta teot ja tekemättä jättämiset ratkaisevat. Miten itse arvioisit itseäsi ja omaa hyödyllisyyttä Suomelle? Minulle ei tarvitse vastata, sillä käsitys on jo syntynyt yhteiskunnan siivellä eläjästä, joka omiin arvoihin vedoten välttelee vastuita.landlord kirjoitti:
Sinun puolestasi hoitaa maanpuolustusta jokainen, joka maksaa veroja ja osallistuu asepalvelukseen.
Nimitätin sinähän voit kyllä kirjoittaa mitä tahansa omista arvoistasi ja ajatuksista, mutta teot ja tekemättä jättämiset ratkaisevat. Miten itse arvioisit itseäsi ja omaa hyödyllisyyttä Suomelle? Minulle ei tarvitse vastata, sillä käsitys on jo syntynyt yhteiskunnan siivellä eläjästä, joka omiin arvoihin vedoten välttelee vastuita.Valitettavasti olen hyödyllisempi suomelle, kuin Suomi minulle. Vastuut on kannettu ja kannetaan, mutta kun maan arvot on tuhottu. Ei ole syytä sen enempää siihen panostaa. Ne hoitakoot joiden "arvoilla" mennään. Se ei kiinosta tykkäätkö vai oletko tykkäämättä "arvoistani", ja tekemisistäni. Kun sinulla on osoitusta omista arvoistasi ja tekemisistäsi - hyösyllisyydestäsi, voimme jatkaa keskustelua, Näillä eväillä joita sinulla on esittää omista toimistasi - olet vain tyhjä ääni turhalla palstalla.
- Anonyymi00109
toppolino kirjoitti:
Valitettavasti olen hyödyllisempi suomelle, kuin Suomi minulle. Vastuut on kannettu ja kannetaan, mutta kun maan arvot on tuhottu. Ei ole syytä sen enempää siihen panostaa. Ne hoitakoot joiden "arvoilla" mennään. Se ei kiinosta tykkäätkö vai oletko tykkäämättä "arvoistani", ja tekemisistäni. Kun sinulla on osoitusta omista arvoistasi ja tekemisistäsi - hyösyllisyydestäsi, voimme jatkaa keskustelua, Näillä eväillä joita sinulla on esittää omista toimistasi - olet vain tyhjä ääni turhalla palstalla.
Sinä olet hyödyllinen lähinnä mt. osaston hoitajille heidän työpaikkojensa vuoksi.
- Anonyymi00130
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kukas tätä isänmaata puolustaisi, jos koko maa olisi kaltaisiasi täynnä? Tässä nähdään persun trumpilaisuus. Ei mitään kunnioitusta aseveljiämme kohtaan. Te sivaripellet olisitte ensimmäisiä venepakolaisia juoksemassa karkuun, kun tosipaikka tulisi kysymykseen.
Puolustaisinn Suomea, mutta Naton eteen en tekisi mitään.
- Anonyymi00161
toppolino kirjoitti:
Mitä Putin kuuluu tähän ? Minä en ole Putinista puhunut, en hänen arvoistaan. Vain omistani. Miksi sinua vaivaa tuollainen sairas Venärä- ja Putin raivo. Kyse on meistä ja meidän, Suomen ja suomalaisten tekemisestä. Ei minua kiinnosta mitä Putin arvostaa ja puolustaa.
Mitä Putin kuuluu tähän? No jatkojalostetaanpa edellistä kysymystä. Mistä suunnasta tulee suurin uhka isänmaallemme Suomelle? Venäjältä, Brysselistä vaiko maamme sisältä käsin?
Se että sinä sanot, ettei sinua muka kiinnostaisi, mitä Putin arvostaa ja puolustaa, ovat ilmiselvää Venäjän aiheuttaman uhan vähättelyä, koska jokainen sotilasvalan vannonut kyllä tietää, ettei vihollisia pidä mennä ikinä aliarvioimaan.
Yllätykö, jos väitän, että jaat Putinin kanssa yhteisen äärikonservatiivisen arvomaailman? Minä väitän, että et ylläty vaikka kirjoittelisitkin sitten mitä tahansa vastauksenasi. Anonyymi00161 kirjoitti:
Mitä Putin kuuluu tähän? No jatkojalostetaanpa edellistä kysymystä. Mistä suunnasta tulee suurin uhka isänmaallemme Suomelle? Venäjältä, Brysselistä vaiko maamme sisältä käsin?
Se että sinä sanot, ettei sinua muka kiinnostaisi, mitä Putin arvostaa ja puolustaa, ovat ilmiselvää Venäjän aiheuttaman uhan vähättelyä, koska jokainen sotilasvalan vannonut kyllä tietää, ettei vihollisia pidä mennä ikinä aliarvioimaan.
Yllätykö, jos väitän, että jaat Putinin kanssa yhteisen äärikonservatiivisen arvomaailman? Minä väitän, että et ylläty vaikka kirjoittelisitkin sitten mitä tahansa vastauksenasi.Olet sinä raukka omituinen höpöttelijä - oikeastaan mielisairas joka kehittelee outoja satujaan . . . . mutta siitä vaan, et sinä tuon naurettavammaksi itseäsi enää saa.
- Anonyymi00204
toppolino kirjoitti:
Olet sinä raukka omituinen höpöttelijä - oikeastaan mielisairas joka kehittelee outoja satujaan . . . . mutta siitä vaan, et sinä tuon naurettavammaksi itseäsi enää saa.
Nyt taisi sivaripersua osua todella arkaan paikkaan. Ja kuten tyypillistä, persu flippasi kysymyksen. Sen sijaan teilasi itseään viisaamman.
Anonyymi00204 kirjoitti:
Nyt taisi sivaripersua osua todella arkaan paikkaan. Ja kuten tyypillistä, persu flippasi kysymyksen. Sen sijaan teilasi itseään viisaamman.
On tämä palsta, varsinainen persuraivoisten sekoilupaikka - ei jumalauta mikään äly sovi väliin, vaan raukka hakkaa polveensa minkä ehtii. Mutta tuntee itsensä varmasti fiksuksi. Ihan ilman aivoja.
- Anonyymi00058
Persut ei vähä-älyisinä läpäisseet kutsuntoja. Hullun paperit käteen ja eläkkeelle.
- Anonyymi00059
Jos kaikki persut ovat kuten juna-ammuskelulla fantasioinut Purra, niin mitään jäätelötuuttia vaarallisempaa "kättä pidempää" ei pidä koskaan luovuttaa persun käsiin.
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Jos kaikki persut ovat kuten juna-ammuskelulla fantasioinut Purra, niin mitään jäätelötuuttia vaarallisempaa "kättä pidempää" ei pidä koskaan luovuttaa persun käsiin.
Kuten yleensäkään - et tajunnut tuotakaan fikstiota, sen merkitystä.
- Anonyymi00125
Oletko tutkinut asian? Taidat itse olla se vähä-älyinen? Mikäs onkaan Sinun ÄO:si?
Onko tutkittu??
- Anonyymi00061
Olen suorittanut asevelvollisuuden ja
saan kyllä sosialistin pois päiviltä.
Etten sanoisi kepeästi.
Sdp- inhottaa.- Anonyymi00069
Metsässä juokseminen ja siellä nallipyssyn paukuttelu ei ole asevelvollisuutta. Mutta kuinkapa persu sitä tietäisi.
- Anonyymi00086
Tuo ei kuulosta kovinkaan isänmaalliselta toiminnalta. Ei suomalaisen pidä toista suomalaista vastaan nousta, eri mieltä saa olla. Minusta tuntuu, ettet sinä kyllä Suomen puolella ole, kun tuollaisia puhelet.
- Anonyymi00064
Persuissa on huomattava osa sivareita ja hannuja.
- Anonyymi00079
Kuinka "huomattava osa"?
Onko prosenttilukuja olemassa? - Anonyymi00126
Käytätkö peukkua? Taidat käyttää.
- Anonyymi00066
ei me viittitty menä ku sielä pitää herötä aikasi ja olla ulkonakin sielä armeijjasa
- Anonyymi00112
Ap taas keksii juttuja. Onko tehty ja koska on tehty tutkimusta armeijan suorittaneuden puoluekannoista?
Tällaiset päättömät heitot ei hyödytä mitään. Ei edes ap:tä. - Anonyymi00162
Anonyymi00112 kirjoitti:
Ap taas keksii juttuja. Onko tehty ja koska on tehty tutkimusta armeijan suorittaneuden puoluekannoista?
Tällaiset päättömät heitot ei hyödytä mitään. Ei edes ap:tä.Älähän johda asiaa harhapoluillesi. Nyt puhuttiin sivaripersujen suuresta määrästä.
- Anonyymi00067
"Miksi suuri osa isänmaallisiksi itseään kutsuvista persuista ei ole suorittanut asevelvollisuutta?"
SILTI KUITENKIN 50% useampi, kuin vaikkapa äärivihervassudemuista!!!!!- Anonyymi00072
Ei muuten ole persujen nimilistaa läpikäymällä selviää, että järkiään ovat Suomen Sisun sivareita.
Pers. neurtraloitava jotenkin, sivistysvaltion🇫🇮tapaan.☠️👎
- Anonyymi00085
Westerholm on ainoita joka on käynyt armeijan. Upseerismies.
- Anonyymi00087
Eihän tuo ole käynyt edes reserviupseerikoulutusta. Vaatimattomat ovat hänen saavutuksensa.
- Anonyymi00093
Joakim Vigelius on suorittanut armeijan. On jääkäri.
- Anonyymi00094
Anonyymi00087 kirjoitti:
Eihän tuo ole käynyt edes reserviupseerikoulutusta. Vaatimattomat ovat hänen saavutuksensa.
Taitaa olla armeijan kadetti ja reservin luutnantti ?
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Taitaa olla armeijan kadetti ja reservin luutnantti ?
eli isompi herra kuin vänrikki Nappula.
- Anonyymi00096
Anonyymi00094 kirjoitti:
Taitaa olla armeijan kadetti ja reservin luutnantti ?
Siis Westerholm on luutnantti
- Anonyymi00097
Siis onko tuo herra Westerholm ainoa PERSU joka on suorittanut armeijapalveluksensa ?
- Anonyymi00098
Nyt voitte ilmoittaa myös rouvat
- Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
Nyt voitte ilmoittaa myös rouvat
Eikö edes kukaan persujen naisedustaja ole suorittanut asevelvollisuutta ?
nyt menee heikosti - Anonyymi00100
Joakim Vigelius on jääkäri.
- Anonyymi00101
Anonyymi00099 kirjoitti:
Eikö edes kukaan persujen naisedustaja ole suorittanut asevelvollisuutta ?
nyt menee heikostiKike on suorittanut Junnu Vainion "seisoohan sullakin" tutkinnon
- Anonyymi00102
Westerholm on tosiaan ammattiupseeri, mutta hän on joutunut hillotolppaeliitin epäsuosioon, eikä pääse ehdokkaaksi.
- Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Westerholm on tosiaan ammattiupseeri, mutta hän on joutunut hillotolppaeliitin epäsuosioon, eikä pääse ehdokkaaksi.
Okei, uskotaan.
Onko siinä siis kaikki ? - Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Okei, uskotaan.
Onko siinä siis kaikki ?Taitaa vaan olla hassun hauskaa olla marssivinaan kulkueessa ja piestä vastaantulevia pikkutyttöjä ?
- Anonyymi00182
Anonyymi00099 kirjoitti:
Eikö edes kukaan persujen naisedustaja ole suorittanut asevelvollisuutta ?
nyt menee heikostiEi edes Simula vaikka muuten kantaa rynkkykorua, poseeraa aseiden kanssa ja on niin ”poikatyttö”!
- Anonyymi00188
Anonyymi00182 kirjoitti:
Ei edes Simula vaikka muuten kantaa rynkkykorua, poseeraa aseiden kanssa ja on niin ”poikatyttö”!
Pappilan hätävara.
- Anonyymi00105
Muistelen jotain kirjoitusta jossa nykyinen eduskunnan puhemies harmitteli, että olisi voinut jopa suorittaa myöhemmin asevelvollisuuden, nyt noin vanhaa ukkoo ei päästetä asekaapille. Eikä Presidentiksi. Pekkapojan presidenttihaaveet on 3 kertaa karahtaneet siihen ja siihen toiseen.
- Anonyymi00106
Molemmat ovat menneen kauden miehiä. nuoruus katos.
- Anonyymi00186
Anonyymi00106 kirjoitti:
Molemmat ovat menneen kauden miehiä. nuoruus katos.
Muistatteko minkälainen Halla-aho oli voimiensa päivinä 2017. Nyt aivan saman kaltainen kuin suuri idolinsa viime hetkinä valtakunnan komentobunkkerissa!
- Anonyymi00107
Hameskankahia tuallaasille poijille.
- Anonyymi00111
Demareille ei kannata asetta antaa, tulee olkapääkän reikä?
- Anonyymi00110
Sdp, made in Venäjä 1918.
- Anonyymi00163
Missä persu, siellä kolossaalinen valhe.
SDP, perustettu autonomisen Suomen Turussa vuonna 1899. Sen sijaan SKP on perustettu Neuvosto-Venäjällä vuonna 1918.
Olisit reppana lukenut koulussa historiaa lintsaamisesi sijasta.
- Anonyymi00113
Onkos armeijan käyneiden puoluekannat tutkittu virallisesti?
- Anonyymi00118
Esim. Halla-ahon kohdalla asia on luonnollista. Meillä kehitysvammaiset eivät käy armeijaa.
- Anonyymi00151
Kehitysvammaisille on järjestetty aiemmin armeijan taholta armeijaleiri. Saivat maastopuvut, telttamajoituksen ja muonat ihan kuin asevelvollisetkin. Pitivät kovasti leirillä olosta. Ovat kunnon kansalaisia.
- Anonyymi00131
Koska persu pettää aina.
- Anonyymi00144
Turha hokea pettäviä persuja kerran toisensa jälkeen.
- Anonyymi00178
Anonyymi00144 kirjoitti:
Turha hokea pettäviä persuja kerran toisensa jälkeen.
Milloin totuuden kertomisesta on tullut muka pahe?
- Anonyymi00132
Demari saa aina nokkaan tavalla tai toisella, se on tyhmän osa.
- Anonyymi00176
Persu ihailee Breivikiä yhä. Selvästikin.
- Anonyymi00137
Presidenttiehdokkaansakin oli kansalaisvelvollisuudestaan luistellut sivariluikuri, ja ilkesi vielä yrittää Suomen armeijan ylipäälliköksi 🤣Persu pettää tosiaankin aina.
- Anonyymi00138
oisin menyt armeijjaan ku sielä on paljo alastomii miähii suihkusa muta ku ei pästetty
- Anonyymi00145
Nyt kyllä vedit tämän palstan pohjat.
- Anonyymi00146
Anonyymi00145 kirjoitti:
Nyt kyllä vedit tämän palstan pohjat.
Mutta tumman mies on v etäissyt T ynkkystä.
- Anonyymi00147
eikös pitäisi olla aina paremman puolella ? samankaltaisten puolella on kaikki , kun olosuhteita hieman kiristetään
- Anonyymi00148
Latvakakkosia. Näkeehän sen jo kaukaa.
- Anonyymi00150
immoslaisia reikäpäitä
Aina kun persut hävisi aluevaaleissa ne vain naureskeli
- Anonyymi00152
mars kantamaan matujen laukkuja 🤔 eipä kiinnosta tällaisen paskapuljun riveissä kuolla
- Anonyymi00156
Siinä rehti persu.
- Anonyymi00166
Siinäpä sitä varsinaista "isänmaallista" puhetta. Persu ei arvosta itsenäistä Suomea, ellei Suomi ole kuin mini-Venäjä.
https://pbs.twimg.com/media/FoDpy4nWAAAKjtw.png
"Suomeen tarvitaan Venäjän ja Unkarin kaltaista kansallismielistä johtotyyliä, ei näitä bensan hintaa korottavia ja Voguen kuvauksissa juoksevia kassaneitejä."
-Mauri Peltokangas-
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18547034/mitas-pensa-peltokangas-onkaan-todennut-omalla-twitter-tilillaan-26-11-2021
- Anonyymi00164
Miten olis isänmaata kynsien-alla.pitä puolustettavaa siinä olisi.
Suomalaista valtaapitää ei ole jota tarvitsis puolustaa/kieroja kaikki.
Onneksi ovat kokoontuneet KETOIHIN asumaan kimppakivaa pitämään.
Suomi ei tarvitse puolustusta/tämän tiedostaa kyllä VIHULAINENKIN.
Näitä Persuja on kumminkin todella vähän,vastuu on siiretty SDP ja Kokoomus
laisille valopäille. Näitä kun oikein sikiöö KETOISSA.- Anonyymi00168
Kuka tai ketkä ovat siirtäneet ja nimenomaan Kokoomukselle ja SDP:lle? Älähän kirjoittele täyttä tuubaa. Persuilla on sivareita ihan ylintä puoluejohtoa myöten.
- Anonyymi00169
En menny armeijjaan ku sielä eisaa mustaa melaa
- Anonyymi00190
Ei mennyt Sebukaan. Sen sijaan meni vihollisen propagandaleirille Venäjällä ja hankki itselleen "mustaa makiaa" Venäjä-mielisestä Mosambikista.
- Anonyymi00170
Miksi suuri osa isänmaallisiksi itseään kutsuvista persuista ei ole suorittanut asevelvollisuutta?
Tuon "isänmaallisiksi" termin takiahan et kysymystäsi äärivihervassuille voisi edes esittää, kun sillä tarkoitetaan tässä SUOMEA!!
Laitatko linkin tuohon tilastoosi, mistä selviää, ettei suurin osa olisi suorittanut asevelvollisuutta. Muutoinhan joku voisi vaikka LUULLA Sinun TAAS valehtelevan. Kiitos- Anonyymi00175
Kuka puhui suurimmasta osasta? Puhuttiin suuresta osasta. Vaikeuksia luetun ymmärtämisessäsi?
- Anonyymi00185
Jos ne on hippelmanneja tai latva b vaivaa.
- Anonyymi00189
Eipä tarvitse ihmetellä muutoinkaan Suomen nykytilaa, jos hallituksessa istuu latvakakkosia.
- Anonyymi00194
Persuille huulipunaa niin voivat miellyttää eksoottisia puolisoitaan
- Anonyymi00195
Liukkaria myös.
- Anonyymi00196
mä olin kustunoissa ja sielä yksi napiherra, joku vesterhalm tai joku sellanen alko kyseleen mun osaamisesta ja harastuksesta sanoin sile että tykään kovasti muljatella anustapila perseesä ja tää napiherra alko kovasti kiinostuun ja kysy tulisnko antaan sivuhuaneeseen näytön siitö osaamisesta mut sit sihen tuli joku tonen napiherra ja sano sile ekalle että lähe nyt vetän ja äkiä enkä pääsykkään armeijjaan
- Anonyymi00197
Jussi Halla-ahon ollessa perussuomalaisten puheenjohtaja minua ihmetytti aina se, kuinka perussuomalaiset ihailivat ja tukivat suurta mestariaan, vaikka hän oli käynyt siviilipalveluksen armeijan sijaan.
- Anonyymi00198
minä ilmottaudion reipaasti kutsunasa haluten varasamieäheksi se luutlantti katso vähän pitän jakysy että pysykö sulla edes vasara käressä jaminä vastassin että se on opetettu jo halla jugend leirisä toissa kesänä sitte se luutlanti anto mulle vasaran käteen muta eihän se pysynyködess' kun oli unohtanu kuivata kädet anutapin jäljjiltä eikä se päästnäyt mua intiin
- Anonyymi00199
Joopa joo, joillekin isänmaallisille armeijan käyminen eli asevelvollisuus ei käy, paljon mieluisampaa on politiikan hiekkalaatikolla leikkiminen ja naamiomarssit itsenäisyyspäivänä, sekään perkele ei onnistu kun ei ole tahdissa koskaan tarvinnut kävellä ! Mutta voihan sitä aina vaikka naisia potkia !!
- Anonyymi00202
Näistä tulee mieleen historiallinen persujenkin ihannoima hahmo Heinrich Himmler jolla oli vaikka minkälaista SS-mitalia ja killuketta mutta ei yhtäkään taistelu- tai sotamitalia :D
- Anonyymi00205
Yritti leikkiä pienen ajan ntamakomentajaa, ja sekin meni täysin perseelleen (perseelleen, mikä ihana sana ajattelee persu). Sama koski muuten Göringiä. Oli ihan kelpo taistelulentäjä, eikä sitten sen enempää. Häneltä, kuten Himleriltä ja etenkin Hitleriltä, puuttui kokonaan se ymmärrys strategiasta jonka kenraalit osasivat, mutta "suuret" johtajat olivat tietävinään paremmin.
- Anonyymi00206
Anonyymi00205 kirjoitti:
Yritti leikkiä pienen ajan ntamakomentajaa, ja sekin meni täysin perseelleen (perseelleen, mikä ihana sana ajattelee persu). Sama koski muuten Göringiä. Oli ihan kelpo taistelulentäjä, eikä sitten sen enempää. Häneltä, kuten Himleriltä ja etenkin Hitleriltä, puuttui kokonaan se ymmärrys strategiasta jonka kenraalit osasivat, mutta "suuret" johtajat olivat tietävinään paremmin.
Aika melkomoisia sekopäitä ne kumpikin kuvitteli että he voisivat neuvotella jostakin sodan päätyttyä mahtoi heitä pidättäneilleä olla naurussa pitelemistä ;D
- Anonyymi00210
Anonyymi00206 kirjoitti:
Aika melkomoisia sekopäitä ne kumpikin kuvitteli että he voisivat neuvotella jostakin sodan päätyttyä mahtoi heitä pidättäneilleä olla naurussa pitelemistä ;D
Hitler ja Himler pistivät itsensä saman tien päiviltä kun huomasivat mistä kana kusee. Göring vasta vähän ennen kuin olisi joutunut kaulakiikkuun.
- Anonyymi00208
Oletko tehnyt oikein virallisen tutkimuksen PS-kannattajista, kuka on käynyt armeijan ja kuka ei? Jos et ole sitä tehnyt, älä viitsi täällä ihan omasta päästä keksittyjä suoranaisia valheita kirjoittaa.
- Anonyymi00211
Meni pahasti persun ihon alle. Millä keinolla vältit itse asepalveluksen, vai jääväsivätkö kun kerroit olevasi persu ?
- Anonyymi00213
Anonyymi00211 kirjoitti:
Meni pahasti persun ihon alle. Millä keinolla vältit itse asepalveluksen, vai jääväsivätkö kun kerroit olevasi persu ?
Yritti kiivetä tupakaverin "selkään" himoissaan...
- Anonyymi00209
Tunnerusti vihreät ja kommarit ovat aseista kieltäytyjiä.
- Anonyymi00212
Jopa Vihreissä on enemmän armeijan käyneitä miehiä.
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483