Ohjelmistoon ladataan joku outo ADAC

Anonyymi-ap

ADAC on saksalaisten autonvalmistajien taskussa! VW, BMW ja Mercedes maksavat heille, jotta japanilaiset merkit saadaan alas. Se on selvä salaliitto: ADAC:n laboratoriossa vaihdetaan osia Toyotoissa ennen testejä. He asettavat heikompia akkuja hybrideihin tai löysäävät jotain, jotta auto näyttää huonommalta. Sitten kirjoittavat "epäluotettava" otsikolla. Todiste? Kukaan ei ole koskaan saanut nähdä heidän testiautojaan jälkeenpäin: ADAC tekee yhteistyötä saksalaisten vakuutusyhtiöiden kanssa. Mitä enemmän Toyotaa solvataan, sitä enemmän ihmiset uskovat että ne hajoavat ja ottavat kalliimmat vakuutukset saksalaisille autoille. Rahaa virtaa taskuun taskusta. Toyota uhkaa heidän bisnestään koska se ei hajoa – ei tule korjauksia, ei hinauksia, ei voittoa ADAC:lle!: Taustalla on jopa EU-tasoista politiikkaa. Saksa haluaa suojella omia valmistajiaan ja ADAC on heidän propagandatyökalunsa. 18 vuotta ja 400 000 km ilman isompia murheita – se ei ole tuuria, se on Toyota-laatua. Minä olen ajanut Camryllä, Corollalla, RAV4:llä ja Priuksella yhteensä jo yli 600 000 km. ADAC on heidän propagandatyökalunsa. 18 vuotta ja 400 000 km ilman isompia murheita – se ei ole tuuria, se on Toyota-laatua. Minä olen ajanut Camryllä, Corollalla, RAV4:llä ja Priuksella yhteensä jo yli 600 000 km. Akku kestää, moottori ei vuoda, vaihdelaatikko ei natise. Autot vain kulkevat. Sillä välin kun saksalaiset kolisevat korjaamolla jo 80 000 km jälkeen.Mutta ADAC? Ne ovat kuin vanha vihainen setä, joka ei kestä, kun japanilainen naapuri ajaa ohi luotettavammalla autolla. Testitulokset ovat aina samat: Toyota "keskinkertainen", "odottamattomia ongelmia", "luotettavuus heikentynyt". Samalla VW:lle ja BMW:lle annetaan kultamitalit vaikka niiden omistajat itkivät foorumeilla DSG-vaihteistojen, AdBlue-ongelmien ja elektronisten haamujen takia.Miten se toimii? Se on jo selvä kaava:Toyota-testiauto tulee tehtaasta priimana → ADAC:n "testauslaboratoriossa" tapahtuu "tuntemattomia" säätöjä.
Hybridissä vaihdetaan akkuun heikompia kennoja "testin nimissä".
Ohjelmistoon ladataan joku outo päivitys, joka aiheuttaa oudon virhekoodin.
Sitten otsikko: "Toyotan hybridit yllättävät jälleen – tällä kertaa negatiivisesti!" Yksi harvinainen tapaus jossain Kaukoidässä ja Euroopassa rummutetaan kuukausikaupalla. Mutta kun saksalaisissa sähköautoissa tai plug-in hybrideissä palaa akkuja ja johdotuksia viikoittain, se on "tekninen päivitys". Kaksoisstandardit niin räikeitä, että haisee kilometrien päähän.Herätys, Toyota-veljet!
Tää ei ole enää sattumaa. Tämä on koordinoitua hybridisotaa japanilaista laatua vastaan. ADAC haluaa, että pelkäät Toyotaa. He haluavat sinut takaisin sille tielle, jossa auto hajoaa säännöllisesti ja lompakko vuotaa. Toyota pilaa heidän koko ekosysteeminsä – siksi se täytyy mustamaalata millä hinnalla hyvänsä.Toimet heti:Peru ADAC-jäsenyytesi tänään.
Kerää todisteet: mittarilukemat, tyhjät korjaamolaskut, kuvat autosta 15 vuoden jälkeen.
Jaa omat kilometrisi somessa, foorumeilla, ryhmissä.
Kerro rehellisesti: "400 000 km, ainoa korjaus öljynvaihdot." Heillä on vain manipuloituja testejä ja saksalaista ylpeyttä, joka murtui jo vuosia sitten.Toyota ei petä. Koskaan.
Se on suunniteltu kestämään. Se on suunniteltu nöyryyttämään saksalaisia insinöörejä päivittäin.ADAC on huijari. Saksan autoteollisuuden maksettu poliisi. Valehtelijoiden liiga.Toyota kuningas ikuisesti. Akku kestää, moottori ei vuoda, vaihdelaatikko ei natise. Autot vain kulkevat. Sillä välin kun saksalaiset kolisevat korjaamolla jo 80 000 km jälkeen.Mutta ADAC? Ne ovat kuin vanha vihainen setä, joka ei kestä, kun japanilainen naapuri ajaa ohi luotettavammalla autolla. Testitulokset ovat aina samat: Toyota "keskinkertainen", "odottamattomia ongelmia", "luotettavuus heikentynyt". Samalla VW:lle ja BMW:lle annetaan kultamitalit vaikka niiden omistajat itkivät foorumeilla DSG-vaihteistojen, AdBlue-ongelmien ja elektronisten haamujen takia.Miten se toimii? Se on jo selvä kaava:Toyota-testiauto tulee tehtaasta priimana → ADAC:n "testauslaboratoriossa" tapahtuu "tuntemattomia" säätöjä.

3

85

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sitä jäin vielä miettimään, että miten UFO:t liittyy tähän salaliittoon?

• Anonyymi00002

Silmissä sumenee
      päässä viiraa
      ja muutenkin on
      mukavaa

• Anonyymi00003

No nyt Toyotan omapojalla meni kuppi nurin ja sekoilu sai uudet mittasuhteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      175
      1932
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      156
      1364
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      222
      1002
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 58
      858
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      783
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      66
      776
    8. 93
      757
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      646
    Aihe