Auto seisonut talven. Käyttöönoton jälkeen katsastettu. ABS-jarrun varoitusvalo syttyy n. 80 km/h vauhdissa. Testeri näyttää, häiriö oikeassa etupyörän anturassa. Minkälainen homma on korjata? Kiitos.
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Eiköhän sieltä ole ABS kehä poikki.
https://www.youtube.com/watch?v=KNN2ltsACGk
Jos ei yhtään kuulosta vetoakselin irroitus tutulta tai ruosteisten osien irrottelu tai osien kuumentaminen ja paikalleen puristaminen, niin kannattanee viedä suosiolla korjaamolle.
Parin tunnin homma jos tietää mitä tekee ja on välineet. Jos ei tiedä niin varmaan pari viikkoa kun välillä käy hakemassa lisää tarvittavia työkaluja... - Anonyymi00002
Tutki itse ja korjaa. Tuntityön kulut 0 EUR. Samalla lisääntyy tieto ja tahto.
- Anonyymi00003
Pitää olla omakotitalo että tuollaista voi ropata ulkosalla. Sitten pitää olla aikaa ja energiaa, eli olet joko työttömänä tai olet hyväkuntoinen eläkeläinen. Pitäisi myös asua riittävän lähellä paikkaa mistä saa työkaluja kun niitä tarvitaan.
Kuinka monella meistä on nuo edellämainitut? Ei kovin monella.
Tuntityö voi olla 0 euroa jos ei telo itseään, mutta jos ei omista työkaluja, niihin menee tuossakin hommassa helposti 150 - 200 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492403Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156967- 66960
- 80952
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73773- 71591