Tuntuuhan se hölmöltä, että valtio elättää työttömiä kuin linnunpoikasia.
Miksi työttömiä ei velvoiteta metsästämään itse ruokaansa? Poimimaan marjoja metsästä? Kuokkimaan perunoita ja keräämään vihanneksia? Kalastamaan itse kalansa?
Sosiaalitoimisto voisi jakaa köyhille onkivapoja, madot henkisesti löysät voisi itse etsiä. Tämä aktivoisi upeasti köyhiä. Heidän kunto kasvaisi ja vatsa pienenisi.
Esitän tämän hallitukselle.
Miksi työttömiä elätetään?
65
570
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mene pikku natsi vaikka Kiovaan hölmöjen juttujesi kera.
- Anonyymi00002
Hyväksytään
- hallitus - - Anonyymi00003
Kuin myös kysytään: Kuinka vanhustenhoitovaikeutta voitaisiin helpottaa🤔
Noh, laittaa ne laiskan- pulskea lähihoitajat töihin.🤭
Ts, se laitoksen johtaja ON joko välinpitämätön tai istuu toimistossa palkkaansa vain nostamassa.💸💸
Sehän tiedetään, että kun yläpäässä mättää, alapää lusmuilee.🤪 - Anonyymi00004
Ei vätkylät luonnon antimilla elä.
- Anonyymi00006
Kobehärkää se olla pitää 👆
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kobehärkää se olla pitää 👆
Käyppä ostaa.
- Anonyymi00005
Aika hölmö aloitus , miksi suomessa elätetään ulkomaalaisia , kaikkia jotka tänne vaan vaivautuvat tulemaan , siis uurin osa elintasopakolaisia . ?
- Anonyymi00008
Kysy sitä vihervassareilta.
- Anonyymi00009
Ja niin monet niistä syylistyvä naisten raikauksiin ja jopa tyttölasten.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja niin monet niistä syylistyvä naisten raikauksiin ja jopa tyttölasten.
Iltalehdestä voi lukea jälleen tänään kuinka kaksi ulkomaalaist
hammparia raiskasi lapsen Kaksi raiskasi 12-vuotiaan Triplan vessassa.
Isompi jehu oli Mohamatti kakskertaa Hussein. - Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Iltalehdestä voi lukea jälleen tänään kuinka kaksi ulkomaalaist
hammparia raiskasi lapsen Kaksi raiskasi 12-vuotiaan Triplan vessassa.
Isompi jehu oli Mohamatti kakskertaa Hussein.Vasurin mielestä toiminta johtuu suomalaisten rasismista.
- Anonyymi00028
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kysy sitä vihervassareilta.
Minusta asiaa pitäisi kysyä istuvalta hallitukselta.
Orvolta ja Purralta.
- Anonyymi00010
Suomella ei ole itsenäistä tulevaisuutta. Emme me vaan osaa olla itsenäisiä, emmekä huolehtia omistamme. Olemme todella surkeaa sakkia. Hävetkäämme!
- Anonyymi00016
Minun kissani häpeää myös minua 😢
- Anonyymi00011
Työttömät tuli juuri Kolilta, olivat peuhaamassa uhkeiden pimujen kanssa ja söivät kobehärkää. Uudet Busterit on upeita!
- Anonyymi00012
Sama virsi päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Kobehärkä, koli ja uhkeat pimut. Huoh...... Ja busterit
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sama virsi päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Kobehärkä, koli ja uhkeat pimut. Huoh...... Ja busterit
Se on työttömän arkea!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se on työttömän arkea!
ei voi kiistää....
- Anonyymi00056
Seuraavan kerran pitäis kuljettaa syöksyveneellä ja ajaa päln kolia
sitten vois tutkialautakunta kertoa että ohoh kun kaasuhirrti.
- Anonyymi00018
On työttömillä tyhjä vatsa kun olematonta kobehärkää kuvittelevat syövän.Työttömän tyhjä vatsa kärsii tyhmästä päästä.
- Anonyymi00019
Todellisuudessa työttömät syö varsin usein kaurapuuroa ja makaronia. Alelaarista etsivät punalaputettuja ale ruokia .
Tosi tarkka pitää olla ja katsoa mihin rahat riittävät. Jo yksikin lisäkulu kuten hammaslääkäri tai lääkärimaksu heilauttaa taloutta tuntuvasti.
Työttömät ei todellakaan ajelle bustereilla, vaan kitkuttavan vanhoilla polkupyörillä kauppoihin etsimään aleruokaa.
Työttömät ostaa vaattensakkin kirpputoreilta kun vara ei ole muuhun.
- Anonyymi00020
[Tuntuuhan se hölmöltä, että valtio elättää työttömiä kuin linnunpoikasia.]
Kas kas..tuo on uutta että valtio elättää linnunpoikasia . - Anonyymi00021
Kuitenkin vasemmisto haluaa Suomeen työvoimaa ulkomailta, miksi?
- Anonyymi00024
No voi yksioikoisuus sentään.
- Anonyymi00025
Itselleen äänestäjiä.
- Anonyymi00026
ON PERUSTELTU SYY ELÄTTÄÄ TYÖTTÖMIÄ ETTÄ HE JAKSAVAT OLLA TYÖTTÖMINÄ PULIPENKEILLÄ VIETTÄÄ ILOISTA HUOLETONTA KESÄÄ JA TASKUSSA KELAN MAKSUSITOUMUS MUSKOTTIIN JA JUHLAT ALKAA.
- Anonyymi00029
Hyvin perusteltu 👆
- Anonyymi00030
Ei maksusitoumuksella saa pirccaa eikä boonus-sätkää... 😫
- Anonyymi00027
Häh?! Mikä oikeus työttömällä muka on yhteiskunnan kustantamaan ilmaiseen onkivapaan?!
Pientä rajaa nyt siihen paapomiseen!- Anonyymi00035
Tämä on totta. Innostuin hieman liikaa. Onkivapana he voivat hyvinkin käyttää omia käsiään
- Anonyymi00033
Ei ole olemassa työttömyyttä, on olemassa vain työhaluttomuutta. Tahtotila !!!
- Anonyymi00034
Ehdottomasti lopetettava kelatukien maksu ja töihin lylleröt ja vässykät.
- Anonyymi00036
Kyllä näin on.
- Anonyymi00037
Työni on työttömyys ja olen siinä hyvä ja todella ammattilainen 🙋♂️
- Anonyymi00038
Lyricalylleröt hätäaputöihin tukien saamiseksi😁😁😁
- Anonyymi00039
Puuttuu työhalut, mielummin ajellaan bustereilla ja peuhataan uhkeiden pimujen kanssa. Kobehärkäkin maistuu.
- Anonyymi00040
Heikko provoaloitus
- Anonyymi00041
Työkyrin heikko esitys, ilmeisen uupunut tapaus.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Työkyrin heikko esitys, ilmeisen uupunut tapaus.
Ei voi kiistää...
- Anonyymi00043
Aloittajalle vastaus:
Kapitalismi tarvitsee työttömiä, ettei työn hinta eli palkat nouse. Tätä totuutta ei sanota ääneen.- Anonyymi00044
Työkyri pidetään nöyränä ja ruskeakielisenä.
- Anonyymi00045
Eiköhän ole niin että aloittaja jos työttömäksi jäisi niin kyllä kelpaisi ns. työttömyyskorvaus.
- Anonyymi00048
Ei työhaluinen jää työttömäksi koskaan.
- Anonyymi00046
Että eivät tulisi suoraan sinun ruokakomerosta syömään, mikä ei olisi yhteiskuntarauhan puolesta kovin hyvä asia.
- Anonyymi00049
Joku pahoittaa nyt mielensä. 😭
- Anonyymi00050
Herrat kärsisi mainehaittaa jos köyhä ei saisi jokapäiväistä kaurapuuro annostaan ja se tulisi Brysselin tietoon.
- Anonyymi00054
En kehuskelee, mutta kehoni ei ole voinut koskaan näin hyvin, kun olen syönyt pelkkää kaurapuuroa.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
En kehuskelee, mutta kehoni ei ole voinut koskaan näin hyvin, kun olen syönyt pelkkää kaurapuuroa.
Joutuu eläkeyhtiö vielä vuosia maksamaan minulle eläkettä.
- Anonyymi00051
9€
- Anonyymi00052
Miksi politiikkoja elätetään?
- Anonyymi00053
Epäilemättä. Joudutaisiin huninkolle ilman politikointia.
- Anonyymi00057
Anonyymi00053 kirjoitti:
Epäilemättä. Joudutaisiin huninkolle ilman politikointia.
Ulkomaista työvoimaa tarvitaan, kun oma pirkkaporkukka ei viitsi tehdä, se siinä vaan on syynä.
- Anonyymi00061
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ulkomaista työvoimaa tarvitaan, kun oma pirkkaporkukka ei viitsi tehdä, se siinä vaan on syynä.
Ulkomaalaiset somalialaiset ovat äärettömän kohteliaita kaupankassalla.
- Anonyymi00060
Eileniltana söin iltapalaksi kevyesti puolikiloa lanttua. Hirmu kaasut nyt vatsalaukussa.
- Anonyymi00064
Maha on täynnä erilaisia elimiä, jotka eivät lantusta tykkää. Siksi suosittelemme iltasyönniksi naurista.
- Anonyymi00062
Juoppo tekee arvokasta työtä yhteiskunnan kannalta. Alkoholiverotus on ankaraa. Miksi ei häntä arvosteta?
- Anonyymi00063
Lieksalaista Filosoviaa.
- Anonyymi00065
Lieksalaisten ajatusmaailmassa ajatus lepää. Pitäkäämme maailmanmenossa Lieksa edelleenkin ykkösenä.
- Anonyymi00066
Olen juoppo, enkä saa mitään iloa irti 9 euron päiväpalkasta. Onko normaalia?
- Anonyymi00067
Minä taas olen estynyt persoona, enkä tykkää ihmisten ilmoilla olemisesta. Siksi minusta kai ei tullut. Kaikkea hyvää köyhille lupailevaa politiikkoa.
- Anonyymi00068
Ei ne rikkatkaan väistä kuolemaa. Varmaan onnellinen olo sitten joskus kun joutuu rikkautensa jättämään?
- Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Ei ne rikkatkaan väistä kuolemaa. Varmaan onnellinen olo sitten joskus kun joutuu rikkautensa jättämään?
Myönteisiäkin uutisia työrintamalta on, koska Jyri Häkämies on saanut työpaikan!
Jollakin käy flaksi, ei tarvitse enää kärvistellä perse auki, koska entinen työnsä oli huonosti palkattua!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/31ecf34c-1792-43f4-99f1-d7b5e9aadccc
- Anonyymi00069
Harmitta, kun enpäs lyhyen elämäni aikana rikastunut enempää.
- Anonyymi00071
Ilman eläkettä ilo on elellä vanhuksena. Ja työtön nauttii, kun mistään ei saa duunia.
- Anonyymi00072
Tietämätön
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501