Tuntuuhan se hölmöltä, että valtio elättää työttömiä kuin linnunpoikasia.
Miksi työttömiä ei velvoiteta metsästämään itse ruokaansa? Poimimaan marjoja metsästä? Kuokkimaan perunoita ja keräämään vihanneksia? Kalastamaan itse kalansa?
Sosiaalitoimisto voisi jakaa köyhille onkivapoja, madot henkisesti löysät voisi itse etsiä. Tämä aktivoisi upeasti köyhiä. Heidän kunto kasvaisi ja vatsa pienenisi.
Esitän tämän hallitukselle.
Miksi työttömiä elätetään?
28
317
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mene pikku natsi vaikka Kiovaan hölmöjen juttujesi kera.
- Anonyymi00002
Hyväksytään
- hallitus - - Anonyymi00003
Kuin myös kysytään: Kuinka vanhustenhoitovaikeutta voitaisiin helpottaa🤔
Noh, laittaa ne laiskan- pulskea lähihoitajat töihin.🤭
Ts, se laitoksen johtaja ON joko välinpitämätön tai istuu toimistossa palkkaansa vain nostamassa.💸💸
Sehän tiedetään, että kun yläpäässä mättää, alapää lusmuilee.🤪 - Anonyymi00004
Ei vätkylät luonnon antimilla elä.
- Anonyymi00006
Kobehärkää se olla pitää 👆
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kobehärkää se olla pitää 👆
Käyppä ostaa.
- Anonyymi00005
Aika hölmö aloitus , miksi suomessa elätetään ulkomaalaisia , kaikkia jotka tänne vaan vaivautuvat tulemaan , siis uurin osa elintasopakolaisia . ?
- Anonyymi00008
Kysy sitä vihervassareilta.
- Anonyymi00009
Ja niin monet niistä syylistyvä naisten raikauksiin ja jopa tyttölasten.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja niin monet niistä syylistyvä naisten raikauksiin ja jopa tyttölasten.
Iltalehdestä voi lukea jälleen tänään kuinka kaksi ulkomaalaist
hammparia raiskasi lapsen Kaksi raiskasi 12-vuotiaan Triplan vessassa.
Isompi jehu oli Mohamatti kakskertaa Hussein. - Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Iltalehdestä voi lukea jälleen tänään kuinka kaksi ulkomaalaist
hammparia raiskasi lapsen Kaksi raiskasi 12-vuotiaan Triplan vessassa.
Isompi jehu oli Mohamatti kakskertaa Hussein.Vasurin mielestä toiminta johtuu suomalaisten rasismista.
- Anonyymi00028
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kysy sitä vihervassareilta.
Minusta asiaa pitäisi kysyä istuvalta hallitukselta.
Orvolta ja Purralta.
- Anonyymi00010
Suomella ei ole itsenäistä tulevaisuutta. Emme me vaan osaa olla itsenäisiä, emmekä huolehtia omistamme. Olemme todella surkeaa sakkia. Hävetkäämme!
- Anonyymi00016
Minun kissani häpeää myös minua 😢
- Anonyymi00011
Työttömät tuli juuri Kolilta, olivat peuhaamassa uhkeiden pimujen kanssa ja söivät kobehärkää. Uudet Busterit on upeita!
- Anonyymi00012
Sama virsi päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Kobehärkä, koli ja uhkeat pimut. Huoh...... Ja busterit
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sama virsi päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Kobehärkä, koli ja uhkeat pimut. Huoh...... Ja busterit
Se on työttömän arkea!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se on työttömän arkea!
ei voi kiistää....
- Anonyymi00018
On työttömillä tyhjä vatsa kun olematonta kobehärkää kuvittelevat syövän.Työttömän tyhjä vatsa kärsii tyhmästä päästä.
- Anonyymi00019
Todellisuudessa työttömät syö varsin usein kaurapuuroa ja makaronia. Alelaarista etsivät punalaputettuja ale ruokia .
Tosi tarkka pitää olla ja katsoa mihin rahat riittävät. Jo yksikin lisäkulu kuten hammaslääkäri tai lääkärimaksu heilauttaa taloutta tuntuvasti.
Työttömät ei todellakaan ajelle bustereilla, vaan kitkuttavan vanhoilla polkupyörillä kauppoihin etsimään aleruokaa.
Työttömät ostaa vaattensakkin kirpputoreilta kun vara ei ole muuhun.
- Anonyymi00020
[Tuntuuhan se hölmöltä, että valtio elättää työttömiä kuin linnunpoikasia.]
Kas kas..tuo on uutta että valtio elättää linnunpoikasia . - Anonyymi00021
Kuitenkin vasemmisto haluaa Suomeen työvoimaa ulkomailta, miksi?
- Anonyymi00024
No voi yksioikoisuus sentään.
- Anonyymi00025
Itselleen äänestäjiä.
- Anonyymi00026
ON PERUSTELTU SYY ELÄTTÄÄ TYÖTTÖMIÄ ETTÄ HE JAKSAVAT OLLA TYÖTTÖMINÄ PULIPENKEILLÄ VIETTÄÄ ILOISTA HUOLETONTA KESÄÄ JA TASKUSSA KELAN MAKSUSITOUMUS MUSKOTTIIN JA JUHLAT ALKAA.
- Anonyymi00029
Hyvin perusteltu 👆
- Anonyymi00030
Ei maksusitoumuksella saa pirccaa eikä boonus-sätkää... 😫
- Anonyymi00027
Häh?! Mikä oikeus työttömällä muka on yhteiskunnan kustantamaan ilmaiseen onkivapaan?!
Pientä rajaa nyt siihen paapomiseen!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263214Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122359Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.762252Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051991Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761643Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451489Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta221406Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1191159
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116