Itseluottamusta jäljellä?
Miksei ole enää
9
260
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kuulu palstoille sellaiset!
- Anonyymi00002
Tulisit mussu mun kainaloon nukkummaan yöksi.
- Anonyymi00003
Kuin niin. Nythän sitä vasta alkaa ollakin.
- Anonyymi00004
Ei ole ehkä kyse itseluottamuksesta vaan tietynlaisesta syrjäytymisestä. Ei minua luokitella syrjäytyneeksi virallisesti kun on töitä ja läheisiä. Mutta olen melko yksinäinen ja ulkopuolinen. Tunnen itseni oudoksi joka paikkaan. En tunne sopivani mihinkään porukkaan.
- Anonyymi00005
Toivoi että olisi itseluottamusta enempi, kuitenkin samalla yrittäen tuhota sen. No, ei onnistunut. En ole katkera, vaan kiitän. Oppi talteen ja eteenpäin.
- Anonyymi00006
Eipä sitä koskaan ole juuri ollutkaan.
- Anonyymi00007
Ei siinä mitään porukoita tarvi, kun on ystäviä ja vähän samanhenkisiä.
- Anonyymi00008
Työpaikalla kiusattiin. Tyhmänä jäin. Olisi pitänyt lähteä 10 v. aiemmin ja saada uutta suuntaa.
- Anonyymi00009
Se, ketkä hakautuvat seurani, riittä kyllä askemaan itsetuntoa. Samoin se keitä yritetään lykätä seuraani vaikuttavat itsetuntoa alentavasti.
Mutta eipä tässä muuta, kuin entistä sinnikkäämmin kohti tavoitteita ja päämääriä sekä olanakohautus kaikille, jotka yrittävät tehä minusta jonkinlaista ilmaisauttelijaa tai pelkkää käy kaupassa, kirjastossa ja ole kotona maleksijaa.
Niin turhaa ja ajantuhlaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233051Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122139Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661978Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001843Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761573Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391336Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1121083
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151066