Puhelinnumerohaku Suomessa

MdK-MdK

Eikö Suomessa ole enää netillä ilmaista puhelinnumerohakua?
Aikaisemmin oli Soneralla "people finder".

Meillä on Eniron sivuilla ilmainen haku sekä yrityksiin että yksityishenkilöille.
On myös www.hitta.se, nopea ja tehokas.

26

45376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klara*

      Soneran laajakaista-asiakkaille on ilmainen Fonecta Finder numerohaku.

      Se löytyy PlazaKlubista.

      • asuu ulkomailla, eikä ole Soneran asiakas?

        Yritin tuota Fonecta Finderia, mutta ei toiminut
        täältä käsin.


      • Hili(ma)kka
        MdK-MdK kirjoitti:

        asuu ulkomailla, eikä ole Soneran asiakas?

        Yritin tuota Fonecta Finderia, mutta ei toiminut
        täältä käsin.

        Kotona! Saenpahan kokkeilla taetojaen tosi hyvässä seorassa! Voettajat olvat tosi hyviä!!!
        Nyt oun oekeesti väsyny, tännään vielä viimenen rutistus eli huastattelu paekan piällä, sitten makkoomaan, terv. Hi.


      • Kirjar ejk
        Hili(ma)kka kirjoitti:

        Kotona! Saenpahan kokkeilla taetojaen tosi hyvässä seorassa! Voettajat olvat tosi hyviä!!!
        Nyt oun oekeesti väsyny, tännään vielä viimenen rutistus eli huastattelu paekan piällä, sitten makkoomaan, terv. Hi.

        Kuinka kävi?
        Olit kärkisijoilla koska tuo haastattelu?

        Olin kyllä hengessä mukana, mutta kun ei ole paikalla, ei tiedä mitään.

        Kerro, kerro, kuinka kävi...?


      • Hili(ma)kka kirjoitti:

        Kotona! Saenpahan kokkeilla taetojaen tosi hyvässä seorassa! Voettajat olvat tosi hyviä!!!
        Nyt oun oekeesti väsyny, tännään vielä viimenen rutistus eli huastattelu paekan piällä, sitten makkoomaan, terv. Hi.

        No hyvä, että ruljanssi on ohi!
        "Iliminieroohan" itsestäsi kun olet levännyt tarpeeksi!


    • piutu

      Ihmettelen - edellämainittu eniro tarvitsee salasanan - ja sen saa tekstiviestillä- suomessa! Miten ihmessä ulkomailla asuva (jopa suomen kielen jollakinlailla taitoinen) löytää osoitteet joulukortteihin? avustuksesta kiitollinen

    • sähköinen luettelo

      Onhan sellainen ilmainen puhelinnumerohaku ja se toimii sekä kännykässä että internetissä.

      www.numerotele.fi

      • Ilmaista ei ole

        Ilmainen? Tuo vaatii sen että annat puhelinnumerosi heille. Sen jälkeen todennäköiseti hukut heidän tekstiviestimainontaan.


    • LM Eriksson

      Myös minä olen yrittänyt etsiä suomalaista nettipuhelinluetteleoa joka toimisi täältä Ruotsista käsin. En ole löytänyt.

      Kerro heti jos sinua onnistaa!

    • he

      minulla on saunalahden elisan ,nehän yhtyivät .SILLÄ AINAKIN ON ILMAINEN HAKU .ensimäinen kirjautuminen maksoi 4e ,sen jälkeen aina ilmainen mene www.eniro.fi sivuille.

      • ????????????????????

        6 = kuusi vuotta vanha aloitus??????????????


      • LM Eriksson
        ???????????????????? kirjoitti:

        6 = kuusi vuotta vanha aloitus??????????????

        Entä sitten?

        Vieläkään ei ole löytynyt suomalaista nettipuhelinluetteloa joka toimii ulkomailta käsin...esimerkiksi eniroa käyttääkseen pitää rekisteröityä suomalaisella kännykkäliitännällä, ja sitähän minulla ei ole täällä ulukomailla.
        Pitäne tehdä se Suomessa lomilla ollessani kun hankin Soneran tai dna:n prepaidin.


      • lukutaidottomia
        ???????????????????? kirjoitti:

        6 = kuusi vuotta vanha aloitus??????????????

        Niin on, vaan kun täällä ei osata lukea näitä on jatkuvasti, kiire minä, minä vastaamaan!
        Katsokaa ensin päiväys,, lopettavat nostelun kun ei vastailla.


      • fssdgdfg
        ???????????????????? kirjoitti:

        6 = kuusi vuotta vanha aloitus??????????????

        ketä kiinnostaa.


      • älytön
        fssdgdfg kirjoitti:

        ketä kiinnostaa.

        Sinua, koska nostit takaisin palstalle.... on sinullakin viihdettä lukea 2005 aloitettu sivu :DDD


      • voiko olla noin tyhm
        LM Eriksson kirjoitti:

        Entä sitten?

        Vieläkään ei ole löytynyt suomalaista nettipuhelinluetteloa joka toimii ulkomailta käsin...esimerkiksi eniroa käyttääkseen pitää rekisteröityä suomalaisella kännykkäliitännällä, ja sitähän minulla ei ole täällä ulukomailla.
        Pitäne tehdä se Suomessa lomilla ollessani kun hankin Soneran tai dna:n prepaidin.

        Ota selvgää asioista, helskutti kiinnosta vanhoja ketjuja lueskella. Olisit tehnyt uuden avauksen. ei ole älyä nettipalstoilla kirjoitusetiketistä tullut monellakaan luettua.
        Kysy sukulaisiltasi ja toimi heidän kanssa.


    • kanto*

      Yhden lajin aprillipila. ..... juo kuravettä päälle!

    • Käyttäjä

      Kyllä on eniri, kerran se kirpaiseen 0,25€ ja sitten voi kysellä 100 kk ilmaiseksi

    • O - O

      Eniro.fi toimii ainakin minulla nettiyhteyden kautta ihan missä päin maailmaa tahansa. Sen nelinumeroisen salasanan sain lähettämällä yhden tekstiviestin, jonka hinta oli alle yhden euron. Se veloitus johtui joistain lakipykälistä, jotka eivät sallineet täysin ilmaisen numeropalvelun tarjoamista.

      Joidenkin ihmisten, ml. omani, yhteystiedot löytyvät miltä tahansa hakukoneelta pelkästään nimen kirjoittamalla. Samalla voi saada paljon muutakin mielenkiintoista tietoa.;)

      • sitroen.

        Minun muistaakseni se maksullisuus ei ollut lakipykälä vaan kilpailijoitten kateus kun Eniro aluksi antoi numerot ilmaiseksi.
        Melkein kaikkien muitten maitten puhelinnumerot ja osoitteet löytyy netistä, mutta ei Suomen (tarkistin viimeksi eilen).
        Ainakin Ruotsista ja Norjasta löytyy vielä täysi-ikäisten syntymäpäivätkin.


    • Galjonsfilur

      Mita ette ymmärrä?! Eniro ON tosin olemassa, ja voisinpa maksaa 25 senttiä siitä, mutta kun se ei tietenkään toimi ruotsalaisella kännykkäliittymällä!

      En ymmärrä tätä, täällä ruotsissa on monta eri ILMAISTA nettisivua josta saa etsittyä koko kansan osoitteet ja puhelinnumerot. Tämä siksi että Jeesuksen aikaisten kahden kilon puhelinluetteloiden tekeminen on onneksi kokonaan lopetettu...

      • "Galjonsfilur"

        Ruotsissa ei ole senttejä, öörvellyksiä vain.

        H.


      • En Finne igen ;)

        Voiskohan 0100100 toimia Suomen suuntanumerolla 358100100?
        Luultavasti kokeilisin, jos olisi oma ongelmani.


    • ?

      Miksi näitä ammoisia kirjoituksia kaivellaan suohaudastaan?

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      En mä tiedä. Mulla oli ennen Finder.

      Mut emmä tahdo löytää nyt sillä mitään. Eiku ois taas vissiin(muutenki) puhelimen vaihto. Sais ees ton Eniron. Ois ehken pikkusen helpompi löytää sutki linjoille.

      Mun.

      Mä koitan aina väliin miettiä,että mistä sitten sut tavottasin,H.

      T.

      M

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe