onko liika siisteys pahasta? jos tappaa ne hyvätkin bakteerit niin kuoleeko hyvä vastustukyky kun en oo koskaan kipeä ei oo ikinä nuhaa tai kuumetta? ei ollut ees koronaa silloin kun se oli ja en hakenu ees sitä piikkiä siihen niin ja kysyn tätä siksi täältä kun oon entinen masennus potilas silloin kun oli paha masennus kausi niin en pahemmin jaksanu siivota muuta kun pakolliset ku olin vielä hoidossa ja nyt ku oon päässyt eläkkeelle ja en oo enää hoidossa ja asiat on hyvin niin tuntuu että virtaa on liikaa ja oon tehnyt tässä joulusta saakka suursiivoa ja kämppä loistaa on niin siistiä että että olen vaihtanu kaikki paskaset matot ja pessy uunin ja sulattanu pakkasen joka oli jääkerroksessa jne pessy kaikki kaappit jne ja mopannu lattiat jne kaikki mahdollinen no eipä tässä muuta
onko liika puhtaus pahasta kun masennuksen aikana ei jaksanut siivota?
Anonyymi-ap
2
122
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siivous ei tapa hyviä bakteereja. Älä siivoa jos sä ajattelet että imurointi ja kodinhoito tappaa sun elimistön hyvät bakteerit. Miksi ylipäänsä siivotaan jos se tappaa elmistön hyvät bakteerit? mieti sitä
- Anonyymi00002
Kun on tarpeeksi masentunut ei paljon jaksa siivoilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492219
- 1211505
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3401323Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni671244Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401210- 1421202
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31201- 491139
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1661112- 701034