Hyvästi homssuinen Lontoo, nyt muutto edessä tosi hyvä fiilis!
Muutto Lieksaan edessä
14
269
Vastaukset
- Anonyymi00001
Teit hyvä rastkaisun!
- Anonyymi00007UUSI
No jopas oli aloittajalla hurjat hallusinaatiot.
- Anonyymi00002
Chelsean kaupunginosa on tuttu hienostoalue, King's Road yksi Lontoon ykköskatuja mutta Pielisentie vei sydämeni ja styletori.
- Anonyymi00004
Muut kunnat on meille kateellisia.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Muut kunnat on meille kateellisia.
Onko Lontookin meille kateellinen?🤔
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onko Lontookin meille kateellinen?🤔
On se.
- Anonyymi00006
Hienoa! Tuoretta ahnusta täällä on jo kaivattukin!
Tervetuloa yamaliin!
T: Jatkis - Anonyymi00009UUSI
Siivouspäivä Reunatiellä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9e757ab0-2356-4952-842b-949eff4cd21a
- Anonyymi00013UUSI
"Mies sanoo asunnossa asuneen naapurin elelleen ilmeisesti lähes täysin omissa oloissaan. Häntä ei juurikaan näkynyt asunnon ulkopuolella. Ainoastaan joskus harvoin mieheen törmäsi, kun hän oli käynyt lähikaupassa. Kädessä oli usein juuri sininen olutpakkaus."
Siinä se taas kertaalleen todistetaan että Pirkka-olut on miesten paras ja uskollisin ystävä! Muuta ei tarvita! 😆
- Anonyymi00010UUSI
voi eiiiiiiiiii
- Anonyymi00011UUSI
Minä muutan syyskuussa Chileen. Perustan sinne siirtokunnan itsekseni.
- Anonyymi00012UUSI
MUKAVAA SAA UUSIA
- Anonyymi00014UUSI
Lontoo on kiva MUTTA EI SE OLI MIKÄÄN LIKESAA
- Anonyymi00015UUSI
Lontoossa ei ole style toria on vaan pikkatillu sirkus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172333Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671559Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1031479Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61411Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell791236Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.381214Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056