Energia säästö maksaa

Anonyymi-ap

Mitä ennemmän haluaa säästää sen enmmän se maksaa

3

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Katossa vuotoja asennuksen jälkeen seuraavana talvena

      Paneelit oitimpoistaa ja asentaa uudelleen

      Kalliiksi katon korjauksen lisäksi

      Kätevää ja pätevä Mies maalta


      ÄänestäEsim invertterin jajoomin
      Paneelin hajoominen
      Johdotusen viat
      Kaapelin irtoomiset ja kioinöinti

      Katon huoltokulut. Esim paneelein poisto katon pesun ja maalaamisen ajaksi

      Katon korjaaminen paneeleiden aiheuttama vuoto

    • Anonyymi00003

      Kummallista kun muka tulee säästöön kun sijoittaa epävarmaa tekniikkaan kymmeniä tuhansia

      Milla ainakin on varaa maksaa sähkölaskuni kun en osta ja sijoita paneeleihin joilla ei talvella tee yhtään mitään kun aurinko ei suomessa paista jamsäjkö,talvella sika kallista

      Taidat olla paneelikauppias ilman asiakkaita.

      Moni osaa ajatella omilla aivoillaan, ja tajuaa että paneelit kun ei tuota silloin kuin sähköä menee paljon ja se on kallista

      Asiantuntija sähkö ja automaatio, talotekniikka ja rakennus automaatio


      ÄänestäTammi 7 kWh. 0,7 €
      Helmi. 132 kWh. 1,3€
      Maalis. 465.Kwh 4,7 €

      Huhti. 721 kWh. 7,2€
      Touko. 1932 Kwh 19€
      Kesä. 1521. Kwh 15€
      Heinä. 1308. Kwh 13€
      Elo 1271. Kwh 12€
      Syys. 818 Kwh 8€
      Loka 473. Kwh 4,7€

      Marras. 50. Kwh 0.5€
      Joulu. 1,4. Kwh 0,1€

    • Anonyymi00004

      Velkajarrulla Kokoomus pakottaa seuraavan hallituksen jatkamaan valtion omaisuuden myyntiä.

      Orpon hallitus pienentää voimakkaasti valtion tuloja seuraavalta hallitukselta:
      - 6 miljardin Länsiratapommi
      - miljardin yhteisöveroale
      - miljardin veroale hyvä tuloisille
      - jopa polttoaineveroalennus tehdään vasta 2027, jolloin verotulo tippuu vasta seuraavalta hallitukselta (n. 100 miljoonaa)
      - 4 miljardin valtion omistuksen myynti vähentää osinkotuloja, kustannusvaikutusta ei ole esitetty.

      Joss Orpon hallitus valitteli edellisen hallituksen velan korkomenoja, niin jättää seuraavalle hallitukselle ennätyskorkomenot, mutta sen lisäksi isot kustannuserät ja pvaltion pienentyneet tulot.olen maksanut tuloveroa,autoveroa, dieselveroa,kiinteistöveroa,kirkollisveroa,perintöveroa. Mitä sitten.Kaikkonen ,mikä on ongelma?

      Veroja maksetaan että saadaan sosiaalietuutta

      Siis terveyden huoltoa edullisesti ja jos joutuu työttömäksi niin saa toimeen tulon
      Näin toimii SDP

      Mutta kokookoomusken mukaan verovarat kuuluukin suuryrityksille ja niille jaetaan ne raha jotta saavat enenmän voittojaKokoomus uhkaili velkaantumisella ja työttömyydellä


      Ymmärsin, että edellisissä vaaleissa Kokoomus toi esille, että on viimeinen hetki lopettaa velkaantuminen.
      Työtä, sitä piti olla. 100 000 uutta työpaikkaa luvattiin, vaikka edellisen hallituksen jäljiltä työllisys oli ennätyskorkea.

      Piti pelastaa Suomi tuleville polville.

      Heikoista piti pitää huolta ja kaikki osallistuu.

      Kuinkas sitten kävikään vaalien jälleen:
      - velkarahalla veronalennuksia omalle etupiirille
      - työllistämistoimien sijaan palkansaajan aseman heikentämistoimet
      - myydään valtion omaisuutta tulevilta polvilta
      - leikataan heikoilta ja annetaan yli 100 000 € tienaaville.

      Mikä on luottamustaso?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe