Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Anonyymi-ap

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle

23

4354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Aika hämäräksi jää aloituksen aivoitukset. Vähän tarkennusta kaipaa, että mistä mahtaa olla kyse?

      • Anonyymi00018

        Täysin järjettömään pelleilyyn se tulee olemaan todella kallis päätös. Toivottavasti tässäkin tapauksessa asiasta päättävät osaavat käyttää sitä ns järkeä. Huh huh mitä hulluutta! Miksei kolmannen sektorin avulla palkkata työntekijä huonolla palkalla koulua auttamaan esimerkiksi kehitysvammaiset??


    • Anonyymi00002

      Lähetellään asiakkaiden yksityisiä tietoja Koivumaalle ja kumppaneille!

    • Anonyymi00003

      Uhkaillaan rikosilmoituksilla kun yrittää selvittää asioita. Kaupunginjohtajaa myöten suhmuroidaan ja valehdellaan.

      • Anonyymi00005

        Ei varmasti ole ensimmäinen kerta eikä viimeiseksi jää. Vaan mahtuuhan sitä netin palstoille jos jonkinlaista. Turha on niiden kanssa käydä väittelemään.


    • Anonyymi00008

      Ja sitten vielä uhriudutaan!

    • Anonyymi00011

      Mikähän mahtaa olla tonttitieto? Kaikki kiinteistötiedot ovat julkisia.

      • Anonyymi00012

        Joillakin sitä mahtaa olla hirmu salaisia tonttitietoja... 😂


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Joillakin sitä mahtaa olla hirmu salaisia tonttitietoja... 😂

        Ei toki, sillä tonttitiedot on kaikkein korkeimpaan salausluokkaan kuuluvia. Viestiketjun aloittajalla ei siis ole latva laho, eikä hän missään tapauksessa elä harhaisissa kuvitelmissaan .Yrittäkääpä vain etsi pienintäkään tietoa tonteista esimerkiksi palvelusta https://www.maanmittauslaitos.fi/kiinteistotiedot-ja-niiden-hankinta/kiinteistorekisteri
        niin sellaista ei varmuudella löydy! https://www.maanmittauslaitos.fi/


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ei toki, sillä tonttitiedot on kaikkein korkeimpaan salausluokkaan kuuluvia. Viestiketjun aloittajalla ei siis ole latva laho, eikä hän missään tapauksessa elä harhaisissa kuvitelmissaan .Yrittäkääpä vain etsi pienintäkään tietoa tonteista esimerkiksi palvelusta https://www.maanmittauslaitos.fi/kiinteistotiedot-ja-niiden-hankinta/kiinteistorekisteri
        niin sellaista ei varmuudella löydy! https://www.maanmittauslaitos.fi/

        No ihan takuulla löytyy tonttikartat rekisterinumeroineen ja rajoineen ja ihan ilmaiseksi.
        Pienellä maksulla saa rasitustodistukset yms. tiedot.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        No ihan takuulla löytyy tonttikartat rekisterinumeroineen ja rajoineen ja ihan ilmaiseksi.
        Pienellä maksulla saa rasitustodistukset yms. tiedot.

        Kaikki sankarit eivät selvästikään käytä viittaa, vaan jotkut korjaavat ilmiselviä vitsejä keskustelupalstoilla myös perjantai-iltana! 😆


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Kaikki sankarit eivät selvästikään käytä viittaa, vaan jotkut korjaavat ilmiselviä vitsejä keskustelupalstoilla myös perjantai-iltana! 😆

        Tarkka se olla pittää näissä asioissa, eli päivän opetus: Satiiri on vaarallinen laji! 😱


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        No ihan takuulla löytyy tonttikartat rekisterinumeroineen ja rajoineen ja ihan ilmaiseksi.
        Pienellä maksulla saa rasitustodistukset yms. tiedot.

        Maksun pienuus on suhteellista, vaihtelee puolentoista päivän palkasta kymmenen minuutin palkkaan ostajan työllisyystilanteesta riippuen.


    • Anonyymi00019

      Avoin päätöksenteko! Avoin keskusteluilmapiiri!

    • Anonyymi00022

      Raha ratkaisee.

    • Anonyymi00024

      Kuntien tehtäviin kuuluu jakaa tietoa tonteista.

    • Anonyymi00026

      Siellä on virkamiesten keskinäiset välienselvittelyt meneillään. Kuka saadaan raivatuksi tieltä pellolle kähminnästään.

    • Anonyymi00027

      Onhan tonttitiedot kunnissa arvokasta. Tarkoittamatta jonkun yksittäisen rakennetun tontin tietoja. Tärkeää on tietää kunnan taustatyönä tehtävä kartoitus tulevasta. Nyt voidaan ostaa sieltä, missä maan arvo tulee nousemaan ja kannattaa rakentaa vaikkapa liiketilaa. Mummolta voidaan osta huonokuntoinen talo ja luvata karkkirahaa vanhainkotiin. Sitten tontti lihoiksi kun rakentaminen keskittyy alueelle, Tiedän ihmisen, joka on hankkinut varallisuutensa kunnan asiapapereihin perehtymällä.

    • Anonyymi00030

      Asioita ei kannata yrittää selvittää. Alkaa uhkailut ja kostotoimenpiteet kaupungin isokenkäisten toimesta. Naurettava paikka.

    • Anonyymi00031

      Mitä järkee muuttaa Joensuuhun, huo huh

      AL
      "Joensuussa työttömien osuus työvoimasta eli työttömyysaste on noin 15,3–15,8 %.

      Kaupungissa on noin 5 600 – 5 700 työtöntä työnhakijaa. Työttömyystilanne on viime aikoina hieman heikentynyt, ja työttömien määrä on kasvanut edellisvuoteen verrattuna.Työttömyyden rakenne ja alueelliset tiedot

      Työttömien määrä: Esimerkiksi kevään tilastoissa Joensuussa kirjattiin noin 5 760 työtöntä työnhakijaa.

      Kasvusuunta: Työttömien määrä on kasvanut hieman yli 5 prosenttia edellisen vuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna."

    • Anonyymi00033

      Öyh vöyh mie päätän TÄÄLLÄ

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      112
      4368
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3176
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1434
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1306
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      846
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      686
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      677
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      110
      647
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe