Silmät auki ja

Anonyymi-ap

avoimin mielin alan katsomaan uutta kumppania, fiksua ja järkevää. Se on mies sellainen juttu, etten odota sinua enää. Tiedät yhteystietoni. Jos ei kuulu, se on selvä juttu.

33

697

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nämä huvittaa vähän aina. ❤️
      Mut eipä kannata kaipailla jos toinen on toiminut jotenkin epäfiksusti sinua kohtaan.

• Anonyymi00002

Jos on joskus toiminut epäfiksusti, niin aina voi tehdä sovinnon.
        Ei maailma yhteen vihaan kaadu, jos molemmat niin haluaa ❤️
        Muistan kun pienenä tytöntylleröisenä vihasin ja tavallaan pelkäsin parasta tulevaa kaveriani. Mutta niin vain tiemme yhdistyi.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jos on joskus toiminut epäfiksusti, niin aina voi tehdä sovinnon.
        Ei maailma yhteen vihaan kaadu, jos molemmat niin haluaa ❤️
        Muistan kun pienenä tytöntylleröisenä vihasin ja tavallaan pelkäsin parasta tulevaa kaveriani. Mutta niin vain tiemme yhdistyi.

Tuo oli siis sivusta...

• Anonyymi00004

Haluan päästä tästä kaikesta eteenpäin. Olen väsynyt tähän palstaan. Se ihminen ei rakasta mua enää. Mun täytyy hyväksyä se ja mennä eteenpäin.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Haluan päästä tästä kaikesta eteenpäin. Olen väsynyt tähän palstaan. Se ihminen ei rakasta mua enää. Mun täytyy hyväksyä se ja mennä eteenpäin.

Onhan sekin jotain, että on joskus rakastanut. Ehkäpä löydät unelma- kumppanin jostain muusta miehestä, johon tutustut, kun pääset irtaantumaan tästä entisen kaipauksesta.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tuo oli siis sivusta...

Eipä niin "sivusta". Ystävyyskin on rakkautta.
        Ihan omakohtaista kokemusta. Kestänyt jo 50 vuotta.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Onhan sekin jotain, että on joskus rakastanut. Ehkäpä löydät unelma- kumppanin jostain muusta miehestä, johon tutustut, kun pääset irtaantumaan tästä entisen kaipauksesta.

Niin ajattelisin. Jäin kiinni, kun kaikki "jäi kesken" ja "puhumatta ja selvittämättä". Sen takia emme tapaa, koska hän ei halua päättää tätä lopullisesti. (On lapsuuden hylkäystrauma taustalla.) Minä haluan tasaveroisen kumppanuuden.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Niin. Tuleva oma kumppani olisi myös paras kaverini. Tuona tytöntylleröisenä löysin siis ihan tyttökaverin. Myöhemmin tiet vaan risteytyi, eikä olla nähty tai oltu tekemisissä vuosikymmeniin.
        Onnea teille. Arvostan pitkiä liittoja vaikka tiedän, ettei elämä ole omakotitaloa ja kultaistanoutajaa. Jokaisella on oma tie kulkea oppiakseen ja kehittyäkseen hyvässä ja pahassa.

Sivusta edelleen.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ystävyysrakkaus kuulostaa myös tosi hyvältä. ❤️ Ap.

• Anonyymi00005

Jos kiinnostaa tarpeeksi, niin otat itse yhteyttä.

• Anonyymi00006

Otin, mutta ei siitä tullut mitään tai ei syntynyt mitään. Olen vain ollut niin yksin, kun on ollut tässä kaikkea.

• Anonyymi00008

😁😁😁anteeksi että nauran. Kerro sitten, kun olet löytänyt tuollaisen miehen ja mistä heti näit, että on "täydellinen"?

• Anonyymi00010

Veikkaukseni menee siihen että taitaa teille palstaäijän itkuille hoonottaville luusereille nauraa jo ihan viranomaisetkin. Kuis meni omasta mielest

• Anonyymi00011

Laitahan tunniste, niin tietää hänkin mennä eteenpäin. Aika raukkamaista laittaa tällaista anonyymina.

• Anonyymi00015

Hän on jo mennyt eteenpäin. Minä jäin suremaan. Hän voi laittaa IRL viestiä. En ala mitään tunnisteita anonyymipalstalla levittelemään.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Hän on jo mennyt eteenpäin. Minä jäin suremaan. Hän voi laittaa IRL viestiä. En ala mitään tunnisteita anonyymipalstalla levittelemään.

Jätä sitten ensi kerralla anonyymit uhkauksetkin kirjoittamatta.

• Anonyymi00014

Päätän keskustelun, kun tulivat vakiov***uilijat paikan päälle.

• Anonyymi00018

U-Go-Girl! Saamattomat ukkelit jääköö rannalle ruikuttaa. Miehiä riittää kyllä. Myös järkeviä vaikka täällä ei sitä uskois.

• Anonyymi00019

Palsta mummolle uivia nakkeja tai helppoja nakkeja tai molempi parempi.

• Anonyymi00020

En tiedä

• Anonyymi00023

Tervemenoo sit vaan

• Anonyymi00025

jn. tervettä

• Anonyymi00026

Jeps. Fiksu, työelämässä oleva, huumorintajuinen yli 180 cm pitkä ja komea noin nelikyppinen mies tähän suuntaan ....kiiiitoooos!

• Anonyymi00027

Muu! Muu! 🐄 amuu!

• Anonyymi00029

Tuollaisen haluan, mutta vanhemman. En ole ap.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Muu! Muu! 🐄 amuu!

Olet ilmeisesti alle 180 cm.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Olet ilmeisesti alle 180 cm.

189cm

• Anonyymi00028

Ei kannata odottaa en tee mitään alotteita ne ei ole minua varten. Jos naista kiinnostaa yrittäköön ite. Tiedän arvoni en tietenkään sitä julki tuo enkä ole ylimielinen kuzipää tai muutakaan.

• Anonyymi00030

Reidet sinulla on auki.

• Anonyymi00031

Toi oli kyllä todella ala-arvoisesti sanottu. Kasva aikuiseksi.

• Anonyymi00032
    • Anonyymi00036

Ei kuulu kun et osaa olla fiksu ja käyttäytyä fiksusti sehän on jo monet kerrat nähty olet niin mustasukkainenkin kadut lopun elämäsi kuinka tyhmä olit mun suhteen ja olisit saanu musta hyvän miehen

• Anonyymi00037

Jeesus sovitti syntimme sijaisuhrillaan. Synnin valta on nyt kukistettu.

Jeesus otti kantaakseen sinulle kuuluvan rangaistuksen. Se tarkoittaa, että Hän kuoli sijaisuhrina Golgatan ristillä suurten kärsimysten keskellä. Ristillä on ansaittu vapautus synnistä. Rakkaus oli se, joka toi Kristuksen Taivaasta – joka sai Hänet astumaan valtaistuimelta ja kärsimään ristillä meidän edestämme.
      ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh. 3:16

Hän tahtoo armahtaa sinut.

”Ja hän sanoi heille: ”Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista, ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.” Luukas 24:46-47

”Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.” Joh. 8:36

Jeesuksen ylösnousemus

Jeesuksen ylösnousemus kalliohaudasta avasi tien pelastukseen kaikille, jotka ottavat Hänet vastaan. Sinäkin saat aloittaa uuden elämän Jeesuksen kanssa. Saat tulla uskoon ja sitten kasteelle! ”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.” Markus 16:16
      Saat pyytää Jeesukselta syntisi anteeksi. ”Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.” Matteus 7:7.
      Ota siis vastaan Jeesus ja Hänen pelastustekonsa ja anna elämäsi Hänelle! ”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista
      ole.” Jesaja 45:22

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      26
      3224
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2369
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      76
      2262
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      2001
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1643
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      45
      1499
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1406
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1295
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      120
      1170
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1126
    Aihe