Kesässä kivointa?

Minulle kesä merkitsee valoa ja lämpöä, vihreyttä , kesäsateita.
Liian kuuma kesä ei ole mun mieleeni, eikä tietty sateinenkaan ja kylmä. Kesällä parasta on uinti järvissä, pyöräily kesätuulella ja kevyt pukeutuminen - tietysti kesäterassit ja kesän antimet : mansikat herneet tuoreet kasvikset: kesäkeitto.

Entäs sun Kesän kohokohdat :)

15

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuumasta en tykkää ja auringolla pelotellaan.
      Uiminen on mukavaa, mutta olen kyllä vähän urbanisoitunut ja tykkään uimahallista. Se tosin on kesällä pitkän aikaa kiinni huoltotöiden takia.
      Ruoka-anti on minulle paras syksyllä, vasta kasvaneet juurekset ja omenat ovat juttuni.
      Uskon kuivattujen herneiden ravintoaineisiin.
      Marjastaminen, sienestäminen ja kalastaminen ovat terveellisiä kesän harrastuksia liikunnan ja syönnin puolesta. Kuntosalin korvaa kesällä ilmainen liikunta luonnossa ja puistojen laitteissa.

• Anonyymi00005

Hyvin elät, terveyttä kannattaa tukea.

• Anonyymi00002

Huonelämpö ei ole hyvä asia ulkona, tai lämpimämpi. Vaateilla voi säädellä lämpöä, mutta ei niitä viitsi vähentää liiaksi julkisesti. Tulee väkisin tukala olo kesällä päiväsaikaan, joten liikkuminen on pakko ajoittaa viileinpiin hetkiin.

• Kesän voittanutta ei ole, vahankin mieli piristyy talven jälkeen, kesän jälkeen ihmismieli on kylläinen kesästä sopivasti kesää sopii suomalaisille.

• Anonyymi00003

Jos jaksan lähteä aamulla aikaisin kävelylle hyvällä säällä. Kesäiset aamukävelyt ovat ihania. Luonnon vihreys, kukat, lintujen laulut ja erilaiset luonnon eläimet.

• Anonyymi00004

Tulis vaan pitkä kuuma kesä, ei lämpö luita riko, nautin koska tiedän et syksy tulee taas yhtäkkiä.
      'Sommaren är kort"

• Anonyymi00006

Kun on eläkkeellä, on vapaa-aikaa riittämiin ja sellaisiin asioihin, mitä itse kukin pitää tärkeänä.

Minulla tärkeintä on ajanvietto puolisoni kanssa. Lapset ovat elämäni suola mutta he asuvat niin kaukana, kaikki, että tapaamme harvemmin, joten satsaan tärkeimpään ihmissuhteeseeni eli vietämme todella paljon aikaa yhdessä ja kesällä nimenomaan nautimme kesämökkielämästä; aikatauluttomuudesta ja siitä, että voimme tehdä mitä vain ja milloin vain ; se on aivan mahtavaa! Nukutaan silloin kun nukutaan, käydään uimassa vaikka yöllä, tehdään maukasta ruokaa jne.

Kesä, olipa ilma mikä tahansa, on ihanaa vapauden aikaa. Talvella sitten asutellaan kaupungissa ja asiat tehdään toisin mutta kesällä nautitaan!

• Anonyymi00007

Odotettu lämpö on hienointa, kun ei aina ole kylmä olla, nautin.

• Anonyymi00008

On ihana istua parvekkeella lukemassa kirjaa ja kuunnella lintujen laulua ja katsella pilviä taivaalla.
      Katsella ja kuunnella ratikoiden, autojen ja Linnanmäen kaupunkiääniä. Katsella ihmisiä touhuissaan.
      Puut viheriöivät ja kukat kukkivat.
      Kesäparveke on ihan parasta.

• Anonyymi00009

Samantyyliset asiat ovat minunkin mielestäni parasta, tosin maaseudun omakotitalon rauhassa. Istun pihakeinussa läheisen puun sopivasti varjostaessa liialta auringolta ja luen hyvää kirjaa. Katselen ja kuuntelen lintujen sirkutusta ja tuulen huminaa.

• Anonyymi00011

On herättävä ajoissa nauttimaan koska syksy tulee taas yhtäkkiä.

• Anonyymi00010

Piiiiitkä kuuuuuma kesä!

• Anonyymi00012

Vähempi kuumuus on kivempi.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vähempi kuumuus on kivempi.

Sitä saa talvella ihan yli tarpeen.

• Anonyymi00014

Kun viileän jälkeen lämpenee, se on kivointa. Sisäinen rauha lisääntyy ja vahvistuu, sitähän saunakin tekee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      63
      2136
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      83
      1410
    3. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      13
      1199
    4. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      106
      1067
    5. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      96
      989
    6. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      107
      812
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      51
      678
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      574
    9. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      257
      564
    10. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      58
      564
    Aihe