Minulle kesä merkitsee valoa ja lämpöä, vihreyttä , kesäsateita.
Liian kuuma kesä ei ole mun mieleeni, eikä tietty sateinenkaan ja kylmä. Kesällä parasta on uinti järvissä, pyöräily kesätuulella ja kevyt pukeutuminen - tietysti kesäterassit ja kesän antimet : mansikat herneet tuoreet kasvikset: kesäkeitto.
Entäs sun Kesän kohokohdat :)
Kesässä kivointa?
15
334
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuumasta en tykkää ja auringolla pelotellaan.
Uiminen on mukavaa, mutta olen kyllä vähän urbanisoitunut ja tykkään uimahallista. Se tosin on kesällä pitkän aikaa kiinni huoltotöiden takia.
Ruoka-anti on minulle paras syksyllä, vasta kasvaneet juurekset ja omenat ovat juttuni.
Uskon kuivattujen herneiden ravintoaineisiin.
Marjastaminen, sienestäminen ja kalastaminen ovat terveellisiä kesän harrastuksia liikunnan ja syönnin puolesta. Kuntosalin korvaa kesällä ilmainen liikunta luonnossa ja puistojen laitteissa.- Anonyymi00005
Hyvin elät, terveyttä kannattaa tukea.
- Anonyymi00002
Huonelämpö ei ole hyvä asia ulkona, tai lämpimämpi. Vaateilla voi säädellä lämpöä, mutta ei niitä viitsi vähentää liiaksi julkisesti. Tulee väkisin tukala olo kesällä päiväsaikaan, joten liikkuminen on pakko ajoittaa viileinpiin hetkiin.
Kesän voittanutta ei ole, vahankin mieli piristyy talven jälkeen, kesän jälkeen ihmismieli on kylläinen kesästä sopivasti kesää sopii suomalaisille.
- Anonyymi00003
Jos jaksan lähteä aamulla aikaisin kävelylle hyvällä säällä. Kesäiset aamukävelyt ovat ihania. Luonnon vihreys, kukat, lintujen laulut ja erilaiset luonnon eläimet.
- Anonyymi00004
Tulis vaan pitkä kuuma kesä, ei lämpö luita riko, nautin koska tiedän et syksy tulee taas yhtäkkiä.
'Sommaren är kort" - Anonyymi00006
Kun on eläkkeellä, on vapaa-aikaa riittämiin ja sellaisiin asioihin, mitä itse kukin pitää tärkeänä.
Minulla tärkeintä on ajanvietto puolisoni kanssa. Lapset ovat elämäni suola mutta he asuvat niin kaukana, kaikki, että tapaamme harvemmin, joten satsaan tärkeimpään ihmissuhteeseeni eli vietämme todella paljon aikaa yhdessä ja kesällä nimenomaan nautimme kesämökkielämästä; aikatauluttomuudesta ja siitä, että voimme tehdä mitä vain ja milloin vain ; se on aivan mahtavaa! Nukutaan silloin kun nukutaan, käydään uimassa vaikka yöllä, tehdään maukasta ruokaa jne.
Kesä, olipa ilma mikä tahansa, on ihanaa vapauden aikaa. Talvella sitten asutellaan kaupungissa ja asiat tehdään toisin mutta kesällä nautitaan! - Anonyymi00007
Odotettu lämpö on hienointa, kun ei aina ole kylmä olla, nautin.
- Anonyymi00008
On ihana istua parvekkeella lukemassa kirjaa ja kuunnella lintujen laulua ja katsella pilviä taivaalla.
Katsella ja kuunnella ratikoiden, autojen ja Linnanmäen kaupunkiääniä. Katsella ihmisiä touhuissaan.
Puut viheriöivät ja kukat kukkivat.
Kesäparveke on ihan parasta.- Anonyymi00009
Samantyyliset asiat ovat minunkin mielestäni parasta, tosin maaseudun omakotitalon rauhassa. Istun pihakeinussa läheisen puun sopivasti varjostaessa liialta auringolta ja luen hyvää kirjaa. Katselen ja kuuntelen lintujen sirkutusta ja tuulen huminaa.
- Anonyymi00011
On herättävä ajoissa nauttimaan koska syksy tulee taas yhtäkkiä.
- Anonyymi00010
Piiiiitkä kuuuuuma kesä!
- Anonyymi00012
Vähempi kuumuus on kivempi.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vähempi kuumuus on kivempi.
Sitä saa talvella ihan yli tarpeen.
- Anonyymi00014
Kun viileän jälkeen lämpenee, se on kivointa. Sisäinen rauha lisääntyy ja vahvistuu, sitähän saunakin tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!632136Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka831410La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt131199- 1061067
- 96989
- 107812
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko51678- 38574
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus257564- 58564