Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
Toivoisitko Rakas vielä?
67
1125
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi vielä jatkat? Etkö ole jo tarpeeksi pomnittanut rakkausviesteilläsi
- Anonyymi00011UUSI
En tiedä. En aloituksia juurikaan tee. Kasvoi kai kaipaus liian suureksi.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En tiedä. En aloituksia juurikaan tee. Kasvoi kai kaipaus liian suureksi.
Miksi se taas kasvoi
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi se taas kasvoi
En tiedä. Koko ajan mielessä hän kyllä on. Liian pitkä aika ilman yhteyttä kai.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
En tiedä. Koko ajan mielessä hän kyllä on. Liian pitkä aika ilman yhteyttä kai.
Ja jatkuu vai?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ja jatkuu vai?
Ikävä? Kyllä.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ikävä? Kyllä.
Miten pitkään?
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Miten pitkään?
Luulen, että niin pitkään kunnes olen hänen kanssaan.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Luulen, että niin pitkään kunnes olen hänen kanssaan.
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Tarkoitin, että ikävöin varmasti niin pitkään, kunnes saan tavata hänet.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Tarkoitin, että ikävöin varmasti niin pitkään, kunnes saan tavata hänet.
Ettekö ole tavanneet?
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ettekö ole tavanneet?
Olemme toki.
- Anonyymi00002UUSI
Mitä näyttäisit
- Anonyymi00003UUSI
No mitä luulet?varmaan "alakerran"
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
No mitä luulet?varmaan "alakerran"
Silläkö teet ainutlaatuiseksi
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Silläkö teet ainutlaatuiseksi
Ei ollut aloittajalta.
- Anonyymi00004UUSI
Onko R naiselle?
- Anonyymi00009UUSI
Oli kyllä.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oli kyllä.
Epäilen että ap on J-mies. En odota vastausta tähän.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Jätän siis kertomatta.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Toivottavasti ei.
- Anonyymi00005UUSI
Mä tein nyt sen mitä oot pitkään vinkunut joten sun vuoro.
- Anonyymi00012UUSI
En kyllä juuri vingu, joten ei ollut sinulle.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En kyllä juuri vingu, joten ei ollut sinulle.
Niin taattu palstatyyli ja koko ketju tässä että hiukka vaikea uskoa mutta
- Anonyymi00006UUSI
Mulle riittäisi muutama pitkä halaus näin alkuun. ❤️
- Anonyymi00013UUSI
Sama.
- Anonyymi00008UUSI
en haluu mitään hänen kanssa enään
- Anonyymi00014UUSI
Ok.
- Anonyymi00016UUSI
”E haluun mitää häne kanssaan enää” on oikea kirjoitusasu. sivusta
- Anonyymi00017UUSI
Minä en näitä vanhoja eläkeläisukkoja halua. Pysykää hiton kaukana minusta. Samoin kaikki spiritualisti huuhaat, jotka sotkevat elämää uskomuksineen ja sabotoivat kaikkea mahdollista, koska kokevat ilmeisesti tarvetta sekaantua asioihin, jotka eivät kuulu heille millään tavoin.
- Anonyymi00023UUSI
Kyllä tässä eläkkeeseen on vielä sen 25 vuotta.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
No ei näy Kantsun katukuvassa. Täällä on vain manifestointi fanaatikkoja ja muita paskiaisia. Näsäviisaita parikymppisiä pikkutyttöjä ja yli-ikäisiä ukkoja ja eläkettä odottelevia kassahenkilöitä sekä heitä, jotka haluavat muistella lapsuutta ja roikkua menneisyydessä.
Todellakin kaduttaa, että jäin eilen rupattelemaan kusipääukon kanssa. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ok, tuon perusteella olet liian nuori.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ok, tuon perusteella olet liian nuori.
Sivustahuutelija.
Hän vaikuttaa olevan suurin piirtein samanikäinen kuin minä, jos eläkeikälaskelma on paikkansapitävä. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sivustahuutelija.
Hän vaikuttaa olevan suurin piirtein samanikäinen kuin minä, jos eläkeikälaskelma on paikkansapitävä.Aika samanikäisiä ollaan. 40+
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Aika samanikäisiä ollaan. 40
No se on yhdentekevää minkäikäisiä täällä on, koska yksikään palstailija ei kiinnosta minua irl. Keskustelupalstat ovat silkkaa roskaa, jolla ei oe mitään merkitystä elämän kannalta. Enemmän näistä on haittaa, kuin iloa.
- Anonyymi00018UUSI
Sen tietää ilman miestäkin. En usko että aidosti rakastava ja välittävä mies olisi koskaan sallinut että nainen edes joutuu sitä epäilemään.
- Anonyymi00019UUSI
Huudelkaa vaa ihan rauhassa täällä elämän sivussa. Edes nämä sanat eivät pysy montaa vuotta levyllä kun ne putsataan muistin säästämiseksi. Joten sanotunkin sanojen elämä jää varsin vaisuksi ja mitättömäksi.
- Anonyymi00021UUSI
Ihmiset tarvitsevat tekoja eikä pelkkiä sanoja ja lauseita. Sanat hukkuvat kyberavaruuteen ja tuuleen.
- Anonyymi00025UUSI
Tiedostan sen kyllä. Juuri nyt vaikea hetki teoille.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tiedostan sen kyllä. Juuri nyt vaikea hetki teoille.
Ei kai se haittaa. Jos kärsivällisyys on hyve, tässä matkalla on ehtinyt kasvaa melkoisen hyveelliseksi.
- Anonyymi00022UUSI
Uskon rqkqs
- Anonyymi00028UUSI
Kyllä.
Millon nähdään??- Anonyymi00030UUSI
Mua pelottaa näkeminen, kun pelkään, et se menis suoraan panemiseksi. En haluaisi, et ekalla kerralla ois sellasta. Pelkään, et koko suhde kuolis kasaan heti, jos ei kaikki sujuiskaan täydellisesti sängyssä, kun jännittäis niin paljon.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mua pelottaa näkeminen, kun pelkään, et se menis suoraan panemiseksi. En haluaisi, et ekalla kerralla ois sellasta. Pelkään, et koko suhde kuolis kasaan heti, jos ei kaikki sujuiskaan täydellisesti sängyssä, kun jännittäis niin paljon.
Aloittajq voi lohduttautua sillä että palstalla mitään noin radikaalia ei pääse tapahtumaan..
- Anonyymi00033UUSI
En tiedä. Toivottavasti hyvin pian, mutta ainakaan ensi viikolla ei vielä. Toinen vastaus oli joltain muulta.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
minä en ainakaan halua p nna kun kuukausien jälkeen, sivusta
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Aloittajq voi lohduttautua sillä että palstalla mitään noin radikaalia ei pääse tapahtumaan..
Mulla on irl-yhteys kaipaamaani, niin voisi helposti lipsahtaa seksin puolelle.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mikään ei maailmassa ole täydellistä, eikä sellaista kukaan odotakaan.
Sivusta vain - Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mikään ei maailmassa ole täydellistä, eikä sellaista kukaan odotakaan.
Sivusta vainTämä on kyllä totta myöskin usein.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei kannata ennalta elää. Jos tapaamasi ihminen osaa lukea sinua ilman sanomattakin, hän tajuaa edetä hienovaraisesti tajuten et kun on tavattu, ei ole mikään kiire suorittaa mitään pakolla vaan voi olla ja elää luonnollisesti edeten.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ei kannata ennalta elää. Jos tapaamasi ihminen osaa lukea sinua ilman sanomattakin, hän tajuaa edetä hienovaraisesti tajuten et kun on tavattu, ei ole mikään kiire suorittaa mitään pakolla vaan voi olla ja elää luonnollisesti edeten.
Niinhän se on. Jotenkin kun on niin paljon pelissä, niin hermostuttaa kaikki valtavasti. Harvoin kukaan kolahtaa tällä tavalla. 🧡
- Anonyymi00039UUSI
Tiedän sen muutenkin, kiitos vain. 😄
- Anonyymi00040UUSI
Toivon ja haluan❤️
- Anonyymi00045UUSI
Niin minäkin valtavasti. ❤️
- Anonyymi00047UUSI
Viime aikoina on kieltämättä ollut mielessä että olisi niin ihanaa jos taas joku (eli ehkä sinä) näyttäisi minulle että olen tosi tärkeä ja ainutlaatuinen. Tarvin sen kokemuksen enkä oikeasti tiedä osaako kukaan muu sitä enää antaa minulle kuin sinä. En saisi tuntea näin mutta tunnen silti, ja joku syyhän minulla on tuntea kuten tunnen.
- Anonyymi00049UUSI
Saanko kysyä, mikset saisi tuntea niin?
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Saanko kysyä, mikset saisi tuntea niin?
Hän kyllä tietää syyn siihen
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Hän kyllä tietää syyn siihen
Koska petit.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Koska petit.
En ole pettänyt mutta jotain flirttiä ja pientä peliä on ehkä aiemmin jo ollut (joojoo sekin on niin väärin...)
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
En ole pettänyt mutta jotain flirttiä ja pientä peliä on ehkä aiemmin jo ollut (joojoo sekin on niin väärin...)
Ehkä se saa hänet epäröimään? -sivusta
- Anonyymi00052UUSI
Kannattaa näyttää sille sun pitkäaikaiselle nuoruudenrakkaus naisellesi mielummin kunnolla mitä hän merkitsee joka päivä. Ei kannata pitkäaikaista vakituista suhdetta pilata minun vuokseni, ei se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolen ja aikaakin kulunut ettei se ole enää kannattavaa millään muotoa.
- Anonyymi00058UUSI
Varmaan ohi, koska yksityiskohdat ei osu. Onko tuo kuitenkin sitä, mitä oikeasti haluat?
- Anonyymi00061UUSI
Jos jo kerran ryssit ni helpompaa on kun unohdat kerran menetettyä luottamusta on lähes mahdotonta saada takaisin koskaan se ei ole samanlainen ainakaan se on lähtökaisena odotuksena jotain mitä on syytä unohtaa mun ei ole mikään pakko edes keskustella kasvotusten kenenkään kanssa sitä voi kysyä vaikka niiltä ihmisiltä jotka edes tietää mut
- Anonyymi00064UUSI
Älä esitä;)
- Anonyymi00065UUSI
Liian myöhästä ruikuttaa. Mene vinkumaan sen ihmisen eteen.
- Anonyymi00067UUSI
Ruikuttaminen on myöhäistä, mutta vinkuminen ei??Mä en tiennytkään tuollaisista aste-eroista.. 🧐Entäs kitinä tai vänkääminen?
(todella sivusta)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303878
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131859Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631314Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671115Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841