Toivoisitko Rakas vielä?

Anonyymi-ap

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.

78

2183

5Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Miksi vielä jatkat? Etkö ole jo tarpeeksi pomnittanut rakkausviesteilläsi

      • Anonyymi00011

        En tiedä. En aloituksia juurikaan tee. Kasvoi kai kaipaus liian suureksi.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        En tiedä. En aloituksia juurikaan tee. Kasvoi kai kaipaus liian suureksi.

        Miksi se taas kasvoi


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Miksi se taas kasvoi

        En tiedä. Koko ajan mielessä hän kyllä on. Liian pitkä aika ilman yhteyttä kai.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        En tiedä. Koko ajan mielessä hän kyllä on. Liian pitkä aika ilman yhteyttä kai.

        Ja jatkuu vai?


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Ja jatkuu vai?

        Ikävä? Kyllä.


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Ikävä? Kyllä.

        Miten pitkään?


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

        Miten pitkään?

        Luulen, että niin pitkään kunnes olen hänen kanssaan.


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Luulen, että niin pitkään kunnes olen hänen kanssaan.

        Mitä tarkoitat?


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        Tarkoitin, että ikävöin varmasti niin pitkään, kunnes saan tavata hänet.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00060 kirjoitti:

        Tarkoitin, että ikävöin varmasti niin pitkään, kunnes saan tavata hänet.

        Ettekö ole tavanneet?


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Ettekö ole tavanneet?

        Olemme toki.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        En tiedä. Koko ajan mielessä hän kyllä on. Liian pitkä aika ilman yhteyttä kai.

        Koska näitte viimeksi? Ehkä ennen joulua?


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Koska näitte viimeksi? Ehkä ennen joulua?

        Keväällä nähtiin.


    • Anonyymi00002

      Mitä näyttäisit

      • Anonyymi00003

        No mitä luulet?varmaan "alakerran"


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        No mitä luulet?varmaan "alakerran"

        Silläkö teet ainutlaatuiseksi


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Silläkö teet ainutlaatuiseksi

        Ei ollut aloittajalta.


    • Anonyymi00004

      Onko R naiselle?

      • Anonyymi00009

        Oli kyllä.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Oli kyllä.

        Epäilen että ap on J-mies. En odota vastausta tähän.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Epäilen että ap on J-mies. En odota vastausta tähän.

        Jätän siis kertomatta.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Epäilen että ap on J-mies. En odota vastausta tähän.

        Toivottavasti ei.


    • Anonyymi00005

      Mä tein nyt sen mitä oot pitkään vinkunut joten sun vuoro.

      • Anonyymi00012

        En kyllä juuri vingu, joten ei ollut sinulle.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        En kyllä juuri vingu, joten ei ollut sinulle.

        Niin taattu palstatyyli ja koko ketju tässä että hiukka vaikea uskoa mutta


    • Anonyymi00006

      Mulle riittäisi muutama pitkä halaus näin alkuun. ❤️

      • Anonyymi00013

        Sama.


    • Anonyymi00008

      en haluu mitään hänen kanssa enään

      • Anonyymi00014

        Ok.


      • Anonyymi00016

        ”E haluun mitää häne kanssaan enää” on oikea kirjoitusasu. sivusta


    • Anonyymi00017

      Minä en näitä vanhoja eläkeläisukkoja halua. Pysykää hiton kaukana minusta. Samoin kaikki spiritualisti huuhaat, jotka sotkevat elämää uskomuksineen ja sabotoivat kaikkea mahdollista, koska kokevat ilmeisesti tarvetta sekaantua asioihin, jotka eivät kuulu heille millään tavoin.

      • Anonyymi00023

        Kyllä tässä eläkkeeseen on vielä sen 25 vuotta.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kyllä tässä eläkkeeseen on vielä sen 25 vuotta.

        No ei näy Kantsun katukuvassa. Täällä on vain manifestointi fanaatikkoja ja muita paskiaisia. Näsäviisaita parikymppisiä pikkutyttöjä ja yli-ikäisiä ukkoja ja eläkettä odottelevia kassahenkilöitä sekä heitä, jotka haluavat muistella lapsuutta ja roikkua menneisyydessä.

        Todellakin kaduttaa, että jäin eilen rupattelemaan kusipääukon kanssa.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kyllä tässä eläkkeeseen on vielä sen 25 vuotta.

        Ok, tuon perusteella olet liian nuori.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Ok, tuon perusteella olet liian nuori.

        Sivustahuutelija.

        Hän vaikuttaa olevan suurin piirtein samanikäinen kuin minä, jos eläkeikälaskelma on paikkansapitävä.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Sivustahuutelija.

        Hän vaikuttaa olevan suurin piirtein samanikäinen kuin minä, jos eläkeikälaskelma on paikkansapitävä.

        Aika samanikäisiä ollaan. 40+


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Aika samanikäisiä ollaan. 40

        No se on yhdentekevää minkäikäisiä täällä on, koska yksikään palstailija ei kiinnosta minua irl. Keskustelupalstat ovat silkkaa roskaa, jolla ei oe mitään merkitystä elämän kannalta. Enemmän näistä on haittaa, kuin iloa.


    • Anonyymi00018

      Sen tietää ilman miestäkin. En usko että aidosti rakastava ja välittävä mies olisi koskaan sallinut että nainen edes joutuu sitä epäilemään.

    • Anonyymi00019

      Huudelkaa vaa ihan rauhassa täällä elämän sivussa. Edes nämä sanat eivät pysy montaa vuotta levyllä kun ne putsataan muistin säästämiseksi. Joten sanotunkin sanojen elämä jää varsin vaisuksi ja mitättömäksi.

    • Anonyymi00021

      Ihmiset tarvitsevat tekoja eikä pelkkiä sanoja ja lauseita. Sanat hukkuvat kyberavaruuteen ja tuuleen.

      • Anonyymi00025

        Tiedostan sen kyllä. Juuri nyt vaikea hetki teoille.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Tiedostan sen kyllä. Juuri nyt vaikea hetki teoille.

        Ei kai se haittaa. Jos kärsivällisyys on hyve, tässä matkalla on ehtinyt kasvaa melkoisen hyveelliseksi.


    • Anonyymi00022

      Uskon rqkqs

    • Anonyymi00028

      Kyllä.
      Millon nähdään??

      • Anonyymi00030

        Mua pelottaa näkeminen, kun pelkään, et se menis suoraan panemiseksi. En haluaisi, et ekalla kerralla ois sellasta. Pelkään, et koko suhde kuolis kasaan heti, jos ei kaikki sujuiskaan täydellisesti sängyssä, kun jännittäis niin paljon.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Mua pelottaa näkeminen, kun pelkään, et se menis suoraan panemiseksi. En haluaisi, et ekalla kerralla ois sellasta. Pelkään, et koko suhde kuolis kasaan heti, jos ei kaikki sujuiskaan täydellisesti sängyssä, kun jännittäis niin paljon.

        Aloittajq voi lohduttautua sillä että palstalla mitään noin radikaalia ei pääse tapahtumaan..


      • Anonyymi00033

        En tiedä. Toivottavasti hyvin pian, mutta ainakaan ensi viikolla ei vielä. Toinen vastaus oli joltain muulta.


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Mua pelottaa näkeminen, kun pelkään, et se menis suoraan panemiseksi. En haluaisi, et ekalla kerralla ois sellasta. Pelkään, et koko suhde kuolis kasaan heti, jos ei kaikki sujuiskaan täydellisesti sängyssä, kun jännittäis niin paljon.

        minä en ainakaan halua p nna kun kuukausien jälkeen, sivusta


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Aloittajq voi lohduttautua sillä että palstalla mitään noin radikaalia ei pääse tapahtumaan..

        Mulla on irl-yhteys kaipaamaani, niin voisi helposti lipsahtaa seksin puolelle.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Mua pelottaa näkeminen, kun pelkään, et se menis suoraan panemiseksi. En haluaisi, et ekalla kerralla ois sellasta. Pelkään, et koko suhde kuolis kasaan heti, jos ei kaikki sujuiskaan täydellisesti sängyssä, kun jännittäis niin paljon.

        Mikään ei maailmassa ole täydellistä, eikä sellaista kukaan odotakaan.
        Sivusta vain


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Mikään ei maailmassa ole täydellistä, eikä sellaista kukaan odotakaan.
        Sivusta vain

        Tämä on kyllä totta myöskin usein.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Mua pelottaa näkeminen, kun pelkään, et se menis suoraan panemiseksi. En haluaisi, et ekalla kerralla ois sellasta. Pelkään, et koko suhde kuolis kasaan heti, jos ei kaikki sujuiskaan täydellisesti sängyssä, kun jännittäis niin paljon.

        Ei kannata ennalta elää. Jos tapaamasi ihminen osaa lukea sinua ilman sanomattakin, hän tajuaa edetä hienovaraisesti tajuten et kun on tavattu, ei ole mikään kiire suorittaa mitään pakolla vaan voi olla ja elää luonnollisesti edeten.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Ei kannata ennalta elää. Jos tapaamasi ihminen osaa lukea sinua ilman sanomattakin, hän tajuaa edetä hienovaraisesti tajuten et kun on tavattu, ei ole mikään kiire suorittaa mitään pakolla vaan voi olla ja elää luonnollisesti edeten.

        Niinhän se on. Jotenkin kun on niin paljon pelissä, niin hermostuttaa kaikki valtavasti. Harvoin kukaan kolahtaa tällä tavalla. 🧡


    • Anonyymi00039

      Tiedän sen muutenkin, kiitos vain. 😄

    • Anonyymi00040

      Toivon ja haluan❤️

      • Anonyymi00045

        Niin minäkin valtavasti. ❤️


    • Anonyymi00047

      Viime aikoina on kieltämättä ollut mielessä että olisi niin ihanaa jos taas joku (eli ehkä sinä) näyttäisi minulle että olen tosi tärkeä ja ainutlaatuinen. Tarvin sen kokemuksen enkä oikeasti tiedä osaako kukaan muu sitä enää antaa minulle kuin sinä. En saisi tuntea näin mutta tunnen silti, ja joku syyhän minulla on tuntea kuten tunnen.

      • Anonyymi00049

        Saanko kysyä, mikset saisi tuntea niin?


      • Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Saanko kysyä, mikset saisi tuntea niin?

        Hän kyllä tietää syyn siihen


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        Hän kyllä tietää syyn siihen

        Koska petit.


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Koska petit.

        En ole pettänyt mutta jotain flirttiä ja pientä peliä on ehkä aiemmin jo ollut (joojoo sekin on niin väärin...)


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        En ole pettänyt mutta jotain flirttiä ja pientä peliä on ehkä aiemmin jo ollut (joojoo sekin on niin väärin...)

        Ehkä se saa hänet epäröimään? -sivusta


    • Anonyymi00052

      Kannattaa näyttää sille sun pitkäaikaiselle nuoruudenrakkaus naisellesi mielummin kunnolla mitä hän merkitsee joka päivä. Ei kannata pitkäaikaista vakituista suhdetta pilata minun vuokseni, ei se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolen ja aikaakin kulunut ettei se ole enää kannattavaa millään muotoa.

      • Anonyymi00058

        Varmaan ohi, koska yksityiskohdat ei osu. Onko tuo kuitenkin sitä, mitä oikeasti haluat?


    • Anonyymi00061

      Jos jo kerran ryssit ni helpompaa on kun unohdat kerran menetettyä luottamusta on lähes mahdotonta saada takaisin koskaan se ei ole samanlainen ainakaan se on lähtökaisena odotuksena jotain mitä on syytä unohtaa mun ei ole mikään pakko edes keskustella kasvotusten kenenkään kanssa sitä voi kysyä vaikka niiltä ihmisiltä jotka edes tietää mut

      • Anonyymi00064

        Älä esitä;)


    • Anonyymi00065

      Liian myöhästä ruikuttaa. Mene vinkumaan sen ihmisen eteen.

      • Anonyymi00067

        Ruikuttaminen on myöhäistä, mutta vinkuminen ei??Mä en tiennytkään tuollaisista aste-eroista.. 🧐Entäs kitinä tai vänkääminen?

        (todella sivusta)


    • Anonyymi00069

      Olen sinun kuuma Emmanuelle-lumppusi. Näytä mulle taivaan merkit, kultaseni.

    • Anonyymi00070

      ei kiinnosta naisia p nna se vaan on fakta

    • Anonyymi00071

      Onneksi tuo ei koskene minua.

      • Anonyymi00072

        Onneksi?


      • Anonyymi00074

        Ei minuakaan, se tuli heti aloituksesta selväksi. 😁


    • Anonyymi00075

      Kohta peli jatkuu kuinka käy?

      • Anonyymi00076

        Ei voi tietää, ei näy.


    • Anonyymi00079

      Kaikki meistä on ainutlaatuisia, eli lopeta tuollainen lapsellinen typerä lirkuttelu kun p*llu sulla vaan on mielessä.

    • Anonyymi00080

      Tiedä tuosta ainutlaatuisuudesta sillä.kovin monet tuntuu iskevän silmänsä minuun. Että eikö sen luulisi vetoavan vain yhteen ja ainoaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      112
      4368
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      77
      3176
    3. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      99
      1434
    4. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

      Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      86
      1306
    5. Odotatko vielä vastausta...

      Siihen viestiin? 🤔
      Ikävä
      91
      846
    6. Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6

      Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka
      Seinäjoki
      18
      693
    7. Lähes kaikki keskustelut kasvotusten

      on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk
      Ikävä
      21
      686
    8. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      42
      667
    9. Tämän palstan naiseksi esittäytyvät

      Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?
      Sinkut
      110
      647
    10. Ehkä se on niin

      Ettet vaan uskalla lähestyä tämän jälkeen. Ehkä haluaisit. En osaa sanoa.
      Ikävä
      43
      639
    Aihe