Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
Toivoisitko Rakas vielä?
78
2183
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi vielä jatkat? Etkö ole jo tarpeeksi pomnittanut rakkausviesteilläsi
- Anonyymi00011
En tiedä. En aloituksia juurikaan tee. Kasvoi kai kaipaus liian suureksi.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
En tiedä. En aloituksia juurikaan tee. Kasvoi kai kaipaus liian suureksi.
Miksi se taas kasvoi
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi se taas kasvoi
En tiedä. Koko ajan mielessä hän kyllä on. Liian pitkä aika ilman yhteyttä kai.
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
En tiedä. Koko ajan mielessä hän kyllä on. Liian pitkä aika ilman yhteyttä kai.
Ja jatkuu vai?
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ja jatkuu vai?
Ikävä? Kyllä.
- Anonyymi00056
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ikävä? Kyllä.
Miten pitkään?
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Miten pitkään?
Luulen, että niin pitkään kunnes olen hänen kanssaan.
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
Luulen, että niin pitkään kunnes olen hänen kanssaan.
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Tarkoitin, että ikävöin varmasti niin pitkään, kunnes saan tavata hänet.
- Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Tarkoitin, että ikävöin varmasti niin pitkään, kunnes saan tavata hänet.
Ettekö ole tavanneet?
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ettekö ole tavanneet?
Olemme toki.
- Anonyymi00073
Anonyymi00024 kirjoitti:
En tiedä. Koko ajan mielessä hän kyllä on. Liian pitkä aika ilman yhteyttä kai.
Koska näitte viimeksi? Ehkä ennen joulua?
- Anonyymi00077
Anonyymi00073 kirjoitti:
Koska näitte viimeksi? Ehkä ennen joulua?
Keväällä nähtiin.
- Anonyymi00002
Mitä näyttäisit
- Anonyymi00003
No mitä luulet?varmaan "alakerran"
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
No mitä luulet?varmaan "alakerran"
Silläkö teet ainutlaatuiseksi
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Silläkö teet ainutlaatuiseksi
Ei ollut aloittajalta.
- Anonyymi00004
Onko R naiselle?
- Anonyymi00009
Oli kyllä.
- Anonyymi00048
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oli kyllä.
Epäilen että ap on J-mies. En odota vastausta tähän.
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Epäilen että ap on J-mies. En odota vastausta tähän.
Jätän siis kertomatta.
- Anonyymi00066
Anonyymi00048 kirjoitti:
Epäilen että ap on J-mies. En odota vastausta tähän.
Toivottavasti ei.
- Anonyymi00005
Mä tein nyt sen mitä oot pitkään vinkunut joten sun vuoro.
- Anonyymi00012
En kyllä juuri vingu, joten ei ollut sinulle.
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
En kyllä juuri vingu, joten ei ollut sinulle.
Niin taattu palstatyyli ja koko ketju tässä että hiukka vaikea uskoa mutta
- Anonyymi00006
Mulle riittäisi muutama pitkä halaus näin alkuun. ❤️
- Anonyymi00013
Sama.
- Anonyymi00008
en haluu mitään hänen kanssa enään
- Anonyymi00014
Ok.
- Anonyymi00016
”E haluun mitää häne kanssaan enää” on oikea kirjoitusasu. sivusta
- Anonyymi00017
Minä en näitä vanhoja eläkeläisukkoja halua. Pysykää hiton kaukana minusta. Samoin kaikki spiritualisti huuhaat, jotka sotkevat elämää uskomuksineen ja sabotoivat kaikkea mahdollista, koska kokevat ilmeisesti tarvetta sekaantua asioihin, jotka eivät kuulu heille millään tavoin.
- Anonyymi00023
Kyllä tässä eläkkeeseen on vielä sen 25 vuotta.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kyllä tässä eläkkeeseen on vielä sen 25 vuotta.
No ei näy Kantsun katukuvassa. Täällä on vain manifestointi fanaatikkoja ja muita paskiaisia. Näsäviisaita parikymppisiä pikkutyttöjä ja yli-ikäisiä ukkoja ja eläkettä odottelevia kassahenkilöitä sekä heitä, jotka haluavat muistella lapsuutta ja roikkua menneisyydessä.
Todellakin kaduttaa, että jäin eilen rupattelemaan kusipääukon kanssa. - Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kyllä tässä eläkkeeseen on vielä sen 25 vuotta.
Ok, tuon perusteella olet liian nuori.
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ok, tuon perusteella olet liian nuori.
Sivustahuutelija.
Hän vaikuttaa olevan suurin piirtein samanikäinen kuin minä, jos eläkeikälaskelma on paikkansapitävä. - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sivustahuutelija.
Hän vaikuttaa olevan suurin piirtein samanikäinen kuin minä, jos eläkeikälaskelma on paikkansapitävä.Aika samanikäisiä ollaan. 40+
- Anonyymi00046
Anonyymi00037 kirjoitti:
Aika samanikäisiä ollaan. 40
No se on yhdentekevää minkäikäisiä täällä on, koska yksikään palstailija ei kiinnosta minua irl. Keskustelupalstat ovat silkkaa roskaa, jolla ei oe mitään merkitystä elämän kannalta. Enemmän näistä on haittaa, kuin iloa.
- Anonyymi00018
Sen tietää ilman miestäkin. En usko että aidosti rakastava ja välittävä mies olisi koskaan sallinut että nainen edes joutuu sitä epäilemään.
- Anonyymi00019
Huudelkaa vaa ihan rauhassa täällä elämän sivussa. Edes nämä sanat eivät pysy montaa vuotta levyllä kun ne putsataan muistin säästämiseksi. Joten sanotunkin sanojen elämä jää varsin vaisuksi ja mitättömäksi.
- Anonyymi00021
Ihmiset tarvitsevat tekoja eikä pelkkiä sanoja ja lauseita. Sanat hukkuvat kyberavaruuteen ja tuuleen.
- Anonyymi00025
Tiedostan sen kyllä. Juuri nyt vaikea hetki teoille.
- Anonyymi00038
Anonyymi00025 kirjoitti:
Tiedostan sen kyllä. Juuri nyt vaikea hetki teoille.
Ei kai se haittaa. Jos kärsivällisyys on hyve, tässä matkalla on ehtinyt kasvaa melkoisen hyveelliseksi.
- Anonyymi00022
Uskon rqkqs
- Anonyymi00028
Kyllä.
Millon nähdään??- Anonyymi00030
Mua pelottaa näkeminen, kun pelkään, et se menis suoraan panemiseksi. En haluaisi, et ekalla kerralla ois sellasta. Pelkään, et koko suhde kuolis kasaan heti, jos ei kaikki sujuiskaan täydellisesti sängyssä, kun jännittäis niin paljon.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mua pelottaa näkeminen, kun pelkään, et se menis suoraan panemiseksi. En haluaisi, et ekalla kerralla ois sellasta. Pelkään, et koko suhde kuolis kasaan heti, jos ei kaikki sujuiskaan täydellisesti sängyssä, kun jännittäis niin paljon.
Aloittajq voi lohduttautua sillä että palstalla mitään noin radikaalia ei pääse tapahtumaan..
- Anonyymi00033
En tiedä. Toivottavasti hyvin pian, mutta ainakaan ensi viikolla ei vielä. Toinen vastaus oli joltain muulta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mua pelottaa näkeminen, kun pelkään, et se menis suoraan panemiseksi. En haluaisi, et ekalla kerralla ois sellasta. Pelkään, et koko suhde kuolis kasaan heti, jos ei kaikki sujuiskaan täydellisesti sängyssä, kun jännittäis niin paljon.
minä en ainakaan halua p nna kun kuukausien jälkeen, sivusta
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Aloittajq voi lohduttautua sillä että palstalla mitään noin radikaalia ei pääse tapahtumaan..
Mulla on irl-yhteys kaipaamaani, niin voisi helposti lipsahtaa seksin puolelle.
- Anonyymi00041
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mua pelottaa näkeminen, kun pelkään, et se menis suoraan panemiseksi. En haluaisi, et ekalla kerralla ois sellasta. Pelkään, et koko suhde kuolis kasaan heti, jos ei kaikki sujuiskaan täydellisesti sängyssä, kun jännittäis niin paljon.
Mikään ei maailmassa ole täydellistä, eikä sellaista kukaan odotakaan.
Sivusta vain - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mikään ei maailmassa ole täydellistä, eikä sellaista kukaan odotakaan.
Sivusta vainTämä on kyllä totta myöskin usein.
- Anonyymi00043
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mua pelottaa näkeminen, kun pelkään, et se menis suoraan panemiseksi. En haluaisi, et ekalla kerralla ois sellasta. Pelkään, et koko suhde kuolis kasaan heti, jos ei kaikki sujuiskaan täydellisesti sängyssä, kun jännittäis niin paljon.
Ei kannata ennalta elää. Jos tapaamasi ihminen osaa lukea sinua ilman sanomattakin, hän tajuaa edetä hienovaraisesti tajuten et kun on tavattu, ei ole mikään kiire suorittaa mitään pakolla vaan voi olla ja elää luonnollisesti edeten.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ei kannata ennalta elää. Jos tapaamasi ihminen osaa lukea sinua ilman sanomattakin, hän tajuaa edetä hienovaraisesti tajuten et kun on tavattu, ei ole mikään kiire suorittaa mitään pakolla vaan voi olla ja elää luonnollisesti edeten.
Niinhän se on. Jotenkin kun on niin paljon pelissä, niin hermostuttaa kaikki valtavasti. Harvoin kukaan kolahtaa tällä tavalla. 🧡
- Anonyymi00039
Tiedän sen muutenkin, kiitos vain. 😄
- Anonyymi00040
Toivon ja haluan❤️
- Anonyymi00045
Niin minäkin valtavasti. ❤️
- Anonyymi00047
Viime aikoina on kieltämättä ollut mielessä että olisi niin ihanaa jos taas joku (eli ehkä sinä) näyttäisi minulle että olen tosi tärkeä ja ainutlaatuinen. Tarvin sen kokemuksen enkä oikeasti tiedä osaako kukaan muu sitä enää antaa minulle kuin sinä. En saisi tuntea näin mutta tunnen silti, ja joku syyhän minulla on tuntea kuten tunnen.
- Anonyymi00049
Saanko kysyä, mikset saisi tuntea niin?
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Saanko kysyä, mikset saisi tuntea niin?
Hän kyllä tietää syyn siihen
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Hän kyllä tietää syyn siihen
Koska petit.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Koska petit.
En ole pettänyt mutta jotain flirttiä ja pientä peliä on ehkä aiemmin jo ollut (joojoo sekin on niin väärin...)
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
En ole pettänyt mutta jotain flirttiä ja pientä peliä on ehkä aiemmin jo ollut (joojoo sekin on niin väärin...)
Ehkä se saa hänet epäröimään? -sivusta
- Anonyymi00052
Kannattaa näyttää sille sun pitkäaikaiselle nuoruudenrakkaus naisellesi mielummin kunnolla mitä hän merkitsee joka päivä. Ei kannata pitkäaikaista vakituista suhdetta pilata minun vuokseni, ei se ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolen ja aikaakin kulunut ettei se ole enää kannattavaa millään muotoa.
- Anonyymi00058
Varmaan ohi, koska yksityiskohdat ei osu. Onko tuo kuitenkin sitä, mitä oikeasti haluat?
- Anonyymi00061
Jos jo kerran ryssit ni helpompaa on kun unohdat kerran menetettyä luottamusta on lähes mahdotonta saada takaisin koskaan se ei ole samanlainen ainakaan se on lähtökaisena odotuksena jotain mitä on syytä unohtaa mun ei ole mikään pakko edes keskustella kasvotusten kenenkään kanssa sitä voi kysyä vaikka niiltä ihmisiltä jotka edes tietää mut
- Anonyymi00064
Älä esitä;)
- Anonyymi00065
Liian myöhästä ruikuttaa. Mene vinkumaan sen ihmisen eteen.
- Anonyymi00067
Ruikuttaminen on myöhäistä, mutta vinkuminen ei??Mä en tiennytkään tuollaisista aste-eroista.. 🧐Entäs kitinä tai vänkääminen?
(todella sivusta)
- Anonyymi00069
Olen sinun kuuma Emmanuelle-lumppusi. Näytä mulle taivaan merkit, kultaseni.
- Anonyymi00070
ei kiinnosta naisia p nna se vaan on fakta
- Anonyymi00071
Onneksi tuo ei koskene minua.
- Anonyymi00072
Onneksi?
- Anonyymi00074
Ei minuakaan, se tuli heti aloituksesta selväksi. 😁
- Anonyymi00075
Kohta peli jatkuu kuinka käy?
- Anonyymi00076
Ei voi tietää, ei näy.
- Anonyymi00079
Kaikki meistä on ainutlaatuisia, eli lopeta tuollainen lapsellinen typerä lirkuttelu kun p*llu sulla vaan on mielessä.
- Anonyymi00080
Tiedä tuosta ainutlaatuisuudesta sillä.kovin monet tuntuu iskevän silmänsä minuun. Että eikö sen luulisi vetoavan vain yhteen ja ainoaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42667
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?110647- 43639