Elämästä nauttiminen

Anonyymi-ap

Kun joku sanoo että nautin elämästä tai pidän elämästä, haluan elää, elämä on ihanaa jne. niin epäilen että taustalla on jotain huumeiden käyttöä, lääkkeitä, sokerihumala/ sokeri-riippuvuus, hormonien vaikutuksia tms. En sitä muuten mitenkään käsitä. Mielestäni se ei ole normaalia, eikä tavallinen ihminen hihkuisi onnesta ilman niitä lääkkeitä tai muita vaikuttavia aineita. Luonnossa elävät kansat eivät tietääkseni hihku onnesta, vaan elämä on selviytymistä, ruuan hankintaa, työtä. Samoin se on länsimaisillakin ihmisillä, mitään eroa itse elämässä ei ole heihin, siis muuta kuin ne lääkkeet, sokerit ym.

Tietysti olen luokiteltu masentuneeksi, mutta en usko siihen. Uskon että olen täysin looginen ja järkevä.

15

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Usko mitä haluat tai ole uskomatta.

Elämä ei ole tasaista onnenkukkuloilla paistattelua, mutta kyllä terve ihminen enimmäkseen nauttii elämästä tai vähintään haluaa elää.
      Elämästä nauttimiseen ei tarvita mitään huumeita, huumeet itse asiassa pilaavat elämän ja estävät kokemasta oikeaa onnellisuutta.
      Onnelliseen elämään riittää, että näkee, kuulee, pääsee liikkumaan, on tekemistä, ystäviä, perhe, saa hyvää ruokaa, on tavoitteita ja saavuttaa tavoitteensa, aurinko paistaa jne.

Itselleni päivän ensimmmäinen onnen hetki on jo aamulla, kun herään vieressäni kyhnyttävän kissan kehräämiseen.

Aloittaja parka, sinulla on vakavan masennuksen oireet. Et ole terve. Onko sinulla ketään, joka auttaisi sinut lääkäriin?

• Anonyymi00003
        UUSI

Käytät lääkkeitä, käytät säännöllisesti sokerituotteita. Siinä on selitys.
        Normaalitilassa oleva ihminen ei tunne onnellisuutta, kun siihen ei ole minkäänlaista syytä. Onnellisuuden tunne tulee jostain saavutuksesta, ei siitä että herää aamulla, se ei ole minkäänlainen saavutus. Suomessa aurinko ei paista niin paljoa että siitä kannattaisi olla mitenkään onnellinen. Ruoka on enimmäkseen epäkelpoa ja sairastuttaa ihmiset. Sinulla ei ole minkäänlaista todellista perusteltavissa olevaa syytä onnellisuuteen.

En käy lääkärissä. Olen kyllä käynyt joskus, ja olen masennuksen takia sairaseläkkeellä. Mielestäni kyseessä on vain ajojahti koska olen väärää mieltä, esitän tosiasioita joita ei saisi sanoa ääneen, eikä edes ajatella omassa mielessään koska se on "väärin". Mutta se on vain todellisuutta mitä ei haluta nähdä oman sokerihumalan läpi.

• Anonyymi00006
        UUSI

Ja mainitset jonkun "perheen" yhtenä onnellisuuden tekijänä, itse sanoisin että se on täysin päinvastoin, täysin! Jossain perhehelvetissä eläminen ei tee ketään onnelliseksi, päinvastoin. Taas vain yksi syy lisää olla onneton. Minkäänlainen edes vähänkään siedettävä elämä löytyy yksinäisyydestä, siitä että eristäytyy muista ihmisistä mahdollisimman kauas ja etäälle. Kaikille tuo ei vaan ole mahdollista, joten onnettomia ihmisiä tulee aina olemaan, paljon.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Käytät lääkkeitä, käytät säännöllisesti sokerituotteita. Siinä on selitys.
        Normaalitilassa oleva ihminen ei tunne onnellisuutta, kun siihen ei ole minkäänlaista syytä. Onnellisuuden tunne tulee jostain saavutuksesta, ei siitä että herää aamulla, se ei ole minkäänlainen saavutus. Suomessa aurinko ei paista niin paljoa että siitä kannattaisi olla mitenkään onnellinen. Ruoka on enimmäkseen epäkelpoa ja sairastuttaa ihmiset. Sinulla ei ole minkäänlaista todellista perusteltavissa olevaa syytä onnellisuuteen.

En käy lääkärissä. Olen kyllä käynyt joskus, ja olen masennuksen takia sairaseläkkeellä. Mielestäni kyseessä on vain ajojahti koska olen väärää mieltä, esitän tosiasioita joita ei saisi sanoa ääneen, eikä edes ajatella omassa mielessään koska se on "väärin". Mutta se on vain todellisuutta mitä ei haluta nähdä oman sokerihumalan läpi.

Mikä ihme sua vaivaa. Jos sinulla on paha olla niin sä et kestä sitä että joku toinen voi nauttia elämästä, Sinäkö väität että terveelline ruoka on syypää sun masennukseen. Ei kai onnellisuus ole auringosta kiinni. mikä ihmeen ajojahti. kuka sua jahtaa eläkkeellä

• Anonyymi00002
      UUSI

Eihän kukaan koko ajan hihku onnesta, ei toki. Onnellinen voi olla hihkumatta ja hehkuttamatta.
      Huumeiden käyttäjät ovat oma lukunsa. Sillä ei ole mitään tekemistä onnellisuuden kanssa.

• Anonyymi00004
        UUSI

Huumeidenkäyttäjät ovat ainoita todella onnellisia ihmisiä maan päällä. Miksi luulisit heidän käyttävän kaikki rahansa huumeisiin ja varastavan lisää tarvittaessa, uhraavansa koko elämänsä huumeidenkäyttöön. Onnellisuuden takia. Koska sellaista onnellisuutta ei ole olemassa missään muualla, ilman huumausaineita.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Huumeidenkäyttäjät ovat ainoita todella onnellisia ihmisiä maan päällä. Miksi luulisit heidän käyttävän kaikki rahansa huumeisiin ja varastavan lisää tarvittaessa, uhraavansa koko elämänsä huumeidenkäyttöön. Onnellisuuden takia. Koska sellaista onnellisuutta ei ole olemassa missään muualla, ilman huumausaineita.

Ja tiedän, kun olen itse joskus käyttänyt lääkärin määräämiä huumaavia psyykenlääkkeitä, alkuun kun vaikutus alkoi tuntumaan niin olin pari viikkoa kuin pilven päällä kävelemässä, kaikki oli aivan mahtavaa, ruokakaupassa käyminenkin oli upea kokemus. Sen jälkeen vaikutus alkoi haihtumaan vähän kerrassaan pois kun lääkkeisiin tottui. Mutta tiedän sen miten huumaavat aineet vaikuttavat, millainen se tila on minkä niistä saa. Ja ymmärrän 100% huumeidenkäyttäjiä siinä että miksi he haluavat ja tarvitsevat huumeita. Itse en huumeidenkäyttöä hyväksy enkä suvaitse, mutta tiedän mihin se perustuu.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ja tiedän, kun olen itse joskus käyttänyt lääkärin määräämiä huumaavia psyykenlääkkeitä, alkuun kun vaikutus alkoi tuntumaan niin olin pari viikkoa kuin pilven päällä kävelemässä, kaikki oli aivan mahtavaa, ruokakaupassa käyminenkin oli upea kokemus. Sen jälkeen vaikutus alkoi haihtumaan vähän kerrassaan pois kun lääkkeisiin tottui. Mutta tiedän sen miten huumaavat aineet vaikuttavat, millainen se tila on minkä niistä saa. Ja ymmärrän 100% huumeidenkäyttäjiä siinä että miksi he haluavat ja tarvitsevat huumeita. Itse en huumeidenkäyttöä hyväksy enkä suvaitse, mutta tiedän mihin se perustuu.

miksi ihmiset sitten käyttää laittomia huumeita jos niitä saa lailillesti lääkäriltä ja silloin niiden käytöstä ei rangaista

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

miksi ihmiset sitten käyttää laittomia huumeita jos niitä saa lailillesti lääkäriltä ja silloin niiden käytöstä ei rangaista

Kaikki ei pidä lääkäreistä ja valvonnan alaisina olemisesta.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kaikki ei pidä lääkäreistä ja valvonnan alaisina olemisesta.

No miksi katukauppa on rangaistavaa jos kerta samat lääkkeet saa kadulta ostettua ja ovat siis laiilllisia koska lääkäritkin niitä määrävät

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No miksi katukauppa on rangaistavaa jos kerta samat lääkkeet saa kadulta ostettua ja ovat siis laiilllisia koska lääkäritkin niitä määrävät

Kysy lääkäriltäsi sitä, en osaa sanoa miksi noin on. Se on laki.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ihminen voi nauttia elämästä ilman että käyttää huumeita. Oletko sitä mieltä että huumeiden käyttäjät näyttävät onnellisilta. Syövät terveellisesti, terveelliset elämäntavat,harrastavat liikuntaa ja tekevät asioita jotka tukee hyvinvointia. Sulla on ihan väärä kuvitelma huumeista. On totta että elimistön hormonit vaikuttaa mielialaan ja psyykkeeseen. esim serotoniini,dopamiini,oksitoniini ja endorfiini vaikuttavat mielialaan. ja ihmisen elimistö erittää näitä. Sinulla ei nähtävästi eritä.

• Anonyymi00009
        UUSI

Ja sinä olet onnellinen kun syöt pillereitä.

• Anonyymi00013
      UUSI

Tasapainoinen elämä.
      Lapsuus, opiskelu, työ.
      Koulussa opetetaan ja kasvatetaan hyville tavoille, Terveille.
      Muistakaa kaikki opetella ja aulaa suvivirsi.

• Anonyymi00014
        UUSI

minä en enää käy peruskoulua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4066
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1960
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1385
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      96
      1338
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1215
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1111
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      971
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      969
    9. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      50
      964
    10. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      940
    Aihe